Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (50)
Værelse og suite (16)
Spisesal (10)
Oversigt
6 Jalan Usj 9/5p, Subang Jaya 47620 Malaysia Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Røgfrit hotel
Restaurant
Lufthavnstransport
Roomservice
3-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (29)
Filtrer anmeldelser
11 resultater
Medlemsvurdering
5
4
0
2
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
5
4
0
2
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 11 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Som sædvanlig jeg kigget igennem forskellige websteder Ústí nad Labem Jaya hoteller i området. Den første ting, at vores opmærksomhed på dette hotel er den trendy og rent ud. Jeg er nødt til at sige at bo på hotellet er en fantastisk oplevelse; bortset fra...meget hip indretning, renlighed , den mest bemærkelsesværdige ting er personalets opførsel, receptionen, rengøringen - alle. Hr. Umair , den altid smilende - klar - til hjælp smart ung mand foran - personalet er et aktiv for ethvert hotel. Må Gud velsigne ham og hans team.Mere

Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Korte ophold. Tjekkede ind for en nat kl. 23.00 . Tildelt værelse 308 . Erfaren strømforsyning på og af regelmæssigt at give drikkepenge. Ligesom det, vi ser i gyserfilm 👻 Men helt ærligt ikke god oplevelse især efter en lang dag. Ringede til receptionen, men...på grund af kun én medarbejder står ved de er ikke i stand til at komme op og hjælper os med hensyn til priser ændres. Til sidst var jeg nødt til at ompakke og hente nøglen fra receptionen og flytte alle af vores egne. Forstå det er en være&være, men jeg formoder en stabil strømforsyning er et grundlæggende af alle. Ikke at nævne den service. Efter alle, skubbes til værelse 208 . Og stødte på nogle problemer med toiletkummen. Vand holde skylle hele natten. Jeg var for træt, så bare bære over med støjen for mens natten. Vedhæftet et billede af værelset 208 toilet stand. Et billede siger tusind ord. Måske vedligeholdelse påkrævet.Mere

Anmeldt 5. juli 2016

Hotellets personale er venligt og imødekommende. Det er ikke min første gang jeg har boet på dette hotel. Hver gang jeg har brug for en ferie, vil jeg helt klart vælge Gå Hotel. Beliggenheden er et plus. De har en sød lille express mart og...et spisested lige ved siden af den som er super for folk på budget. Maden på Go Espresso er lækker! Værelserne er pæne og rene konstant. Wifi er god og stabil. Hvad mere kan jeg bede om. :)Mere

Anmeldt 3. juli 2016

Det var Fantastisk ophold, jeg vil helt sikkert vende tilbage. Meget hjælpsomt personale med flydende engelsk, dejlig morgenmad, værelset rent, elsker deres pude og nasi lemak lige ved siden af hotellet godt sted at bo sammen med venner og familie.

Anmeldt 27. juni 2016

Der var fordele og ulemper ved at bo på dette hotel. Lad os starte med fordele: 1) stedet ser fantastisk, og det har en meget moderne atmosfære. 2) Værelset er rent og den bed & puder er komfortable. 3) Der er en café lige ved...receptionen på hotellet. Så det er perfekt for kaffeelskere. Ulemper: 1 ) værelset lugtede kraftigt af mad og stank. Da jeg nævnte det til receptionisten, han sagde bare at det kan skyldes hotellet ligger lige ved siden af en Malay spisested. Men på værelset havde ingen vinduer så er jeg ikke sikker på, hvordan det som om duften kunne have fået i. 2) Hvis du er heldig, du ville have været blev budt velkommen ved et venligt personale. Alt afhængig af dit held. Desværre, før jeg selv ankom til hotellet, jeg mødte en uhøfligt personale som jeg forsøgte at arrangere lufthanstransport hos ham. Jeg) Først, jeg gav mit fly detaljer og han sagde, at han havde brug for at tjekke ind på tilgængeligheden og at han vil komme tilbage til mig så hurtigt som muligt. Men han ringede aldrig tilbage. ii) ringede jeg til næste dag for at følge op og han sagde, at han havde mistet mit nummer. Så da jeg spurgte om, på den status, den transport til lufthavnen, han var nødt til at bede om for mine oplysninger om flyrejse igen, og det han så havde en hård tid forståelse. Så jeg spurgte, om han har Whatsapp så jeg kan sagtens dele mit fly detaljer med ham. Da jeg gjorde det, han aldrig bekræfte meddelelsen og jeg var nødt til at ringe til ham og han havde fået besked om. Da han tjekkede, han sagde, at han ville opdatere mig. Iii) to timer senere, han endelig textet tilbage for at kunne meddele at han fik mig en taxa men kun til senere afslører det er ikke rent faktisk en taxa. Da jeg forhørte mig mere, hvis chaufføren var faktisk registreret under meget turistagtig eller Grabcar, han reagerede med "Du bange eller hvad?" som jeg følte var meget uprofessionelt. Det viser sig chaufføren var faktisk nogen der var arbejde ved siden af hotellet, og han sagde, at han er at hjælpe mig, men hvis jeg havde andre kontakter, kan jeg bare gør det og bestil med dem. Som jeg faktisk fordi der var ingen måde, jeg ville betale RM100 for en transport til lufthavnen med ikke licens "taxi" chauffør. 3) Om morgenen på min check-out, som jeg var i et rush til at komme til min meget turistagtig, jeg ville bare bad receptionisten (der er den samme person jeg troede ovenfor) "er det noget jeg skal underskrive inden jeg tager af sted?" Han svarede, at så uforskammet, "du ikke ønsker dit depositum issit?" i en sarkastiske måde. Meget rystende. Dette sted har potentiale, men den skumle hotellets personale lige skæmmer den erfaring, der er en hel skam.Mere

Svar fra GoHotelsSB, General Manager hos Go HotelSvarede 28. juni 2016
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Aircondition
Concierge
Flersproget personale
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Morgenmad tilgængelig
Renseri
Røgfrit hotel
Vaskeri
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
35
Prisklasse
26 $-39 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Malaysia > Selangor > Petaling District > Subang Jaya
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
35
Prisklasse
26 $-39 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Malaysia > Selangor > Petaling District > Subang Jaya
Billeder
Billeder fra rejsende (50)
Værelse og suite (16)
Spisesal (10)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 11 hoteller i nærheden
Cottage Inn Subang
11 anmeldelser
0,14 km væk
Summit Hotel Subang USJ
179 anmeldelser
1,67 km væk
e.City Hotel @ One City
91 anmeldelser
2,78 km væk
Geno Hotel
28 anmeldelser
3,39 km væk
Restauranter i nærhedenSe 439 restauranter i nærheden
Chilli Pan Mee
44 anmeldelser
0,15 km væk
Murni Discovery
53 anmeldelser
0,14 km væk
Warong Nasi Lemak Panas Warisan Sambal Opah
16 anmeldelser
0,02 km væk
Tek Kee Noodle House
20 anmeldelser
0,13 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 28 seværdigheder i nærheden
MinNature
62 anmeldelser
1,75 km væk
Sunway Pyramid Shopping Mall
984 anmeldelser
3,81 km væk
IOI Mall Puchong
27 anmeldelser
3,48 km væk
Sunway Lagoon
3.003 anmeldelser
3,49 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Go Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering