Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Aiser Hotel

Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Andre russiske
NTV
RTR
Channel 1
Restaurant
Roomservice
Morgenmad inkluderet
Gratis parkering
Kørestolsadgang
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Boblebad
Fitnesscenter
Selskabslokale
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Pool
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Bar/lounge
Spa
Lufthavnstransport
Wi-fi på offentlige områder
Mødelokaler
Vaskeri
Concierge
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Minibar
Familieværelser
Tilgængelige rygerværelser
Handikapegnede værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Mellemklasse
Forretningsrejsende
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
Sådan kommer du derhen
Almaty Lufthavn214 km
Se alle hoteller i nærheden
Restauranter i nærheden
Se alle restauranter i nærheden
Seværdigheder i nærheden
Se alle seværdigheder i nærheden
Anmeldelser (62)
Der er nyere anmeldelser for Grand Aiser Hotel
Se de seneste anmeldelser
Filtrer anmeldelser
17 resultater
Medlemsvurdering
1
1
7
3
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
1
1
7
3
5
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
11-15 af 17 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. marts 2013

Vi boede her i 4 nætter, da vi besøgte København og det nærliggende område. Faciliteterne var enkel og til tider du var nødt til at bede om det, som glas og klud bøjler. Værelset var rent og rummeligt. Det havde kabel-tv, men hvordan touse det...var et problem, da der ikke var nogen engelsk instruktion. Men gratis wifi var til rådighed. Morgenmad var også grundlæggende.Mere

Dato for ophold: marts 2013
Anmeldt d. 21. september 2012

Perfekt nye møbler og vestlig design af værelser. I mellemtiden, det er så svært at bruge minibar, fordi det er blokeret af sengen. Pengeskab ikke er knyttet til en væg, så alle kan bære det (se billedet). Beliggenheden er bekvem overhovedet hvis du har brug...for at være tæt på goverments er. Meget vigtigt: det er meget svært at få ikke-ryger værelse. Det er min erfaring - hotellets ledelse er ikke tage vare på denne mulighed.Mere

Dato for ophold: september 2012
Anmeldt d. 17. juli 2012

Jeg havde ikke noget valg for, hvor vi skal bo på KZ som mit firma bestilt dette hotel på deres pris. Hovedindgangen ser imponerende, men det er de små ting, der hjælper ikke dette hotel. Lobby etage er ikke rent. Du kan se, hvor de...har finpudsede gulvet kun i det centrale områder, du gang, men du kan også se støvet indsamlet i hjørnerne. Jeg fik en suite så kan ikke kommentere på de andre værelser. Min suite var meget rummeligt med et opholdsrum, soveværelse og badeværelse. Badeværelset er stort men der var ingen bruser, kun en jacuzzi badekar med bruser Bidetforbindelsen. Spild ikke synes at have installeret et brusebad da der var plads. Minibaren/køleskab, men der er ingen drinks i det. Hotellet informationsbrochure har ingen oplysninger om det. Værelset er ikke rent, gamle flaske tops ved siden af mini bar. Generelle værelset er ok, men kunne gøre med sprucing lidt op. Badehåndklæder er ikke af den standard, du forventer af et 4* hotel. Morgenmaden var middelmådig. Kan ikke kommentere aftensmaden som ikke havde en endnu. Kun har set 3 andre gæster på hotellet, så åbenbart ikke så travlt. Det eneste gode jeg kan sige, er, at de to senge var komfortable og klimaanlægget virkede for mig. Personligt synes jeg det er ikke et 4* hotel, og jeg har boet i mange 4* hoteller .. Hvis du har mulighed for at bo et andet sted end jeg ville gøre, indtil de kan bringe deres niveau op til bunden.Mere

Dato for ophold: juli 2012
Anmeldt d. 24. april 2012

Pas på dette hotel. Det er det værste hotel jeg har boet på i lang tid. NUL serviceniveau. Ingen forstår engelsk. AC varer ikke arbejde i værelset, og da vi spurgte efter det, jeg fik at vide, det starter fra 15. maj. Den værste morgenmad...jeg har haft i mit liv. Værelserne er ok, men bathrroms er så stort som indersiden af en bil. Det eneste, room service kan give er callgirls, som de er også parat til at give selv når man ikke havde bedt om. Jeg ville ikke engang anbefale min fjende at bo her. I de sidste 4 måneder, 5 General Managers har ændret sig. Jeg mødte den ene recnt, og han var uvidende om det serviceniveau, selv om han kunne tale engelsk. Jeg ville vælge dette hotel på Advarsel status.Mere

Dato for ophold: april 2012
Anmeldt d. 22. september 2010

På 100 dollars/15000 tenge per nat kan du finde noget, der er så lav i skala som dette hotel. Tilføje til det "bygning" rundt omkring det, og du har en dårlig hotel i en ubehagelig atmosfære hvor der er endnu mere snavs i luften! Beklager,...er det bunden af tønden bortset fra gratis trådløst internet (ikke høj hastighed men mere end de fleste i Centralasien).Mere

Dato for ophold: september 2010
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Grand Aiser Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
60 $ - 74 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
KasakhstanAlmaty
ANTAL VÆRELSER
126
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering