Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nyeste anmeldelser. De laveste priser. Det perfekte sted at finde hoteller.

Hotel Monterey Yokohama

Vis priser
Indtast datoer for at se de laveste priser
leveret af Prisfinder
Indtjekning Udtjekning
1 værelse 2 voksne 0 børn
Vi tjekker mere end 200 websteder for at finde de nyeste og laveste priser.
Professionelle billeder
Hotel Monterey Yokohama
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

471 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
Begynd din anmeldelse af Hotel Monterey Yokohama
 Klik her for at vurdere
Salt Lake City
Anmeldt 27 januar 2017
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Lethbridge, Canada
Anmeldt 1 oktober 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Anmeldt 30 september 2016 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Anmeldt 7 september 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

St. Moritz, Schweiz
Anmeldt 25 juli 2016 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Anmeldt 21 juli 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Kobe, Japan
Anmeldt 19 juli 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Albury, Australien
Anmeldt 4 juli 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Welwyn, Storbritannien
Anmeldt 3 juli 2016 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Kailua-Kona, Hawaii
Anmeldt 14 juni 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
monyok, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Yokohama, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

744 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (169)
Set
Spisesal (17)
Set
Hotel og udendørsarealer (18)
Set
Værelse/suite (54)
Set
Badeværelse (20)
Set
Udsigt fra værelse (32)
Set
Andet (28)

TripAdvisor-billeder: Professionelle billeder udarbejdet eksklusivt til TripAdvisor

Set
Alle TripAdvisor-billeder (464)
Set
Admiral-suite (69)
Set
Faciliteter (34)
Set
Dobbeltværelse (gadevendt) (46)
Set
Dobbeltværelse med udsigt til havnen (37)
Set
Empire-suite (90)
Set
Spisesal (67)
Set
Hotel (73)
Set
Værelse med to enkeltsenge og udsigt til havnen (48)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (111)
Set
Hotel og udendørsarealer (5)
Set
Udsigt fra værelse (13)
Set
Værelse/suite (35)
Set
Spisesal (7)
Set
Badeværelse (5)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (1)
Set
Andet (45)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Yokohama
Kannai
Hotel New Grand
Hotel New Grand
Nr. 2 af 112 i Yokohama
733 anmeldelser
Nishi-ku
The Yokohama Bay Hotel Tokyu
Nishi-ku
Yokohama Royal Park Hotel
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Kannai
Rose Hotel Yokohama
Rose Hotel Yokohama
Nr. 10 af 112 i Yokohama
534 anmeldelser
Nishi-ku
InterContinental  Yokohama Grand
Gu
Hotel JAL City Kannai Yokohama
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Restaurant
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Om ejendommen
  • Kørestolsadgang
Aktiviteter
  • Restaurant
Værelsestype
  • Ikke-ryger værelser
  • Tilgængelige rygerværelser
På dit værelse
  • Aircondition
  • Køleskab på værelset
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Tjenester
  • Renseri
  • Mødelokaler
  • Flersproget personale
  • Vaskeri
  • Selskabslokale
  • Konferencefaciliteter

Supplerende oplysninger om Hotel Monterey Yokohama

Adresse: 6-1 Yamashita-cho Naka-ku, Yokohama 231-8526, Kanagawa (præfektur)
Beliggenhed: Japan > Kanto (område) > Kanagawa (præfektur) > Yokohama
Prisområde: 581 kr.-2.462 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Hotel Monterey Yokohama 3.5*
Antal værelser: 170
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Rakuten, Hotels.com, Orbitz, Agoda, Fastbooking og Ctrip TA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Monterey Yokohama. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Hotelstil:
Nr. 5 familiehotel i Yokohama
Nr. 16 forretningshotel i Yokohama
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering

Spørgsmål og svar

Her er de spørgsmål, som de rejsende har stillet, med svar fra personalet på Hotel Monterey Yokohama og andre rejsende.
3 spørgsmål
Stil et spørgsmål
Har du spørgsmål? Få svar fra ansatte på Hotel Monterey Yokohama og tidligere gæster.
Retningslinjer for indlæg
Ofte stillede spørgsmål:
  • Kan man købe billetter til lokale seværdigheder i receptionen?
  • Skal man betale ekstra for et lille køleskab?
  • På hvilket tidspunkt åbner poolen?