Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Side Spring Hotel
1604 Sokak No. 6, Side, Manavgat 07330 Tyrkiet
Fuld visning
Vis alle billeder(88)88
Pool og strand (6)
Værelse og suite (4)
Vis priser for dine rejsedatoer
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alleHar du allerede booket dette hotel?
Fortæl os, så vi kan hjælpe dig med at planlægge.
Gns. 261 kr. pr. nat, 12/10 – 12/11
275 kr.
pr. overnatning
268 kr.
pr. overnatning
261 kr.
pr. overnatning
dec.
jan.
10. dec.
I dag
12. dec.
14. dec.
16. dec.
18. dec.
20. dec.
22. dec.
24. dec.
26. dec.
28. dec.
30. dec.
1. jan.
3. jan.
5. jan.
7. jan.
9. jan.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere
Om
4,0
Nr.149 af 295hoteller i SideSted
Værelser
Værdi
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Side Spring Hotel er stolt af at afslutte renoveringen i oktober 2023 og at kunne tilbyde jer, vores værdsatte gæster, 3-stjernede rene værelser, bed and breakfast og halvpension med venligt personale.
Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Parkering på gaden
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Bar/lounge
Restaurant
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Sikkert
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
HOTELSTIL
Billigt
Charmerende
Sprog, der tales
Tyrkisk
Placering
1604 Sokak No. 6, Side, Manavgat 07330 Tyrkiet
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Forholdsvis god til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 64 ud af 100
64
Antalya Airport
56.3 km•
Se alle flyrejser
Udlejningsbiler
70Anmeldelser2Spørgsmål og svar0Værelsestip
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Medlemsvurdering
- 39
- 11
- 6
- 6
- 8
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
Er netop hjemkommet fra den mest hyggelige ferie på Side Spring Hotel.
Virkelig dejligt poolområde og skøn mad. Fine værelser.
Men det bedste er den famile der driver hotellet. De sørger for man intet mangler, og gør alt for at alle gæster har en skøn ferie.
Skal afsted igen hurtigst muligt
Virkelig dejligt poolområde og skøn mad. Fine værelser.
Men det bedste er den famile der driver hotellet. De sørger for man intet mangler, og gør alt for at alle gæster har en skøn ferie.
Skal afsted igen hurtigst muligt
Læs mere
Dato for ophold: august 2023Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Kan bestemt anbefale dette hotel, god service, god mad og skøn famile. Man føler sig velkommen ved første møde, mor, far og søn står klar til at tage imod og servicere sine gæster. Billeder og beskrivelse passer.
Læs mere
Dato for ophold: september 2021Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Hej.
Jeg var der fra 1. gade til 10. oktober.
Jeg vil gerne nævne fra starten, at jeg aldrig har skrevet en anmeldelse af hotellet. Jeg havde mulighed for at bo på mange hoteller under min ferie.
Nogen må fortælle sandheden. Jeg vil nævne ikke kun de negative.
1 ) Internet er ganske god selv på 2. etage og det er gratis.
2 ) Hver morgen kl. 10 og 11 er der en gratis minivan (meget gammel), der transporterer dig fra hotellet til Blue Beach og tilbage kl. 16 og 17:00 gratis.
3 ) Solnedgang tildelt til dette hotel er også gratis.
4 ) De eneste medlemmer af hotellets personale, der er virkelig realistisk og høflig er den unge tjener, omkring 22 - 25 år gammel, og receptionist (også en mand) af omtrent samme alder. Tilfældigvis taler og forstår disse to engelsk. I alt 3 medlemmer af hotellet forstår og taler engelsk. Jeg tror den 3 rd er lederen eller endda Ejer, men jeg kommer tilbage til ham senere, fordi det er godt at vide, hvilken slags falsk person han er.
Hvad er negativt: maden! mig og min kone ikke være udvalgt, og vi har ingen allergier over for ingredienserne heller! Vi gik "halvpension" men vi beklagede det, fordi for samme pris og de samme 10 dage jeg var i Alanya i maj på Club Big Blue Suite Hotel og næsten alt var super, mad, personale (all inclusive! ) .
Hver morgen i foråret var det den samme kedelige mad, kogte æg, nogle kogte grøntsager uden en smule smag. Nogen sagde her, hvad en stor grill ved poolen i weekender, forkert! Kun en gang om ugen (torsdag) - Jeg ved, fordi jeg blev i 10 dage og jeg så det to gange. Det var virkelig velsmagende og det så-kaldte chef ville give dig trommestik og så se på dig som "hvad, er det ikke nok? "
Men det, der generede mig mest, var følgende: Jeg er en tung ryger og jeg forsikrede mig ved at tage med mig alt relateret til rullede cigaretter (tobak, filtre, papirer og især rullemaskinen). Spanien, da jeg ikke kunne finde nogle af disse ting, og det er derfor jeg forsikrede mig selv under mit ophold i Tyrkiet.
En af eftermiddagen før vi forlod værelset hængte jeg "Ikke forstyrr" skiltet på ydersiden af dørhåndtaget, fordi vi ikke vil have dem til at rense vores værelse, fordi det var rent. Selvfølgelig, da vi cameback omkring 5 pm, at skiltet var det ikke længere på døren, men inde, den rengøringsdame havde arrangeret rummet igen og kastede alle mine ting relateret til cigaretter i skraldespanden, der ved hvor. Dybest set var det en taske med alle disse ting, ting meget vanskeligt at finde i andre lande, undtagen tobak.
Jeg gik til receptionen, og denne gang var det ikke den unge mand, der talte engelsk, så jeg forsøgte at forklare for de damer, der er en del af lederens familie, hvad der skete. Til sidst ringede de til lederen, og han ankom efter ca. 30 minutter. Jeg forklarede hele den fase, at jeg postede det skilt på døren, og det er ingen undskyldning, at rengøreren ikke kender engelsk, arbejder i gæstfrihed i mange år, hun burde vide, hvad det betyder.
Jeg fortalte ham, at det nemmeste er at ringe til den dame og hente den taske fra skraldespanden, hvor han smed den, fordi det ikke generer mig. Han insisterede på, at han ville tage mig med bil og købe alt for mig. Vi har søgt i 2 tobaksbutikker og kunne ikke finde den rullende maskine, jeg havde brug for, men han betalte for en anden enhed, som jeg vidste ikke fungerede i mit tilfælde. For de øvrige varer, jeg har betalt. Selvfølgelig kunne jeg ikke rulle mine sædvanlige cigaretter op og næste dag fandt jeg endelig efter et par timer en rullemaskine, der næsten var den samme.
Efter en anden dag eller 2 forsøgte jeg at bestille en tur lokalt, og personen fra den agentur var nødt til at komme og møde os for at betale og udstede min rejse billetter, på Spring hotel. Han ringede til mig for at Vejleder ham til hotellet😁. Da jeg var foran hotellet og så "Hans Majestæt" lederen, bad jeg ham tale i telefonen for at forklare den enkelte, hvordan man kommer til hotellet. Han svarede præcis sådan her: "Jeg hjælper dig hver gang!" "Han tog telefonen fra min hånd synligt irriteret og fra tonen af sin stemme han skændte den mand (han bekræftede det for mig, da vi endelig mødtes) . Jeg var nødt til at aflyse den tur, jeg undskyldte til den herre sagde - og at hvis jeg civilt inviterede ham til hotel receptionen for at lave de nødvendige papirer, ville jeg skabe endnu større problemer i denne managerens imperium.
Dårlig leder, i hans sind han betragtede det en meget stor tjeneste, at han kørte mig til 2 butikker og kun købte mig, at cigaret rullemaskine (som kostede omkring £ 1 . 50) efterlader mig til at betale for resten.
Jeg blev endnu mere vred over at tænke på den måde, hvis jeg havde glemt min tegnebog eller pas i den taske på grund af uagtsomhed eller for meget afslapning?
Besked til 30'erne damer fra Rumænien, der skulle have boet i denne "oase" et sted den 14. oktober! Jeg håber, at denne "Mr. Manager" måske Aytekin ikke vil behandle dig den måde beskrevet til mig" 30 babuşca"!
Jeg var der fra 1. gade til 10. oktober.
Jeg vil gerne nævne fra starten, at jeg aldrig har skrevet en anmeldelse af hotellet. Jeg havde mulighed for at bo på mange hoteller under min ferie.
Nogen må fortælle sandheden. Jeg vil nævne ikke kun de negative.
1 ) Internet er ganske god selv på 2. etage og det er gratis.
2 ) Hver morgen kl. 10 og 11 er der en gratis minivan (meget gammel), der transporterer dig fra hotellet til Blue Beach og tilbage kl. 16 og 17:00 gratis.
3 ) Solnedgang tildelt til dette hotel er også gratis.
4 ) De eneste medlemmer af hotellets personale, der er virkelig realistisk og høflig er den unge tjener, omkring 22 - 25 år gammel, og receptionist (også en mand) af omtrent samme alder. Tilfældigvis taler og forstår disse to engelsk. I alt 3 medlemmer af hotellet forstår og taler engelsk. Jeg tror den 3 rd er lederen eller endda Ejer, men jeg kommer tilbage til ham senere, fordi det er godt at vide, hvilken slags falsk person han er.
Hvad er negativt: maden! mig og min kone ikke være udvalgt, og vi har ingen allergier over for ingredienserne heller! Vi gik "halvpension" men vi beklagede det, fordi for samme pris og de samme 10 dage jeg var i Alanya i maj på Club Big Blue Suite Hotel og næsten alt var super, mad, personale (all inclusive! ) .
Hver morgen i foråret var det den samme kedelige mad, kogte æg, nogle kogte grøntsager uden en smule smag. Nogen sagde her, hvad en stor grill ved poolen i weekender, forkert! Kun en gang om ugen (torsdag) - Jeg ved, fordi jeg blev i 10 dage og jeg så det to gange. Det var virkelig velsmagende og det så-kaldte chef ville give dig trommestik og så se på dig som "hvad, er det ikke nok? "
Men det, der generede mig mest, var følgende: Jeg er en tung ryger og jeg forsikrede mig ved at tage med mig alt relateret til rullede cigaretter (tobak, filtre, papirer og især rullemaskinen). Spanien, da jeg ikke kunne finde nogle af disse ting, og det er derfor jeg forsikrede mig selv under mit ophold i Tyrkiet.
En af eftermiddagen før vi forlod værelset hængte jeg "Ikke forstyrr" skiltet på ydersiden af dørhåndtaget, fordi vi ikke vil have dem til at rense vores værelse, fordi det var rent. Selvfølgelig, da vi cameback omkring 5 pm, at skiltet var det ikke længere på døren, men inde, den rengøringsdame havde arrangeret rummet igen og kastede alle mine ting relateret til cigaretter i skraldespanden, der ved hvor. Dybest set var det en taske med alle disse ting, ting meget vanskeligt at finde i andre lande, undtagen tobak.
Jeg gik til receptionen, og denne gang var det ikke den unge mand, der talte engelsk, så jeg forsøgte at forklare for de damer, der er en del af lederens familie, hvad der skete. Til sidst ringede de til lederen, og han ankom efter ca. 30 minutter. Jeg forklarede hele den fase, at jeg postede det skilt på døren, og det er ingen undskyldning, at rengøreren ikke kender engelsk, arbejder i gæstfrihed i mange år, hun burde vide, hvad det betyder.
Jeg fortalte ham, at det nemmeste er at ringe til den dame og hente den taske fra skraldespanden, hvor han smed den, fordi det ikke generer mig. Han insisterede på, at han ville tage mig med bil og købe alt for mig. Vi har søgt i 2 tobaksbutikker og kunne ikke finde den rullende maskine, jeg havde brug for, men han betalte for en anden enhed, som jeg vidste ikke fungerede i mit tilfælde. For de øvrige varer, jeg har betalt. Selvfølgelig kunne jeg ikke rulle mine sædvanlige cigaretter op og næste dag fandt jeg endelig efter et par timer en rullemaskine, der næsten var den samme.
Efter en anden dag eller 2 forsøgte jeg at bestille en tur lokalt, og personen fra den agentur var nødt til at komme og møde os for at betale og udstede min rejse billetter, på Spring hotel. Han ringede til mig for at Vejleder ham til hotellet😁. Da jeg var foran hotellet og så "Hans Majestæt" lederen, bad jeg ham tale i telefonen for at forklare den enkelte, hvordan man kommer til hotellet. Han svarede præcis sådan her: "Jeg hjælper dig hver gang!" "Han tog telefonen fra min hånd synligt irriteret og fra tonen af sin stemme han skændte den mand (han bekræftede det for mig, da vi endelig mødtes) . Jeg var nødt til at aflyse den tur, jeg undskyldte til den herre sagde - og at hvis jeg civilt inviterede ham til hotel receptionen for at lave de nødvendige papirer, ville jeg skabe endnu større problemer i denne managerens imperium.
Dårlig leder, i hans sind han betragtede det en meget stor tjeneste, at han kørte mig til 2 butikker og kun købte mig, at cigaret rullemaskine (som kostede omkring £ 1 . 50) efterlader mig til at betale for resten.
Jeg blev endnu mere vred over at tænke på den måde, hvis jeg havde glemt min tegnebog eller pas i den taske på grund af uagtsomhed eller for meget afslapning?
Besked til 30'erne damer fra Rumænien, der skulle have boet i denne "oase" et sted den 14. oktober! Jeg håber, at denne "Mr. Manager" måske Aytekin ikke vil behandle dig den måde beskrevet til mig" 30 babuşca"!
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: oktober 2024Rejsetype: Rejste som par
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Meget isoleret hotel, kundeservice ingen eksisterende. Fødevarer koldt og det samme hver aften. Værelserne er rene, men har brug for vedligeholdelse, balkon døren ville ikke låse, og du havde brug for brutal kraft til at åbne det. Bruser var ubrugelig, det du sætte nogen pres på vandet hovedet ville flyve af 😂😂
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: oktober 2024Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: No kettle, no hangers,
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jeg bookede dette på grund af de positive anmeldelser, jeg havde læst, men jeg undrer mig over, om dette var det samme hotel. Jeg forventede ikke 5 * indkvartering og service, men jeg forventede mere, end jeg modtog. Der var ingen elevator og jeg ankom sent om natten og måtte bære min kuffert op fire flyrejser af trappen. Jeg fik ikke engang tilbudt vand efter en lang dag med rejser. Der var nogle store positive. Aftenmåltiderne var af meget god kvalitet på trods af begrænset valg. Begrænset morgenmad valg, men god kvalitet. Jeg følte, at personalet kiggede på folk som havre, og jeg følte en følelse af ubehag hele tiden, ikke den overdrevne venlighed, jeg læste om. Jeg rejste som en solo kvinde. Jeg ville ønske, at der var lagt lige så stor indsats på rengøringen af mit badeværelse som på konstant omarrangering af møblerne i poolområdet, da de fælles områder var rene. Der var dodgy kabling til min tv, og da fjernbetjeningen ikke slukkede den, måtte jeg afbryde fra væggen. Jeg anbefaler at bruge safe til opbevaring af varer, herunder essentielle medicin. Rengøringsdamen låste mit værelse op, mens jeg hvilede på sengen i mit undertøj om morgenen, hvor jeg forlod for at finde et tip. Hun forlod ikke på det tidspunkt, gik ind i rummet og insisterede på at bruge sin telefon til at oversætte sine kommentarer. Jeg føler, det var upassende og uacceptabelt. Jeg kunne sige mere...
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: september 2024Rejsetype: Rejste alene
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
PRISKLASSE
240 kr. - 311 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
TyrkietTyrkiske MiddelhavskystAntalya (området)ManavgatSide
ANTAL VÆRELSER
44
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registreringSIDE SPRING HOTEL (Tyrkiet) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor
Ofte stillede spørgsmål om Side Spring Hotel
Hvilke faciliteter er der på Side Spring Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, pool og restaurant.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Side Spring Hotel?
Gæsterne kan få restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Side Spring Hotel?
Ja, der er gratis parkering og parkering på gaden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Side Spring Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Meshur 49 Pide ve Kebap Salonu, Koreli Restaurant & Bar og Hakuna Matata Restaurant.
Er der mulighed for at dyrke motion på Side Spring Hotel?
Ja, gæsterne har adgang til pool under deres ophold.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Side Spring Hotel?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Apollon Temple (2,7 km), Monumental Fountain (Nymphaeum) (1,7 km) og Amfiteatr Side (2,2 km).