Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nyt! Find og book det perfekte hotel på TripAdvisor – og få de laveste priser

Chich Khan

Vis priser
Book på TripAdvisor
Pålidelig partner. Vi samarbejder med for at gøre booking så let som muligt for dig.
Sikker betaling. Vi anvender branchens førende praksisser for at holde dine oplysninger sikre.
Angiv datoer for at se de bedste priser
leveret af Prisfinder
1 værelse
Indtjekning Udtjekning
Indtast rejsedatoer for at fortsætte
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 3 websteder mere!
Professionelle billeder
Chich Khan
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

2.329 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
Brøndby strand
1 anmeldelse
Anmeldt 7 august 2014 fra mobile enheder

Aldrig har jeg oplevet SÅ klamt og forfærdeligt et sted. Vi ankommer en gruppe på ca 20 mennesker, mandag formiddag, med Falk Lauritsen. De (hotellet) lægger ud med at de har overbooket og at vi ikke kan få de værelser der er bestilt. Efter meget brok får vi endelig værelser, eller de fleste af os gør .. Der er skimmelsvamp på vægge, myrer over det hele og lort på væggene i badeværelset. Maden var uspiselig og ikke menneske egnet på nogen måde - min lille søn på 1,5 år blev så dårlig af at spise i deres restaurant. Folk blev smidt ud af hotellet for at brokke sig og manden i receptionen var MEGET ubehagelig, råbende og truende. Efter en 2 dages kamp blev vi rykket til et andet hotel - hvor min søns mave nu igen er i orden! Jeg vil aldrig råde nogen til at tage til dette hotel, selv Ekstra Bladet har skrevet om disse rædsler. Hotellet lover 4 stjerner men de fortjener ikke engang 2. Det er falsk reklame ud over alle grænser!! Væmmeligt, væmmeligt sted som der overhovedet ikke er noget som helst positivt at sige omkring. Vil du have en god ferie, så vælg et andet sted! Mere 

Nyttigt?
Tak, NadiaRSW
København, Danmark
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
Anmeldt 13 juli 2014

Er lige kommet hjem fra en uge på Chich Khan. Maden var ok - masser af grøntsager, og jo hvis man stod op kl. 6.30 kunne man få en strandstol ved poolen - ellers bare ærgerligt. Det mest belastende var dog animationsteamet, der stort set spillede meget høj musik hele dagen ved poolen så man skulle råbe til hinanden og det var umuligt at fx koncertere sig om at læse en bog. Og derefter om aftenen så det var umuligt at sove før efter et (og husk man skulle tidlig op for at få en plads ved poolen) Søndag var den bedste dag, der havde teamet fri og det var endelig hyggeligt og afslappende.

  • Overnattede Juli 2014, rejste med familie
    • 3 ud af 5 bobler Værdi
    • 3 ud af 5 bobler Værelser
    • 3 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
2 Tak, wink_2014525
Rønne, Bornholm, Denmark
Bidrager på niveau
3 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 2 oktober 2013

Du kan være i en afslappet, hyggelig og spændende atmosfære på dette hotel. Hygiejnen er i top og maden i særklasse med god variation hver dag. Swimmingpoolen er alsidig og der er et fremragende animationsteam, der hurtigt spotter dig og hvor du kommer fra. Underholdning hver aften, hvor gæsterne bliver inviteret til at deltage i diverse fornøjeligheder. Stranden er kun i middelklasse, fordi det er så meget tang. Sandet er fint. Der er en lille poolbar i all-inclusive, dog kun med enkelte drikkevarer. Lobbyen er ganske vidunderlig med mange små hjørner og hyggelige steder, man kan sidde og bruge internettet gratis. Der er masser af kunst alle vegne og rigtig god plads. Jeg kan anbefale dette hotel i allerhøjeste grad.

  • Overnattede September 2013, rejste med familie
    • 5 ud af 5 bobler Værdi
    • 4 ud af 5 bobler Sted
    • 5 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 5 ud af 5 bobler Værelser
    • 5 ud af 5 bobler Renlighed
    • 5 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, Mia_K36
Næstved, Danmark
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 12 september 2013

Hotel Chich Khan. Aldrig har vi oplevet så dårligt et hotel. Buffeten: - Var man ikke blandt de første gæster ombord i buffeten, var der som regel kun få retter tilbage. - Omvendt var man der præcis når de åbnede stod mange af retterne ikke klar, så det krævede tålmodighed før dette var klar - Dette resulterede i at gæsterne opførte sig som dyr, hvilket absolut ikke var en rar oplevelse - Maden i sig selv var heller ikke mange kokkehuer værd. Ikke en gang pomfritter var færdig stegt. (laves i en friture) - Der var ingen fornyelse i udvalget - de samme retter dag efter dag - I restauranten var dugene beskidte Pool: - Madrasserne til liggestolene var meget slidte og tynde - Der stod regler om at man ikke måtte reservere liggestole, dette blev absolut ikke overholdt. Derfor skulle man sætte vækkeur til kl. 7 for at have en chance. (stressende) - uklart vand Værelse: - Der kom ikke nye håndklæder lige efter rengøring, så man kunne ikke komme i bad midt på dagen - Stort skyl til toilet defekt, pære var sprunget i lampe, aircondition defekt i 1½ døgn (alt sammen blev sagt i informationen, det lykkedes dem dog at lave aircondition) - Blev lovet udsigt til haven, det vi oplevede var udsigt til restaurantens bagside - Juniorsuite vs. dobbeltværelse - absolut ingen forskel måske lige større men intet suite over det. Diverse: - Man blev overfaldet af sælgere på hotellet (wellness, udflugter, kamera mand, kiosk) - Hotellet strand var møg beskidt og absolut ikke et besøg værd - Billederne på hotellets hjemmeside var ikke tilsvarende det man kom ned til. må være taget da hotellet blev bygget i 2000. (13 år siden) - A la carte 2 middage i løbet af ferien (vi forsøgte om tirsdagen (dag 2) at bestille bord på den italienske, alt var dog reserveret for resten af ugen, vi kunne dog komme på den mexikanske om torsdagen som eneste mulighed.

  • Overnattede August 2013, rejste som et par
    • 1 ud af 5 bobler Værdi
    • 1 ud af 5 bobler Sted
    • 2 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 3 ud af 5 bobler Værelser
    • 2 ud af 5 bobler Renlighed
    • 1 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
5 Tak, Falster
1 anmeldelse
Anmeldt 7 august 2013

Helt igennem fantastisk ferie! Hotellet er klart det bedste vi har været på indtil videre. Animation teamet er helt i top og er rigtige gode da de beskæftiger sig meget med børnene. Noget der er specielt godt ved netop dette hotel er at der er aktiviteter og shows for både store og for små og så er det rigtig familievenligt. Vi vil anbefale dette hotel til alle, da det 100% er alle pengene værd og i sikkert vil få jeres bedste ferie nogensinde, ligesom vi gjorde.

  • Overnattede August 2013
    • 5 ud af 5 bobler Værdi
    • 5 ud af 5 bobler Sted
    • 5 ud af 5 bobler Værelser
    • 4 ud af 5 bobler Renlighed
    • 5 ud af 5 bobler Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Juliehalmoe
H0tel_Chichkhan, Responsable relations publiques hos Chich Khan, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Guest, Thank you for your excellent review of our Chichkhan Hotel it is very much appreciated. It sounds like... Mere 

1 anmeldelse
Anmeldt 7 august 2013

Hotellet er helt fantastisk! Vores bedste ferie hidtil og vi vil helt klart anbefale det alle, da det 100% er alle pengene værd. Særligt vil vi gerne rose animation teamet, da de er helt igennem fantastiske og er rigtige gode til både børn, teenagere og voksne. Det er bare et helt igennem familievenligt hotel.

  • Overnattede August 2013
    • 5 ud af 5 bobler Værdi
    • 5 ud af 5 bobler Sted
    • 5 ud af 5 bobler Værelser
    • 4 ud af 5 bobler Renlighed
    • 5 ud af 5 bobler Service

Nyttigt?
Tak, Soon1969
Fyn
Bidrager på niveau
12 anmeldelser
11 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 6 juli 2013

Gennemsnits hotel. Alt for mange mennesker til 1 udendørs swimmingpool. Maden meget ensformig. Dog kan man med all incl. også spise a la carte på 3 andre restauranter i kæden Iberostar. Det kan meget godt betale sig at give lidt drikkepenge i starten af opholdet. Det hjælper lidt på servicen. I området er de handlende meget påtrængende.

  • Overnattede Juni 2013, rejste med familie
    • 2 ud af 5 bobler Værdi
    • 2 ud af 5 bobler Sted
    • 3 ud af 5 bobler Søvnkvalitet
    • 4 ud af 5 bobler Værelser
    • 3 ud af 5 bobler Renlighed
    • 3 ud af 5 bobler Service

Nyttigt?
1 Tak, Claus P

1.647 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (1555)
Set
Hotel og udendørsarealer (356)
Set
Pool/strandområde (295)
Set
Værelse/suite (187)
Set
Spisesal (74)
Set
Badeværelse (30)
Set
Familie-/legeområder (26)
Set
Udsigt fra værelse (71)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (2)
Set
Andet (514)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (92)
Set
Spisesal (16)
Set
Pool/strandområde (2)
Set
Hotel og udendørsarealer (23)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (2)
Set
Badeværelse (6)
Set
Værelse/suite (10)
Set
Udsigt fra værelse (4)
Set
Familie-/legeområder (1)
Set
Andet (28)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Hammamet
1.1 km væk
Vincci Flora Park
Vincci Flora Park
Nr. 24 af 122 i Hammamet
850 anmeldelser
0.5 km væk
Eden Yasmine Hotel & SPA
Eden Yasmine Hotel & SPA
Nr. 1 af 1 i Yasmine Hammamet
293 anmeldelser
0.3 km væk
Hotel Laico Hammamet
Hotel Laico Hammamet
Nr. 32 af 122 i Hammamet
676 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.7 km væk
Hotel Diar Lemdina
Hotel Diar Lemdina
Nr. 18 af 122 i Hammamet
1.184 anmeldelser
2.1 km væk
Alhambra Thalasso Hotel
Alhambra Thalasso Hotel
Nr. 29 af 122 i Hammamet
657 anmeldelser
5.3 km væk
Hotel Bravo Hammamet
Hotel Bravo Hammamet
Nr. 35 af 122 i Hammamet
402 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Pool
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis parkering
  • Spa
  • Gratis morgenmad
Om ejendommen
  • Kørestolsadgang
Aktiviteter
  • Pool
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Tennisbane
Værelsestype
  • Suiter
På dit værelse
  • Aircondition
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Internet mod betaling
Tjenester
  • Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
  • Mødelokaler
  • Gratis parkering
  • Gratis morgenmad
  • Renseri
  • Forretningscenter med internetadgang
  • Concierge
  • Selskabslokale
  • Flersproget personale
  • Konferencefaciliteter
  • Børnepasning

Supplerende oplysninger om Chich Khan

Adresse: Rue la Medina | Street Medina, Yasmine, Hammamet 8056, Tunisie, Hammamet 8050, Tunesien
Beliggenhed: Tunesien > Nabeul Governorate > Hammamet
Prisområde: 321 kr.-809 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Chich Khan 4*
Antal værelser: 280
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Hotels.com, Priceline, HotelsClick, Booking.com og Travelocity, så du med ro i sindet kan reservere på Chich Khan. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Iberostar Chich Khan Hotel Hammamet
Iberostar Hotel Hammamet
Hotelstil:
Nr. 10 bedste feriestedshotel i Hammamet
Nr. 22 spahotel i Hammamet
Nr. 26 hotel ved stranden i Hammamet
Nr. 27 luksushotel i Hammamet
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering

Spørgsmål og svar

Her er de spørgsmål, som de rejsende har stillet, med svar fra personalet på Chich Khan og andre rejsende.
121 spørgsmål
Stil et spørgsmål
Har du spørgsmål? Få svar fra ansatte på Chich Khan og tidligere gæster.
Retningslinjer for indlæg
Ofte stillede spørgsmål:
  • Kan man købe billetter til lokale seværdigheder i receptionen?
  • Skal man betale ekstra for et lille køleskab?
  • På hvilket tidspunkt åbner poolen?

Se hvilke værelser, rejsende foretrækker

“Værelserne er meget forskellige, de fleste har meget store terasser. Alle værelser har deres fordele.”
 ud af 5 bobler Mia_K36, 2. oktober 2013 | Læs anmeldelse
1 af 1
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning