Sharon Hotel
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Herzliya. Velkommen til Sharon Hotel, et godt valg for rejsende som dig.
Sharon Hotel er et familievenligt hotel med fladskærms-tv, aircondition og skrivebord på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis wi-fi for gæsterne.
Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og concierge. Derudover er der pool og morgenmad, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Herzliya.
Fordi det ligger så tæt på Sidna Ali Mosque (1,1 km), kan gæster, der bor på Sharon Hotel, nemt opleve et af de mest populære vartegn i Herzliya.
Hvis du er på udkig efter en kinesisk restaurant, så overvej at besøge Asia, zozobra eller Pat Qua, som alle ligger en kort afstand fra Sharon Hotel.
Herzliya er også hjemsted for Herzliya Marina, en populær lystbådehavn i nærheden af Sharon Hotel.
Sharon Hotel giver dig det bedste af Herzliya lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 512
- 235
- 98
- 56
- 71
- Filtrér
- Dansk
Alt i alt en helt igennem fantastisk rejse!
Hvor skal man begynde? Da vi ankom til hotellet var værelset fuldstændig rod. Sengen var ikke redt og var plettet med blod, sofaen så ud som om den ikke var blevet rengjort i årevis, tv'et manglede (det var bogstaveligt talt blevet revet ud af væggen), der var intet køleskab, der var snavset håndklæder, insekter rundt i lokalet, krummer på gulvet, iturevne gardiner, et kabel - mindre roomservicetelefon og en generel atmosfære af fugt og snavs.
Til sidst kom rengøringsdamen op (husk dig, der er kun EN PIGE, der klarer hele hotellet) og gjorde vores værelse på en meget dårlig måde. I de følgende dage løb vi tør for rene håndklæder og ville have en støvsuger, fordi rengøringsdamen ikke havde håndteret vores værelse med den omhu, vi havde brug for. Da vi klagede til receptionen, handlede de med ringe interesse og sagde, at damen kun ville være i stand til at komme en gang om ugen. Derudover har den ikke - så - luksuriøse spa forbundet til hotellet været lige så forfærdelig. Den mest forfærdelige kundeservice, jeg nogensinde har modtaget, og den mest stædige manager, jeg har haft utilfredsheden med at have med at gøre. Min ven og jeg havde betalt omkring 1300 shekel for et måneds medlemskab i fitnesscentret. Da vores bank er i udlandet, ville transaktionen tage et stykke tid. På grund af dette sørgede vi for, at vi havde et papir, der tiltalte, at transaktionen var blevet opfyldt, og bragte det til dem. Til vores overraskelse og frustration hævdede de, at indtil de ville modtage pengene på deres konto, ville de ikke lade os bruge deres faciliteter. Hvortil vi høfligt forklarede, at det ville være spild af vores penge, da vi ville betale for dage, hvor vi ikke ville bruge deres fitnesscenter (da hele vores rejse var et ophold på en måned). Vi forsøgte at tale med lederen, da vi havde været i kontakt før, men alt, hvad vi fik som svar, var, at hun "ikke ville tale" (hun kommunikerede via receptionen, men da vi var i venteværelset, vi så kunder komme hen til receptionen og chatte afslappet med hende over telefonen. Receptionisten var også utrolig uhøflig. Hun lod som om hun ikke forstod engelsk, mens hun kommunikerede flydende med andre kunder på sproget, nægtede at kende vores (af en vens og min) tilstedeværelse og trak ansigter, da vi forsøgte at finde en fornuftig løsning. For at gøre en lang historie kort, sluttede de med at forbyde os fra stedet, fordi vi "gjorde kunderne utilpas". Og til den udtalelse siger vi dette:
Hvis det er vigtigere at se dårligt ud over for andre mennesker end at konfrontere den dårlige behandling af dine kunder og anerkende deres klager, så er problemet måske ikke det faktum, at problemet bliver bragt frem for andre, men selve problemet.
Til sidst, men bestemt ikke mindst skandaløst, er min ven og jeg kommet tilbage fra en to-dages tur til et værelse, der uden tvivl er værre end, hvordan vi forlod det. Vi havde forinden talt med rengøringsdamen, og hun forsikrede os om, at der ville være gjort rent på fredag. Det er lørdag aften nu og intet er blevet gjort. Vores seng er ikke redt, de håndklæder, vi efterlod i en bunke til at blive vasket, er ikke blevet rørt, ingen tegn på, at noget er blevet fjernt "børstet op". Jeg kunne ærligt trygt sige, at jeg er 99 % sikker på, at ingen overhovedet har gidet at tjekke vores værelse ud. Vi har klaget til receptionen og vil tale med manageren tidligt om morgenen. Dette er en skændsel og bestemt IKKE den service, vi blev lovet, da vi reserverede hotellet.
Vi er her stadig og tager afsted om et par dage, men jeg ville gerne sende denne besked her og forhåbentlig spare nogen for deres penge og en masse stress. Book ikke dette hotel. Det er 100 % ikke det værd.
personalet var uhøfligt lidet hjælpsom og næsten hele tiden jeg følte de gjorde mig en tjeneste være y at lade mig bo der udover for det koster en mint
kok (store chap) til morgenmad oplysninger, når jeg ankom kl. 7 : 45:00 det, jeg havde brug for at bestille mine æg med det samme som de var ved at lukke æg køkkenområdet.
Jeg behøver ikke at sige på 9 : 00:00 han var der stadig madlavning æg .
Jeg var nødt til at flytte fra min 8. etage, værelse med fantastisk udsigt over havet i midten af mit ophold på grund af renovering. Jeg var vist et værelse i stueetagen med delvis havudsigt. Dette fik jeg at vide var dyrere! Denne nye værelse var meningen, at det skulle være mit værelse for at flytte sig alt for
hvad der en joke! !
Værelserne er ikke rent eller rengjort til enhver rimelig
Mit køleskab var ikke engang da jeg ankom
Hotel har behov for større renovering
Hotellet har stort swimmingpool dog tændt for eller tilstoppet i
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering