Sharon Hotel
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Sharon Hotel

Billeder fra rejsende (330)
Panorama at the Sharon Hotel
360
Panoramabilleder (57)
Deluxe Balcony
Værelse og suite (269)

Vis priser for dine rejsedatoer

Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Har du allerede booket dette hotel?

Om

4,0
Nr.5 af 11hoteller i Herzliya
4,5 ud af 5 bobler
Sted
3,9 ud af 5 bobler
Renlighed
4,2 ud af 5 bobler
Service
3,8 ud af 5 bobler
Værdi

Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Herzliya. Velkommen til Sharon Hotel, et godt valg for rejsende som dig.

Sharon Hotel er et familievenligt hotel med fladskærms-tv, aircondition og skrivebord på værelserne, og det er nemt at holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da der er gratis wi-fi for gæsterne.

Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og concierge. Derudover er der pool og morgenmad, hvilket gør dette til et populært valg blandt rejsende i Herzliya.

Fordi det ligger så tæt på Sidna Ali Mosque (1,1 km), kan gæster, der bor på Sharon Hotel, nemt opleve et af de mest populære vartegn i Herzliya.

Hvis du er på udkig efter en kinesisk restaurant, så overvej at besøge Asia, zozobra eller Pat Qua, som alle ligger en kort afstand fra Sharon Hotel.

Herzliya er også hjemsted for Herzliya Marina, en populær lystbådehavn i nærheden af Sharon Hotel.

Sharon Hotel giver dig det bedste af Herzliya lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Offentlig betalingsparkering på området
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Indendørs pool
Bar ved poolen
Strand
Cykler til rådighed
Børnelegeplads
Parkering på gaden
Wi-fi
Omklædningsrum til fitness/spa
Fitnesstræning
Sauna
Udendørs pool
Opvarmet pool
Saltvandspool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Børnevenlig buffet
Snackbar
Spillelokale
Aerobic
Terrasse
Bordtennis
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Manicure
Massage
Pedicure
Salon
Dampbad
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Ligge-/strandstole
Parasoller
Dørmand
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Privat altan
Kaffemaskine/elkedel
Køleskab
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Roomservice
Sikkert
Telefon
Vækningsservice/vækkeur
Elkedel
Hårtørrer
Værelsestyper
Havudsigt
Udsigt til byen
Udsigt til pool
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
4,0 af 5 stjerner
HOTELSTIL
Mellemklasse
Klassisk
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Russisk, Spansk og 1 mere

Placering

4 Ramat Yam St. Herzlia on Sea, Herzliya 46748 Israel
Sådan kommer du derhen
Forholdsvis god til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 61 ud af 100
61
Ben Gurion International Lufthavn
Sde Dov Airport
2 seværdigheder
inden for en afstand på 1 kilometer
972Anmeldelser7Spørgsmål og svar1Værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 512
  • 235
  • 98
  • 56
  • 71
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Asker P skrev en anmeldelse d. nov. 2018
5,0 ud af 5 bobler
Dejligt afsidesliggende hotel i Herzliya ca. 30 minutters kørsel fra centrum af Tel Aviv. Vi kunne nyde 5 nætter i ro og mag uden at skulle tænke over noget som helst. Hotellet var fantastisk, personalet var professionelt og altid til stede til at assistere med hvad end det skulle være. Morgenmadsbuffeten var ekstraordinær og kan helt klart anbefales at tilkøbe! Aftensmadsbuffeten var også i top klasse og der manglede slet ingen ting! Værelserne var rummelig og med en fantastisk udsigt ud over Middelhavet. 2 min. gang til stranden hvor man med en billet fra hotellet kunne få liggestole og parasoller ved en strandbar/restaurant - super lækker feature...
Alt i alt en helt igennem fantastisk rejse!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2018
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: Vi boede på 5. etage ud mod nordsiden - AMAZING!
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra RIKI A, Guest Relations Manager hos Sharon Hotel
Svarede d. 18. nov. 2018
Dear Asker P, Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us at the Sharon Herzliya Hotel. I am beyond delighted to learn that you thoroughly enjoyed your stay and our location and hotel facilities were to your convenience. The team is delighted with your kind comments and we hope to welcome you back again soon. hope to see you back soon. best regards, Riki Apel
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Roey M skrev en anmeldelse d. aug. 2023
1,0 ud af 5 bobler
Det er svært at vide, hvor man skal starte, men jeg vil sige, at indlægget Covid-anmeldelser, der beskriver, hvor slemt tingene er, ikke kun er sande, men maler ikke det fulde billede. Jo flere værelser du går, jo værst bliver det, men lad os starte med det gode. Placeringen er fantastisk, det er det. De billeder, du ser af dette hotel, er før Covid, jeg ved, at jeg ville bo her næsten hvert år om sommeren, men Covid. . . dræbte dette sted. Jeg vil ikke sige, at det ser ud, som om det er ude af en scene fra de vandrende døde, men det er ikke langt fra det, forsømt i årevis, værelserne er forringet, mangler apparater, møbler, der er beskidte, ulækre og falder fra hinanden. Bugs, kakerlakker, gnavere og mere afhængigt af hvilket rum. elektriske ledninger, der stikker ud fra væggene dækket af tape, AC-enheder, der kun er i stand til at køle om natten, ikke-operativt minikøleskab og mere. Så er der servicen, der var 1 eller 2 ansatte, som jeg tror faktisk har det dårligt med gæsterne og prøver at hjælpe ved at gå til et andet rum på skurvognsjagt for at prøve at finde et fungerende køleskab, en pude eller et tæppe til ungen. det er forudsat at sove på den åbne sovesofa (falder fra hinanden) med intet andet end et lagen. Andre ansatte var næsten komisk grusomme med bemærkninger som "Vi har ingen tæpper, punktum" eller "der er ikke flere rene håndklæder, vasken er en gang om ugen" eller en af mine yndlings, og dette hørte jeg brugt "2 toiletpapirruller skulle have været nok for dig". Ting, vi fik at vide, før vi kom, er, at der ikke længere er en spisestue, poolen og spaen blev solgt og er ikke længere en del af hotellet og koster ekstra, meget ekstra. For at opsummere, hvis du leder efter den faldende loppebag moteloplevelse, er dette sted for dig, husk bare, et håndklæde er det vigtigste element, en blaffer kan bære; )
Læs mere
Google
Dato for ophold: august 2023
1,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: Don't expect anything but a room and a bed. Bring your own towel.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
anonymousreviewer skrev en anmeldelse d. jul. 2022
1,0 ud af 5 bobler
Jeg har aldrig i mit liv brugt så meget tid på at skrive en klage før. Men da jeg føler, at dette kunne redde nogen fra at træffe en dårlig beslutning, vil jeg med glæde gøre det.

Hvor skal man begynde? Da vi ankom til hotellet var værelset fuldstændig rod. Sengen var ikke redt og var plettet med blod, sofaen så ud som om den ikke var blevet rengjort i årevis, tv'et manglede (det var bogstaveligt talt blevet revet ud af væggen), der var intet køleskab, der var snavset håndklæder, insekter rundt i lokalet, krummer på gulvet, iturevne gardiner, et kabel - mindre roomservicetelefon og en generel atmosfære af fugt og snavs.

Til sidst kom rengøringsdamen op (husk dig, der er kun EN PIGE, der klarer hele hotellet) og gjorde vores værelse på en meget dårlig måde. I de følgende dage løb vi tør for rene håndklæder og ville have en støvsuger, fordi rengøringsdamen ikke havde håndteret vores værelse med den omhu, vi havde brug for. Da vi klagede til receptionen, handlede de med ringe interesse og sagde, at damen kun ville være i stand til at komme en gang om ugen. Derudover har den ikke - så - luksuriøse spa forbundet til hotellet været lige så forfærdelig. Den mest forfærdelige kundeservice, jeg nogensinde har modtaget, og den mest stædige manager, jeg har haft utilfredsheden med at have med at gøre. Min ven og jeg havde betalt omkring 1300 shekel for et måneds medlemskab i fitnesscentret. Da vores bank er i udlandet, ville transaktionen tage et stykke tid. På grund af dette sørgede vi for, at vi havde et papir, der tiltalte, at transaktionen var blevet opfyldt, og bragte det til dem. Til vores overraskelse og frustration hævdede de, at indtil de ville modtage pengene på deres konto, ville de ikke lade os bruge deres faciliteter. Hvortil vi høfligt forklarede, at det ville være spild af vores penge, da vi ville betale for dage, hvor vi ikke ville bruge deres fitnesscenter (da hele vores rejse var et ophold på en måned). Vi forsøgte at tale med lederen, da vi havde været i kontakt før, men alt, hvad vi fik som svar, var, at hun "ikke ville tale" (hun kommunikerede via receptionen, men da vi var i venteværelset, vi så kunder komme hen til receptionen og chatte afslappet med hende over telefonen. Receptionisten var også utrolig uhøflig. Hun lod som om hun ikke forstod engelsk, mens hun kommunikerede flydende med andre kunder på sproget, nægtede at kende vores (af en vens og min) tilstedeværelse og trak ansigter, da vi forsøgte at finde en fornuftig løsning. For at gøre en lang historie kort, sluttede de med at forbyde os fra stedet, fordi vi "gjorde kunderne utilpas". Og til den udtalelse siger vi dette:

Hvis det er vigtigere at se dårligt ud over for andre mennesker end at konfrontere den dårlige behandling af dine kunder og anerkende deres klager, så er problemet måske ikke det faktum, at problemet bliver bragt frem for andre, men selve problemet.

Til sidst, men bestemt ikke mindst skandaløst, er min ven og jeg kommet tilbage fra en to-dages tur til et værelse, der uden tvivl er værre end, hvordan vi forlod det. Vi havde forinden talt med rengøringsdamen, og hun forsikrede os om, at der ville være gjort rent på fredag. Det er lørdag aften nu og intet er blevet gjort. Vores seng er ikke redt, de håndklæder, vi efterlod i en bunke til at blive vasket, er ikke blevet rørt, ingen tegn på, at noget er blevet fjernt "børstet op". Jeg kunne ærligt trygt sige, at jeg er 99 % sikker på, at ingen overhovedet har gidet at tjekke vores værelse ud. Vi har klaget til receptionen og vil tale med manageren tidligt om morgenen. Dette er en skændsel og bestemt IKKE den service, vi blev lovet, da vi reserverede hotellet.

Vi er her stadig og tager afsted om et par dage, men jeg ville gerne sende denne besked her og forhåbentlig spare nogen for deres penge og en masse stress. Book ikke dette hotel. Det er 100 % ikke det værd.
Læs mere
Google
Dato for ophold: juli 2022Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
MaMassimo442 skrev en anmeldelse d. jul. 2017
Cerveteri, Italien
4,0 ud af 5 bobler
Meget god beliggenhed og service. Masser af mad, og et udvalg til morgenmad. Værelset var i stueetagen med direkte adgang til stranden. Pool og fitness tilgængelig, men jeg havde ikke tid til at gå der, fitnesscenter er åben fra 7 : 00. Kun jeg kan ikke lide: møbler for gammel.
Læs mere
Language Weaver
Dato for ophold: juli 2017
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: ground level
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Milton H skrev en anmeldelse d. jun. 2017
Melbourne, Australien
1,0 ud af 5 bobler
Jeg opholdt mig på hotellet i 7 nætter i juni 2017
personalet var uhøfligt lidet hjælpsom og næsten hele tiden jeg følte de gjorde mig en tjeneste være y at lade mig bo der udover for det koster en mint
kok (store chap) til morgenmad oplysninger, når jeg ankom kl. 7 : 45:00 det, jeg havde brug for at bestille mine æg med det samme som de var ved at lukke æg køkkenområdet.
Jeg behøver ikke at sige på 9 : 00:00 han var der stadig madlavning æg .

Jeg var nødt til at flytte fra min 8. etage, værelse med fantastisk udsigt over havet i midten af mit ophold på grund af renovering. Jeg var vist et værelse i stueetagen med delvis havudsigt. Dette fik jeg at vide var dyrere! Denne nye værelse var meningen, at det skulle være mit værelse for at flytte sig alt for
hvad der en joke! !

Værelserne er ikke rent eller rengjort til enhver rimelig
Mit køleskab var ikke engang da jeg ankom

Hotel har behov for større renovering

Hotellet har stort swimmingpool dog tændt for eller tilstoppet i
Læs mere
Language Weaver
Dato for ophold: juni 2017Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Lawrence R stillede et spørgsmål d. jan. 2018
Bushey, Storbritannien10 bidrag7 nyttige stemmer
Some of the poor reviews concern the outdated bedrooms Do you have any modernised rooms & if so, can these be requested?
Svar fra LikeFood1962
Athen, Grækenland437 bidrag36 nyttige stemmer
I recommend to book a room at the newer part, north party, higher floor - high floor, usually business booking. If you The hotel is slightly outdated but the view towards the southern direction will compensate for any inconvenience.
Hilary N stillede et spørgsmål d. dec. 2017
Do all rooms have balconies?
Herzliya, Israel
The classic rooms do'nt have balcony
Svar fra Tracylena S
39 bidrag12 nyttige stemmer
You go to the front of the hotel and there is a ramp to the beach. Only stairs from pool
Asker P skrev et tip nov. 2018
8 bidrag1 nyttig stemme
5,0 ud af 5 bobler
"Vi boede på 5. etage ud mod nordsiden - AMAZING!"
Læs hele anmeldelsen
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Herzliya-området.
OGSÅ KENDT SOM
sharon hotel herzlia
PLACERING
IsraelTel Aviv DistrictHerzliya
ANTAL VÆRELSER
166
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

SHARON HOTEL (Herzliya, Israel) - Hotel - anmeldelser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Sharon Hotel
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Sharon Hotel?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Acadia Beach (0,2 km), Sidna Ali Mosque (1,1 km) og Apollonia Business Lounge (0,06 km).
Hvilke faciliteter er der på Sharon Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, gratis wi-fi og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Sharon Hotel?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Sharon Hotel?
Gæsterne kan få restaurant, bar ved poolen og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Sharon Hotel?
Ja, der er offentlig betalingsparkering på området og parkering på gaden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Sharon Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Benedict, Yankale Cafe og Yam Bar.
Er der mulighed for at dyrke motion på Sharon Hotel?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbydes der rengøringsservice på Sharon Hotel?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Sharon Hotel forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Hvilke sprog tales af personalet på Sharon Hotel?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, spansk, fransk, russisk og hebraisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Sharon Hotel?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Plant a Tree in the Holy Land of Israel (6,4 km).
Alle hoteller i HerzliyaTilbud på hoteller i HerzliyaBillig rejse til HerzliyaHoteller i nærheden af Sharon Hotel
AktiviteterRestauranterFlyrejserRejsehistorierKrydstogterUdlejningsbiler