Novotel Sharm El Sheikh
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hotel Novotel Sharm El Sheikh er et godt valg, når du besøger Sharm El Sheikh. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det familievenlige omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Sharm El Sheikh, ligger Sharm El-sheikh Novotel lige i nærheden af Ghibli Raceway (1,5 km) og The Heavenly Cathedral (3,3 km).
Gæsterne har adgang til gratis internet, og værelserne på Hotel Novotel Sharm El Sheikh har fladskærms-tv, minibar og aircondition.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice. Gæster på Novotel Sharm El Sheikh har også adgang til pool og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.
Mens du er her, så husk at besøge nogle middelhavsrestauranter, som for eksempel Boharat Restaurant, Fairuz og Pomodoro, der ligger lige i nærheden af Hotel Novotel Sharm El Sheikh.
Leder du efter noget at lave i Sharm El Sheikh? Hollywood Sharm El Sheikh (1,8 km) er en populær seværdighed i nærheden af Hotel Novotel Sharm El Sheikh.
Hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til Sharm El Sheikh.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 4.109
- 802
- 282
- 107
- 97
- Filtrér
- Dansk
Stand til tillade gæster at nyde oplevelserne
Synd for et ellers fint hotel med masser af god service ………. Super beliggenhed
De ansatte prøvede på alle måder at være hjælpsomme, det skete dog at de ikke ringede tilbage som lovet. Vi oplevede også at flere de ansatte kunne godt have brug for at forbedre deres Engelsk færdigheder kraftigt. De har ikke problemer med at tale Russisk og andre sprog som vi fra Europa ikke tale.
Værelserne:
Værelserne er meget mørke som bland andet skyldes de farver som orange og lilla der findes på værelset kombineret med de mørke lampeskærme.
Sengene er ekstrem hårde og selvom vi fik som lovet ekstra dyner til at ligge ovenpå hjalp dette ikke. Vi har derfor foreslået at at hotellet få et lager af nogle topmadrasser, hvilket kunne hjælpe de gæster som har problemer med ryggen. Hvis gæsterne sover godt bliver deres ophold meget bedre.
Restaurant (Palm)
I denne restaurant er der virkelig plads til forbedringer. Det være sig arbejdsfordelingen. Mange gæster stod længe og ventede på at kokken tog imod deres ordre når der skulle laves omelet, pasta mv. Dette skyldes at kokken selv skulle hente de råvarer der skulle bruges, det burde være en ude fra køkkenet som hele tiden burde sørge for der var fyldt op hos ham. Maden første dag var på ingen måde appetitlig. Det var måden den var fremstillet, havde ligget for længe, var udkogt og ikke særlig lækkert at se på. Dette talte vi med restaurantmanageren om og dagen efter var det noget bedre. Men når der mangler noget på buffeten som brød får man en melding om at det vil tage 1 minut og derfor venter man. Der går så 15 minutter og når brødet så kommer ind er det frossent indvendigt. Det er bare på ingen måde ok. Sådan var det ofte med de ting som manglede. En dag spurgte jeg til aftenbuffeten og jeg fik oplyst at der ville være tomatsuppe (Italiensk aften). Vi glædede os vildt meget, indtil vi skulle spise aftensmad. Der var alt som lovet til denne buffet men ingen tomatsuppe. Bordene bliver tørret af med en tør klud, eller krummer bliver fjernet. Det betyder at de bakterier som er på bordet vil forblive på bordet indtil det bliver vasket med vand og sæbe. Det er ikke så slemt om aften da der er dug på bordet som oftest bliver fjernet hvis den er beskidt.
Jeg ved godt der ikke var flydt op på hotellet (Palm), men at der kun er en kaffemaskine er efter min mening for lidt. Kunne ofte så i lang tid og vente på der blev ledigt.
Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de ansatte kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem
Pool og strand:
Begge steder oplevede vi kun at de var yderes hjælpsomme og venlige. Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem.
Jeg måtte bede et par malere om at stoppe med at sprøjtemale med lak i poolebaren, da der stod lakstøv ud over det hele og det havde stået på i langt over 1 time alt imens gæster var på vej til morgenmaden. Den mand som var ansvarlig for den talte dårligt eller ingen engelsk så derfor ved jeg ikke om han forstod alvoren i følgerne hvis en gæst havde fået dette i øjnene. Hans eneste undskyldning var at de skulle være færdige og var blevet forsinket. Her kan jeg kun sige at så må de dække området af.
Personalet generelt:
Det var dejlige at opleve for os at afdelingen for gæster hvor Doaa, Vera og Irena arbejder kommer rundt til gæsterne for at høre om opholdet. Her var der ingen sprogproblemer og det kunne være en god idé at bruge deres kunnen til at undervise dem som har behov for hjælp med det engelske sprog. Det er lige fra managere til gartnerne. Det kan være at i måske skulle få managerne til at lytte til de ansatte som arbejder på hver deres område, da ofte er det de folk som er på gulvet som ser hvad der sker i/på områderne.
HUSK AT GÆSTERNE IKKE ALTID HAR RET TIL AT OPFØRE SIG SOM KONGER OVERFOR DE ANSATTE, SOM SKAL BEHANDLES ORDENTLIGT.
derudover ligger det dejlig tæt på centrum af naama bay, en lille gå tur ned af strandpromenaden på 5-7 minutter og du er i et pulserende centrum med barer, resturanter og butikker, og enkelte diskoteker. der er vagter hele vejen ned af promenaden så selv os 2 unge piger følte os trygge på trods af vi gik hjem kl 04-05 om morgenen i en skarp brandert, alle var søde og holdte meget øje med os.
"Få værelser som ikke ligger ned til poolen. De ansatte traver forbi og undersøger dem som sidder på deres terrasser"Læs hele anmeldelsen
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering