Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Novotel Sharm El Sheikh

Billeder fra rejsende (3010)
Pool og strand (595)
Værelse og suite (373)

Om

Nr.42 af 240hoteller i Sharm El Sheikh
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis internet
Pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Strand
Spillelokale
Gratis ophold for børn
Parkering
Wi-fi
Internet
Boblebad
Infinitypool
Udendørs pool
Bar/lounge
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Bar ved poolen
Snorkling
Dart
Aftenunderholdning
Bordtennis
Børnepasning
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Biludlejning
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Grillfaciliteter
Concierge
Gavebutik
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Aircondition
Privat strand
Minibar
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Familieværelser
Rengøring
Privat altan
Roomservice
Sikkert
Channel One (russisk tv)
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Forretningsrejsende
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Russisk, Spansk og 2 mere
3.461anmeldelser
116spørgsmål og svar
2værelsestip
Medlemsvurdering
  • 2.530
  • 636
  • 202
  • 60
  • 37
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Venlig og hjælpsom personale. Dejligt værelse med balkon. Pool og bar samt personale var super.Lækker morgenmad,frokost og aftensmad.Hotellet ligger centralt og gåafstand til Naama Bay . Brugte altid taxa som var på hotellet, det var betryggende og var super flinke og gode til engelsk. Vi boede på palm siden og kunne gå over på Beach siden og spise , bade på stranden og nyde underholdning om aftenen. Fra beach siden kan man gå til Naama Bay som er super hyggelig . Det er ikke et “turist “hotel. Egypter holder ferie her og man er en del af det hele.👍. Kan varmt anbefale hotellet👌😍
Læs mere
Svar fra Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Svarede d. 10. aug. 2018
Dear evybollmann, thank you for taking time to write your kind review concerning your recent holiday at Novotel Sharm El Sheikh Resorts. It was an absolute pleasure to welcome you to our beautiful resort and we are delighted that you had such an amazing holiday with us. It is lovely to hear that You happy with our entertainment team and we will most certainly pass on your thanks to them all, which will be greatly received. We thank you once again for sharing your holiday experience with us all and we do hope we will have the opportunity to welcome you back in the near future. Best Regards, Galal El Safty General Manager
Læs mere
Dette hotel er et af de bedre, vi har boet på i Ægypten. Meget lækkert område, pænt og rent og meget venligt personale. Søsterhotellet har en lækker sand strand, som frit kan benyttes. Tæt til by centrum Naama Bay.
Læs mere
Svar fra Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Svarede d. 25. mar. 2018
Dear jaeme, thank you for taking the time to write your kind review following your recent holiday at Novotel Sharm El Sheikh Resorts. We are thrilled to learn that you enjoyed your time and we truly appreciate your valuable comments in particular that related to the helpfulness of the staff. We truly appreciate you taking the time to share your kind constructive feedback with us and we do hope we will have the opportunity to welcome you back in the near future. Best Regards, Galal El Safty General Manager
Læs mere
+1
Receptionen: De ansatte prøvede på alle måder at være hjælpsomme, det skete dog at de ikke ringede tilbage som lovet. Vi oplevede også at flere de ansatte kunne godt have brug for at forbedre deres Engelsk færdigheder kraftigt. De har ikke problemer med at tale Russisk og andre sprog som vi fra Europa ikke tale. Værelserne: Værelserne er meget mørke som bland andet skyldes de farver som orange og lilla der findes på værelset kombineret med de mørke lampeskærme. Sengene er ekstrem hårde og selvom vi fik som lovet ekstra dyner til at ligge ovenpå hjalp dette ikke. Vi har derfor foreslået at at hotellet få et lager af nogle topmadrasser, hvilket kunne hjælpe de gæster som har problemer med ryggen. Hvis gæsterne sover godt bliver deres ophold meget bedre. Restaurant (Palm) I denne restaurant er der virkelig plads til forbedringer. Det være sig arbejdsfordelingen. Mange gæster stod længe og ventede på at kokken tog imod deres ordre når der skulle laves omelet, pasta mv. Dette skyldes at kokken selv skulle hente de råvarer der skulle bruges, det burde være en ude fra køkkenet som hele tiden burde sørge for der var fyldt op hos ham. Maden første dag var på ingen måde appetitlig. Det var måden den var fremstillet, havde ligget for længe, var udkogt og ikke særlig lækkert at se på. Dette talte vi med restaurantmanageren om og dagen efter var det noget bedre. Men når der mangler noget på buffeten som brød får man en melding om at det vil tage 1 minut og derfor venter man. Der går så 15 minutter og når brødet så kommer ind er det frossent indvendigt. Det er bare på ingen måde ok. Sådan var det ofte med de ting som manglede. En dag spurgte jeg til aftenbuffeten og jeg fik oplyst at der ville være tomatsuppe (Italiensk aften). Vi glædede os vildt meget, indtil vi skulle spise aftensmad. Der var alt som lovet til denne buffet men ingen tomatsuppe. Bordene bliver tørret af med en tør klud, eller krummer bliver fjernet. Det betyder at de bakterier som er på bordet vil forblive på bordet indtil det bliver vasket med vand og sæbe. Det er ikke så slemt om aften da der er dug på bordet som oftest bliver fjernet hvis den er beskidt. Jeg ved godt der ikke var flydt op på hotellet (Palm), men at der kun er en kaffemaskine er efter min mening for lidt. Kunne ofte så i lang tid og vente på der blev ledigt. Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de ansatte kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem Pool og strand: Begge steder oplevede vi kun at de var yderes hjælpsomme og venlige. Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem. Jeg måtte bede et par malere om at stoppe med at sprøjtemale med lak i poolebaren, da der stod lakstøv ud over det hele og det havde stået på i langt over 1 time alt imens gæster var på vej til morgenmaden. Den mand som var ansvarlig for den talte dårligt eller ingen engelsk så derfor ved jeg ikke om han forstod alvoren i følgerne hvis en gæst havde fået dette i øjnene. Hans eneste undskyldning var at de skulle være færdige og var blevet forsinket. Her kan jeg kun sige at så må de dække området af. Personalet generelt: Det var dejlige at opleve for os at afdelingen for gæster hvor Doaa, Vera og Irena arbejder kommer rundt til gæsterne for at høre om opholdet. Her var der ingen sprogproblemer og det kunne være en god idé at bruge deres kunnen til at undervise dem som har behov for hjælp med det engelske sprog. Det er lige fra managere til gartnerne. Det kan være at i måske skulle få managerne til at lytte til de ansatte som arbejder på hver deres område, da ofte er det de folk som er på gulvet som ser hvad der sker i/på områderne. HUSK AT GÆSTERNE IKKE ALTID HAR RET TIL AT OPFØRE SIG SOM KONGER OVERFOR DE ANSATTE, SOM SKAL BEHANDLES ORDENTLIGT.
Læs mere
Svar fra Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Svarede d. 27. nov. 2017
Dear jawi03, thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests. We have noted your comments regarding your stay and we are concerned to learn that you were dissatisfied with some of the services provided at the hotel. Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests. Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back to Novotel Sharm El Sheikh Resort in the future Best Regards, Galal El Safty General Manager
Læs mere
min veninde og jeg boede på novotel beachside i oktober 2015. det er helt klart den fedeste ferie vi har haft. både vagterne, rengøringspersonalet, og det øvrige personale var så søde og sjove. gode drinks i pool baren, og god stemning om aftenen. stranden er så lækker, og det er dejligt at der ikke kommer folk ude fra på den private strand. bi har stadig kontakt over facebook med flere fra personale staben, og planlægger at komme tilbage til sommer. hotel og mennesker i top kvalitet. derudover ligger det dejlig tæt på centrum af naama bay, en lille gå tur ned af strandpromenaden på 5-7 minutter og du er i et pulserende centrum med barer, resturanter og butikker, og enkelte diskoteker. der er vagter hele vejen ned af promenaden så selv os 2 unge piger følte os trygge på trods af vi gik hjem kl 04-05 om morgenen i en skarp brandert, alle var søde og holdte meget øje med os.
Læs mere
Svar fra Mohamed M, Front Office Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Svarede d. 5. mar. 2016
Dear nanna v, Thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us and that we have succeeded to make your holiday a memorable one. Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests. Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you back at Novotel Sharm El Sheikh Resort. Best Regards, Best Regards, Mohamed Mansour Front Office Manager H1715-rd@accor.com
Læs mere
Der var meget beskidt, personalet forstod ikke noget.feks. Havde jeg fuglelort på teressestolene hele ugen, selvom vi bad om at få det fjernet. Personalet forstod ikke hvad man bad om og der var overhovedet ingen service. Fatter ikke det er 5 stjernet for maden var også utrolig dårlig og ensformigt.har været på flere 3 og 4 stjernet steder som er MEGET bedre. Jeg kunne ikke finde på at anbefale dette hotel til nogen. Hygiejnen meget dårlig, feks var der grønne alger i håndvaskene ved receptionen. De var heller ikke gjort ordentlig rent hele ugen.
Læs mere
Svar fra Mohamed M, Front Office Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Svarede d. 20. okt. 2015
Dear kirstenSmidstrup, Thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests. We have noted your comments regarding your stay and we are concerned to learn that you were dissatisfied with some of the services provided at the hotel. Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests. Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back to Novotel Sharm El Sheikh Resort in the future Best Regards, Mohamed Mansour Front Office Manager h1715-rd@accor.com
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
66 $ - 137 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
novotel sharm el sheikh, sharm el-sheikh novotel
PLACERING
EgyptenRøde Hav og SinaiSyd SinaiSharm El Sheikh
ANTAL VÆRELSER
382
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering