Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Makadi Spa Hotel

Gem
Videresend
Safaga Road, Makadi-bugten, Hurghada Egypten
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com
CheapTickets
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (3544)
Pool og strand (903)
Værelse og suite (587)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Alt sengetøj desinficeret gennem vask ved høj temperatur
  • Ansigtsmasker påbudt personale på offentlige områder
  • Gulve afmærket med henblik på social distancering
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Betalte sygedage til medarbejdere med symptomer
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
Læs mere
Opdateret 04.09.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra The Makadi Spa Hotel
Opdateret 04.09.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.16 af 32hoteller i Makadi-bugten
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice 2020 – De bedste af de bedste
Fuld visning
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis internet
Pool
Yogaundervisning
Gratis morgenmad
Strand
Dykning
Gratis transport til/fra lufthavn
Wi-fi på offentlige områder
Pool-/strandhåndklæder
Infinitypool
Pool med udsigt
Voksenpool
Udendørs pool
Opvarmet pool
Privat pool
Fitnesstræning
Personlig træner
Bar/lounge
Café
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Gratis pulverkaffe
Gratis te
Gratis velkomstdrink
Happy hour
Spiseområde udendørs
Snackbar
Vin/champagne
Bar ved poolen
Snorkling
Tennisbane
Aerobic
Gåture
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Forretningscenter med internetadgang
Mødelokaler
Ansigtsbehandlinger
Fodbad
Fodmassage
Helkropsmassage
Håndmassage
Hovedmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Salon
Kun for voksne
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Dagligvarebutik
Valutaveksling
Gavebutik
Butikker
Tagterrasse
Ligge-/strandstole
Solterrasse
Parasoller
Dørmand
Førstehjælpskasse
Lægebehandling
Paraply
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Aircondition
Privat strand
Rengøring
Kaffemaskine/elkedel
Kabel-/satellit-tv
Åbent brusebad
Privat altan
Roomservice
Sikkert
Opholdsområde
Separat opholdsområde
Sofa
Telefon
VIP-faciliteter
Garderobe-/tøjskab
Flaskevand
Tøjstativ
Flise-/marmorgulv
Vækningsservice/vækkeur
Minibar
Elkedel
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Romantisk
Charmerende
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Russisk, Arabisk og 3 mere
2.747anmeldelser621spørgsmål og svar12værelsestip
Medlemsvurdering
  • 2.006
  • 533
  • 147
  • 40
  • 21
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Claus Boe N skrev en anmeldelse d. mar. 2020
12 bidrag2 nyttige stemmer
Et fantastisk og renligt hotel med super værelser og gode restauranter. Her møder du også mange ligesindede voksenpar og man mærker ikke det hele er all inclusive idet alt er i meget høj kvalitet. Vi kan anbefale personalet - især Mohammed Radi og Hossam Totti
Læs mere
Dato for ophold: februar 2020
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Svar fra Front Office, Guest Services / Front Office hos The Makadi Spa Hotel
Svarede d. 12. mar. 2020
Dear Mr. Claus Boe N. Thank you for taking the time to share your lovely feedback with us! We are glad to know that you thoroughly enjoyed your time with us at Makadi Spa Hotel and you had a very nice stay with us.We highly appreciate your kind words and we do always go beyond and above to guarantee our esteemed guests an utmost courtesy and highest possible level of satisfaction throughout the entire stay. We very much look forward to your next visit. Warm regards, Makadi Spa Team
Læs mere
LS2019 skrev en anmeldelse d. dec. 2019
1 bidrag2 nyttige stemmer
Desværre slet ikke så godt som vi plejer at opleve det. Det er tæt på umuligt, at bestille bord på A La Carte restauranterne medmindre du står i kø for dette kl.10 om formiddagen og det er vel og mærke 2 dage forud! Dvs når du ankommer så kan du ikke få bord de første 2 dage - det er overhovedet ikke Makadi Spa standard! Og hotellet var ikke engang halv booket (kunne vi se på antallet af solstole der var frie hver dag) så tør ikke tænke på hvor svært det bliver, at få bord, når hotellet er fuldt booket. De seater kun 30 pax i hver restaurant pr. aften - dvs 180 pax - så når der er fuld booket på hotellet, så er der næsten 400 pax som ikke kan spise på A La Carte! Det er simpelthen ikke godt nok - jeg ved godt at man kan bruge restauranterne på de andre hoteller, men det er ikke derfor vi vælger at bo på Makadi Spa. Dette er et STORT minus! Vi har været på hotellet 6 gange efterhånden og kvaliteten på hotellet er ikke hvad den var, desværre. Udover det HÅBLØSE bordreservations system, så oplever vi at personalet ikke er så serviceminded som de plejer. Tidligere fik man fornemmelsen af, at personalet ville gøre alt for at hjælpe - nu føler man næsten at man er til besvær hvis man beder om hjælp til f.eks at booke bord på det af de andre hoteller. Så i stedet for “det undersøger vi lige og giver besked” så oplever man “det ved vi ikke... men der er fuldt booket (standard bemærkning åbenbart) så tror ikke der er plads, når det er til samme dag/dagen efter” eller “kom tilbage kl. xx” så nogle gange føler du ikke rigtig at du er på ferie fordi du skal rende frem og tilbage til receptionen. Rengøringen på værelset var fin nok, men man oplever slet ikke den venlighed fra dem som gør ret som normalt. Vi havde beskidte tallerkner, bestik og glas stående på værelset fra søndag og da vi rejste torsdag middag, der stod det der stadigvæk. Jeg ved godt at vi bare kunne have bedt om at få det fjernet, men man forventer da, at rengøringen selv fjerner det.... det plejer ikke at være nødvendigt at skulle bede om det - på et 5 stjernet hotel! Så for os er det et kæmpe minus, at bordreservationerne er blevet så vanskelige samt at personalet ikke er særlig serviceminded længere. Vi ønsker at hotellet vil komme tilbage til den høje standard der var da Mr. Gerhard var Generel Manager... derefter kom Mr. Serkan og allerede der gik standarden lidt ned og nu er det så Mr. Claude der er GM og han skal virkelig have rettet op på ovenstående områder - ellers så tror jeg at hotellet vil miste mange af deres stamgæster. For at slutte af på en positiv måde, så er hotellet stadigvæk dejligt at være gæst på, men ovenstående områder bliver bare til daglig irritation og det er synd at det kommer til at overskygge en ellers dejlig uge i sol & varme. PS: hvis I arrangerer transport fra/til lufthavnen igennem hotellet, så sørg for at have prisen på altid fra hotellet (i en mail eller lign.). For da vi kom til hotellet, så ville chaufføren have 50€ mere end den pris jeg havde fået fra hotellet - jeg ville selvfølgelig ikke betale den difference og måtte derfor starte ferien med at skulle finde mail fra hotellet med bevis for den pris der var aftalt... så det var lidt en dum start på ferien. Vi krydser fingerne for at man vil lytte tl den kritik især omkring bord reservationerne - da vi egentlig ikke har lyst til at stoppe med at rejse dertil - men omvendt, så må det bare heller ikke blive for besværligt - for så er der jo mange andre skønne hoteller rundt omkring i verden. Vi har som sagt boet på hotellet 6 gange (8 uger ialt) og 2 gange i 2019, så vi kender hotellet og området, så vi ved godt hvad vi snakker om :-)
Læs mere
Dato for ophold: december 2019Rejsetype: Rejste som par
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Hasse H skrev en anmeldelse d. sep. 2019
Albertslund, Danmark28 bidrag3 nyttige stemmer
+1
Dejlig ferie på Makadi Spa hotel, Værelset er til UG fantastisk udsigt og dejligt rummeligt Maden var som sådan ganske udmærket, vil især fremhæve den Egyptiske resturant. Og stranden er fuldstændig outstanding Virkelige flotte og unikke snorkel muliigheder. Personalet super søde og meget imødekommende. Eneste grund til jeg ikke giver 5 stjerner er den konstante forestyrrelse af divs. Sælgere af enten Message, ture, fotos eller spørge om man ikke lige kan veksle enten dit eller dat. Det er temlig belastende. Og så er Spies uden samligning det ringeste rejsebureu vi endnu har prøvet. Ingen Sms om hvornår man skulle hentes på hotellet. Det måtte vi spørge nogle andre danskere om på nabohotellet. Ellers havde vi ikke anet hvad tid bussen kom. Og heller ingen sms omkring Thomas Cook cracket selvom dem på de andre hoteller havde fået besked om man ikke skulle være bekymret. Så ud over belastende sælgere og fuldstændig mangelfuld info fra Spies var det en ferie til 5 Stjerner :)
Læs mere
Dato for ophold: september 2019
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Svar fra makadispa, Manager hos The Makadi Spa Hotel
Svarede d. 29. sep. 2019
Kære 650hasseh For det første, lad mig takke dig for at bo og dele din oplevelse af Makadi Spa Hotel Vores højeste prioritet er altid at tilbyde de bedst mulige servicestandarder til alle vores gæster for at sikre en behagelig og afslappende ferie med os. Din gennemgang gør det muligt for os at sikre, at vi imødekommer og overgår dine forventninger, mens vi konstant finder måder at forbedre og forbedre leveringen af ​​alle vores tjenester. Jeg vil gerne undskylde sælgerne, jeg håber, at du vender tilbage til spa og enhver situation opstår. Jeg beder gæsten altid kontakte kontakt med gæsteforhold eller reception, og vi vil håndtere enhver situation med øjeblikkelig handling, men jeg kan forsikre dig om, at jeg vil håndtere situationen nu gennem afdelingslederne ved at sætte restriktioner på plads Vi ser meget frem til at byde dig velkommen tilbage på Makadi Spa, næste gang du besøger Rødehavskysten, og tøv ikke med at kontakte os inden din ankomst for alle anmodninger, du måtte have, for at sikre, at vi er klar til dit besøg. Med venlig hilsen Serkan Ozer General Manager Makadi Spa
Læs mere
Megasun skrev en anmeldelse d. sep. 2019
Ullerslev, Danmark4 bidrag1 nyttig stemme
Værelset flot en stjerne. Dykning 1 stjerne.. Ellers ikke noget at skrive hjem for.. Dårlig pool, utroligt at den overhovedet holder vand.. Pas på fødderne når i bevæger jer rundt i poolen pga. Skarpe klinker som flydee rundt i poolen!..poolen er møj beskidt pga blade. All inclusive mad!.. Hahaha..gider dårligt skrive om det.. Desserten er nogetlunde.. Så kan du ellers få lov til at betale for resten.. På ingen måde et 5 stjerner hotel, eller som selvskabet SPIES tror at det er en 4,5 stjerner hotel.. Prøv white beatch hotel i hugarda, der er et 5 stjerner hotel! .. Hvis du ikke har, det godt med en lille bitte elevator -så er det ikke stedet for dig, for, der er ingen trappe!!. 2 elevator hvor af den ene er i stykker!.( det har den så været i en uge nu..) Hver halve time bliver, du forstyrret af, enten massage folk,folk som sælger is kaffe, safari folk eller andre som vil sælge, dig noget!!. Ingen ordning med rødt, flag eller lign som andre, 5* hotel .. Alt i alt købt vi den dyreste rejse af SPIES, til den ringeste kvalitet nogen sinde.. HOLD JER FRA RED SEA HOTELS!(Makadi spa) OG SPIES.
Læs mere
Dato for ophold: september 2019Rejsetype: Rejste som par
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Svar fra makadispa, Manager hos The Makadi Spa Hotel
Svarede d. 23. sep. 2019
Kære Solstik Lad mig først takke dig for at have taget tid til at dele din ferieoplevelse på Makadi Spa Hotel. Vi er dybt triste over, at vi ikke opfyldte dine forventninger ved denne lejlighed; Jeg vil gerne rette dig på en af ​​dine udsagn om, at Makadi Spa har 5 elevatorer gennem hotellet og vinger inklusive den næste dør til det foto, vi har taget, så har vi også 6 trappe sager, der fører til hele gulvet på hotellet, det er sådan en skam, at hvis du ikke havde været helt opmærksom på hotellayoutet, at du ikke havde kontaktet et medarbejder, der med glæde ville have givet dig en orientering omkring hotellet for at sikre din tilfredshed. Jeg vil også gerne tilføje, at vores salg har et meget stort kontrolleret system i stedet for tidspunkter for at være i stand til at tale med gæster, dog igen, hvis du havde talt med dit team, hvis du havde et problem, ville vi have behandlet dette hurtigt for du. Til sidst vil vi gerne tilføje, at Makadi Spa på nuværende måde kan sammenlignes med White Beach, for det første er vi komplette forskellige koncepter, vi er kun et hotel, der kun er voksne, ikke familiehotel, og mulighederne og det eksklusive alt inklusive koncept, der har adgang til 30 a la carte-restauranter i vores søsterhoteller og indkøbscenter uden begrænsninger såvel som åben adgang til 6 frokoststeder plus søsterhoteller, caféer barer og restuarnts gør Makadi Spa til et meget unikt hotel. Vores højeste prioritet er altid at tilbyde de bedst mulige servicestandarder til alle vores gæster for at sikre en behagelig og afslappende ferie med os, derfor vil dine kommentarer blive drøftet med vores ledelsesteam for at sikre, at der træffes korrigerende handlinger. Med venlig hilsen Serkan Ozer General Manager Makadi Spa
Læs mere
Maria D skrev en anmeldelse d. aug. 2019
Strøby Egede, Danmark56 bidrag18 nyttige stemmer
Var på ferie i uge 35 med min kæreste på Makadi Spa Resort. Kan virkelig anbefales til alle par, familier, venner og veninder (dog ikke børn) Virkelig rart med et voksen hotel! Lækre pools, sødt personale og god beliggenhed. Personalet kom ned med drikkevarer, snacks og kolde håndklæder til én imens man lå ved poolen eller stranden. (Virkelig rart når det var 40 grader varmt) Hotellet lå direkte til stranden med det flotteste koralrev, man skal dog huske at købe "strandsko" så man ikke skærer sig på muslinger eller træder i søpindsvin. Man følte sig virkelig tryg inde på resortet, der stod vagter 24/7 og "beskytter" hele resortet også nede ved stranden. Vi havde booket en junior suite som virkelig var lækker med den fineste udsigt til havet. På værelset var der fri minibar som blev fyldt op hver dag, man fik rene håndklæder hver dag og der var aircondition på værelset og i receptionen. Der var dog ikke særlig godt internet, men vi lejede en lille router vi kunne tage med os overalt til 5 euro for en hel uge. (Man skal dog huske at oplade den)
Læs mere
Dato for ophold: august 2019Rejsetype: Rejste som par
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Svar fra makadispa, Manager hos The Makadi Spa Hotel
Svarede d. 31. aug. 2019
Beste mariasparre Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf en het delen van uw ervaringen met Makadi Spa Hotel Onze hoogste prioriteit is om altijd de best mogelijke servicestandaarden aan te bieden aan al onze gasten om een ​​aangename en ontspannen vakantie bij ons te garanderen. Uw beoordeling stelt ons in staat om ervoor te zorgen dat we aan uw verwachtingen voldoen en deze overtreffen, terwijl we voortdurend manieren vinden om de levering van al onze diensten te verbeteren en verbeteren. We danken u ook voor het herkennen van hardwerkende teamleden die u verzekeren dat u wordt erkend dat u verder gaat dan alleen voor gasttevredenheid. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in Makadi Spa de volgende keer dat u de kust van de Rode Zee bezoekt en aarzel niet om vóór uw aankomst contact met ons op te nemen voor eventuele verzoeken om ervoor te zorgen dat we klaar zijn voor uw bezoek. Met vriendelijke groet Serkan Ozer Algemeen directeur Makadi Spa
Læs mere
Forrige
OGSÅ KENDT SOM
makadi hotel makadi bay
TIDLIGERE KENDT SOM
Makadi Spa
PLACERING
EgyptenRøde Hav og SinaiHurghadaMakadi-bugten
ANTAL VÆRELSER
282
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om The Makadi Spa Hotel
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af The Makadi Spa Hotel?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Makadi Water World (4,2 km) og Hurghada Equestrian (2,7 km).
Hvilke faciliteter er der på The Makadi Spa Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er morgenmad, pool og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på The Makadi Spa Hotel?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på The Makadi Spa Hotel?
Gæsterne kan få morgenmad, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på The Makadi Spa Hotel?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af The Makadi Spa Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Sofra, Nino's Restaurant og Makai Tukai.
Er der mulighed for at dyrke motion på The Makadi Spa Hotel?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesstræning og yogaundervisning under deres ophold.
Tilbyder The Makadi Spa Hotel lufthavnstransport?
Ja, The Makadi Spa Hotel tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på The Makadi Spa Hotel?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder The Makadi Spa Hotel forretningstjenester?
Ja, gæsterne har adgang til forretningscenter og mødelokaler under deres ophold.