Jeg havde en god uge her nede vejret var fint god personale maden var ok værelserne var fint gjort rene en god service på stranden det kan godt anbefales og kom her ned det kan godt være vi kommer næste år💋💋💋 Der var fint vejr hernede udsigten er fin fra hotellet
Fuldstændig fremragende oplevelse! Selve hotellet, værelset, personalet, maden på alle de mange restauranter og pool området er helt i top og der er absolut intet at klage over. Altid smukke cocktails lavet af Belal.
Alletiders hotel og badestrand. Vi spiste alacarte næsten hver dag i de 14 dage vi boede på Makadi Spa Hotel, som er et voksen hotel. Vi havde også ret til at være på de 2 nabohotellet, både i restauranter og barer. Toiletforholdene var altid iorden på vores hotel. Personalet var venlige og imødekommende. Badry and ismaiel
Et fantastisk og renligt hotel med super værelser og gode restauranter. Her møder du også mange ligesindede voksenpar og man mærker ikke det hele er all inclusive idet alt er i meget høj kvalitet. Vi kan anbefale personalet - især Mohammed Radi og Hossam Totti
Desværre slet ikke så godt som vi plejer at opleve det. Det er tæt på umuligt, at bestille bord på A La Carte restauranterne medmindre du står i kø for dette kl.10 om formiddagen og det er vel og mærke 2 dage forud! Dvs når du ankommer så kan du ikke få bord de første 2 dage - det er overhovedet ikke Makadi Spa standard! Og hotellet var ikke engang halv booket (kunne vi se på antallet af solstole der var frie hver dag) så tør ikke tænke på hvor svært det bliver, at få bord, når hotellet er fuldt booket. De seater kun 30 pax i hver restaurant pr. aften - dvs 180 pax - så når der er fuld booket på hotellet, så er der næsten 400 pax som ikke kan spise på A La Carte! Det er simpelthen ikke godt nok - jeg ved godt at man kan bruge restauranterne på de andre hoteller, men det er ikke derfor vi vælger at bo på Makadi Spa. Dette er et STORT minus! Vi har været på hotellet 6 gange efterhånden og kvaliteten på hotellet er ikke hvad den var, desværre. Udover det HÅBLØSE bordreservations system, så oplever vi at personalet ikke er så serviceminded som de plejer. Tidligere fik man fornemmelsen af, at personalet ville gøre alt for at hjælpe - nu føler man næsten at man er til besvær hvis man beder om hjælp til f.eks at booke bord på det af de andre hoteller. Så i stedet for “det undersøger vi lige og giver besked” så oplever man “det ved vi ikke... men der er fuldt booket (standard bemærkning åbenbart) så tror ikke der er plads, når det er til samme dag/dagen efter” eller “kom tilbage kl. xx” så nogle gange føler du ikke rigtig at du er på ferie fordi du skal rende frem og tilbage til receptionen. Rengøringen på værelset var fin nok, men man oplever slet ikke den venlighed fra dem som gør ret som normalt. Vi havde beskidte tallerkner, bestik og glas stående på værelset fra søndag og da vi rejste torsdag middag, der stod det der stadigvæk. Jeg ved godt at vi bare kunne have bedt om at få det fjernet, men man forventer da, at rengøringen selv fjerner det.... det plejer ikke at være nødvendigt at skulle bede om det - på et 5 stjernet hotel! Så for os er det et kæmpe minus, at bordreservationerne er blevet så vanskelige samt at personalet ikke er særlig serviceminded længere. Vi ønsker at hotellet vil komme tilbage til den høje standard der var da Mr. Gerhard var Generel Manager... derefter kom Mr. Serkan og allerede der gik standarden lidt ned og nu er det så Mr. Claude der er GM og han skal virkelig have rettet op på ovenstående områder - ellers så tror jeg at hotellet vil miste mange af deres stamgæster. For at slutte af på en positiv måde, så er hotellet stadigvæk dejligt at være gæst på, men ovenstående områder bliver bare til daglig irritation og det er synd at det kommer til at overskygge en ellers dejlig uge i sol & varme. PS: hvis I arrangerer transport fra/til lufthavnen igennem hotellet, så sørg for at have prisen på altid fra hotellet (i en mail eller lign.). For da vi kom til hotellet, så ville chaufføren have 50€ mere end den pris jeg havde fået fra hotellet - jeg ville selvfølgelig ikke betale den difference og måtte derfor starte ferien med at skulle finde mail fra hotellet med bevis for den pris der var aftalt... så det var lidt en dum start på ferien. Vi krydser fingerne for at man vil lytte tl den kritik især omkring bord reservationerne - da vi egentlig ikke har lyst til at stoppe med at rejse dertil - men omvendt, så må det bare heller ikke blive for besværligt - for så er der jo mange andre skønne hoteller rundt omkring i verden. Vi har som sagt boet på hotellet 6 gange (8 uger ialt) og 2 gange i 2019, så vi kender hotellet og området, så vi ved godt hvad vi snakker om :-)…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering