Los Amigos mexicanske restaurant er fantastisk. Lækker mad med fantastiske valg, fantastisk personale, der går ud over for at gøre din nat til den bedste nogensinde. Fantastisk ildshow. Asst. Manager Mohammed Omar er førsteklasses og hans opmærksomhed på detaljer fantastisk. Han er meget professionel, organiseret og taler så mange sprog. Absolut anbefale et besøg på denne vidunderlige restaurant.
Hotellet var virkelig cool og enormt, så stort som en egen by. Lige tæt på stranden. Der var god mad i en smuk restaurant. Jeg anbefaler så meget dette hotel, især taknemmelig for Joline for hendes lykke!
Holdet er så sejt, de er meget gode dansere og så søde. At danse med dem er så hyggeligt, de er så søde og imødekommer ethvert ønske. Man kan kun beundre og elske dem. Jeg er glad for at have haft oplevelsen af, at man kan danse så let og køligt.
Hej kære venner, samarbejdspartnere og rejsende! Jeg vil gerne dele mine indtryk af min 29. ferie i Egypten, den 4. i Makadi Bay. Jeg hvilede på Sunwing Family 5 * hotel i 7 nætter, alt inklusive. Dette hotel tilhører den berømte kæde "Red Sea Hotels", i Makadi er der 5 hoteller i denne kæde i nærheden, der er et enormt grønt område til vandreture. Det var mit 3. ophold på Sunwing Family 5 *, jeg efterlod anmeldelser. Jeg vil ikke gentage mig selv, jeg vil skrive om de vigtigste ting. Jeg ankom til hotellet omkring kl. 13:00, jeg blev tjekket ind med det samme, på min anmodning gav de mig mit yndlingsværelse 303. Jeg kan godt lide stille værelser på høje etager. Fra den store altan er der en vidunderlig udsigt over palmer og havet. Jeg hørte aldrig naboerne, kun fly fløj over hotellet om natten. Lokalet består af to værelser, cirka 50 kvadratmeter. Udstyret er meget gammelt (tv'er, køleskab), men det er ikke vigtigt for mig. Desværre var den daglige rengøring denne gang meget dårlig, dvs. e. det var næsten ikke-eksisterende, efter at jeg holdt op med at give et drikkepenge, forbedredes situationen overraskende. Der var endda figurer lavet af håndklæder. Men rummet har brug for generel rengøring: aftørring af møbler, vask af balkon, vinduer, vask af gardiner og meget mere. Området var og er fortsat en af hotellets største fordele. Mange høje palmer, blomster, springvand, stier er oplyst om natten. Det er tydeligt, at hotellet er velplejet. Du kan gå rundt på området af 5 hoteller i "Red Sea Hotels"-kæden. Atmosfæren er romantisk, og endda fabelagtig, meget hyggelig. Der er flere pools og endda en jacuzzi. Personligt er jeg slet ikke interesseret i svømmehaller. Børne- og voksne vandlande fungerede. Jeg gik til en voksen. Desværre virkede ikke alle vandrutsjebaner. Jeg brugte de vigtigste restauranter og restauranter med en menu. I hovedrestauranterne er udvalget ikke stort, men du kan altid finde en ret efter din smag. Produkterne var friske. Der er ingen lange køer, der er altid ledige borde, der er ret rent, og servicen er god. Ikke alle la carte restauranter var åbne til frokost, en skam. Udvalget af retter er også blevet mindre, grundlaget for retter er fastfood. Til frokost kunne jeg godt lide den mexicanske restaurant mest. Jeg kunne virkelig godt lide middagen på Kebab Island (grillrestaurant). Blandt Makadi Mall-restauranterne spiste hun middag på sin yndlings Golden Dragon (kinesisk mad) og Mafia Classic (italiensk mad). Service i restauranter forblev på et fremragende niveau. Der er flere altomfattende barer. Jeg foretrak baren på stranden og Lime Bar. Barerne har almindelige egyptiske læske- og alkoholholdige drikkevarer. Kvaliteten af drikkevarer er normal, servicen er fremragende. Strandbaren har en dejlig bartender Tarek og på Lime Bar var min yndlingstjener Ramadan. På den anden dag af min ferie vidste disse fyre, hvad jeg ville bestille og bragte mine drikkevarer, før jeg overhovedet havde tid til at bede om dem. Hotellet har et lille team af animatorer. De imponerede mig ikke med noget særligt, jeg har set meget bedre præstationer. Så jeg tilbragte de fleste aftener på Lime bar og lyttede til levende musik. Men der var et ubehageligt øjeblik, der lidt spolerede indtrykket af hvile. Jeg købte en billet til brandshowet på stranden. Der var ikke noget separat rygeområde. Og kulturniveauet for nogle gæster tillod dem ikke at gætte, at det er forfærdeligt at blæse tobaksrøg ind i andres ansigter. Jeg var nødt til at skifte plads 2 gange, men det hjalp ikke. Derudover startede det professionelle show ikke i 40 minutter, i stedet blev jeg tvunget til at se dansene fra hotellets entertainere på et meget lavt niveau. Efter 40 minutters intens passiv rygning og venten havde jeg ikke lyst til at se showet længere, jeg værdsætter min tid og mit helbred. Desværre måtte jeg betale 12 euro for et forkælet humør. Jeg anbefaler ikke at tage til sådan et show. Service er et stærkt punkt ved hotellet. Næsten alle ansatte er meget opmærksomme og høflige. Tjenesten er ikke påtrængende og med et smil. Godt gået, jeg vil straks bemærke det fremragende indtryk af receptionspersonalet Ahmed Eltayeb og Mahmoud. De var yderst venlige, høflige og opmærksomme på alle mine anmodninger og behov under hele opholdet. Også tak til Hazem Rabh for at arrangere en uforglemmelig middag i grillbaren og for den daglige pleje. Takket være den fremragende service, ønskede jeg ikke at være opmærksom på nogle mindre problemer. Jeg vil gerne takke dig oprigtigt! ! ! ! Stranden er ren og stor, jeg følte mig godt tilpas. Der er alt hvad du behøver. Perfekt! Havet i Makadi er spektakulært. Jeg svømmede fra Fort Arabesque Hotel til The Grand Makadi ponton. Korallerne er forskellige overalt: fra små klynger til en stor barrierevæg, paletten og arkitekturen er vidunderlig. En masse amfiprioner, sommerfugle, papegøjer, havabborre, arotroner, hailiner, fløjter osv. Det er bedre at se én gang end at læse hundrede gange. På den sidste hviledag kom en imponerende kæmpe grå muræne til mig, vi svømmede med den meget tæt på i en afstand på op til 1 m, sandsynligvis i 10 minutter. Men desværre indførte hotellet en dårlig regel: du kan nu kun svømme i havet fra kl. 10.00 til kl. 16.00. Hvis du forsøger at svømme tidligere eller senere, får du ikke lov til det. En strandarbejder på en båd driver bogstaveligt talt turister op af havet. Derudover fløjter han også meget højt, hvilket er meget ubehageligt. Hvis dette blev opfundet for at beskytte turister mod hajangreb, så er det en fejl. En haj har intet ur. De bliver mere aktive i mørke. Jeg havde tætte møder med hajer på andre hoteller 2 gange. I denne ferie fandt jeg nogle mindre mangler: rengøringen på mit værelse blev meget dårlig, ikke alle rutsjebaner i vandlandet for voksne fungerede, ikke alle a la carte-restauranter fungerer til frokost, valget af retter blev mindre, forstyrret af en ubehagelig hændelse med showet, kunne ikke lide den nye regel om tidspunktet for brug af havet. Men takket være hotellets høje serviceniveau, venlighed og opmærksomhed fra hotellets personale, havde jeg en god hvile. Men jeg følte mig meget komfortabel, hotellet efterlod et meget positivt indtryk. Jeg vil gerne komme tilbage her igen.…
Generelt var resten på dette hotel cool, men der var for mange øjeblikke, der forkælede resten her. Klimaanlægget på vores værelse fungerede ikke godt, vi kom 3 - 4 gange for at få dem til at ordne det eller ændre værelset, intet ændrede sig. Stikkontakter blev ved med at falde ud. Når vi gik til frokost, efterlod maden på bordet og gik for at hente juice, vi kommer og der spiser spurvene fra vores tallerkener. Vi satte os ved et andet bord, og tjenerne siger, sæt dig ned og spis. Vi sagde, at vi nægtede mad, og de himlede med øjnene. Åh, og det skete også, at en af mødrene mistede $ 120 på hotellets område, vi gik til receptionen og sagde, at det var på grund af det. Vi fik besked på at komme om morgenen ved 10-tiden. Vi kom, de sagde, at de tjekkede kameraerne og fandt intet. Nå, den sidste dag, da vi skulle på overførslen, fortalte de os, at vi skulle betale for en fest, vi ikke var til. Vi sagde simpelthen, at vi kunne komme. Og vi blev faktureret for ingenting, fyren, der stod i receptionen sagde, at indtil vi betaler, vil han ikke åbne døren, og vi vil ikke være i stand til at tage til lufthavnen. Vi skulle betale, jeg tror, du selv forstår, hvad følelser kan være, når du betaler $ 85 bare for et stykke papir.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering