Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Coral Sun Beach Resort

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (28)
Pool og strand (6)
Oversigt
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Røgfrit hotel
Hotelstil
Bedste værdi for pengene
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Hotelstil
Bedste værdi for pengene
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Prisklasse
61 $-118 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Egypten > Røde Hav og Sinai > Hurghada
Placering
Fuld visning
Kontakt
Safaga, Hurghada Egypten
Sådan kommer du derhen
Hurghada Lufthavn13 km
Se alle hoteller i nærheden
Restauranter i nærheden
Se alle restauranter i nærheden
Seværdigheder i nærheden
Se alle seværdigheder i nærheden
Billeder
Billeder fra rejsende (28)
Pool og strand (6)
Anmeldelser (11)
Filtrer anmeldelser
4 resultater
Medlemsvurdering
1
2
1
0
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
1
2
1
0
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Coral Sun Beach Resort er et forholdsvis lille og venligt feriested. Personalet er yderst hjælpsomme, intet er for mange problemer. General manager Mamdouh var en stor hjælp for os som var assisterende leder, da vi havde et problem med vores overførsler. De behandlede os som...familie. Dette var vores tredje besøg og forhåbentlig ikke vores sidste. Stranden og husrev og tilgængelige og smukke. Mange tak for al din hjælp. Dette er en dejlig rolig udvej og værd at besøget.Mere

Anmeldt 13. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg kan godt lide opholdet, naturhavet snorkling. . . Fødevarer er ikke dårligt, men har brug for pleje. . . Animation hold om natten gør en stor fester. . . Men desværre forlod Mohamed lederen af ​​holdet pludselig og som gæst følte vi en gab!...! Mohamed på havbjælken uvenlig med vred og fattig ansigt hele tiden! ! Ekstremt modsat elsayed på havbaren han er høflig, venlig. . . Har et smil. . Mohamed vagten på havet snorkling område han er awesome mand:) patent med dejlige taler og smil ansigtMere

Anmeldt 9. april 2018

Hotellet er lidt slidt rundt om kanterne, men det er meget indlysende, at de nye ejere bruger mange penge på hotellet. Jeg var meget heldig, jeg blev opgraderet til et Sea View værelse, der var blevet gjort over, når jeg siger gjort over dens ikke...som en 60 minutters gøre over, er hele værelset revet ud til bare vægge & moderniseret. Det ser ud til, at hele udvej bliver gjort. Receptionen, lobbyen, restauranten og haveområdet lige ned ad trapperne fra lobbyen er allerede afsluttet. De synes at være at gøre over mange værelser på samme tid, ikke bekymre dig om støj eller forstyrrelser som bygherrer var tavse og bortset fra at skulle sige hallo til så mange mennesker du ikke ville bemærke de var der. Mit værelse var meget stort, med store terrassedøre kigger ud over den private strand, det havde et siddeområde med tv, jeg gik ikke på ferie for at se tv, men satellitkanalerne bryde ned allot, der er et par engelske film & Nyhedskanaler. Mit værelse havde 2 x 5 ft senge, som var meget komfortable. Gratis at bruge pengeskab i garderobeskabet. Badeværelset var uplettede med en meget stor walk in shower. fabelagtig Air Con. Hotelværelserne er spredt ud i fire områder, alle værelser er stueetagen, Jeg er handicappet og bruger en gangramme eller pinde og jeg kunne få adgang til alle områder uden problemer, der er masser af ramper hvor der er trin. Hvis du bruger en selvdrevne stol, skal du bruge hjælp, da grunde er ujævn, og der er en rampe, der går op til lobbyen og restauranten, som er ret stejl. Maden var meget god og altid varm, selvom dine nøjeregnende spisere er der masser af valg, buffetvalget er lagt ud i små mængder, men udskiftes så snart den sidste del er gået, hvilket betyder, at maden altid er varm og frisk til denne grund mere hygiejnisk. På grund af min medicin kan jeg ikke drikke alkohol, alle læskedrikke er mærkevarer og smager godt, folk kommenterede, at selv om alkoholen ikke var mærket, smagte den ikke underligt og blev ikke udvandet. Jeg har rejst over hele Egypten og opholdt sig i mange hoteller & jeg ville vende tilbage til dette hotel. Dette hotel er værd at hver øre betalt, før du forlader en dårlig rapport, der kan være meget skadeligt for hotellet, tænk på hvad du får for de betalte penge. Jeg betalte 310 for to personer i 12 nætter, der går ud på under 13 pund hver pr. Nat for din indkvartering, så meget mad og drikke som du kan klare, svømmebassiner, privat strand, gym osv. Osv. Dette hotel har en række nationaliteter, som er velafbalanceret, briterne er lidt ud nummererede, men en god række mennesker snarere at hovedsagelig engelsk, tysk, russisk osv. Osv. Dette hotel er beliggende i et roligt område, og du skal bruge en taxa til at gå overalt, hotellet giver dig en komplementær returflyvning til Downtown Hurghada en gang om ugen. Grunden til at jeg gik til Hurghada er, fordi de britiske flyselskaber stadig ikke flyver til Sharm. Selvom det samme land er begge resorts er meget forskellige fra hinanden, når Storbritannien løfter flyforbudet til Sharm, vil jeg være tilbage i et blunk, hvis jeg vender tilbage til Hurghada, vil jeg vende tilbage til dette hotel. Når det er sagt, Sharm er min favorit. Der er et par negativer, som hvis hotellet ændrer sig vil gøre hotellet fantastisk, vær så venlig at lade nedenstående lægge dig som de kan ændres meget nemt, og da hotellet bliver opgraderet, kan dette allerede være sket før du ankommer, du kan ikke engang bemærke, jeg tager mere varsel på ting som dette, da jeg har formået mange 4 * hoteller i England. Nye dynebetræk kræves, da de er meget sprudlede. Flere briller, som de løbende løber ud. Flere Viskestykker, som de løbende løber ud. Flere Bestik.  1 flaske vand pr. Person pr. Dag i stedet for 1 mellem 2 Gartnerne gør et fantastisk arbejde og det er indlysende, at ejerne investerer i hotellet og hovedhaven ned fra receptionen og lobbyen er anlagt og gartnerne holder det i tip top betingelse, resten af ​​haverne rundt hotellet har brug for investeringer. Main Buffet Restaurant kan ikke klare mængden af ​​gæster & mens jeg var der var hotellet under halvt besat. Ikke nok stole og borde, ikke nok personale & køkkentøj osv osv tidligere nævnt. Alt personale er ansat for at rydde og lægge borde og de venter ikke på dig overhovedet i løbet af mine 12 nætter blev jeg ikke tilbudt eller serveret en drink i restauranten til morgenmad, frokost og aftensmad. Mændene i hvide skjorter er spild af penge, de gør ikke noget bortset fra at stå der eller flirte med oapens, der er klædt som nattens damer. Jeg antager, at hovedchefen var på hotellet i et par nætter, da mændene i hvide skjorter lå på rene borde med bestik. Hvis du betaler mændene i hvide skjorter, får du altid et bord og en drink, når de lægger en ting på et bord, så det ser ud til at det er optaget, et bord kan være tomt i mere end en time, før personen kommer i, at bordet har er forbeholdt. Bordets klare arbejder meget hårdt, men de har ingen ledelse af ledelsen. Da restauranten ikke kan klare det skæve volumen af ​​gæster, skal de have et siddepladser system, hvor du når dit værelse, når du ankommer, og derefter bliver du taget til den rigtige størrelse bord til dig. I. Jeg er ikke en tabel til 8, når der kun er 2 personer. Ved at gøre dette kunne de sætte flere mennesker. Dette ville gøre det muligt for bordet klarere at rydde og rengøre bordet og erstatte med rent bestik, så de næste folk kunne sidde. Fødevarer var meget god, men tjenesten i restauranten var fattige & jeg ville sige den værste tjeneste jeg har modtaget i ethvert Hotel i Egypten. Jeg tip altid men jeg tip ikke nogen restaurant personale på grund af dette. Der er en tip boks derinde, som er en billetpris for tipping, da det betyder, at alt personale der er der får en andel jeg. E folk ud af ryggen som kokke, vaskemaskine ups, rengøringsmidler osv. Osv. Men du kunne se svindelene foregår, en kunde tipper bordet klarere, som er mellem gæst og bord klarere men desværre mændene i hvide skjorter ser og derefter gå over til bordet klarere og tager en del af pengene og sætter derefter i lommen, så hvis du vil tip, læg dit tip i spidsboksen, så de alle får en andel. Aftenunderholdning er meget dårlig de eneste nætter, der er gode er nætterne, når en ekstern handling kommer til hotellet, dagtid animation er godt, de forsøger altid at involvere dig, hvis du vil være med. Hotellet skal underholde kunden snarere end kunden er underholdning. Jeg elsker egyptiske folk, en af ​​mine venner er egyptiske her i Storbritannien, jeg er venner med sin familie her i England og i Egypten. Desværre synes alle hoteller at ende med masser af lokalbefolkningen, der ankommer i en weekend, hotellerne skal gøre noget for at kontrollere disse gæster, da de ikke ved, hvordan man opfører sig. Mens jeg var der, tror jeg, at det var et fodboldunderholdende hold, og de var meget højt racer rundt hotellet og spiste ligesom dyr, de var ligesom locus over maden. ***************** Mine tip, der kan hjælpe dig *************************** ****** Tag amerikanske dollars med dig for at betale for dit indrejsevisum, da det kun er 25 dollar pr. Person, der er ca. 15 hvis du betaler i GBP, skal du betale 25 GBP hver. Tag din egen plastikglas med dig, enten 1/2 pint eller pint, da de altid løber ud, hvis de løber tør for briller, giver de dig små plastikkopper, de holder mindre end en lille barnedrikkarton (som Oj eller Tip / Top osv. etc) På din første dag tale til en mand i en hvid skjorte i Buffet Restaurant give ham et tip / bestikkelse på forhånd og hver dag, og du vil have et bord venter på dig og en drink efter eget valg. De vigtigste pool liggestole arbejde på et tip op foran grundlag, nogle solsenge havde et håndklæde placeret på dem hele dagen, men ingen sad der. undgå dette og gå til den roligere pool kun et stenkast fra stranden, masser af liggestole til rådighed, og hvis du vil chatte det tiltrækker briterne, for de bedste solsenge gå til stranden er der ingen håndklæde krig der som masser af senge. køb ikke egyptiske pund i Storbritannien, selv i udvekslingsmaskine i hotel modtagelse får du 26 egyptiske pund til 1 GBP betaler ikke for ture osv. i GBP eller Euro løn i amerikanske dollars eller bytte GBP til egyptiske. Hvis du ikke bruger meget bekymre dig ikke, men hvis din booking masser af ture osv det vil spare dig allot. ****** DISABLED KUNDER ********* Hvis du er handicappet og kæmper med at gå eller stå, tag din egen kørestol eller et stolen sæde osv. Osv. Som køerne i lufthavnen er forfærdelige. Før du kommer til en check-in desk du går gennem 3 sikkerhedskontrol punkter og køen fra hovedindgangen til en check-in desk er omkring en mile lang ingen formaling. Der er ingen særlig assistance, før du kommer til checken i skrivebordet, når du tjekker ind, siger de vente på det står for hjælp, du venter og en mand rushes langs giver dig en kørestol og siger bare, at der er din stol fortsætte gennem. Det tog os en time at komme fra afkrydsningsfeltet i reception til toldfri område og siddeområde for at vente på dit fly. Sørg for at du ankommer til lufthavnen i meget tid som sit helvede på jorden. Sharm lufthavn er så let sammenlignet med Hurghada. Når du går fra check-in desk og gennem tolden vil du derefter gennemgå en anden 4 sikkerhedskontroller, som du ikke har noget imod som det gør det mere sikkert for os, men de opdeler dig, de gør mændene gå i en kø og damer i en anden. Det betyder, at du er delt op, indtil du ankommer i det toldfrie område. Hvis din handicappede og har brug for hjælp, har du brug for hjælp fra en ven af ​​samme køn, som du er nødt til at fjerne dine sko og sætte dem på igen, så er der ingen at skubbe din stol på, så hvis du ikke kan drive dig, vil du stole på en venlig fremmed for at hjælpe dig. Denne lufthavn er kun et par år gammel og det er den værste lufthavn jeg har været igennem til organisation og til særlig assistance. Det eneste punkt, hvor du får speciel hjælp, er, når du er på boarding gate, når nogen kommer sammen i en grå uniform og tilbyder at skubbe dig ned rampen til flyet. På grund af den service, jeg modtog i lufthavnen for særlig assistance til handicappede, vil det betyde, at jeg ikke kan vende tilbage til dette område af Egypten. Jeg håber, at Det Forenede Kongerige kan sortere forskellene mellem dem og Sharm lufthavn, da der er særlig assistance på Sharm Airport.Mere

Anmeldt 14. marts 2017 fra mobile enheder

Mig og en ven boede her i 10 nætter. Da vi ankom, vi følte begge maden var skuffende så vi klagede. Inden for 24 timer maden var meget lækker. Alle de ansatte var så smuk og den administrerende direktør fortsatte med at tjekke ind med...os og sørgede for, at vi var begge glade. Vores villa var meget rent med udsigt til stranden med palmer. Det skal være så langt den bedste ferie jeg har haft og jeg har været rundt i hele verden. Jeg helt forelsket i Egypten. Og mig og min ven kommer tilbage til Coral Beach resort i september. Smuk beliggenhed og personalet er alle fantastiske. Dejligt lille gymnastiksal på feriestedet for plus spa, salon osv . Du kan ikke bede om et bedre sted.Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Coral Sun Beach Resort.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering