Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sea Shell Hotel

76 Sheraton Road, Hurghada 84511, Egypten
Hotelfaciliteter
Priser fra vores online rejsepartnere er ikke tilgængelige
Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Hurghada
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Billeder fra ledelsen
Sea Shell Hotel
Tilføj et billede
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 19 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 2
  • 3
  • 7
  • 6
  • 1
Se anmeldelser for
1
6
3
Forretning
0
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    3,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    3,5 af 5 stjerner
  • Værelser
    3 af 5 stjerner
  • Service
    3,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    3 af 5 stjerner
  • Renlighed
    3 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Humlebæk, Danmark
Bidrager på niveau
71 anmeldelser
46 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 75 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 6 februar 2013

Hvor skal man starte ? Vi valgte hotellet, fordi der var kort vej til Hurghada by, og vi kan godt lide at gå ture. Men ikke i denne by, overalt møgbeskidt, masser af affald, og pågående " sælgere ". Masser af huller i fortove,og hvor man ellers færdes til fods, med store chancer for at brække arme og ben, det bliver jo hurtigt mørkt. MEN, tilbage til hotellet: Flot facade mod vejen, og kun dér, rene og pæne gange med fine fliser, men værelser - som reklameres lyse og venlige, og moderne møbleret - er godt nok lyse og virker nymalet, men inventaret er noget gammelt juks, og badeværelserne så langt under normal 3 - 4 stjerne standard, man overhovedet kan tænke sig. Se fotos. Spiseresrauranten: Hvor skal man begynde: Flere stole havde træarmlæn, og dér sad flere mm gammelt sort skidt, der i tidens løb havde ophobet sig og vokset sig godt fast, det samme var gældende for ryglæn af træ. Man blev ligefrem fedtet ind i skidtet og følte, man hang fast, især når det var lidt fugtigt. Buffet´ten ikke særligt afvekslende, de 6 " gullaschkanoner " var fyldt med næsten det samme hver dag, i n g e n særlig kokkemæssig inspiration. Hverken til frokost eller til middag. Vi havde " all inclusive " i vor ferieuge. Billeder fra div. hjemmesider af buffetten og kokkenes formåen og " tryllerier " havde overhovedet ingen kontakt med virkeligheden. Salatskåle, hvoraf flere virkede som om, de var rodet sammen af tidligere serveringer (hvad de givetvis også var) var nogen gange suppleret op med skiveskåret og " trekanter af " appelsin, vel og mærke m e d skræl på. Utroligt, ikke flere fik dårlig mave, end de, vi talte med og hørte om. Der var 2, to, beholdere til brug for håndrensesprit, den ene ved opgangen fra reception til restaurant, og den anden fra værelsesgangene. Der var a l d r i g noget sprit i dem i vor uge. Og man skulle være y d e r s t heldig for at finde sæbe på toiletter i reception og restaurant, hvor flydende sæbe som bekendt er bedst. Det andet (håndsæbe) kan der sidde bakterier i. Især på disse kanter. Ingen papirhåndklæder. Betjeningen: Til tider fedél (undtagen de unge tjenere, som var flinke, vakse, og havde humor), og der var en udpræget forskelsbehandling af de forskellige gæster. Nogle fik ligefrem tilbehør m.m. serveret ved bordene, vi andre måtte stå i kø, og det var ikke svært at se, at man gjorde alt for at netop disse gæster skulle føle særstatus. Især fra restaurantchefens side. Kedeligt, Det var temmeligt synligt for alle os andre. All inclusive: Et kapitel for sig. ALT, også varm kaffe, blev serveret i mini-børne-sodavandsglas, så tynde, at man var bange for at klemme dem sammen. Man brugte dog 2 glas til den varme kaffe, som de tillod sig af kalde den mørke væske. Det opreklamerede kaffe-og-kage-bord (med varieret udvalg af kager og cookies), som skulle være serveret hver dag mellem kl. 17.00 og 18.00 i lobbyområdet, skulle man bede om, og så kom der et par tynde stykker sandkage af en slags til afhentning inde i baren - sammen med kaffe i de nævnte plastickrus. Hvorfor pokker laver de så meget reklame, som de gør ved udlevering af menukort ved ankomst, når man ligefrem skal " hive " arrangementet ud af dem ?? Som sagt: Mellem kl 17.00 og 18.00 var der " kaffebord, og kl. 17.20, eller lige deromkring, begyndte de at gasse med benzinkanoner mod myg og andet, lige udenfor terrasse og lobbybar (åbne døre), så man måtte flygte ud på gaden for at få vejret. (Der var én, hviskede mig i øret, at det var sat til først at skulle ske kl. 18.00, så det virker helt tosset ..). Øl blev serveret i samme små plastickrus, og fornemmelsen var, at det var den egyptiske 0-procent-øl, vi fik smagsprøver på fra hanerne. Iøvrigt var vi af rejsebureauet blevet lovet hele vejen igennem at få serveret af "rigtige" glas. Det skete et par enkelte gange. Hurra for det. Der var ikke så meget andet at råbe hurre for, så prøv istedet et af de store resorter udenfor byen (10-15 km) - de har det hele, og der er tilmed nogle butikscentre, man kan gå i opdagelse i, istedet for en by, der er ved at drukne i snavs. NB: Vor rengøring af værelse og terrasse var perfekt, men der er visse ting, rengøringen ikke kan klare, afskallet maling og noget der ligner skimmel på badeværelset. Privat badestrand: Fin, med håndklædeservice. Men man kan ikke skrue ned for musikken ..... Turde ikke at prøve swimming-poolen, men det er nu min egen skyld, og af skræk for baktusser. Den så ellers indbydende, og meget ren og pæn, ud ....

  • Overnattede Januar 2013, rejste som et par
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 2 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 2 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, helle56

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Hurghada

23 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (23)
Set
Hotel og udendørs arealer (4)
Set
Pool/strandområde (3)
Set
Badeværelse (2)
Set
Værelse/suite (5)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Spisesal (4)
Set
Andet (3)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Hurghada
0.0 km væk
Mercure Hurghada Hotel
Mercure Hurghada Hotel
Nr. 12 af 205 i Hurghada
4.5 af 5 stjerner 2.702 anmeldelser
0.0 km væk
SUNRISE Select Royal Makadi Resort
0.0 km væk
The Oberoi Sahl Hasheesh
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.0 km væk
Steigenberger Al Dau Beach Hotel
0.0 km væk
Jaz Aquaviva Resort
Jaz Aquaviva Resort
Nr. 1 af 26 i Makadi-bugten
4.5 af 5 stjerner 477 anmeldelser
0.0 km væk
Cleopatra Makadi Bay
Cleopatra Makadi Bay
Nr. 9 af 26 i Makadi-bugten
4.5 af 5 stjerner 443 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter