Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Sakura Princess

Billeder fra rejsende (33)
Værelse og suite (63)
Spisesal (29)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Roomservice
Kørestolsadgang
Restaurant
Wi-fi på offentlige områder
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Internet mod betaling
Morgenmad inkluderet
Renseri
Forretningscenter med internetadgang
Fitnesscenter
Vaskeri
Shuttle-service
Gratis parkering
Bar/lounge
Lufthavnstransport
Mødelokaler
Concierge
Børnepasning
Røgfrit hotel
Morgenmad tilgængelig
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Familieværelser
Tilgængelige rygerværelser
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
Familiehotel
God udsigt
HOTELKLASSE
Anmeldelser med mere
26anmeldelser
135billeder
1Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 20
  • 5
  • 1
  • 0
  • 0
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Vis anmeldelser, der nævner
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
+15
Vi reserverede et tredobbelt deluxe værelse og vi fik gratis opgradering til et alrum
kom med fri frugtkurv.

Hvad jeg kan lide:
 1. Gratis opgradering til familieværelse suite.
 2. Gratis frugtkurv.
 3. Fremragende morgenmad med masser af valg.
 4. velkomstdrink
 5. Komfortabel
Læs mere
Svar fra Ye M, General Manager hos Hotel Sakura Princess
Svarede for 4 dage siden
Dear Marcus (Our Valued Customer) Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hotel Sakura Princess member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are delighted to hear that we have managed to exceed your expectations with overall experiences. Hope we see you again in very near future! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Sincerely, Aung Khaing Soe Front Office Manager
Læs mere
Min seneste ophold her var stor, sengen var meget komfortabel, værelset var dejlige og rene og personalet var stor. Alle var meget venlige og intet var for mange problemer for dem fra at arrangere taxier til at anbefale lokale restauranter.
Morgenbuffet havde en stor vifte af vel
Læs mere
Svar fra Ye M, General Manager hos Hotel Sakura Princess
Svarede for 2 uger siden
Dear Mr. Skate Thanks for choose our accommodation in your happy journey and special thanks for your sharing at lovely page. Your review making alarm to wake up for stand & best service for our staff in future. We will looking forward to you again to enjoy our service better more and more. With thanks Aung Khaing Soe Front Office Manager
Læs mere
Opholdt sig her 3 nætter. Afkrydsningsfeltet i og udtjekning var glat. Værelser var ren og personalet var venligt, høfligt og opmærksomme. Nød prøveudtagning traditionelle Myanmar snacks til morgenbuffet. Der var en traditionel Myanmar restaurant to døre ned af gaden fra hotellet
Læs mere
Svar fra Ye M, Manager hos Hotel Sakura Princess
Svarede d. 5. okt. 2018
Dear Margaret Thankful for your taking time to write review the best image for our hotel. This is an alarm to try the best more and more form our hospitality zone. Would you mind, come and visit again to test more excellent service form your staff (we).
Læs mere
Hotel Sakura Princess Jeg tror er et nybygget hotel eller en, der for nylig blev renoveret. Jeg synes det er et godt sted at bo. Faciliteter i værelserne er gode - - mindst alt, hvad jeg havde brug for var der. Gratis morgenmad på den lone restaurant er også godt, at selvom jeg a
Læs mere
Svar fra Ye M, General Manager hos Hotel Sakura Princess
Svarede d. 16. sep. 2018
Dear Guest, Mingalabar from Mandalay. Thank you for the detailed and positive feedback.with perfect ratings of our hotel. We are delighted that you have given us the chance to show our hospitality and the high quality of service. It is wonderful to read how much you enjoyed your stay with us. Thank you once again for being our guest and recommend our hotel to other travellers. We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future. Kind regards, Aung Khaing Soe Front Office Manager
Læs mere
Når jeg kan til hotellet uden for anmeldelse, forbløffende. . Hele vejen rundt er også meget godt. Ikke kun hotellets udsigt, men også mad og drikke service samt godt arbejde.
Alle hotellets personale er meget venlige og magtfulde.
Læs mere
Svar fra Ye M, General Manager hos Hotel Sakura Princess
Svarede d. 16. sep. 2018
Dear Guest, Mingalabar from Mandalay. Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We are very pleased to hear you like our kind powerful. For next visit to Mandalay, we wish you could able to stay longer and you can enjoy our spa treatment and services. Thank you once again for being our guest, and we look forward to welcome you back to our resort again in the near future. Kind regards, Aung Khaing Soe Front Office Manager
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesalFamilie- og legeområderMøde- og festlokaler
Forrige
Do you have any program of F&B services training.? And any other training?
Sorry, I am a tourist who stayed at the hotel. I don't know about their training.
1 stemme
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
27 $ - 49 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
BurmaMandalay RegionMandalay
ANTAL VÆRELSER
92
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering