Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marhaba Club Hotel

Hotellets websted
Boulevard 14 Janvier 2011 | Zone Touristique, Sousse 4000, Tunesien
Priser fra vores online rejsepartnere er ikke tilgængelige
Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Sousse
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Billeder fra ledelsen
Marhaba Club Hotel
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 652 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 184
  • 215
  • 121
  • 73
  • 59
Se anmeldelser for
212
235
19
5
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    3,5 af 5 stjerner
  • Værelser
    3,5 af 5 stjerner
  • Service
    3,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    3,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Ungarsk først
  • Italiensk først
  • Polsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Tyrkisk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Mørkøv, Danmark
Bidrager på niveau
10 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 14 september 2014

Forventningerne var tårnhøje efter at have læst anmeldelserne herinde, men aldrig nogensinde før er vi blevet så skuffet! Vi har boet på utallige hoteller i hele verden, men dette er under al kritik! Hvis du er englænder eller russer vil du elske dette hotel, ellers IKKE! Jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde min anmeldelse af dette hotel, men kort fortalt er der meget få gode ting. Lad os starte med dem: rengøringen er der intet at sætte på og personalet er venligt og serviceminded! All inclusive maden er under al kritik. Der er meget variation, men alt er baseret på at Russere og Englændere invaderer hotellet. Derfor er buffeten spækket med pommes frites, alt er deep fried og der er pandekager og kager til alle måltider. Sunde alternativer og light sodavand skal man lede længe efter. Når buffeten åbner 3 gange om dagen, løber folk nærmest ind af døren, og hvis ikke man er hurtig (og løber med), får man kun sørgelige rester (eller intet). Hotellet er generelt slidt, og lever klart ikke op til de 4*. Animatioms teamet fylder enormt meget, og råber og render rundt fra kl 10 til kl 24! Giver "High Five" til alle, kysser kvinderne på kinden og forsøger hele tiden at få folk til at deltage i aktiviteter... Begrænset service, så som bestik og glas. Engangs service til drikkevarer er dårlig plastic bægre som er meget slidte og med skarpe kanter. Efter brug bliver de kun skyllet i en håndvask fyldt med vand, og så er de klar til næste gæst! Mange af nætterne på vores 14 dage, sov vi ikke. Der er så meget larm. De første 2 nætter havde vi et værelse ud mod pool. Animations teamet spiller så høj musik indtil kl 24, at det er umuligt at falde i søvn før! Derfor fik vi et nyt værelse, men dette blev ikke meget bedre. Nabo hotellet larmer stort set lige så meget, og tilmed ligger der en lokal festsal lige ved siden af. Her var der tit bryllup, som varede til kl 5! Der er mange andre ting, som skuffede os og som gør at vi aldrig kommer tilbage hertil! Vi kan ikke anbefale dette hotel, især ikke til danske rejsende

  • Overnattede August 2014, rejste som et par
    • 1 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Sabina G
Odense, Fyn, Denmark
Bidrager på niveau
5 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 29 august 2014

Netop hjemkommet fra en uges ferie på Hotel Marhaba Club den 25.08.2014. Førstehåndsindtryk var rimelig positivt, receptionen var af rimelig størrelse og virkede hyggelig og godt og pænt indrettet. Personalet i receptionen var hjælpsomme og smilende, men efter flere ferier på andre hoteller i Tunesien var jeg mildest talt ikke imponeret over deres engelskkundskaber, dette var iøvrigt et generelt problem for personalet på hotellet. Vores ophold startede med at en vi afleverede vores kufferter til personalet som ville sørge for at de kom op på vores værelse på 3. sal, vi tog elevatoren på til vores værelse med det samme og kunne konstatere at der var en seng for lidt på vores værelse. Dette informerede vi receptionen som straks fik sat en i gang med den opgave og foreslog at vi kunne gå i restauranten og få noget at spise imens. Fint tænkte vi, lige indtil vi sad i restauranten og kiggede os omkring. FØJ for et svineri! Der var stort set ikke et bord der var blevet ryddet af efter tidligere gæster. Nå men koldt vand i blodet tænkte vi og gik i buffeten for at finde noget mad. Igen kæmpe skuffelse. Pludselig ser jeg en kok stå ved et bord med en helstegt kalkun som han skar af og serverede direkte på tallerkenen, lækkert så det ud, lige indtil vi stod foran ham og kom til at se at der 2 meter bag ham stod den klammeste containervogn toppet op med brugte duge som umuligt kun kunne være fra samme dag, rundt om containervognen lå der ligeledes ca. 30-40 brugte duge smidt på gulvet. Vi var SÅ skuffede og trætte og valgte at se tiden an til morgenmaden næste dag. Derefter gik vi op til vores værelse hvor vi kunne konstatere at vores kufferter ikke var afleveret til vores værelse. Godt træt og småsur måtte jeg tage turen ned i receptionen igen, hvor det blev konstateret at de ved en fejl var sat ind på et forkert værelse. Morgenmaden næste morgen var ikke bedre, igen service, ingen eller kun beskidt service og glas, mangel på de basale madvarer til morgen, så som smør m.v. Alt brød var efter min vurdering daggammelt. Jeg kunne ikke overskue en hel uge med den kost, så jeg valgte at ringe til rejselederen som i løbet af forholdsvis få timer fik det arrangeret således at vi kunne spise på hovedhotellet Marhaba, som ligger i forbindelse med Marhaba Club. Det blev vores redning. Super service, super lækkert mad og ikke mindst rent og pænt. Jeg vil ikke sige at jeg ikke vil vælge Marhaba Club en anden gang, men jeg vil under INGEN omstændigheder spise i deres restaurant igen, med den standard de har nu. Mit råd til Hotellet er: STRAM OP på restauranten og STRAM OP på personalets engelskkundskaber. Når det er sagt, så havde vi den sødeste og flittigste rengøringsdame.

  • Overnattede August 2014, rejste med familie
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 3 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Pia S
Otterup, Danmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
2 af 5 stjerner Anmeldt 10 september 2013

Der var mange ting som ikke fungerede på dette hotel. 1. Da vi ankom blev vi tildelt et værelse på 4 sal, nøjagtig der hvor kompressoren stod, den buldrede løs værre end tordenvejr. Vi klagede og sagde at vi ikke ville få lukke et øje under disse forhold. Fik at vide at vi først kunne få et nyt værelse dagen efter. Lidt senere kom vores guide og sagde at de havde fundet et andet værelse. Dette værelse var " ok". 2. I restauranten blev vi spurgt om vi ønskede at sidde sammen med andre danskere, vi sagde at vi ville sidde alene. Fik så tildelt et bord som vi skulle dele med andre ( de skulle spise fra 18.00 til 19.30, hvorefter vi kunne spise fra 19.30 indtil 21.00 ). Dette fungerede overhovedet ikke, der var kun en gang hvor bordet var ledig når vi kom, og altid var det nye folk som sad ved bordet. Når vi så gik hen til et tomt bord ( som der var rigtig mange af ), kom der en " tjener " og spurgte om det var vores bord, hvilket vi selvfølgelig ikke kunne påstå. Forklarede så at " vores bord " var optaget. Fik så lov til at vælge hvor vi ville sidde. Så kom de personer som var tildelt det bord vi nu sad ved og de var selvfølgelig ikke tilfreds med at deres bord var optaget. Sådan gik det som ringene i vandet. Der var næsten altid mangel på service, var det ikke tallerkener så var det kopper eller glas. Var vi heldige at have al servicen så kunne vi være sikker på at der ikke lige var fyldt op med den ret vi havde udset os. Det var som regel kødretterne man skulle vente på, fiskeretter og lunede grøntsager var der som regel ikke mangel på. Kø på kø på kø. Når vi endelig havde fået noget på tallerkenen 10 min. senere. Tja! Hvad tror I? Kold mad. Vi så tjenere fjerne bestik fra bordene hvor folk havde siddet og spist, hvor tjenerne så syntes at bestikket var rent, de lagde det i en skuffe, så det var klart til at bruges igen ( ingen vask ). I baren var der 2 personer, en serverede og en " vaskede op ". Opvaskeren tog kopperne og glassene ind under den rindende hane og så bare køre rundt med fem finger i koppet / glasset indtil det var " rent", herefter blev det sat på et viskestykke og dryppe af, hvis det kunne nå det inden anvendelse. Samme person " opvaskeren " skulle også vaske gulv og brugte samme vask som han brugte til at skylle ( kan jo ikke kaldes at vaske op ) kopper og glas i. Ikke en eneste gang så jeg ham vaske finger. Temmelig ulækkert.

  • Overnattede September 2013, rejste alene
    • 1 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 2 af 5 stjerner Renlighed
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
1 Tak, john g

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Sousse

Sorø, Danmark
Bidrager på niveau
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
3 af 5 stjerner Anmeldt 14 juni 2013

Hotellet er rigtig lækkert, rent og ligger i flotte omgivelser. Maden var også fin, og der var noget for enhver smag. Værelserne syntes pæne og rene, men der var kakkelakker! Poolområdet og stranden var utrolig lækker, og personalet i poolbaren var søde og venlige. Personalet på resten af hotellet var derimod ofte direkte uhøflige, og en god betjening fik man kun, hvis man lagde rigelig med drikkepenge, hvilket oftest virkede noget påtaget. Det er et super fint hotel til pengene, men du bliver skuffet, hvis du forventer en oprigtig god service. Desværre trækker den dårlige service et ellers lækkert hotel ned.

  • Overnattede April 2013, rejste som et par
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, SLSoroe
Esbjerg
Bidrager på niveau
4 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 16 maj 2013 fra mobile enheder

Dejlig 9 dages ferie på Marhaba Club. Vejret var godt nok ikke helt med os men fik dog brugt den skønne strand og tid ved poolen. Hotellet er dejlig afslappet- gode store værelser men fin balkon. Lobbyen er samlingspunkt efter hver måltid og har en dejlig atmosfære. Fin betjening både i baren og i restauranten. Maden er god og der er noget for en hver smag. Dejligt med det samme bord hver dag i restauranten - det er nemt og bekvemt. Pool områderne og haven er meget smukt. Specielt "voksen poolen" der herskede en ro og det var en nydelse, at opholde sig der- god service fra tjeneren og poolmanden. Det er samtidig også herligt, at indtage lidt snack sidst på eftermiddagen ved den store pool- der mangler ikke noget! Stranden er helt i top - dejligt med strandbaren hvor vi henter vand og kan nyde kaffen og fantastisk udsigt. Vi brugte på grund af dage med dårligt vejr også indendørs poolen og fitness centret- fint man også har den mulighed. Og i øvrigt også fint, at vi har mulighed for at bruge søster hotellet- de har en skøn udendørs terasse og lille shop. Det er nemt at være gæst på hotellet Marhaba Club man passer sig selv, hygger og slapper af. Mere 

Nyttigt?
1 Tak, Helle L
Bidrager på niveau
1 anmeldelse
3 af 5 stjerner Anmeldt 1 maj 2013 fra mobile enheder

Fint hotel. Der er fitnesscenter, en indendørs pool og to store udendørs pools. Hotellet er ikke 4* i forhold til dansk standard. Det er et meget begrænset antal værelser med havudsigt. Medarbejderene er meget servicemindede og gør alt de kan for at behage gæsterne. Der er kæmpe buffet, hvor man altid finder pizza, pasta, salat og derudover forskelligt kød og grøntsager. Alt i alt fint ressort - vi var dog ikke begejstrede for Sousse by, hverken mht. Shopping, stemning eller seværdigheder. Mere 

Nyttigt?
Tak, Tenna L

724 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (688)
Set
Pool/strandområde (161)
Set
Udsigt fra værelse (30)
Set
Hotel og udendørsarealer (126)
Set
Værelse/suite (107)
Set
Badeværelse (24)
Set
Familie-/legeområder (20)
Set
Spisesal (28)
Set
0:49
Videoklip (1)
Set
Andet (191)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (36)
Set
Udsigt fra værelse (4)
Set
Værelse/suite (6)
Set
Hotel og udendørsarealer (14)
Set
Pool/strandområde (5)
Set
Badeværelse (1)
Set
Spisesal (6)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Sousse
0.8 km væk
Marhaba Beach Hotel
Marhaba Beach Hotel
Nr. 3 af 41 i Sousse
4.0 af 5 stjerner 1.889 anmeldelser
0.0 km væk
Tour Khalef Marhaba Thalasso & Spa
0.2 km væk
Tej Marhaba Hotel
Tej Marhaba Hotel
Nr. 13 af 41 i Sousse
3.5 af 5 stjerner 1.527 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
2.2 km væk
Marhaba Salem
Marhaba Salem
Nr. 5 af 41 i Sousse
4.0 af 5 stjerner 999 anmeldelser
0.3 km væk
Le Marabout Hotel
Le Marabout Hotel
Nr. 11 af 41 i Sousse
3.5 af 5 stjerner 399 anmeldelser
2.3 km væk
Orient Palace Hotel
Orient Palace Hotel
Nr. 14 af 41 i Sousse
3.5 af 5 stjerner 841 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter