Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Petka

Billeder fra rejsende (243)
Værelse og suite (119)
Spisesal (79)

Om

Nr.47 af 69hoteller i Dubrovnik
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Morgenmad inkluderet
Flersproget personale
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Konferencefaciliteter
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Renseri
Wi-fi på offentlige områder
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Køleskab på værelset
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Bugtudsigt

Placering

Fuld visning
71Forholdsvis god til gående
Vurdering: 71 ud af 100
17restauranterinden for 0,5 km
8seværdighederinden for 0,5 km
438anmeldelser
2spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 60
  • 166
  • 162
  • 35
  • 15
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Spørgsmålet er, at shower gel beholderen i vores rum ikke var blevet genopfyldt i to på hinanden følgende dage og receptionisten gav os en hård tid, da vi afspejles problemet. Vi afspejlede spørgsmålet til receptionisten på den første dag, han gav os et par pakker med shower gel og lovede at han ville minde hushandlere at genopfylde beholderen. Men så var beholderen stadig tom den anden dag, da vi kom tilbage efter en lang trættende dag, og vi skulle gå ned til receptionen igen for det samme problem. Det var den samme receptionist som dagen før, og han snakkede bare med en anden receptionist, at han glemte at skrive noten ned for at minde hushandlere. Han undskylde ikke os og gav os kun mere brusegelpakker. Jeg var helt utilfreds med hans holdning, og jeg bad ham om at behandle problemet alvorligt. Han var ikke undskyldende overhovedet og spurgte endda, "bruser ingen gel på dit værelse til din ferie? ’. Jeg kunne ikke tro en receptionist af et hotel ville stille sådan spørgsmål! At være hoenst var det ret fornærmende og helt ikke professionel! Og jeg ville aldrig vide, om de havde genopfyldt det bagefter eller ej, fordi jeg da har forladt hotellet. Plus håret tørretumbler var en virkelig gammel og brudt en og de brugte bare nogle plastikbånd til at holde rørene sammen, og jeg havde brug for at bruge en masse tid hver nat for at tørre mit hår ved hjælp af det. En meget ubehagelig oplevelse generelt.
Læs mere
Opholdt sig her for nylig på vores tur til Dubrovnik. Ikke vores første valg af indkvartering havde reserveret andetsteds, men reservationen blev annulleret sidste minut, så dette er hvor vi endte. Vi blev glædeligt overrasket over dette hotel. Vores værelse kiggede ud på havnen, var ren og havde komfortable senge. Morgenmad er inkluderet og var helt underholdende. Taxitank og bus stop direkte over vejen med forbindelser til den gamle bydel. Med indkvartering bliver ret dyr i Dubrovnik vil jeg anbefale at bo her som det er alt, hvad du kunne have brug for.
Læs mere
Vi holdt for nylig på dette hotel sekundært til at være i nærheden af havnen. Vi skulle påbegynde et dalmatisk kystfart på CroisiEurope. Annoncen på hotellet på CroisiEurope-webstedet viste, at den var "for nylig blevet fuldstændig renoveret". Forestil dig vores overraskelse, da værelset vi havde indtastet, havde elektriske problemer på badeværelset, for ikke at nævne en hårtørrer fra måske dage længe langt forbi. De prale af aircondition, men som det endnu ikke var "tid til at tænde det" var værelset varmt som følge af de høje temperaturer. Flere andre spørgsmål for mange at nævne, førte mig til at skrive mit første klagebrev. Hvis du er interesseret i at besøge den bjergomgivne by Dubrovnik, tænk to gange om at bo her. Det er en kort busstur til havnen, og den gamle by byder på mange steder at bo.
Læs mere
Jeg besøgte Dubrovnik bare for par nætter, så jeg tog dette hotel på grund af min ven anbefaling. Det er et 3 stjernet hotel, meget ren, og ting var meget hjælpsomme. Indkvarteringen var ok for denne rang af hotel men morgenmaden var meget god, booth dage. Hotellet har reserveret parkeringsplads, men for ekstra pris
Læs mere
Der er ingen te eller kaffe på værelset. Du skal klatre 20 trin med din bagage til receptionen. Værelserne store. Husholdning er forfærdelig. De gør ikke rene værelser. Morgenmaden o k. Tjenesten fattige.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
100 $ - 188 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
KroatienDalmatiaDubrovnik
ANTAL VÆRELSER
104
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering