Marvie Hotel & Health
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Marvie Hotel & Health er et godt valg, når du besøger Split. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der det luksuriøse omgivelser og en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Fordi det ligger så tæt på Dioklecijanova (Cardo Maximus) (1,5 km) og The Peristyle of Diocletian's Palace (1,5 km), kan gæster, der bor på Marvie Hotel & Health, nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Split.
Værelserne på det lille hotel har aircondition, køleskab og minibar, og det er nemt at komme online med gratis wi-fi.
Gæsterne har adgang til roomservice og tagterrasse på Marvie Hotel & Health. Derudover tilbyder Marvie Hotel & Health tagpool og morgenmad, hvilket vil gøre din tur til Split endnu bedre.
Hvis du er på udkig efter en asiatisk restaurant, så overvej at besøge Adriatic Sushi & Oyster bar Split, Biberon Sushi & Bar eller Kinoteka, som alle ligger en kort afstand fra Marvie Hotel & Health.
Husk også at se nogle af de populære kunstmuseer, som f.eks. Galerija Mestrovic, Split Gallery of Fine Arts og Jaman Art på din tur.
Hos Marvie Hotel & Health, er din komfort og tilfredshed vigtigst, og de ser frem til at byde dig velkommen til Split.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 258
- 116
- 26
- 14
- 11
- Filtrér
- Dansk
Maden var en blandet oplevelse. Morgenmaden var generelt god, muesli især som masser af nødder og frø, du kunne tilføje. Brødet var blødt og skuffende, men vi har haft meget bedre på andre hoteller i Kroatien, det er en af de ting, vi ser frem til som normalt meget bedre end hvad du får på britiske hoteller og restauranter. Aftenmåltidet var igen en rimelig standard generelt, nogle ting bedre end andre og en temmelig begrænset menu. Elskede tun salat og chokolade brownie. Vi tænkte ikke meget af en nærliggende restaurant foreslået af receptionen. Vi boede kun 4 nætter, efter en uge i Makarska på et hotel med en aftenbuffet, som var overlegen til maden på Marvie.
Den lille bar og restaurant manglede atmosfære om aftenen, men meget få gæster brugte dem så sandsynligvis varierer. Det føltes rigtig koldt en aften i baren, hvilket ikke hjalp. De ser ud til at holde temperaturen ret lav i hele hotellet.
Det er svært at finde et byhotel, der tæpper alle kasser, og vi nød helt sikkert Marvie nok til at blive igen. Vi havde et superior værelse uden balkon, og selvom ingen udsigt det var rummeligt og komfortabelt med masser af plads til tøj.
Absolut elskede Split og ville vende tilbage til Marvie.
Poolen er rigtigt kold, og så hardle brugt, og hotellet har ingen atmosfære.
Og de serverer morgenmad varme ting i deres version af bain maries.
Et 4-stjernet hotel skal lave alle de varme ting, som de bliver bedt om. Ikke for at blive kold.
Positivt var stille , tæt på lille havn og nogle nice lokale restauranter og barer . Negativ var en gåtur ind i den gamle bydel var 25 - 30 minutter.
Morgenmad fint... travlt hvis du gik efter 9:00, fint før. Tilstrækkelig - ikke fantastisk, men gjorde arbejdet.
Den øverste pool var dejligt, men fik travlt... så vi gik senere, som passede os. Happy Hour appellerede her, men cocktailerne i Happy Hour var så... Men non Happy Hour Espresso Martini var lækker.
Personalet i receptionen og rengøringen var dejlige, super hjælpsomme og venlige. De gjorde virkelig hotellet
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering