Goodwood Park Hotel
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et luksuriøst hotel i Singapore, så led ikke længere end Goodwood Park Hotel.
Gæster på Goodwood Park Hotel, kan besøge Haji Lane (2,8 km) og Arab Street (2,9 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Singapore.
Værelserne på Goodwood Park Hotel har fladskærms-tv, minibar og aircondition, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.
Concierge og roomservice er nogle af faciliteterne på hotellet. Pool og bar ved poolen vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til Goodwood Park Hotel, er der gratis parkering.
Rejsende, der er på udkig efter ribben, bør prøve Palm Beach Seafood Restaurant, Hong Kong Soya Sauce Chicken Rice & Noodle eller Hawker Chan. Du kan også prøve en middelhavsrestaurant som for eksempel BAKALAKI Greek Taverna, Basilico eller Blu Kouzina.
Singapore er også kendt for nogle fantastiske historiske museer, bl.a. Museum for Asiatiske Civilisationer, Indian Heritage Centre og Malay Heritage Centre, som ligger i nærheden af Goodwood Park Hotel Singapore.
Personalet på Goodwood Park Hotel ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 2.287
- 853
- 247
- 92
- 65
- Filtrér
- Dansk
Jeg reserverede et deluxe værelse gennem hotellets hjemmeside - hvilket er meget let, og opholdt mig her i 6 nætter i November 2014 med de samlede udgifter til S$ 2038 herunder afgifter og service gebyr.
Hotellet var en smule forældet, men meget godt vedligeholdt. Soveværelse var meget rummeligt sammenlignet med andre hoteller i Singapore, men badeværelset var lidt småt.
Gratis wifi til rådighed med god forbindelse.
Morgenmad var velsmagende, men ikke så stor en varietet, og menuen var den samme hver dag, ændrede sig aldrig på 6 dage. Spisning på værelset var godt samt med super hurtig service. Forresten, prøv durian crepes.
Stabet er venligt og hjælpsomt, check-in og check ud processen var meget hurtig. Jeg ville helt sikkert vende tilbage til dette hotel nogle gange i fremtiden.
Suite var rummelige med 2 badeværelser, et soveværelse og en stue. Seng og puder var komfortable. Badeværelserne var godt forsynet og vandtrykket var fremragende.
Personalet var generelt hjælpsomme og besvarede vores anmodninger ret hurtigt. Hotel morgenmad var okay, kunne gøre med mere variation.
Beliggenheden er ganske praktisk, inden for gåafstand til Orchard MRT og shopping centre.
Værelset var rent også, jeg bookede Parklane Split - Level studio, bare abit skuffet over, at tv'et ikke er SmartTV og der er ingen YouTube eller Netflix. Bortset fra det, stedet er enormt, rent og elsker sengen, behageligt, følte ikke lyst til at vågne op for at være ærlig!
Vil helt sikkert vende tilbage!
Da jeg gik ind i lobbyen, blev jeg varmt velkommen af en indisk medarbejder i en sort kostume og tilbød hjælp. Da han blev spurgt, præsenterede han sig selv som Ben. Ben var så venlig nok til at give mig en introduktion om antallet af værelser hotellet har. Han nævnte også Sultan Brunei Suite og pool faciliteter og tilbød at vise mig rundt, hvis jeg er ivrig efter at se mere.
Jeg spurgte ham også om den vestlige restaurant og den kinesiske restaurant i lobbyen, hvis de er Michelin-vurderede, og svaret var positivt. Det var først senere, jeg fandt ud af, at de ikke er Michelin vurderet undtagen restauranten kaldet Alma, som er placeret uden for hotellets lokaler. Bortset fra de forkerte oplysninger, er din lobby også temmelig varm, og der er ingen signaturduft i lobbyen, hvilket jeg finder det mærkeligt. Alt det var godt, men den indiske personale, jeg talte med, bad ikke om mit navn eller henvendte mig ved mit navn, hvis forbedring skulle inspirere en gæsteoplevelse.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering