Mandarin Oriental, Singapore
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et luksuriøst hotel i Singapore, så led ikke længere end Mandarin Oriental, Singapore.
Fordi det ligger så tæt på Little India (1,9 km) og Orchard Road (2,5 km), kan gæster, der bor på Mandarin Oriental, Singapore Hotel, nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Singapore.
Værelserne på Oriental Singapore har fladskærms-tv, køleskab og aircondition, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis internet.
Roomservice og concierge er nogle af faciliteterne på hotellet. Pool og morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til Mandarin Singapore, er der parkering.
Rejsende, der er på udkig efter østers, bør prøve CE LA VI Restaurant, Colony eller Newton Food Centre. Du kan også prøve en grillrestaurant som for eksempel Burnt Ends, Satay By The Bay eller Lau Pa Sat.
Singapore er også hjemsted for Fort Canning Lighthouse, et populært fyrtårn i nærheden af Mandarin Oriental, Singapore.
Personalet på Mandarin Oriental, Singapore ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 246
- 9
- 5
- 3
- 5
- Filtrér
- Dansk
Tak til Banquet Manager Zet for at gøre hele begivenheden så sømløs og sjov for vores gæster og for os. AV Manager Sulaiman var også meget professionel og let at arbejde med, han lod os endda øve en uge før brylluppet.
Weddings koordinator / manager Wen En var meget tålmodig med vores spørgsmål og anmodninger, på trods af den travle F1 periode. Hans erfaring med bryllupper skinnede igennem, da han arrangerede morgenmad med roomservice på bryllupsdagen, og hjalp med brylluppet hele vejen igennem. Han gjorde vores ophold fra check-in at tjekke ud en sømløs. Hans travle tidsplan betød dog nogle gange langsomme svar i forløbet op til brylluppet, selv om han i perioden 2 uger før brylluppet svarede næsten øjeblikkeligt altid.
Concierge hjalp os med at udskrive til vores bryllup dagen efter, selvom det var næsten 11 pm. Men alt blev trykt i A4 selvom vi angav mindre størrelser for noter og A3 for siddearrangementer.
Instruktioner under F1 var okay, men helt sikkert kan være bedre, da mange gæster enten var ude af stand til at finde A - lane, eller gik tabt inden for Marina Square parkeringsplads. Der er brug for flere skilte i parkeringspladsen.
Opgradering til suiten er meget værdsat!
Træd ind i det skyhøje atrium, hvor dandelion-formede lysekroner hvirvler og centrale glasboble-lifter hvisker op i 23 etager, og du er straks klar over hotellets omfang.
Morgenmad er et super stort valg - din egen - eventyrbuffet i Embu, på tredje sal. Du bliver nødt til at tage et par omgange af rummet (samtidig undgå den robot servitører whispering om). Personalet er enestående.
Værelset, vi havde var et værelse med Marina Bay View, som var i en nødder shell. . fantastisk. . . udsigt. . . komfort. . . og meget mere med gode produkter i badeværelset (gjort opmærksom på dette af min kone).
Spaen udtrykker begrebet "små er smukke" med kun seks behandlingsrum, hvoraf et er en plush par suite, hvor vi begge nød vores forskellige behandlinger.
Det er næsten umuligt at fejle noget på dette fremragende hotel.
af 3. Det gør hele vores madoplevelse meget mere behagelig. Vi elsker absolut stemningen og den service, der tilbydes. Kommer vi her igen? Helt sikkert et JA!
Personale i receptionen, der gjorde check-in var langsom. Han tog mig op i elevatoren, men forlod mig for at finde værelset alene. Han var professionel, men fjern.
Den velkomne bekvemmelighed bestod af slik, der var udsat og ikke forseglet, så jeg turde ikke spise dem, være bekymret for hygiejne.
Værelsesfaciliteterne var fremragende, da der var endda en hårstryge og en hårbørste ud over 2 kamme. Det eneste der manglede var en mundvask. Maden i klub lounge var god med et godt udvalg og service var også god. Den person, der laver kassen, syntes at være uerfaren. Men bortset fra receptionen, den samlede service var meget god.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering