Hilton Singapore Orchard
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Er du på udkig efter et sted at overnatte i Singapore? Du behøver ikke lede længere end Mandarin Orchard Singapore, et luksuriøst hotel som giver dig det bedste af Singapore lige ved din dør.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, køleskab og minibar, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på hotellet.
Mandarin Singapore har concierge og roomservice for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Hvis du kører til Mandarin Orchard Singapore, er der parkering.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i Singapore, som f.eks. Chinatown (2,3 km) og Haji Lane (2,5 km), er Singapore Mandarin et godt valg for turister.
Mens du er her, så husk at besøge nogle kinesiske restauranter, som for eksempel Palm Beach Seafood Restaurant, JUMBO Seafood og Hong Kong Soya Sauce Chicken Rice & Noodle, der ligger lige i nærheden af Mandarin Orchard Singapore Hotel.
Singapore er også kendt for nogle fantastiske arkitektoniske bygninger, bl.a. Parkview Square, NUS Baba House og UOB Plaza, som ligger i nærheden af Mandarin Orchard Singapore Hotel.
Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Mandarin Orchard Singapore mens du oplever alt, hvad Singapore har at byde på.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 326
- 58
- 22
- 24
- 20
- Filtrér
- Dansk
Jeg var imponeret over det luksuriøse værelses interiørdesign, bekvemmelighederne og hygiejneudstyret, der var godt forsynet. På trods af at der mangler bare en barbermaskine, blev den straks bragt til mig simpelthen informeret via deres WhatsApp-kanal.
Der er et barkøleskab, elkedel, Nespresso kaffemaskine og gratis premium vand sammen med kaffekopperne.
På trods af et brev, der informerede om igangværende renoveringer med en restaurant, var der ingen forstyrrelser overhovedet.
Vi kommer fra et land, der praler af sin gæstfrihed, og jeg må sige, at personalet på Hilton Orchard var enormt! Vi ved nu, at Singapore er lige så stor, når det kommer til gæstfrihed! Personalet var så hjælpsomme, altid med et smil og så indbydende! De fik os til virkelig at føle os hjemme.
Maden var fantastisk, og børnene nød det. Renlighed var top notch. Kudos til hele personalet! Vi vil helt sikkert kun bo på Hilton Orchard, når vi besøger SG! 1000% anbefales til familier.
Selvom jeg anmodede om en tidlig check-in og opgradering som Diamond-medlem, var checkin kl. 13.00 og opgradering blev kun givet efter min stærke insisteren på den næste dag. Dette selvom executive lounge-teamet havde sendt mig en meddelelse, der fik mig til at tro, at både Earl check-in og opgradering ikke burde være et problem i betragtning af min diamantmedlemsstatus.
Executive lounge madtilbud, vin og øl er en lav standard sammenlignet med de fleste Hiltons, jeg boede på.
Jeg bad om et længerevarende ophold og blev tilbudt en højere sats, end da jeg forudbestillede som Diamond-medlem online. Dette blev solgt til mig som en fremragende handel. Det rejser spørgsmålet, hvorfor du ville opkræve et diamantmedlem mere for et længerevarende ophold.
Jeg vil aldrig vende tilbage til dette Hilton igen, da jeg efter adskillige klager simpelthen blev ignoreret og ikke taget alvorligt. Jeg er træt af at argumentere for sagen for at gøre mdny junior personale.
Dette er i skarp kontrast til Conrad Hong Kong, Conrad Macao og mange hilton group hoteller verden over.
Hvert år har jeg boet på dette sted 2 til 3 gange. Efter covid er dette vores første besøg i Singapore, og nu er denne ejendom blevet erhvervet af Hilton-hoteller, og de har investeret et enormt beløb for at renovere og istandsætte alle faciliteterne. Selvom det er den samme bygning, ser det nu ud som et helt nyt hotel med fremragende faciliteter og tjenester leveret af Hilton-hotellerne.
Receptionen er stadig på femte sal, og indtjekningsprocessen var glat og hurtig. Der er nu en del fine spisemuligheder tilgængelige på femte sal, og den berømte Chatterbox-restaurant er stadig på samme etage, men den er inde i Mandarin-galleriet under andet ejerskab. De fleste restauranter foretrækker forhåndsreservationer, da de har ret travlt.
Vi reserverede 2 Deluxe City View sammenhængende værelser til vores familie og et andet værelse i samme kategori til vores forældre. Vi fik alle værelser på den samme 25. etage. Med Hilton-apps kan du faktisk tjekke ind og vælge dine værelser og også bruge digitale nøgler til dine værelser. Vi foretrak at gøre det i receptionen.
Hilton hoteller har gjort et vidunderligt stykke arbejde med at vende om på dette hotel, og det ser helt nyt ud. Nu er der 2 fløje på dette hotel, frugthavefløjen og mandarinfløjen. Vores værelse var på frugthavefløjen. Mandarin-fløjens værelser kan nås gennem ekspreslifterne på Mandarin-galleriet.
Værelset var pænt indrettet og hver eneste detalje i rummet var gennemtænkt. Inden for det lille rum er der installeret en masse faciliteter. Gulvet var en blanding af træfliser og tæppe. Jeg foretrak personligt tæpper nær sengen og fliser nær indgangen til værelset. For at rumme kingsize-sengen havde siden nær toiletvæggen betydeligt mindre plads til bevægelse. Begge sider af sengen havde masterstyring af værelsesbelysning, hvilket var fantastisk, og USB-opladningsportene til mobilenheder var tilvejebragt på begge sider af sengen. Dette var helt klart en gennemtænkt idé.
Nespresso kaffemaskiner med 4 supplerende bælg hver dag blev leveret. TWG morgenmadste og kamillete blev leveret. Supplerende vand blev leveret i papirpakker og også glasflasker.
Toiletrummet havde 2 bassiner og brusebadet var det bedste. Det var så rummeligt og tilføjet 8" regnbruserhoved, et opholdsområde i brusebadet til ældre eller til skrubning. Crabtree mærket shower gel, shampoo og balsam blev leveret, også håndvask af samme mærke og bodylotion blev leveret nær bassinet. Det marmorerede stigrør under brusebadsdøren var usædvanligt monteret for at sikre, at der ikke gik vand ud. Det eneste der manglede var tøjtørrelinjen, som vi normalt ser som standard. Tandpasta og tandbørste blev leveret, men sysæt og barbersæt manglede. Comode havde et bidet-vaskesystem, men for os muslimer ville comode håndbruser eller en rensevandsgryde have været meget nyttig. Håndklæder forudsat var utilstrækkelige. Vi bad altid om yderligere håndklæder og fik dem med det samme. Vi kunne ikke finde barbermaskinens opladningsstik på toilettet, hvilket var overraskende, jeg formoder, at andre stik i rummet var kraftige nok.
Der er ingen tøjhylde separat, men i stedet er de to sider af tv'et designet til at hænge tøj op. Dette fandt jeg lidt akavet og ikke så rart, da man tydeligt kan se tøj hænge, mens man går ind eller ser tv, ikke så tiltalende æstetisk.
aircondition har formentlig en sensor som automatisk sænker temperaturen til 23 C og lav blæser hver gang vi forlader lokalet et stykke tid.
Roomservice (rengøring) var god i de første 4 dage, men på den 5. dag fandt vi ud af, at værelset ikke var ordentligt rengjort, håndklæder blev ikke leveret efter anmodning, yderligere vand blev ikke givet, brusegulvsmåtte blev ikke leveret, skraldespand var heller ikke ryddet. Men vi informerede denne sag til roomservice, og det blev løst hurtigt.
Alt i alt et fantastisk hotel at bo i Singapore til shopping, medicinsk tur eller ferie. Jeg håber virkelig, at dette hotel bevarer det gode ry, vi er så vant til i de foregående år. Håber at være tilbage igen snart.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering