Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

InterContinental Singapore

Billeder fra rejsende (1789)
Værelse og suite (543)
Storyboard
Oversigt
Hotellets website
80 Middle Rd, Singapore 188966 Singapore Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Hotellets website
Tilbud fra InterContinental Singapore
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Anmeldelser (1.672)
Filtrer anmeldelser
708 resultater
Medlemsvurdering
547
129
23
8
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
547
129
23
8
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 708 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Dette var vores andet hotel i Singapore, efter at have opholdt sig i Marina Bay Sands ("MBS"), forventede vi noget andet, mere personlig service, men med samme høje standard. Desværre var det ikke tilfældet. Vi ankom til hotellet og førstehåndsindtryk var gode, mødt af portneren,...som tog vores bagage. Lobbyen er meget imponerende og meget flot, med en fantastisk lugt (vi bad om, hvad duft det var, og hvis de ville sælge det, men de sælger det desværre ikke) Umiddelbart bemærkede vi at hotellet var mindre travle end MBS, hvilket var en god ting og det indbydende personale var også meget rart og synes nacn, selv om personalet på skrivebordet var lidt koldt og lidt distraheret. Vi antog at som lobbyen var så rart, værelset selv ville være til en høj standard og nice - desværre var det ikke tilfældet, derfor grunden til midt vurdering. Vi reserverede arv værelse med konge seng og udsigt over byen. Billederne på bookingwebstedene er forskellige fra det faktiske værelse. Som vi trådte ind, var det straks bemærkelsesværdigt en fugtig lugt og værelset syntes gammelt og nedslidt - som jeg gætte var bevidst udformet. Desuden var værelset placeret en lang gåtur fra lobbyen, som pålagde dig at gå gennem en udvendig del af hotellet. Vi meddelte personalet straks og anmodede om en spray, affugter eller noget der ville hjælpe i lugten at gå væk. Vi anmodede om noget, der blev gjort, og de forsøgte mange gange uden succes. Det var så slemt, at min kone havde hovedpine på grund af duften. Værelset følte beskidte og urene som gjorde tingene værre. Dette er ikke det, vi forventede på vores bryllupsrejse. Vi kaldte derfor lederen for at diskutere, fordi sagen ikke blev løst og udtalt, at vi får fat i at ringe om dette problem (det var sandsynligvis den sjette gang på vores første dag, vi kaldte). Endelig ringede chefen tilbage og rådede om, at han kunne opgradere os til et andet rum på et højere niveau. Det er her, hvor hotellet indløst sig og flyttede bedømmelsen fra forfærdeligt til gennemsnitligt. Vi blev flyttet til det nye rum kl. 12 som vi ikke kunne sove i det rum på grund af duften. Værelset som vi til sidst blev opgraderet til var meget rart. Det var ligesom dag og nat og lidt irriteret os, hvordan de kan få så dårlig vedligeholdelse af andre værelser. Anyway, fotos med denne anmeldelse er af det nye rum, som var rart. Indretningen var virkelig rart og det var rent. Hotellet havde et motionscenter, som var større end MBS og der var en pulje, som var ret koldt. Det var dog ikke så pakket som MBS og godt nok. Placeringen af ​​hotellet var virkelig godt, med Bugis mall er placeret bagved. Vi kan ikke kommentere Morgenmad, da vi ikke havde dette medtaget i vores booking, så det kan ikke kommenteres. Samlet set var det et OK ophold (gem for problemet). Hotellet er ikke den højere ende af spektret, og der var ikke noget særligt at berettige noget over et gennemsnit. Personalet var ok men hovedpine i rummet og hvor lang tid det tog dem at løse problemet havde betydning for bedømmelsen. Der var ikke noget særligt om hotellet eller oplevelsen. Hvis du opholder dig, skal du IKKE booke arveværelset.Mere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra IHGService, Guest Relations Manager hos InterContinental SingaporeSvarede d. 22. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Mig og min familie kom til dette vidunderlige hotel en dag. Det var meget praktisk. Jeg kunne godt lide tv-shows. Især BEN 10 sæsonfinalen. Næste dag gik jeg ned til loungen til morgenmad. Den var lækker. Derefter havde min søster og jeg nogle saltede chips....Og så gik vi tilbage for at ændre min søsters ble. Nogen tid efter gik vi tilbage til loungen for high tea. Og så gik vi tilbage til værelset og havde en lur. Så gik vi til middag. Den næste dag var den samme, bortset fra at vi havde frokost sent, fordi jeg ønskede at vente på min BEN 10 show.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 5. oktober 2018

Fantastisk beliggenhed for forretningsfolk, dejlig kolonial arkitektur og den bedste morgenmad nogensinde! Værelserne er rummelige og har en følelse af luksus. Meget praktisk at det er knyttet til et indkøbscenter. Masser af restauranter, butikker og bekvemme til offentlig transport

Dato for ophold: februar 2018
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg opholdt sig fra 21 til 23 september for min familie stayaction. Jeg blev dækket af ms. harmoni for check in. hun bemærkede min familie størrelse nd recommeded en opgradering til et mindre gebyr. Jeg accepterede det. Da der ikke er et dobbeltværelse til rådighed,...inkluderer hun en ekstra seng i aftalen. Jeg nød Værelset og var en god henstilling. samlet er godt ophold. btw. dette er min 4 ophold her. er en årlig stayaction. vil være her igen næste år.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg må sige, jeg er virkelig skuffet over dette hotel. Når vi tjekket ind sagde vi, at vi var på fornøjelsestur i en uge i samme hotel. Du ville tro, vi ville have fået et anstændigt værelse. Forkert! Vi var på forretningsgulvet hvor møder holdes,...og du behøver ikke din værelse nøgle for at komme til gulvet og se, hvordan det kun er 3. etage. Vi var i vores rum meget om dagen siden vi var turister og der var konstruktion og banging. På den første dag jeg fortalte Værelset keeper blæser tørretumbler fungerede ikke korrekt og antog han erstattet det. Nej jeg brugte det igen kun for at forbrænde mit hår og øre og måtte ringe og få en ny. Da han kom kom han ind i den for at se, at den var ødelagt som om jeg løj. Derefter kom han aldrig tilbage for at slå ned tjenesten i 3 dage. Jeg må sige, at der er mange andre store hoteller, hvis du er på ferie! Åh nævner jeg, at jeg er medlem af IHG og stadig har denne form for behandling?Mere

Svar fra IHGService, Guest Relations Manager hos InterContinental SingaporeSvarede d. 18. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Faciliteter
Mest populære faciliteter
Fitnesscenter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Hotelfaciliteter
Forretningscenter med internetadgang
Kørestolsadgang
Roomservice
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Lufthavnstransport
Renseri
Mødelokaler
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Røgfrit hotel
Morgenmad tilgængelig
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Køleskab på værelset
Minibar
Aktiviteter
Fitnesscenter
Pool
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Boblebad
Udendørs pool
Oplysninger
Prisklasse
194 $-413 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 5 familiehotel i Singapore
Nr. 9 romantisk hotel i Singapore
Nr. 14 luksushotel i Singapore
Nr. 18 forretningshotel i Singapore
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Oplysninger
Prisklasse
194 $-413 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 5 familiehotel i Singapore
Nr. 9 romantisk hotel i Singapore
Nr. 14 luksushotel i Singapore
Nr. 18 forretningshotel i Singapore
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Billeder
Billeder fra rejsende (1.789)
Værelse og suite (543)
Spisesal (210)
Pool og strand (59)
Møde- og festlokaler (34)
Faciliteter (20)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 325 hoteller i nærheden
Fragrance Hotel - Bugis
494 anmeldelser
0,15 km væk
Hotel 81-Bugis
240 anmeldelser
0,18 km væk
Hotel Kai
302 anmeldelser
0,2 km væk
Park View Hotel
255 anmeldelser
0,21 km væk
Restauranter i nærhedenSe 12.621 restauranter i nærheden
The Lobby Lounge at InterContinental Singapore
203 anmeldelser
0,03 km væk
Ash & Elm
275 anmeldelser
0,07 km væk
Man Fu Yuan
228 anmeldelser
0,06 km væk
Platypus Kitchen
264 anmeldelser
0,08 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 2.278 seværdigheder i nærheden
Nationalbiblioteket i Singapore
527 anmeldelser
0,12 km væk
Temple Street
31 anmeldelser
0,19 km væk
National Design Centre
29 anmeldelser
0,15 km væk
St Joseph's Church
68 anmeldelser
0,2 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos InterContinental Singapore.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering