Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Inna Malioboro

Billeder fra rejsende (392)
360
Panoramabilleder (31)
Billeder fra rejsende (392)
360
Panoramabilleder (31)
Spisesal (72)
Oversigt
Jl. Malioboro no. 60, 55213 Indonesien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
3.5-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Anmeldelser (473)
Filtrer anmeldelser
82 resultater
Medlemsvurdering
7
39
27
6
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
7
39
27
6
3
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 82 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 3 uger siden fra mobile enheder

Jeg bragte en gruppe fra Ceva Animal Health SDN Berhard Malaysia (20 + 1 barn) for at blive dette hotel (3 nætter, 17.-19. Dette er vores første oplevelse her. Som en fyr, der også er ansvarlig for denne gruppe, vil jeg dømme hotellet og alt...med meget retfærdig dom. Morgenbuffet var meget god, selv om nogle fødevarer var bare okay. Kaffen var også meget god. Faciliteterne er helt komplet og placeringen meget tæt på den berømte Malioboro Street. Perfekt, hvis du elsker shopping! Ved check-in gav jeg gruppens navneliste til receptionisten (herunder hvilken slags soveværelse). Agenten (Pusaka Tour og Travel Yogyakarta) skrev meget detaljeret om dette. Betalingen blev håndteret af Pusaka. Pusaka fortalte mig og viste mig beviser om betalingen, alle morgenmad inklusive (også ekstra seng til Mr. Markus i værelset 441). I dette tilfælde fik Pusaka super stærke beviser. Men hvorfor Grand Inna forsøgte at opkræve morgenmad til Eva (Mr. Markus datter)? Hvorfor ingen ekstra seng til 1 street og 2 nætter for Mr. Markus Family? Og hvorfor ikke noget håndklæde til Eva også? Værelset 441 var til 3 pax. Hotellet bør udarbejde 3 håndklæder til Mr. Markus Family. Mr. Markus anmodede om et håndklæde (kun et håndklæde!) Indtil få gange, men hvorfor hotellet ikke gav det. Han var så vred! ! Hvilken slags hotel er dette? Hotellet vil ikke gå konkurs eller sammenbrud på grund af 1 håndklæde! Dette er en gruppe. Corporation fra Malaysia. Jeg følte en skam at være ærlig. Gruppen tjekket ud den 20. november. En dag før hr. Markus fortalte mig om hans sag (håndklæde + morgenmad + ekstra seng) og også duften af ​​røgen i hans værelse. Derefter fandt vi efter en ret lang kommunikationsproces mellem mig & Pusaka & Hotel Management, problemet. Problemet var udvikling og kommunikation af menneskelige ressourcer. Denne sag fik mig til at bruge ekstra energi. Selvfølgelig er jeg også sur og hotellets ledelse undskyldte mig ikke personligt. Så jeg kan dømme der er noget besvær her med gæstfrihed holdet. For hotel business, dette er ikke godt. Endelig blev problemet løst i den sidste dag. Direktøren for Pusaka Tour kom til hotellet for at give forklaring til Mr. Markus Family. Hotel Manager og Duty Manager viste ikke op. Kun en front office fyr som repræsentant for Grand Inna Malioboro sagde undskyldning. Det er ikke godt. Mit råd er hotellet behov evaluering. Jeg kan ikke give 5 stjerner på grund af denne sag. Men jeg lover at jeg vil give det senere i mit næste besøg. Jeg skriver om dette, så der bliver fremgang i fremtiden.Mere

Dato for ophold: november 2018
Svar fra GIMalioboro, General Manager hos Grand Inna MalioboroSvarede for 3 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 4 uger siden

Dette er uden tvivl den bedste service, vi har modtaget i ethvert hotel i Jogakarta. Opmærksomheden på detaljer og omtanke hos personalet og ledelsen er faktisk inspirerende. Vi ved, hvor hårdt dine medarbejdere skal arbejde for at opfylde sådanne høje standarder. Godt gjort og tak!...! Vi er sikker på at komme tilbage og forblive det samme hotel. Idris kassim SingaporeMere

Dato for ophold: november 2018
Svar fra GIMalioboro, Manajer hos Grand Inna MalioboroSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 25. oktober 2018

Dette var mit andet eller tredje ophold på Grand Inna Malioboro. Jeg vælger dette hotel til sin placering i spidsen for Malioboro batik shoppingområde og let gåafstand fra togstationen [som jeg tager enten til eller fra Solo]. Fysiskheden af ​​hotellet er dateret. Det har været...der i årtier, og tiden er begyndt at vise. Prime shopping tid er om 6 pm til 9 pm eller lidt senere. Jeg går til det indendørs indkøbscenter om dagen, omkring tre blokke væk, for at tjekke priser og kvalitet, før jeg vågner ud på gaden om natten. [Spørg hotellets personale, hvor "Brød Co." er - - de ved alle det). Hotel placering gør det nemt at gå omkring fem blokke ned ad gaden, krydse over og fem blokke sikkerhedskopiere. Der skal være nær 100 batik- og tilbehørsbutikker og -leverandører undervejs. [Butikker plejer ikke at forhandle; sælgerne gør - - prøv for 1/3 rd af forespørgsel pris og være villig til at gå væk. . . nogen andre et par døre ned sælger lignende varer. ] Jeg spiste ikke på hotellet denne tur - - masser af warungs [spise steder] og restos inden for et par blokke med meget bedre priser. Pengeskifterne på gårdspladsen er blandt de mest konkurrencedygtige [bedste priser] i Indonesien. Foreslå at undgå "batik demonstration" street hustlers - - mens det er interessant, det samme på museet er meget bedre. Den "gratis" demonstration slutter med en hård sælge til oppustede priser. Hvis du går alligevel, insistere på forhandlinger i rupiah og kender din valutakurs, før du tilbyder noget overhovedet.Mere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra GIMalioboro, Manajer hos Grand Inna MalioboroSvarede d. 27. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 24. oktober 2018

Grand Inna Malioboro er virkelig fantastisk. Bygningens historie bringer dig i mange år siden. Meget historisk. Stabe er venlige. Mit værelse var så rent, stort nok og har en fantastisk udsigt. Jeg savnede bare malioboro, da jeg huskede Grand Inna Malioboro.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra GIMalioboro, Manajer hos Grand Inna MalioboroSvarede d. 25. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 5. august 2018

De tildelte os plads # 436 og lige så sket den dag, de havde bygningsarbejdere over for at ordne noget lige uden for vores dør. De lavede lyde højt nok til, at nogen kunne føle sig agitated. Andet end det, toilettet er en smule forældet...og beskidte. Jeg tror, ​​at de skal udskifte det, så det giver kunden en følelse af hygiejne. For det beløb du investerer tror jeg personligt, at det ikke er det værd.Mere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra GIMalioboro, Manajer Umum hos Grand Inna MalioboroSvarede d. 6. august 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Roomservice
Gratis parkering
Bar/lounge
Spa
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Boblebad
Concierge
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Shuttle-service
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Fitnesscenter
Hotelstil
Forretning
,
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Hotelstil
Forretning
,
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
222
Prisklasse
37 $-157 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Inna Garuda Malioboro
Også kendt som
Inna Garuda Yogyakarta
Sted
Indonesien > Java > Yogyakarta
Hotelklasse
Hotelstil
Forretning
,
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
222
Prisklasse
37 $-157 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Inna Garuda Malioboro
Også kendt som
Inna Garuda Yogyakarta
Sted
Indonesien > Java > Yogyakarta
Billeder
Billeder fra rejsende (392)
Værelse og suite (105)
Spisesal (72)
Pool og strand (42)
Faciliteter (26)
Møde- og festlokaler (7)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 224 hoteller i nærheden
Hotel Neo Malioboro
1.374 anmeldelser
0,19 km væk
Malioboro Palace Hotel
27 anmeldelser
0,19 km væk
Hotel 1001 Malam
719 anmeldelser
0,23 km væk
Malioboro Inn
21 anmeldelser
0,24 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.522 restauranter i nærheden
Batik Resto
96 anmeldelser
0,21 km væk
Pistachio Bakery
9 anmeldelser
0,11 km væk
Sempak Street Bar
8 anmeldelser
0,12 km væk
Angkringan Kopi Joss Pak Agus
21 anmeldelser
0,14 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 589 seværdigheder i nærheden
Jogja Prima Tour & Transport
5 anmeldelser
0,42 km væk
Malioboro Road
2.485 anmeldelser
0,36 km væk
Malioboro Mall
317 anmeldelser
0,31 km væk
Bank Indonesia
79 anmeldelser
0,31 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Grand Inna Malioboro.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering