Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Palacio

Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Vaskeri
Shuttle-service
Roomservice
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Lufthavnstransport
Renseri
Forretningscenter med internetadgang
Røgfrit hotel
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Suiter
Køleskab på værelset
Værd at vide
HOTELSTIL
Sikkert
Mellemklasse
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Anmeldelser (111)
Filtrer anmeldelser
23 resultater
Medlemsvurdering
14
7
1
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
14
7
1
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 23 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 20. juni 2017

Jeg var der i 3 nætter og ikke ringer til receptionen for at klage over noget som helst. : ) Om, at mange gange jeg tror på hoteller i mange lande. Det var fantastisk oplevelse, jeg havde i dette hotel meget god internetforbindelse. Hjælpsomt personale,...rene og rummelige værelser , samlet pris for de penge.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 5. juni 2017

Jeg bliver ved at se hotel anmeldelser, at sætte fokus på i byen. Lad os fokusere på temaet - Hotel Palacio. I de sidste 14 måneder har jeg boet på hoteller og Airbnb's i 30 lande, og jeg kan fortælle, at den kundeservice på Hotel...Palacio er blandt de bedste hvis ikke den bedste. Værelset var stort, meget rent og pænt indrettede (havde også badekåber) . Selve hotellet var fint og godt beliggende i centrum af byen. Ejeren (s) er meget resultatorienteret og kundeservice vil gøre alt for at gøre dit ophold der så perfekt som muligt. Det er faktisk nøglen til et godt ophold. Og den pris er meget konkurrencedygtige. Jeg kan varmt anbefale dette hotel.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Anmeldt d. 12. april 2017

Det har en fantastisk beliggenhed på Heerenstraat Palacio hotel, som fører dig direkte ind i MR. F. H. R. Lim en Post Straat mod havet, de mest attraktive strækning af gamle Panamaribo UNESCO World Heritage. Selve bygningen, selvom det nok af en yngre dato, også...passer godt ind i denne smukke del af byen. Nu vi taler om de omgivelser, alle med interesse er i gåafstand, og den største seværdigheder, som alle de bedste restauranter og shopping-området omkring Domineestraat. Man kan også føle dig tryg her, selv om natten. Vi havde booket et værelse, men så så vi, at dette værelse var temmelig lille med dobbeltseng skubbet op ad en væg, hvilket betød, at man ville have været nødt til at kravle over den anden til at komme ud person. Vi har således bedt om et andet værelse, og fik et værelse med to enkeltsenge - -sengs værelse med meget større størrelse. Under alle omstændigheder i løbet af vores 4 - nætter - bo der kun andre gæster havde været to hollandske damer der rejser sammen. For at komme hen til de priser, der behøver at gå op ad nogle trapper, da der ikke er nogen elevator. For at se ud af vinduerne på værelset var ikke særlig spændende, da der var en dåse taget af et nærliggende hus blokerer for næsten alle. I badeværelset var der en håndvask med en flydende sæbe-dispenser, men kun koldt vand. I bruseren var der to separate dispensere til shampoo og brusegelé, men de kiggede og lugtede det samme, så jeg spekulerede på, om de virkelig lagt to forskellige ting derinde. Brusehovedet var ude af vandet gik i alle retninger, og nogle af det ud til kroppen, der skal forme og vasket. Ved check - på - vi fik at vide, at vi ville være nødt til at udfylde en formular med hensyn til de priser - service hver dag. De første to dage på værelset var serviceret én gang kl. 16:00 af kvinden i køkkenet, når 17:00 af receptionisten. - Altid efter vores tur tilbage til værelset. Meget underligt når man tænker på, at der var 4 gæst alt i alt under vores ophold, kun efter vores klager vi fik en almindelig room - service med i henhold formular til at udfylde. Til morgenmad den ene har også til at fylde ud - endnu en gang - en formular ved ankomsten, hvad man kan lide. Hvis du skriver: frugt, ost, brød og smør du får et stykke smør, et stykke forarbejdet ost, et stykke brød og så frugt - på vores tid - fire gange to tynde, små trekanter af vand - melon. Og Paramaribo marked er frugt - en af de rigeste vi havde set i det Caribiske Hav er klogt. I forhold til de andre lignende med bedømmelsen hoteller i dette område, vi havde besøgt, det var i langt den mest elendige morgenmad, selvom det er den diskussion vil sandsynligvis være, at dette var, hvad vi havde bestilt. Når du tjekker ud, med en taxa venter på at køre os til lufthavnen, spurgte jeg betaler for alle de ekstra funktioner. Jeg fik at vide et bestemt beløb, men ikke i betragtning af en ekstra skrevet regning, som i alle andre steder. Da jeg spurgte om yderligere detaljer, jeg fandt ud af, at en stor flaske vand koster 4 USD, og en 275 ml lokale Parbo Øl 3 USD - det er dobbelt så stort som det skulle man betale for enhver god restaurant i byen. Det var også med til at vi blev bedt om at udfylde en mere detaljeret form for vores afrejse. At være i stand til at parkere i god tid til lufthavnen, jeg skrev lige "fremragende", da alt mindre var også at spørge til alle slags supplerende bemærkninger. Og når ud, blev jeg bedt om tre gange ved hotellet via e - mail om at skrive noget positivt om hotellet på TripAdvisor. Personalet i receptionen, Unica og Hassan, var meget kommunikerende og hjælpsomme, som begge er fra Guayana de helt naturligt talte perfekt engelsk. Hjælp en spurgte de var der.Mere

Dato for ophold: marts 2017
Anmeldt d. 17. marts 2017

Dette hotel får dig til at føle dig hjemme, venlighed er indånder i luften folkets behandling er utrolig, og det er tæt på indkøbscentre. Jeg kan anbefale det er mit foretrukne sted i Surinam. Det er super billigt og i lobbyen folk vil hjælpe dig...med alt, hvad du behøverMere

Dato for ophold: marts 2017
Anmeldt d. 5. marts 2017

Min mand og en ven boede på dette hotel i december. 29 , 2016 - 1. januar, 2017. Vi elskede hotellet og den historiske område. Hassan og Unica var utrolig søde mennesker. Vi tog meget tidligt om morgenen, før morgenmad (der var fantastisk) åbnede, sørgede...for, at vi var godt trætte og alligevel Unica på " daggry " før vi tog af sted. Alle var meget gæstfrie og hjælpsomme. Vi elsker virkelig Paramaribo!Mere

Dato for ophold: januar 2017
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Palacio.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
70 $ - 98 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
SurinamParamaribo DistrictParamaribo
ANTAL VÆRELSER
22
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering