100 Luxury Suites
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et familievenligt hotel i Bogota, så led ikke længere end 100 Luxury Suites.
Gæster, som bor på 100 Luxury Suites kan besøge Iglesia de la Veracruz (0,5 km) og Capitolio Nacional (1,9 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Bogota.
Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på 100 Luxury Suites har tekøkken, minibar og køleskab.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel concierge og roomservice. Gæster på 100 Luxury Suites har også adgang til fitnesscenter og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.
Hvis du er på udkig efter en fisk- og skaldyrsrestaurant, så overvej at besøge Harry Sasson, Central Cevicheria eller Mini Mal, som alle ligger en kort afstand fra 100 Luxury Suites.
Hvis du har tid, er 93-parken (Parque de la 93), Carrera 7 og Palacio de Narino nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.
Personalet på 100 Luxury Suites ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 151
- 19
- 8
- 1
- 4
- Filtrér
- Dansk
God værdi for pengene, kvalitetsseng, meget effektiv wifi, effektivt og venligt personale.
Kvarteret er meget behageligt, med masser af butikker og restauranter i nærheden.
Badeværelsesspejlet kunne være bedre oplyst.
Meget god oplevelse, jeg planlægger allerede at vende tilbage til dette hotel.
IT systemansvarlig. Andres Fernando var meget hjælpsom med at løse eventuelle it-relaterede problemer.
Jeg har boet der et par gange i løbet af de sidste 18 måneder i forskellige suiter. Møblerne ser ud til at variere. Disse suiter kunne klare sig med en ordentlig arbejdsstol til skrivebordene. Den seneste, jeg havde, havde ikke ordentlig belysning til at arbejde ved skrivebordet.
Stedet er uplettede rent, og rengøringspersonalet ser ud til at være det mest professionelle og effektive i hele organisationen.
Tjenesten er generelt gennemsnitlig, der går dårligt. Der er en høj personalerotation i restauranten og receptionen. Tjenesten er blevet påvirket overalt af pandemien, men dette sted halter bagefter med at komme sig over dette.
Hver gang jeg har besøgt, er restaurantpersonalet nyt. De ser ikke ud til at vide, hvad de skal gøre, de er glemsomme og ser ud til at lære om alt.
Jeg blev efterladt uden morgenmad i sidste måned (de glemte min ordre, og da jeg klagede, var det sent, og jeg måtte forlade). De løber tør for brød og ting midt i tjenesten (omkring 8. 30-9, når servicen går indtil 10 am).
Receptionspersonale er ikke rigtig venlige. Der er også en høj rotation der.
Det værste er, hvad der skete med mig, da jeg forlængede mit ophold med en ekstra nat. Jeg fik en e-mail-bekræftelse, jeg betalte, og oven i købet havde jeg selv samme morgen en whatsapp-samtale med hotellets personale om min reservation for den nat og ophold i den samme suite.
Da jeg forlader et møde kl. 15:30, finder jeg masser af opkald og beskeder fra min partner, der fortæller mig, at hotellet siger, at vi overhovedet ikke har nogen reservation, personalet behandler hende dårligt, fornærmer og siger ting som "ved du ikke, hvad der tjekker ud" er?" og fortæller hende, at vi skal forlade værelset med det samme, fordi de har brug for det.
Jeg var nødt til at annullere alt og gå til hotellet for at håndtere situationen, og efter en god time fandt de ud af, at der ikke var nogen kommunikation mellem den person, der administrerer salg og reservationer, og receptionen. Selvfølgelig fandt de min allerede betalte reservation. De undskyldte ikke engang eller noget. De sagde grundlæggende, at de havde overbooket seks værelser og havde at gøre med det. Vi blev smidt ud, vi tog afsted til et andet hotel og venter stadig på vores penge tilbage.
Jeg sover mindst 140 - 160 nætter om året på hoteller. Og det har jeg gjort i godt 25 år. Det havde jeg aldrig nogensinde! , blevet smidt ud af et hotel efter at have tilbragt et par nætter der, og allerede have betalt for den kommende nat.
Dette går selvfølgelig længere end dårlig service og håndtering af respektløs og krænkende behandling. Dette er kontraktbrud og overtrædelse af servicevilkårene, men det er noget, som jeg allerede har kontaktet de colombianske myndigheder for.
Dette er ikke et billigt sted. For det beløb, de opkræver, kan man finde meget gode muligheder i Bogot og ikke risikere at få en dårlig oplevelse pga
manglende erfaring og professionalisme.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering