Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ezdan Hotel

Gem
Videresend
Al Kharais Street West Bay Al Dafna, Doha 23488 Qatar
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
Priceline
Vis 13 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (784)
Værelse og suite (201)
Pool og strand (84)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.57 af 176hoteller i Doha
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Hvis du er på udkig efter et hotel i Doha, så led ikke længere end Ezdan Hotel.

For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Doha, ligger Ezdan Hotel lige i nærheden af Dafna Park, (0,4 km) og Fanar - Qatar Islamic Cultural Center (3,5 km).

Ezdan Hotel har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, aircondition og tekøkken, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.

Hotellet har concierge og roomservice, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.

Når du føler dig sulten, kan du prøve Yum Yum - K108 Hotel Doha, Idam og La Patisserie, hvilket er franske restauranter, som er populære blandt både lokale og turister.

Det bedste af det hele er, at Ezdan Hotel gør det let at opleve mange fantastiske seværdigheder i Doha, som for eksempel Aspire Park, MIA Park og Hotel Park, hvilket er nogle populære parker.

Personalet på Ezdan Hotel ser frem til at møde dig under dit besøg.

Læs mere
Fuld visning
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Restaurant
Gratis ophold for børn
Børnepasning
Bustransport
Wi-fi
Internet mod betaling
Boblebad
Voksenpool
Udendørs pool
Sauna
Poolbar
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Bar ved poolen
Børneklub
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Concierge
Butlerservice
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Rengøring
Roomservice
Sikkert
Tekøkken
Mikroovn
Køleskab
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Mulighed for rygerværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Stille
Centralt beliggende
4199anmeldelser17spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 2.360
  • 1.176
  • 307
  • 126
  • 230
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Kim C skrev en anmeldelse d. jan. 2020
Herlev, Danmark12 bidrag
+1
De billeder som lå på hjemmesiden er ihvertfald 10år. Værelset havde fugt skader, badeværelset var praktisk talt ved at falde fra hinanden og lignede dårligt håndværk. Receptionen var ikke særlig behjælpelige når man kontaktede dem. Ved svømmepølen var alt slidt og meget brugt - håndklæder osv. der var mug lignende pletter ved boblebadet. Generelt var der ikke meget som var 4stjernet værd som de ellers stod til.. Knap og nap 2værdigt.. Kan ikke anbefales
Læs mere
Dato for ophold: december 2019Rejsetype: Rejste som par
Nyttig
Videresend
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Rou skrev en anmeldelse d. nov. 2019
3 bidrag2 nyttige stemmer
Gamle værelser, beskidte, forældede, ildelugtende, store møbler til små værelser, forældede, Husholdning er en rigtig katastrofe, roomservice er endnu et mareridt, de accepterer kun kort! For en udlænding ønsker ingen at betale en flaske vand eller en salat med kort! ! Receptionisterne er smiley og tru for at hjælpe, men resten er en reel katastrofe! Skift ledelse!
Læs mere
Dato for ophold: november 2019Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Yasin H skrev en anmeldelse d. nov. 2019
1 bidrag
Dette hotel er ude af drift og vil ikke anbefale nogen at bo der. Det personale, der arbejder der, ved ikke betydningen af kundeservice. De er uhøflige, hjælpsomme, dårlige opførsler, deprimerende, holdningsproblemer og den overordnede ledelse er rodet sammen. Vi opholdt sig der i ca. 6 uger baseret på en venner-anbefaling, og på grund af dens placering som at være tæt på byens centrum, som skal være retfærdig, er hotellets placering rolig praktisk. Værelserne er ude-dateret, gamle, gamle og ikke meget rene. Sovesoferne i vores værelse virket som om nogen havde vandet med en modbydelig lugt. Klimaanlægget var dysfunktionelt, og hver gang vi tændte for det, havde vi et vandfald i køkkenet. På anmodning om en barneseng til babyforvaltningen sagde de kun at sørge for det i en (1) uge som tilsyneladende hotellejlighed og anderledes, og derfor accepterede jeg. Da de bragte den, var den i tusind stykker, og det syntes ikke at være sikkert for babyen. Babyen endte med at sove hos os gennem hele tiden. Da vi nærmet os slutningen af tiden, krævede vi en uges forlængelse. Medarbejderne der har vi ikke mulighed for at give mig den månedlige sats, og der blev derfor anvendt daglige satser, selvom vi har været hos dem i over en måned. For den samme pris kunne jeg have opholdt sig i et fem (5) stjernet hotel tæt på (Wyndham hotel), men de var ikke villige til at buge. De var uhøflige og fortalte grundlæggende ”dette er hvad vi har, lide det eller ej”, og de kunne se, at jeg havde en familie og en baby og ikke var en ungkarl. Lang historie kort, mit råd er at holde sig væk fra Ezdan.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste med familie
Google
Nyttig
Videresend
Balaji B skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Kuwait23 bidrag17 nyttige stemmer
Jeg er ked af at sige, at dette var den værste oplevelse, jeg hidtil har været udsat for. Jeg starter med det første.  1. Da jeg landede og tog taxa, spurgte chaufføren mig: ”Edzan hotel, hvilket tårn? ”. Det blev ikke nævnt i reservationen. Jeg gik til tårn 1 og fandt ud af, at mit værelse ligger i tårn 3.  2. For det andet nævnte de ikke i Agoda i Agoda, at det er en hotellejlighed.  3. Da jeg kom ind i lokalet, var der ingen håndklæder i værelset. Jeg har anmodet receptionen om at give mig et badehåndklæde og hårtørrer om morgenen. Som receptionisten fortalte, ”Vi kan ikke tilbyde hårtørrer, fordi det er en hotellejlighed. Men du kan anmode om husholdning om at give dig en, men du skal returnere den om 5 minutter. ”Jeg sagde ok, og jeg ventede på håndklædet i 30 minutter, og de dukkede ikke op. Jeg var klar, og efter 1 time bankede en person fra husholdning på døren og overleverede et badehåndklæde og hårtørrer til mig. Efter 5 minutter kom den samme person igen for at genopfylde toiletpapiret. Jeg overleverede håndklæde og hårtørrer tilbage og nævnte, at jeg ikke brugte dem. Derefter skete den værste service nogensinde fra hotellets receptionist (jeg spurgte ikke hans navn. Kontroller venligst, hvem der var på tjeneste den 15. november, kl. 10.30.) Da jeg gik for at checke (10. 30. 30), sagde receptionisten mig at vente, fordi der mangler håndklæder på Værelset. Jeg forklarede, hvad der skete om morgenen og fortalte, at jeg returnerede håndklæde og hårtørrer. Han ringede til husholdningsafdelingen og overleverede telefonen til mig. De fortalte ”ja, du returnerede håndklædet, men de 2 håndklæder, som vi placerede i går, mens vi gjorde det værelsesoprettede værelse mangler”. Da jeg fortalte, at der ikke var håndklæder i lokalet, da jeg checkede ind, nægtede receptionisten at tro det, og han ringede til sikkerhedsfolkene for at kontrollere min bagage. Jeg åbnede endda min kuffert og bad dem om at tjekke og give godkendelsen hurtigt, fortalte sikkerhedsfolk: ”Vent på, at vores pligtchef skal komme, og han er på vej”. Selvom jeg bad receptionisten om at give en hurtig løsning, fordi jeg er nødt til at fange min flyvning, ignorerede han bare og fik mig til at vente. Men når pligtchefen kom, håndterede han situationen meget godt. Han undskyldte endda for, hvad der skete. Hele situationen skete, fordi husholdningen ikke gjorde deres job ordentligt, og de er skødesløse. Først og fremmest placerede de ikke håndklæder, mens de opsatte rummet, og de kontrollerede ikke, om alt var i orden, før gæsten kommer ind i lokalet. For det andet behandlede receptionisten overhovedet ikke os ordentligt. Bortset fra dette var værelset ikke så rent, garderobedøre er gamle og ildelugtende, stole og seng havde pletter. Frygtelig oplevelse.
Læs mere
Dato for ophold: november 2019
Sted
Service
Søvnkvalitet
Google
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Ghaith Yaseen skrev en anmeldelse d. okt. 2019
1 bidrag
Denne anmeldelse er en anerkendelse til Mr. Anikesh, en manager på Ezdan Hotels. Din venlige holdning, professionelle hjælp og ægte pleje af gæsternes komfort havde en meget positiv indflydelse på min oplevelse med Ezdan. Jeg sætter stor pris på din indsats, og jeg ønsker dig alt godt i din karriere.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2019
Værelser
Renlighed
Service
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
PRISKLASSE
56 US$ - 75 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
ezdan hotel and suites, ezdan hotel doha
PLACERING
QatarDoha
ANTAL VÆRELSER
3000
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Ezdan Hotel
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Ezdan Hotel?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Museum of Illusions (0,9 km), The Corniche (1,0 km) og Khalifa Tennis and Squash Complex (0,9 km).
Hvilke faciliteter er der på Ezdan Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er poolbar, gratis wi-fi og pool.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Ezdan Hotel?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er tekøkken, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Ezdan Hotel?
Gæsterne kan få poolbar, restaurant og bar ved poolen under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Ezdan Hotel?
Ja, der er parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Ezdan Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er West End Cafe & Patisserie, Ipanema og Applebee’s City Center Doha.
Er der mulighed for at dyrke motion på Ezdan Hotel?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbydes der rengøringsservice på Ezdan Hotel?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Ezdan Hotel forretningstjenester?
Ja, der tilbydes mødelokaler, selskabslokale og konferencefaciliteter.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Ezdan Hotel?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Zekreet Fort Ruins (4,8 km).
Er der god udsigt på Ezdan Hotel?
Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets havneudsigt.