Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
Hayarkon Street 205 Independence Park, Tel Aviv 6340506 Israel
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
2 personer kigger på dette hotel
Direkte hoteltilbud!Hilton Honors-rabat
Expedia.com
646 $
Se tilbud
Hotels.com
510 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 14/12/21
Hilton
490 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 12/12/21
Book nu, betal under opholdet
Booking.com510 $
eDreams510 $
CheapTickets510 $
Vis 16 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (1359)
Værelse og suite (316)
Spisesal (121)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Ansigtsmasker påbudt gæster på offentlige områder
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
  • Personalet påbudt hyppig håndvask
Opdateret 21.07.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra Hilton Tel Aviv
Har du flere spørgsmål?
Opdateret 21.07.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.69 af 158hoteller i Tel Aviv
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger Tel Aviv, er Hilton Tel Aviv et godt sted at hvile og lade batterierne op. Hilton Tel Aviv er kendt for dets familievenlige stemning og beliggenhed i nærheden af gode restauranter og seværdigheder, hvilket gør det let at nyde det bedste af Tel Aviv.

Hilton Tel Aviv har en lang række faciliteter, som for eksempel fladskærms-tv, minibar og køleskab, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.

Hotellet har roomservice og concierge, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.

For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Tel Aviv, ligger Hilton Tel Aviv lige i nærheden af Dizengoff Street (0,6 km) og Nachlat Binyamin Pedestrian Mall (2,2 km).

Rejsende, der er på udkig efter ribben, bør prøve Claro, Hotel Montefiore eller Thai House. Du kan også prøve en grillrestaurant som for eksempel M25 Restaurant, itzik hagadol eller MeatBar.

Tel Aviv er også kendt for nogle fantastiske arkitektoniske bygninger, bl.a. White City, Azrieli Observatory og Tel Aviv Bauhaus Walk with Yigal Gawze, som ligger i nærheden af Hilton Tel Aviv.

Uanset om du rejser pga. forretninger eller fornøjelse eller begge dele, vil Hilton Tel Aviv gøre dit besøg i Tel Aviv mindeværdigt.

Læs mere
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Strand
Transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Wi-fi
Pool-/strandhåndklæder
Pool med udsigt
Udendørs pool
Sauna
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Børnevenlig buffet
Bar ved poolen
Biludlejning
Taxakørsel
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Butikker
Solterrasse
Dørmand
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Rengøring
Privat altan
Roomservice
Minibar
Køleskab
Fladskærms-tv
On-demand-film
Sikkert
VIP-faciliteter
Vis flere
Værelsestyper
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Havudsigt
Marinaudsigt
Sprog, der tales
Engelsk, Russisk, Arabisk, Hebraisk
Hotellinks
Særtilbud:Hilton Honors-rabat
2629anmeldelser40spørgsmål og svar1værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.394
  • 650
  • 276
  • 160
  • 149
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Peder A skrev en anmeldelse d. mar. 2019
Roskilde, Danmark942 bidrag159 nyttige stemmer
Et dejligt hotel ned til vandet og en lille gå tur ned til centrum af Tel Aviv. Der var desværre en del arbejde inde- og udenfor hotellet, der gav noget støj. Hardwaren var i orden, men servicen på et så dyrt hotel, var bare ikke godt nok. Personalet mangler overblik og overskud til at være der for deres kunder.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2019
Sted
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: Ask for a room at the south side
Vis flere værelsestip
Nyttig
Videresend
Svar fra HiltonTLV, Public Relations Manager hos Hilton Tel Aviv
Svarede d. 28. mar. 2019
Dear pedera340, Thank you for choosing Hilton Tel Aviv for your stay in Israel and for your kind comments. I am happy to read that you have enjoyed most of your stay with us and that you appreciated the service and location of our hotel. We look forward to welcome you again and to meet your expectations again in creating a perfect holiday experience for you so we will get the 5 stars ranking right after. Warm regards,
Læs mere
Alexandra J skrev en anmeldelse d. maj 2017
Frederiksberg, Danmark4 bidrag
Flot udsigt, både til vandet og til byen. God service, masser af muligheder på hotellet , god svømning pool. Værelse var stor nok til os 3 plus et godt badeværelse. Stranden er fantastisk ren med den fineste sand og med gode faciliteter.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Dato for ophold: maj 2017
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Nyttig
Videresend
Svar fra hilton_israel, Public Relations Manager hos Hilton Tel Aviv
Svarede d. 29. maj 2017
Dear Alexandra J, Thank you for your comments on this website and I wanted to personally respond and thank you. Feedback is always important as it is a vital way of reviewing the level of service and facilities we provide our guests. I will also ensure your detailed comments are translated and shared with all team members. I hope that we will be able to look forward to welcoming you back to the Hilton Tel Aviv.
Læs mere
Morten H skrev en anmeldelse d. dec. 2016
41 bidrag5 nyttige stemmer
Hiltons 24/7 service var en stor hjælp, da jeg landede kl. 2 om natten og personalet var meget behjælpelig. Hotellet havde et bredt udvalg af mad, manglede dog det lokale køkken. Værelset var af fin kvalitet og hurtig roomservice. Hotellet er et af de eneste sikre i byen, hvorfor det varmt kan anbefales såfremt man vil betale ekstra for ens sikkerhed.
Læs mere
Dato for ophold: september 2016Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Nyttig
Videresend
Svar fra hilton_israel, Public Relations Manager hos Hilton Tel Aviv
Svarede d. 2. jan. 2017
Dear Morten H, We are all so pleased we made your stay a wonderful one and that you really enjoyed our service. Its great to host you. Thank you for sharing your experience on tripadvisor . We hope many more will follow you after your kind words. I hope that we will be able to welcoming you back to the Hilton Tel Aviv in the future.
Læs mere
Jack K skrev en anmeldelse d. nov. 2014
Hillsborough, United States1 bidrag
Små ting er ligeså vigtige som at dyre værelser. Bare fordi jeg rejser i en gruppe, hvorfor blev jeg så ikke fortalt, at HH points ikke kunne bruges på gæsterne? Vi var på Hilton med Weizmann Gathering og efter det med FIDF gruppen. Vi er filantroper, hvilket kan høre ind under forretning. Vores sidste værelse var mindre end det vi havde først, og det var klemt med vores baggage over det hele.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Nyttig
Videresend
Svar fra hilton_israel, Public Relations Manager hos Hilton Tel Aviv
Svarede d. 24. nov. 2014
Dear Jack, I am so sorry to read from your review that your stay with us was not up to your expectations. We do pride ourselves on our exceptionally high standard of service and I do sincerely hope you will not judge us solely on the basis of this particular experience. It is challenging to answer your question about your Honors points, staying with your group, without knowing your full name and dates of stay. If you would like a specific answer do write us back to this site mailbox and we will get back with you within 24 hours. Just for reference, maybe this Honors info could be of help. http://hhonors3.hilton.com/en/events/planner/index.html Once again accept my most sincere apologies and we hope to welcome you back to the Hilton Tel Aviv in the near future.
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
JSwag15 skrev en anmeldelse d. okt. 2019
Astoria, New York216 bidrag72 nyttige stemmer
Fantastisk beliggenhed & lounge: REST er i gennemsnit i gennemsnit. Jeg vil først tale om det lille gode. Hotellets placering er bogstaveligt talt en 5 minutters gang ned til stranden, som er fantastisk. Få små strandrestauranter og et spor til at køre cykel og træne op og ned på stranden. Meget flot - dermed placering. De havde endda en tallerken frugt og vin sat ud for mig på mit værelse på grund af min status, som jeg syntes var rart, men lidt var jeg klar over, at det ikke ville blive meget bedre. Nu var selve executive lounge stor, ganske optaget, men tjenesten i loungen syntes jeg især var ekstraordinær, især på grund af en høj fella ved navn URIYA, der fungerede. Wow! ! ! ! Nu er der gode medarbejdere, og så er der UNDTAGENDE mennesker som URIYA, der forvandler et middelmådigt ophold til noget fantastisk. Du kan ikke kopiere denne mand nok, især ikke i Israel, hvor tjenesten lider meget. Der var laks / fisk / fremragende pasta / salater / frugter / grøntsager / ostøl / vin. . . lidt af alt. Faktisk har de en vin, der specifikt er lavet til Hilton af denne specielle vingård, der hedder Barkan. De fleste hotelvine er ikke de største, men jeg troede, at denne vin var bedre end gennemsnittet. Jeg spurgte Uriya om det, og han informerede mig om detaljerne i vinen, vingården, og hvorfor de har det: det var en fantastisk samtale. To nætter i træk spiste jeg, snackede og spiste i loungen på grund af udvælgelsen og på grund af Uriya. De fleste ledsagere fylder mad og drikke, men få tilbyder at få dig mere vand eller noget andet at drikke til trods for dens selvbetjening, utroligt imødekommende. TAKK URIYA - du min ven er nøjagtigt hvorfor jeg ville vende tilbage til dette hotel. Nu, for alle de andre uheldige rod. Morgenmad var et absolut rod. De fortæller dig, at morgenmaden er på 1 sal. Du går der - det er lukket. Du går tilbage op, og så sender de dig en helt anden retning, hvor du går rundt og ned på denne meget lange gang til nogle udendørs morgenmadsområde. Der var sååå mange mennesker, ud over overfyldte og ingen steder hvor man kunne sidde rigtig udenfor, heldigvis et par åbne sæder inde. Jeg venter på omeletlinjen i over 20 minutter - bare for at få en omelet. Jeg kommer til sidst foran på linjen, og kokken slipper æg i alle de fire pander og begynder at lave mad, siger ikke et ord til mig eller endda anerkender mig. Til sidst efter at have ignoreret mig i et par minutter, lader som om jeg ikke er der, siger jeg ”undskyld mig, jeg er forvirret, er det her for en anden? ”Som han giver mig et pludseligt udbragt blik og mumler for at være tålmodig, mens han kigger væk, som om jeg er et utålmodig a-hul. Almindelig høfligheds kok! Det er ikke svært. Du siger simpelthen kunden, ”Jeg vil være med dig på et sekund sir, jeg er nødt til at få disse fire retter ud, tak for din tålmodighed. ”Hvor hårdt er det? I stedet behandler du en fyr, der har ventet tålmodig i over 20 minutter for at spise din middelmådige æggekage, som en nar, fordi han ikke ønsker at vente 30 minutter. Jesus fyr. Jeg er sikker på, at du til tider håndterer vanskelige mennesker, men problemet er, at du ikke ved, hvordan man behandler de gode. Denne kok manglede hårdt i kundeservicedikat, gæstfrihed og rapport. Det var en enorm svækkelse. For ikke at nævne det ventende personale argumenterede på hebraisk med ledertypefolk i kostymer, kan ikke sige, at den uprofessionelle skænderi blev tilføjet til min oplevelse. Nu var morgenmadsspredningen generelt for temmelig imponerende og temmelig forskelligartet, men jeg blev så slukket af omeletkokken, og når jeg argumenterede for personalet, var kvaliteten af spredningen næsten irrelevant, og jeg ville bare afslutte spise og forlade fra sådan en frygtelig oplevelse og service. Elevatorsystemet var overraskende frustrerende. Først virkede det lidt cool. Du scanner dit kort for at få en elevator, panelet viser alle etager på en skærm, og du vælger dit gulv, og derefter fortæller skærmen u, hvilken af de 4 elevatorer du skal tage. Syntes slags højteknologisk og ressourcefuld, indtil jeg måtte vente 13 minutter på en Elevator. Systemet er hensigtsmæssigt godt, men helt ineffektivt i funktionalitet, da der kun er 4 elevatorer, og alle er overfyldt som får ved elevatoren og venter og venter og venter. Hvis du skulle vente 5 minutter på din elevator, var du heldig - hvilket er trist. Jeg håber, at du ikke behøver at sende et simpelt postkort, fordi det ikke er enkelt. Gik til receptionen for at købe frimærker til postkort, de henviste mig til portneren. Jeg går til portneren for at købe frimærker med kreditkort, de informerer mig om, at jeg ikke kan, og at jeg kun kan oplade rummet eller betale kontant. På grund af arten af mit arbejde skal personlige ting betales separat og kan ikke sættes på værelsesregningen. Så jeg beder om ATM, som de informerer mig om, at der ikke er nogen. Men 30 meter til venstre i receptionen tilbyder de den samme vekselkurs for at lade u tage kontanter. Ok cool - jeg gætte. Så jeg tager kontanterne og går tilbage til portneren for at betale for frimærker med kontanter fra receptionen, fordi de ikke kan oprette en simpel kreditkortterminal i concierge-receptionen 30 meter væk, som de allerede har i receptionen . Synes unødvendigt vanskeligt. Værelserne ac enheder er overhovedet ikke meget gode. Jeg vendte den til den lavest mulige temperatur og sved stadig i mine lag begge nætter. Efter den første dag så jeg en person i vedligeholdelsestypen i min etage og bad dem om at kigge på enheden, og hun sagde, at det virkede. Så enhederne fungerer bare ikke godt. Hotellets fitnesscenter har underlige timer som 8 - 6 eller 8 - 8 Afhængig af dagen. Bestemt ikke 24 timer, hvilket er enormt for nogle af os, der er nødt til at arbejde og sove i skøre timer. Der er en fitnesstræner og gymnast, der er bander omkring. Udstyr er anstændigt, lidt bedre end gennemsnitligt hotelværelse. Det er ved siden af et spa / massagested, der synes godt, men er dyrt. Vedligeholdelses fyre rengørte lobbygulvet med deres maskine, og jeg var lige kommet ind fra et løb. Jeg prøvede høfligt at gå udenfor og omkring, hvor de rengørede. De råbte på hebraisk og kastede hænderne op for mig at gå rundt (som jeg er interesseret i, jeg går rundt i jerk, hvor skal jeg ellers gå?). Det er som om han var vred på mig for at være turist på trods af at jeg var høflig og gik rundt. Han råbte på mig at gøre noget, jeg allerede gjorde, og det giver ingen mening. Det er et strandpromenade-hotel, og du bliver bestemt debiteret, bare det gør ingen fejl. Men hvis du sammenligner med hotelpriser til New York, er det omtrent det samme - forskellen er i New York, du ser, bygning og trafik. I det mindste her har du en strand, og udsigterne fra de fleste værelser er en anstændig strandudsigt. Der er et par dejlige butikker - en blomsterhandler og meget dyre kunst af kunst til 50 - $ 200.000. Smukt arbejde men meget dyrt. Så har de denne fantastiske butik med Isaraeli-tupperware, kopper, glasskøkken og dekorative stykker, men koster igen op til 6 figurer nogle af dem. Dejlige ting men ingen souvenirs for den gennemsnitlige arbejdende person. Der er et udendørs dæk til at spise og spise og se solen stå op eller gå ned, hvilket er pænt - før et rygeområde til venstre for dig vil have en god røg. Jeg gik for at tjekke ud, og printeren brød. Tog lang tid for min faktura - dog var DANIEL i receptionen ekstremt undskyldende for situationen og meget venlig og beroligende at tale med. Han vidste, at jeg allerede var frustreret og var god til at hjælpe mig med at holde min cool. Generelt vises dette hotel 4 eller 5 stjerner, men det er bare gennemsnittet, fordi de 1 eller 2 store ting, der er dejlige, der er 6 eller 7 mindre, der ikke er gode, og som vejer tungt. Salongerne og dets ledsager Uriya var fremragende. Desværre er de kun et lille stykke af denne massive og rodede operation. Ville jeg vende tilbage? Kun til loungen og gå til stranden. Men du kan lige så let tage dine chancer med 30 andre hoteller på stranden.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
PRISKLASSE
418 US$ - 600 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
hilton tel aviv hotel tel aviv, hilton international tel aviv, tel aviv hilton
PLACERING
IsraelTel Aviv DistrictTel AvivṢummeil
ANTAL VÆRELSER
560
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Hilton Tel Aviv
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Hilton Tel Aviv?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Ben-Gurion House (0,5 km), ‪Yaniv Fine Jewelry‬ (0,5 km) og Out Of The Box (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på Hilton Tel Aviv?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, pool og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Hilton Tel Aviv?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Hilton Tel Aviv?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og bar ved poolen under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Hilton Tel Aviv?
Ja, der er parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Hilton Tel Aviv?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Origem Fresh Coffee, Shila - Sharon Cohen's Kitchen & Bar og Benedict.
Er der mulighed for at dyrke motion på Hilton Tel Aviv?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Hilton Tel Aviv lufthavnstransport?
Ja, Hilton Tel Aviv tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Hilton Tel Aviv?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Hilton Tel Aviv forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Hvilke sprog tales af personalet på Hilton Tel Aviv?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, russisk, arabisk og hebraisk.