Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger Jerusalem, er Crowne Plaza Hotel Jerusalem et godt sted at hvile og lade batterierne op. Crowne Plaza Hotel Jerusalem er kendt for dets familievenlige stemning og beliggenhed i nærheden af gode restauranter og seværdigheder, hvilket gør det let at nyde det bedste af Jerusalem.
Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på Crowne Plaza Hotel Jerusalem har fladskærms-tv, aircondition og minibar.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel roomservice og concierge. Gæster på Crowne Plaza Hotel Jerusalem har også adgang til pool og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der parkering.
Vartegn i nærheden, som for eksempel Gravkirken (2,5 km) og Skull Hill (Golgotha) (2,7 km), gør Crowne Plaza Hotel Jerusalem til et godt sted at bo, når man besøger Jerusalem.
Mens du er i Jerusalem, kan du prøve nogle af de restauranter, der ligger en kort gåtur fra Crowne Plaza Hotel Jerusalem, som for eksempel Machneyuda (0,8 km), Chakra (1,4 km) og Crave Gourmet Street Food (0,8 km).
Hvis du leder efter noget at lave, er Israel Museum (1,2 km), Ben Yehuda Street (1,3 km) og Ramparts Walk (1,0 km) gode steder at bruge noget tid, og de ligger alle i gåafstand fra Crowne Plaza Hotel Jerusalem.
Uanset om du rejser pga. forretninger eller fornøjelse eller begge dele, vil Crowne Plaza Hotel Jerusalem gøre dit besøg i Jerusalem mindeværdigt.
Der er ikke meget godt at fortælle om Crowne Plaza Jerusalem. Boede der flere dage i forbindelse med en større konference. Flere dage blev der ikke gjort rent på værelserne og generelt virker personalet ikke særlig imødekommende (nærmest utrænet). Værelserne på vores etage var nedslidte, men det ændrede ikke noget ved prisen, som bestemt ikke er "nedslidt". Morgenmaden har stort udvalg, men når der er mange gæster magter personalet ikke at dække borde og rydde af. Mange borde bliver efterladt halvdækkede, så man må rundt for at finde bestik, servietter mv. Jeg kan på ingen måde anbefale hotellet. Har flere gange boet på hoteller under IHG kæden og haft gode erfaringer, men her lever de ikke op til international standard. Der er både billigere og bedre hoteller, hvis man skal bo i Jerusalem.…
Opholdt sig i dette såkaldte 5 * hotel første værelse lugter af fugtig og cigaretrøg og uren. Flyttet til et andet rum var du fra billederne formene i badeværelset ?. Fantastisk morgenmad og god sag din lige ud side af den største by omkring 15 minutters gang. Men indretningen svigtet af hotellet såvel som hygiejnen og nogle af personalet, der IKKE BOOKING IGJEN MED DETTE HOTEL booket gennem British Airways som storbyferie
Vi har opholdt sig i andre Crown Plaza-hoteller før, og dette hotel er en meget dårlig ambassadør for mærket. Hotellet har brug for en større investering. Soveværelseskorridoren på vores gulv var meget nedslidt og havde også en skarp aroma. Den ene aften spiste vi et par drinks i receptionen, da vi gik gennem receptionen efter morgenmaden næste morgen var flaskerne og glassene stadig på samme bord. Da jeg gjorde opmærksom på det herre ved modtagelse gjorde han intet for at tackle situationen, faktisk var han ligeglad med sagen. Mændene ved indgangen til spisestuen, der anmoder om dit værelsesnummer, skal gennemføre et kursus om menneskers færdigheder for at huske, hvem der er kunde! Til sidst var hovedtjeneren i spisestuen Abdul og Tori i gæsteforhold de eneste medarbejdere, der syntes at ville hjælpe os. Beklager, men kunne ikke og vil ikke anbefale dette hotel.…
Uvenligt personale, det tog os omkring 1. 5 timer at checke ind. Værelset havde skimmelpletter, og det lugtede dårligt. Elevatorerne fungerer ikke korrekt, og det tager ca. 10 minutter at gå op eller ned. Som dessert vil hotellet opkræve penge for at parkere på deres egen parkering. Jeg ville forvente, at værelserne i det mindste ville være rene for 750 sek. Pr. Nat. . .
Jeg checkede mine forældre og tante ind på dette hotel i går eftermiddag. Folk havde stået i kø i godt en times tid for at checke ind, og jeg var nødt til at kæmpe for at få mine forældre tjekket ind, da de skyndte sig for at blive klar til en familiebegivenhed den aften (de var ankommet med hvad der burde have været mere end nok tid til at gør dig klar) . Check-in-systemet syntes for mig at være ikke-eksisterende. Jeg har tjekket ind på mange hoteller, og det har været en ren formalitet at registrere og indsamle de allerede forberedte nøgler - her var der intet forberedt og klar, og personalet syntes at være på udkig efter værelser på computeren. Check-in processen tog 30 minutter. Værelset, da de fik det, var ikke særlig rent og så meget "træt" ud med skrubberede vægge, støjende aircondition og lys, der ikke fungerede i badeværelset. Der var ingen oplysninger om hotellet eller hvem der skulle ringe for at få en reparationsmand. Har husholdningspersonalet ikke en tjekliste, der skal følges, når de forbereder et værelse til indkommende gæster? reparatøren selv kom hurtigt, men var ikke i stand til at reparere lysene, og de var nødt til at bede ham om at forlade, så de kunne blive klar, men dette er noget, der skulle have været behandlet, inden nogen gæster ankom. Da min mand forsøgte at få bilen ud af parkeringspladsen blev vi helt blokeret af en bus. Ingen manager var tilgængelig til at tackle det, og "minut" fik jeg at vide at vente blev til over 15 minutter, hvorefter en anden var i stand til at flytte en bil foran, så han kunne komme ud. På plussiden havde mine forældre en temmelig god nats søvn i hvad de sagde var behagelige senge. De fortalte mig, at spisestuen havde en god morgenbuffet og god service, men at den var temmelig tom, så det ikke burde have været et problem. Jeg personligt vil ikke bo der ved mit næste besøg i Jerusalem og i en by med en overflod af hoteller, ingen behøver at vælge denne!…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering