Orient Isrotel Exclusive Collection Jerusalem er et perfekt valg for rejsende, der besøger Jerusalem. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel Davidstårn-museet (1,2 km) og Garden of Gethsemane (2,1 km), kan gæster på Orient Isrotel Exclusive Collection Jerusalem nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Jerusalem.
Værelserne på Orient Isrotel Exclusive Collection Jerusalem har fladskærms-tv, aircondition og minibar, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.
Tagterrasse, concierge og roomservice er nogle af faciliteterne på hotellet. Pool og morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt.
Hvis du er på udkig efter en spansk restaurant, så overvej at besøge Pepito's, Pincho eller Que pasa, som alle ligger en kort afstand fra Orient Isrotel Exclusive Collection Jerusalem.
Hvis du har tid, er Old City of Jerusalem, Hezekiah's Tunnel - Siloam Tunnel og Gravkirken nogle populære seværdigheder, der ligger i gåafstand.
Nyd dit ophold i Jerusalem!
Opholdt sig i en af arv bygninger, som var som at træde tilbage i tiden (på en god måde!). Nok det smukkeste hotel jeg nogensinde har været på, og personalet er i top. Ahmad på Khan-restauranten var især en stjerne.
Vi nød en aften med en ven på tagrestauranten, omkring kl. 22.00 fortalte servitricen os, at de var ved at lukke køkkenet, men vi kunne blive. Men et par minutter senere kom den mest brutale og uhøflige person for at bede os om at gå med det samme, uden at vise respekt og et uforskammet smil. Vi har selvfølgelig klaget til receptionen og forladt stedet. Vi har været forskellige steder i Jerusalem og andre steder i Israel, vi har aldrig oplevet denne type adfærd og aldrig forventet sådan uhøflighed fra et hotel etablissement som Orienten. . .
Positiver: hotellet er attraktivt, i en god beliggenhed og rent. Maden er meget god, rigelig med en masse valg. Personalet er venligt og for det meste effektivt. Hvis du bekymrer dig om at "være grøn", er dette ikke stedet - jeg blev ved med at tænke på CO2-fodaftrykket! Lysene slukker aldrig helt, hvis du er på værelset, og håndklæderne vaskes og udskiftes hver dag. Der er ingen måde at have et helt mørkt rum - selv om natten, da der er en "Nat" indstilling, som lyser op i gulv og loft med svagt lys. Derudover er der et stort "overskyet" gennemsigtigt vindue mellem soveværelset og badeværelset, så hvis badeværelseslyset forbliver tændt om natten, kommer lyset ind gennem vinduet ind i rummet. Hotellet er ikke særlig venligt over for sabbatsobservatører. Blandt andet, og det mest irriterende, er, at der er et edb-system involveret i at holde lys tændt i sabbatten for ikke at udløse sensorsystemet. Masser af arbejdere var ind og ud af vores værelse for at få lyset rigtigt. På trods af masser af tryghed fungerede lysene ikke, som de skulle på nogen af sabbaten, og vi blev bogstaveligt talt efterladt i mørket. Shabbat middag var meget dyr og ikke godt organiseret. Ikke en big deal men irriterende: Et af vores værelser havde ingen ur; ledsageren forsikrede os om, at hun ville anmode om en; det kom aldrig. Der var ingen brygget koffeinfri kaffe - kun instant. Vi var ikke i stand til at veksle penge ved tre forskellige lejligheder - de havde ikke shekel.…
Fantastisk! Forlænget ophold på arbejde, og personalet behandlede mig som familie. Fra Basel i restauranten til Helen i spaen og Anna i businessloungen var alle så søde og professionelle. Jeg udelader folk, men det var et fantastisk ophold.
Efter et meget behageligt ophold på hotellet i weekenden og at have skrevet en tak om Ofek, Rotems reception, blev jeg chokeret over at finde ud af, at jeg var blevet opkrævet 2 x næsten $ 3000 AUD. Jeg betalte inden afslutningen af mit ophold og har en kvittering for fuld betaling. Jeg blev så chokeret i dag over at se, at jeg er blevet opkrævet x 2 ! EFTER jeg forlod hotellet. Jeg kan ikke tale med en leder, blev afskediget af en oberiøs uhøflig Michael, receptionschef, der hævdede, at dette er almindelig praksis, og en refusion vil dukke op om 14 dage! ringede til min australske bank. Det er total løgn. ALDRIG i år med brug af det samme kreditkort er det sket, og orient hotel HAR NÆGTET at e-maile besked om tilbagebetaling ELLER øjeblikkelig tilbagebetaling. De nægter også at give hotelchefens e-mail. Jeg har været nødt til at rådgive min advokat og råde DIG til ikke at bo på hotellet ELLER HVIS DU SE, HVAD DU BLIVER AFTALT.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering