Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Nippon Hotel

528 anmeldelser
Nr. 363 af 1.175 hoteller i Istanbul
Gem
Billeder fra rejsende (124)
Værelse og suite (169)
Spisesal (62)
Oversigt
  • Fremragende29 %
  • Rigtig god46 %
  • Gennemsnitlig18 %
  • Dårlig5 %
  • Frygtelig2 %
Gratis wi-fi
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Ikke-ryger værelser
Restaurant
Lufthavnstransport
Roomservice
4,0-stjernet hotel
Alle hoteloplysninger
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (528)Skriv en anmeldelse
Filtrer anmeldelser
157 resultater
Medlemsvurdering
64
65
23
3
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
64
65
23
3
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 157 anmeldelser
Anmeldt 12. oktober 2013

Hotellet ligger centralt ved Taksim-pladsen, men i en lille gade så trafikstøjen er ikke generende. Jeg var en del af en gruppe på 15, og flere af os oplevede problemer med værelserne: en kollega låste sig ind på et værelse, hvor der lå en kvinde...Mere

Tak, ZachaCopenhagen
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 8. juni 2017

Mere

Svar fra Gizem I, Guest Relations Manager hos Nippon HotelSvarede 10. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 22. maj 2017

Mere

Svar fra Gizem I, Guest Relations Manager hos Nippon HotelSvarede 24. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Mere

Svar fra Gizem I, Guest Relations Manager hos Nippon HotelSvarede 28. marts 2017
Google Oversæt

Mere

Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 20. marts 2017 fra mobile enheder

Mere

Svar fra Gizem I, Guest Relations Manager hos Nippon HotelSvarede 28. marts 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
ForrigeNæste
12345632
Om
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Faciliteter
Mest populære faciliteter
Roomservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Restaurant
Bar/lounge
Morgenmad inkluderet
Hotelfaciliteter
Roomservice
Lufthavnstransport
Renseri
Mødelokaler
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Morgenmad inkluderet
Forretningscenter med internetadgang
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Minibar
Aktiviteter
Fitnesscenter
Restaurant
Bar/lounge
Oplysninger
Prisklasse
62 $-119 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 125 forretningshotel i Istanbul
Nr. 248 luksushotel i Istanbul
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Oplysninger
Prisklasse
62 $-119 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 125 forretningshotel i Istanbul
Nr. 248 luksushotel i Istanbul
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Billeder fra rejsende (124)
Værelse og suite (169)
Spisesal (62)
Faciliteter (26)
Møde- og festlokaler (2)
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere gæster på Nippon Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Retningslinjer for indlæg
Send
ForrigeNæste
12
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering