Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Luxx

Nr. 1.003 af 1.069 hoteller i Istanbul
Hocapasa Mahallesi Hudavendigar Caddesi No: 42, Sirkeci, Fatih, Istanbul 34410, Tyrkiet
Hotelfaciliteter
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
Professionelle billeder
The Luxx
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 52 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 4
  • 8
  • 11
  • 9
  • 20
Se anmeldelser for
14
17
Alene
0
2
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    2,5 af 5 stjerner
  • Værelser
    3 af 5 stjerner
  • Service
    3 af 5 stjerner
  • Værdi
    3 af 5 stjerner
  • Renlighed
    2,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Norsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Tyrkisk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Hillerød, Danmark
Bidrager på niveau
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 17 august 2015

Vi var 3 veninder der skulle på ferie i Istanbul. Havde fundet dette hotel via booking.com som jeg samtidig også er nødt til at advare imod... Et par måneder før ankomst får jeg besked om at mit kreditkort ikke er gyldigt. Jeg går ind og validere det. Hører ikke noget det næste måned. Pludselig får jeg igen besked om at det er ugyldigt! (bruger det dagligt...) Dette er 4 dage før afrejse. Jeg kontakter booking.com og fortæller at mit kort er ok, og de tilbyder at ringe til hotellet og bekræfter herefter at alt er i skønneste orden. Så rejser vi trygt afsted, og ankommer kl. 19 (efter aftale med hotelejer, som vi har skrevet med om vej fra lufthavn osv.) Da vi ankommer fortæller han at han har afmeldt vores reservation pga kreditkortet. Jeg beder ham kontakte booking.com og han benægter ikke at være blevet ringet op af dem. Herefter tager vi selv kontakt til dem for at få hjælp. De siger at der klart er tale om en overbookning og at han har ansvar for at betale et tilsvarende hotel for os. Vi ender med at sidde i 4 timer i receptionen. Booking.com vender aldrig tilbage, og da vi kontakter dem er det pludselig ikke kortet, men det at vi er kommet et kvarter senere end sidste ankomsttidspunkt de kører på... Ender med at få et minimalt værelse, hvor vi stuver os sammen de første 2 nætter. En medarbejder på hotellet, fortalte os, at det der skete for os skete hele tiden... Hotellet var rigtig fint ellers, så synd at der skal svindel til for at drive det. Er ikke i tvivl om at han havde fået solgt den lejlighed vi skulle have haft til en bedre penge og derfor brugte mit gyldige kreditkort som undskyldning. Vi betalte da også med det selvsamme kort for opholdet, da vi skulle hjem? Booking.com ville ikke sende et link, så jeg kunne vurdere det. Fik besked om, at eftersom opholdet var aflyst før vi kom, havde det ikke noget med dem at gøre. Morsomt nok fik vi senere refunderet 50 EUR fordi vi endte i det lille værelse halvdelen af ferien! De dækkede dog ikke engang tilf. udgifterne til vores ca. 2 timers lange samtale/venten med dem selv! Så pas på¨hvis I får besked om ugyldigt kreditkort og I ved at jeres kort virker. Så er det måden de gør det på! Og der er INGEN hjælp at hente....

  • Overnattede Maj 2015, rejste med venner
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Mariannemedfamilie
Aalborg, Danmark
2 anmeldelser
3 af 5 stjerner Anmeldt 4 september 2013

Værelserne var meget store, og havde en super flot udsigt. Møblerne var klassiske og et stort toilet! Morgenmadsbuffeet var okay.. Med de sædvanlige morgenmadsprodukter... Men der var kun 4 borde! Der bar næsten aldrig plads til min familie og jeg. Men dens beliggenhed er fremragende ! 2 min . Gå fra hotellet til shopping gader..turistatraktioner osv ! Perfekt for børnefamilier og par ! Vi var der i 11 døgn, og havde det fint !! Klart anbefales!

  • Overnattede Maj 2013
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, anonym4life

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Istanbul

12 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (12)
Set
Badeværelse (2)
Set
Hotel og udendørs arealer (1)
Set
Værelse/suite (1)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Andet (6)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Istanbul
Sultanahmet
Sehir Hotel Oldcity
Sehir Hotel Oldcity
Nr. 270 af 1.069 i Istanbul
4.5 af 5 stjerner 103 anmeldelser
Sultanahmet
Hotel Ilkay
Hotel Ilkay
Nr. 233 af 1.069 i Istanbul
4.5 af 5 stjerner 830 anmeldelser
Sultanahmet
Gulhane Corner Hotel
Gulhane Corner Hotel
Nr. 491 af 1.069 i Istanbul
4.0 af 5 stjerner 116 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
Sultanahmet
Sky Blue Hotel
Sky Blue Hotel
Nr. 401 af 1.069 i Istanbul
4.0 af 5 stjerner 102 anmeldelser
Sultanahmet
Erboy Hotel
Erboy Hotel
Nr. 95 af 1.069 i Istanbul
4.5 af 5 stjerner 2.107 anmeldelser
Sultanahmet
Yasmak Sultan Hotel
Yasmak Sultan Hotel
Nr. 27 af 1.069 i Istanbul
5.0 af 5 stjerner 797 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning