Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Chinggis Guesthouse

Gem
Videresend
Vurderinger og anmeldelser
  • Fremragende65 %
  • Rigtig god21 %
  • Gennemsnitlig0 %
  • Dårlig0 %
  • Frygtelig14 %
Vis alle anmeldelser
Placering og kontaktoplysninger
Bldg 33, door 67, Ulaanbaatar, Mongoliet
5,6 km til Buyant Uhaa Lufthavn
Der er 105 restauranter inden for en radius på 2 km
Se seværdigheder og restauranter i nærheden
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (14)
Filtrer anmeldelser
4 resultater
Medlemsvurdering
3
0
0
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
3
0
0
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 20. juli 2017

Et perfekt beliggende gæstehus i centrum af ulanbatar til en meget overkommelig pris. Rene værelser, bløde senge og værten er meget venlige og også flydende engelsk. Hun er meget venlig og ivrig efter at hjælpe turisterne rundt i Mongoliet og Rusland, og hvis du ikke...har noget planlagt på forhånd, kan du hjælpe med at organisere resten af ​​dit ophold. Højt anbefalet!Mere

Anmeldt 2. september 2016

Det er et godt sted at tilbringe sommeren. Jeg boede der i 10 dage i løbet af sommeren sammen med min kone, og min ældre mor og far. På værelset var dejligt og sengene var meget behagelige. Personalet alle talte godt engelsk og russisk. En...af de ting, som min familie syntes var den bedste del af dette pensionat rengøringen. Når du træder ind i guest house du får hjemmesko til at bære for at hjælpe med at holde gulvet rent. Badeværelse og bruser og rengøres jævnligt. Og i modsætning til nogle andre steder, jeg har boet på rengøring og støvsugning er alle udført i løbet af dagen, når du er på farten. Personalet og Chinggis pensionat er meget imødekommende. Min familie havde svært ved at beslutte, hvad vi ønskede at gøre turen på vores tur. Besøg af søen i nord eller tag sydpå til af Gobi ørkenen. Ejeren satte sig sammen med os og talte med os om de fordele og ulemper ved begge tur, og vi besluttede sig endelig for af Gobi ørkenen. De hjalp os arrangere en dejlig 7 dages tur rundt omkring i den sydlige del af Gobi. Selv når vi ønskede at ændre eller rejse lidt for at se noget andet, de var meget imødekommende. Dette pensionat er også beliggende i et fantastisk central beliggenhed ved siden af den statslige Varehus. Vi var i stand til at gå til mange forskellige engelsktalende barer og restauranter inden 1 km fra gæstehuset. Perfekt beliggenhed for udlændinge, der ikke taler Mongolsk. Jeg 100% vil anbefale denne hyggelige pensionat næste gang du er i Guangzhou.Mere

Anmeldt 26. juli 2016

Dette pensionat er ikke det værste sted på jorden først og fremmest, værelset er udmærket, bruseren har varmt vand og der er WiFi, kaffe og te. Under din morgenmad, du vil spise ved siden af 3 katte, som er defecating i køkkenet på samme tid,...så lugten kan være - øh, ikke appetitlige. Ejeren synes at være lidt af en kontrol person: du er nødt til at tage dine sko ved ankomsten (hvilket er i orden), bruge plastikposen hun giver dig for det beskidte vasketøj (selv hvis du allerede har en) og man ikke har lov til at rydde op efter at man havde fået morgenmad din egen retter. Nogle gange, hun vil selv indtaste dit værelse uden at spørge til at indlede gardinerne for hun mener, at værelset har brug for mere lys! Hun havde endda 3 katte i køkkenet, som er hele dagen i snor (vi vidste ikke rigtig forstå hvorfor, men de var der fra det øjeblik man indtil vi forlod Mongoliet) så kat hår er overalt. Men jeg vil ikke sige, det er det værste jeg har set i mit liv, da det sted var forholdsvist rent. Men hvis du ønsker at nyde din rejse, du skal ikke bestille en tur her! I begyndelsen, bliver hun rent faktisk gav os en rigtig god fornemmelse af om den tur hun har foreslået til os, så efter at have gjort en rundt, for at andre pensionater, vi besluttede os for at køre bare for det, og reserver med Chinggis Guest House (som var det var lavsæson kunne vi ikke rigtig tage del i tour med andre rejsende). Vi var på en 10 dages, af Gobi & Central Mongoliet tur - som inkluderede 3 gange ridning (2x 1 eller 2 timer og 1 hel dag), og en kamel tur. For at reducere omkostningerne (vi er med rygsæk rundt omkring i verden for allerede 7 måneder), som vi har besluttet at sove i et telt med og ikke bruge penge hver eneste nat på en turist- Ger (som er ret god til at gøre i stedet for en nat! ). Så her er der, hvor alle de katastrofe begyndte. Dag 1: vi var meningen, vi skulle ride på en hest i dag, men vores chauffør ikke vil kunne ordne det, den anden grund var (også selv om, de nægtede det bagefter), at vi ikke boede i den turist- Ger af den familie, der stilles til rådighed på hest eryg, men i et telt, så vi kunne ikke ride på en hest). Der er selvfølgelig noget vrøvl, vi betaler for ridning, Rejsearrangørerne fik vi forventer at få arrangeret dette, eller oplyse os om muligt bonderøve ups (som: Hestene blev ikke klar endnu i denne tid af året), og det vil vi gøre det ridning endnu en dag. Nuvel, vi havde ingen ridning den dag, så vi havde håbet på at få det på en anden dag. Dag 2: Rute ændret; chaufføren mente, at det var bedre at skifte 2 dage omkring som det var mindre langt kørsel (du er eksperten (sammen med den Rejsearrangørerne fik), så hvis du siger det, vil vi mener, at du). Men det viste sig, at dette ved at skifte rundt på dagene, betød masser af omveje, en hel dag i en bil uden nogen interessante seværdigheder (selvom det har kun været en 3h skal drive), urolighederne og ikke at finde vej senere på turen…Mens, de skulle have 15 års erfaring, som damen holdt på at sige. Baseret på de råd fra vores guesthouse, vi boede 2 nætter på den store sandklitter, men vi kom de første 2 nætter omkring kl. 12 om eftermiddagen. Vi kravlede klitterne og var gået omkring 16 h. Vi kunne nemt have gjort nogle kamelridning den dag, og gå på den næste dag. Men nej, vi boede 2 nætter (måske burde vi have informeret os bedre, men det er en dyr fejl - jeg forventer, at Rejsearrangørerne fik med 15 års erfaring ville have fortalt os). Af dagen efter var det meningen at gå kamelridning, men da det var ved at blive mørkt, og vores dejlige chauffør ikke informere os om eventuelle starttid eller overhovedet, vi var nødt til at skubbe ham med at arrangere ting som vi havde betalt. Turen inkluderer vand at lave mad (ikke drikkes) og ejeren sagde til os, at når vandtanken ville være tomt vi var nødt til at bede chaufføren at fylde den, fordi han vidste, hvor han skulle hen. Når tanken var næsten tom, det er det, som vi gjorde jeg, men den chauffør pegede på for vores mineralvand som at sige, du kan bruge den ene. Det er ikke, hvad vi talte om med kvinden så gæt engang… vi var nødt til at ringe til igen. Men det værste var, at han selv var du bruger dette vand til at lave mad. Utrolig! Den næste dag fik vi en 2 timers kamel tur (fra 10:00 til 12:00), og der blev gjort til den dag. Hvordan chaufføren, som arbejder fra omkring kl. 09.00 til 18.00 , var rengøring hans bil hele dagen! Vi havde ikke noget, men ikke noget at gøre udover når jeg ser på hest e (som er dejlig, men for 120 USD om dagen, lidt dyrt, hvis du allerede har gjort det på samme sted dagen før). Vi ville have forventet chaufføren til at køre os rundt i en smule i regionen den dag (det er et fantastisk område, hvorfor chaufføren ikke køre os? ). Den dag, vi dybest set betalt ham for hans søvn. Som sagt, senere på turen havde vi problemer med en rejseplan som vores chauffør havde besluttet at skifte nogle dage omkring. For 6 timer vi havde været drivkraften ind i nogen steder hen, lige fra Ger til Ger, hvor jeg spurgte den vejledning. 6 Meget dyrt og trættende timer, til sidst ankom vi til Bayanzag, hvor der angiveligt er en dinosaur museum (vores rejseplan nævnte det var inkluderet, så vi ønskede at gå). Vores chauffør men sprang over det og sagde, at det var lukket. Vrede, vi forlangte at tage derhen, og han konstaterede, at det var lukket. Så vi spurgte ham om at ringe til ejeren af pensionatet (fordi chaufføren taler ikke engelsk selv efter 15 års erfaring) og pludselig han vendt rundt, og heldige, det var ikke afsluttet. Museet er ikke noget særligt, det er bare et klasseværelse med 1 dinosaur knogle. Men vi havde betalt for det, og vores chauffør igen og har ikke villet følge den rejseplan. Ingen idé om hvorfor! Nu var det dag 5, og der er stadig, at vi ikke ride på hest en. Vi havde bedt om det hver eneste dag. Vi havde fået at ringe til UB, til at de guesthouse hver eneste dag. Det eneste, vi ønskede at gøre, var at følge den rejseplan. Vi havde betalt penge nok til at gøre, hvad der var lovet. Men vi blev ved med at høre de samme argumenter fra pensionatet: "det er den måde det fungerer i Mongoliet". Hvad betyder? At alle prøver at snyde en turister i Mongoliet! Jeg er ked af at sige det, ring til mig uhøflige eller hvad ved jeg, men jeg er ligeglad. Jeg betaler for en bestemt tur, som du siger kan du arrangere, så du skal arrangere det! Efter råbte endnu en skriger, slås og være navngivet hvad du kan forestille sig nogle få gange i telefonen (som det pensionat ejer) begyndte vi at være virkelig irriterede over alt dette, hovedsagelig fordi kvinden var ignorere det blev vi forklarede og siger, at chaufføren sagde noget andet til hende! Når vi har skabt turen, at vi ønskede at gå ned til den varme kilder i Tsenkher, som hun sagde vi til vores guesthouse man blev enige om, og sagde, at regionen er smuk. Planen til at kombinere det med en dag med ridning og Orkhon-vandfald. Efter endnu en lang dag kørsel (hvilket ikke er den værste er der da det er et smukt land), vi ankom omkring kl. 17.00 på Orkhon-vandfald, omkring kl. 6.30 pm, vi gik til vores første tur med hest en time. Da vi var færdige var det omkring kl. 19.30 . Vi talte med den pensionat lige før vi tog på ridning og sagde, at vi skulle hen til Tsenkher den dag i henhold til vores rejseplan, men hun sagde også, at vi vil ankomme sent fordi det var vores egen skyld fordi vi kom sent om morgenen og fordi vi ønskede det på turen og ikke langt og hendes. Vi var lamslået over de ansattes opførsel. 1. Den rejseplan (et håndskrevet papir) ikke den start tidspunkter i løbet af dagen, og vi har ingen anelse om, hvor langt man kører hver dag er. 2. Vores chauffør siger ikke noget til os om, hvad vi spurgte dem selv hver gang, vi skulle forlade i morgen, inden vi gik i seng om aftenen, standard artikel var omkring kl. 9 om morgenen ville vi køre af (her i morges var ingen undtagelse). 3. Vores skyld? Vi sagde, at vi ønskede at gå, men vi har ingen anelse om det er til at leve med eller realistisk. Hun holdt på nok om at hun havde 15 års erfaring osv osv, men i disse 15 år hun ikke finde ud af at hun er den, der skal sige til de turister, der er noget realistisk i en dag eller ej. Hvis det ikke havde været muligt i 1 dag, men det blev det ske i 2 dage, hun burde informerede os om det, før vi tog af sted. Men hun ikke - så vi skulle hen. Ifølge hende, det var "kun 1 til 2 timer at køre fra Orkhon-", som vi ikke kunne virkelig godt lide, men vi ønskede at se Tsenkher. Til sidst, vi ankom kl. 11:30 om natten (2 timer mere end hvad hun sagde), det var kulsort og kunne vi ikke se noget af Tsenkher den dag (måske er det den næste dag om? ). Den næste morgen, vi gik hen for at få en hest ride igen ved 10:00, da vi var færdige, havde vi en god kop af Yakokse te med en familie (alt sammen meget fint), og var nødt til at gå direkte ind i den bil, fordi vores chauffør var nødt til at bringe de børn af den familie, hvor vi tog på hest eryg til skolen. Og det vidste vi egentlig ikke bekymre sig om at gøre det, men vi havde lyst til at se Tsenkher (som var lige ved siden af det). Men nej, vi kunne ikke , der var ingen tid til det, tilsyneladende har vi skulle have fornemmet, at vi var nødt til at gå tidligere på morgenen (eh når?) vi vågnede, fik vi morgenmad, vi fik teltet og gik til at køre med en hest). Meget, meget, skuffende igen. Specielt hvis du ting, at vi kørte dertil for at se Tsenkher og vi kunne ikke komme. Vi ringede til pensionat igen (jeg tror, at vi har talt med vores pensionat ca. to gange dagligt) for at sige det, vi ønskede at springe en aften i Ogii Lake (vi skulle til at tage 2 nætter, men da de 2 nætter i det af Gobi var for meget sidste gang, at vi begyndte at blive temmelig irriteret over den tur, vi besluttede os for at køre bare for 1 nat). Efter en smule af skrig igen, hun har accepteret og alle var sat. En tur til sidst kom til at være slut og vi drog tilbage til UB, med en meget lang liste over klager. Så fik vi forsøgte at tale med kvinden og hendes søn, men det er umuligt. De vil altid komme op med en anden grund til at det er helt normalt i Mongoliet, eller at vi skulle have lejet en guide som godt, eller at vi er ikke har oplevet nok eller at vi har virkelig havde betalt den bedste mulige pris osv. , osv. rent faktisk var, at vi havde ikke bekymre sig om den pris, for vi blev enige om at det pris; vi troede, at prisen var i orden, vi vidste, at Mongoliet var dyr. Vi ønskede bare at gøre, hvad vi havde betalt på, uden nogen har brug for at spørge efter det 2 gange om dagen, ellers var det måske kunne ikke have været gjort; vi ønskede at nyde det frie liv i Mongoliet, den natur og det faktum, at der var ingen mennesker. Men det viste sig, at det var en ret stressende tur, hvor de opfordrer og kæmper sammen med en kvinde hver dag for at gøre for, at vi vil gøre, hvad vi betalte for. Du vil synes, at det endte med her, men desværre er det ikke. Hun tilbød os til at bo i 2 nætter på værelset (20 USD pr. nat, lille rabat, vi pressede for det), og hun sagde, at vi også kunne gøre det tøjvask for gratis (så vi accepterede, ikke smart fra os). Da vi kom tilbage om aftenen, hun lavede vores vasketøj, men i stedet for bare at gøre vores vasketøj gratis, hun var den vejer tøj. Så vi spurgte, hvilket hun lavede, da hun nævnte tøjvask var gratis (ingen grund til at veje så rigtigt? ), åh, men hun mente, at det var gratis at bruge nu, fordi ingen havde brug for at bruge det (ja, vi var de eneste der bor i pensionat, ingen andre vil bruge det, og hun brugte den sætning: "vasketøjet er gratis! " ). Da hun havde det skidt om dagen efter det (formoder jeg), hun sagde, at hun vil gøre det tøjvask gratis! Da det var for os den sidste drypper, vi blev virkelig vred og besluttede at beregne hver eneste ting, som vi ikke har gjort i turen, og kræve pengene tilbage (ting, som vi virkelig ikke ting af da vi var tilbage). Men det var alt for meget! Vi bad hende om priserne på alle ridning og kamelridning. Som vi havde betalt for bestemte tjenester (2h ridning (2x) hele dagen kamelridning, hel dag ridning), men vi kunne kun dele af det (1h ridning (2x), 2h kamel tur og 2h hest tur). Det betød, at vi ikke gjorde mindst en halv dag kamelridning, og omkring 4 til 6h ridning. Men vi havde betalt for det. Som jeg skriver denne anmeldelse flere måneder efter vores ophold i Mongoliet, jeg er ikke 100% hvad omkostningerne, men hvis jeg husker rigtigt, det viste sig at den samlede omkostninger var 66 USD hvad vi stadig havde brug for at komme tilbage fra hendes (som vi gjorde, at vi ikke kunne se Tsenkher, sådan som jeg havde ingen idé om, hvordan man beregner beregn ikke at). Så vi talte med hende, sagde, at vi ønskede 66 USD tilbage, eller at hun kunne rabat prisen (40 USD for 2 nætter) fra det beløb, så vi ville bare 26 USD tilbage. Hun har ikke er enig i det og kom op med yderligere 100 grunde til, at vi ikke skal få det tilbage. Viste sig at midlerne var med chauffør, da hun sagde, at hun allerede havde betalt ham, og at de penge var gået (føreren ikke intelligent hun sagde). Men, som det er vores penge, det gjorde vi ikke er enig med det argument. Hvis du kender var pengene er, skal du tage og gøre det, der er de klienter, hvis din chauffør er at tage penge fra dig, eller dine kunder, bør du træder op for dine kunder. Da vi checkede ud, hun ville have os til at betale 40 USD, som vi sagde nej. Vi har fortalt hende, at vi stadig ville have vores 66 USD tilbage og så vil vi betale for værelset. Som hun nægtede! Så vi sagde, det er nemt, lad os gå til politiet. Som hun virkede meget bange for, og hun virkelig ønskede ikke at tage dertil, hun sagde: "de ikke forstår du alligevel" (som nok ville have været rigtigt, men det ville kun have været positivt for hende). Så vi tog af sted, uden vores 66 USD, men også uden at betale 40 USD og vi havde fred med det. Men hun gjorde det ikke. Hun gik til politiet uden os, og politiet spores os ned i toget (5h efter toget var afdød, i midten af ingenting). De dukkede op med et håndskrevet notat, at vi var nødt til at betale hendes noget som 63 USD (prisen var gået op, plus at vi var nødt til at betale for tøjvask). Politiet talte heller ikke ét ord på engelsk, en pige, som var i toget som en passager og talte lidt engelsk oversatte for os. De tog vores pas, og tvunget os til at tale med kvinden, der var bare fortalte os, at ejeren sagde, at vi tog uden at betale værelse (uden om, hvad hun gjorde for os). Så vi krævede en officiel oversætter, som vi vidste, hvad der foregik var ikke normalt. Så, de gjorde os tale med sønnen til ejeren af pensionatet der blev pludselig "det officielle oversætter", der ved lige så godt ud af det blå, blev det repræsentant for den virksomhed og frem for alt en advokat. Han var truende, at han havde magt til at standse toget, og lad os vende tilbage til UB. Det var alt sammen bare noget værre vrøvl; de havde ingen anelse og har lige forsøgt at intimidere os (så vidt klient venlighed! ). Men selv om at forklare alt til politiet (med den kvinde, der talte engelsk), det var ignorerede os og blev ved med at spørge om penge. Vi havde nægtet og ønskede at tale med en officiel oversætter, eller ring til vores ambassader. Det var os helt håbløst i historien! Politiet slags forventede ikke, at dette, og efter en halv time besluttede at tilbagelevere vores pas og sige, at vi kunne gå til politiet i Zaamyn Uud, som vi har aftalt. I Zaamyn Uud, vi kiggede os omkring i et stykke tid, men vi kunne ikke finde en politi station, så vi gik over til at den grænse at tænke, at måske i den grænse de vil komme til at arrangere det hele, men ingenting, så vi skal du tage til Kina. Efter en truende nat, som vi gjorde det sikkert ud af Mongoliet. Alt for alle, Mongoliet er et fantastisk land, og jeg tror mere pensionater er som dette. Men jeg vil godt advare dig, så lad dig ikke booke med dette pensionat, medmindre du kan lide den til at ringe til hver eneste dag med UB til at kæmpe for din rejseplan til at gøre, hvad du har betalt for, og til sidst kommer til at blive kaldt navne. I vores 7 måneders rejse, dette er den værste oplevelse, vi har haft. Jeg ville ønske der var en turist politi eller en tjenestemand sted at rapportere ondsindet Chinggis Guest House & ture i virksomheder som Mongoliet.Mere

Anmeldt 27. oktober 2014

Vi boede 2 nætter på guesthouse. Det er meget godt beliggende, værtsfamilien er meget venlig og serviceorienteret. Værten mor taler også russiske og ved historier at fortælle )) . Alle taler godt engelsk. De har et godt netværk af meget gode guider til rimelig pris....WiFi har arbejdet på vores værelse. De vigtigste oplysninger er dicribed i en anden anmeldelser meget godt. Vaskerum har budgetteret 1 $ -> kg. Kørsel til banegården, med egen bus 1$ pr. person Hvis du har nogen spørgsmål eller problem bare spørg vært familie de vil gøre deres bedste for at hjælpe dig! Konklusion: når som helst igen!Mere

Se flere anmeldelser
Om
Sted
Mongoliet > Ulaanbaatar
Sted
Mongoliet > Ulaanbaatar
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 65 hoteller i nærheden
Chinggis Khaan Hotel
192 anmeldelser
0 km væk
Flower Hotel
76 anmeldelser
0,4 km væk
Kempinski Hotel Khan Palace
573 anmeldelser
0,75 km væk
Platinum Hotel
57 anmeldelser
0,82 km væk
Restauranter i nærhedenSe 349 restauranter i nærheden
Hazara
442 anmeldelser
0,55 km væk
The Bull
234 anmeldelser
0,9 km væk
Le Bistro Francais
102 anmeldelser
1,1 km væk
Ziferblat Ulaanbaatar
19 anmeldelser
0,77 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 225 seværdigheder i nærheden
National History Museum
657 anmeldelser
1,4 km væk
Choijin Lama Temple Museum
334 anmeldelser
1,42 km væk
Mongolian State Academic Theatre of Opera and Ballet
52 anmeldelser
1,17 km væk
976 Art Gallery
25 anmeldelser
1,3 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Chinggis Guesthouse.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering