Reserveres via booking. com. Da vi ankom kunne den kvindelige hotelreceptionist ikke finde vores reservation. Det tog hende 30 minutter at endelig finde og tjekke os ind. Vi havde reserveret et Deluxe-dobbeltværelse med konge med udsigt til haven. De gav os et udvendigt vendende rum, og det var meget støjende. De ville ikke ændre vores værelse. Hotelbookingen blev garanteret ved hjælp af et kreditkort, men de krævede, at vi betaler kontant for værelset plus et kontant depositum på $ 50. Ved udtjekning fik vi at vide den mandlige receptionist, at vi ikke havde betalt for vores værelse, og at vi skal betale igen, medmindre vi kunne give en kvittering, der viser, at vi allerede havde betalt. Efter at have fundet kvitteringen fandt han mirakuløst vores booking på systemet, og han bekræftede, at det viste, at vi faktisk havde betalt, og han returnerede $ 50 depositum til os. Han undskyldte ikke eller fremsatte nogen forklaring. Faktisk var hans måde meget truende. Da vi rejste, stoppede han os og krævede, at vi betalte for vask af sengelinned! Det viste sig, at der blev fundet en plet med blod på et ark, muligvis fra en myggestik på min kones fod. Efter at have krævet tilbagebetaling af $ 50-indbetalingen, sagde de, at de ville nøjes med $ 10 kontanter. Vi nægtede at betale noget, da arkene skulle vaskes til de næste gæster, uanset om arkene havde et mærke på dem. De var uenige og sagde, at de ikke altid behøver at vaske lagene! ! ! Dette var vores eneste dårlige oplevelse i Cambodja, vi opholdt sig i 5 andre hoteller uden problemer.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering