Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
No. 78 Tonson Alley Pathumwan, Bangkok 10330 Thailand
E-mail til hotellet
Laveste priser for dit ophold
Direkte hoteltilbud!Mulighed for særpris
Expedia.com
294 US$
Se tilbud
Hotels.com
294 US$
Se tilbud
KLOOK
279 US$
Se tilbud
Booking.com294 US$
Travelocity294 US$
Etrip436 US$
Vis 18 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (1531)
Værelse og suite (191)
Videoklip (4)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr. 1 af 1.545hoteller i Bangkok
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Cykeludlejning
Cykler til rådighed
Børnepasning
Opladningsstander til elbiler
Parkeringsservice
Wi-fi
Infinitypool
Pool med udsigt
Yogaundervisning
Yogarum
Omklædningsrum til fitness/spa
Fitnesstræning
Personlig træner
Sauna
Café
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Gratis pulverkaffe
Gratis te
Gratis velkomstdrink
Happy hour
Børnevenlig buffet
Børneretter
Spiseområde udendørs
Snackbar
Menuer til særlige kostkrav
Vin/champagne
Bar ved poolen
Tagbar
Aerobic
Børne-tv
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Høje stole til børn
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Gratis bus- eller taxatjeneste
Transport til/fra lufthavn
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Mødelokaler
Spa
Ansigtsbehandlinger
Fodmassage
Helkropsmassage
Hovedmassage
Massage
Nakkemassage
Dampbad
Tagterrasse
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Adgang til executive lounge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Ligge-/strandstole
Dørmand
Førstehjælpskasse
Paraply
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Skopudsning
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Mørklægningsgardiner
Lydisolerede værelser
Aircondition
Skrivebord
Spiseområde
Kaffemaskine/elkedel
Kabel-/satellit-tv
Bidet
Badekåber
Rengøring
Mulighed for forbundne værelser
Privat altan
Roomservice
Sikkert
Opholdsområde
Separat spiseområde
Separat opholdsområde
Sofa
Telefon
Garderobe-/tøjskab
Flaskevand
Tøjstativ
Strygejern
Sikkerhedsboks til bærbare computere
Private badeværelser
Vækningsservice/vækkeur
Minibar
Køleskab
Fladskærms-tv
Åbent brusebad
Badekar/brusebad
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Udsigt til byen
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God udsigt
Familiehotel
Sprog, der tales
Engelsk, Kinesisk, Tysk, Japansk og 2 mere
Hotellinks
Særpris:Mulighed for særpris
480anmeldelser7spørgsmål og svar0værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 461
  • 13
  • 4
  • 1
  • 1
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
EdinDC skrev en anmeldelse d. 21. mar.
Washington DC, Columbia200 bidrag128 nyttige stemmer
+1
Mit ophold startede ikke perfekt. Men da jeg kommunikerede mine klager, korrigerede dette hotels ledelse det såvel som enhver hotelejer i verdensklasse burde gøre mit ophold endnu mere perfekt, end det ville have været. Jeg reserverede et standardværelse ved at bruge IHG-point. Da jeg sendte en e-mail til hotellet, blev jeg tilbudt en opgradering til en Maa - Lai etværelses suite for yderligere 2600 thailandske baht (75 USD) pr. nat. Det var en god handel, som jeg hoppede på. Værelset var smukt. Lokalerne var velindrettede, meget rummelige med store gulv-til-loft vinduer med elektriske gardiner. Badeværelset var lige så stort som min første lejlighed med badekar, separat brusebad og toiletrum. Sengetøj og seng var meget komfortable og af god kvalitet. Der var også et stort walk-in closet med pengeskab, barområde med kaffemaskine og køleskab. Airconditionen var fremragende og var i stand til at afkøle rummet meget effektivt og hurtigt. De offentlige rum overalt var lige så godt designet og komfortable. Jeg har aldrig set et hotel, der tiltrak mere fælles aktivitet, som dette gjorde. Venner, der mødte mig på hotellet, elskede at sidde i lobbyen eller oppe på tagbaren, mens vi indhentede det. På den første dag havde jeg to (relativt mindre) serviceproblemer. På dag et forlod jeg mit værelse kl. 10.00 og vendte tilbage kl. 17.00 for at finde, at værelset ikke var blevet renset. Jeg havde også bestilt en roomservice morgenmad, men roomservice havde undladt at levere en ske, så jeg kunne spise min yoghurt og granola (bedste granola jeg nogensinde har spist btw.) Da jeg ringede ned for at bede om sølvtøj, kunne den unge kvinde forstod ikke hvad jeg bad om. Jeg prøvede at bede om en ske og derefter sølvtøj, men uden held. Endelig syntes nogen at forstå, og de sendte den nødvendige ske op. Dette er forståeligt af mange mulige årsager - dvs. sprogproblemer, kulturelle problemer, personaleproblemer osv. - men jeg synes, at dette problem var overraskende for et amerikansk mærkehotel, der betjener hovedsagelig engelsktalende gæster. Jeg synes, de fleste store organisationer fortjener at vide, hvornår der er serviceproblemer på deres etablering. Det er, hvordan de reagerer på en klage, der adskiller det store fra det gode. Dette hotels svar var i absolut verdensklasse. Jeg bad om at tale med lederen. Receptionisten fortalte mig, at de ville få hoteldirektøren til at ringe tilbage hurtigst muligt. Et minut senere blev jeg ringet op af hotellets leder - Mr. Songpol Duvoisin. Han undskyldte ikke kun for de to servicefejl, jeg oplevede, men han gik så meget længere. Han forsikrede mig om, at resten af mit ophold ville være perfekt, og han mere end leverede. Fra det tidspunkt frem fik jeg det til at føle, at jeg var deres eneste gæst. Hver medarbejder kendte mit navn, hver medarbejder gjorde alt, hvad de kunne gøre for at sikre, at alle mine behov blev opfyldt og overgået ved enhver lejlighed. Mr. Duvoisin kom endda op for at præsentere sig selv, da mine venner mødtes i baren på taget. Den ekstra opmærksomhed blev også leveret med stor oprigtighed og glæde. Thailændere er naturligvis nogle af de mest gæstfrie, venlige mennesker på planeten, men deres opmærksomhed overgik i dette tilfælde alt, hvad jeg havde oplevet før. Resten af mit ophold var faktisk fejlfri og en stor fornøjelse. Jeg tror, hr. Duvoisin er en hotelejer i verdensklasse. Jeg håber, han når langt i gæstfrihed, da hans succes vil være velfortjent. Jeg synes også, at hans holdning og opmærksomhed taler godt om hotellets administrerende direktør - Patrick Both - som fortjener kredit for at give sit personale mulighed for at give sine gæster den bedste service. Hr. Duvoisins evne til at gøre en gnaven gæst til en glad gæst er et perfekt eksempel på, hvordan god kundeservice fungerer godt for en organisation. Det var ikke velgørenhed. Fordi han var i stand til at ændre min holdning, var jeg glad for at bruge flere penge på hans hotel, og mine thailandske venner var også tilbage med gode indtryk. Vi vil alle blive Kimpton Maa - Lai promotorer og vil spille en rolle i hans hotels fortsatte succes og rentabilitet. Tillykke og tak for et godt ophold.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2023Rejsetype: Rejste alene
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
worldtraveler121908 skrev en anmeldelse d. 18. mar.
New York City, New York18 bidrag7 nyttige stemmer
Jeg er en temmelig loyal Kimpton-rejsende - og dette hotel leverede den Kimpton-oplevelse, jeg havde forventet. Smukt værelse, smuk pool, okay restauranter/roomservice. Minus én stjerne, fordi placeringen er hård for alle, der er en rejsende/rejsende med offentlig transport - det er ti minutters gang til den nærmeste BTS-station, og mens hotellet kører en shuttle, er det kun én gang i timen. Det er ikke gåafstand til nogen større seværdigheder i Bangkok. Bemærk også, når du reserverer, at dette hotel ikke er inden for afhentningsområdet for mange ture, og mange cab/tuk-tuk-chauffører har svært ved at finde det.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2023
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste alene
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Fiona S skrev en anmeldelse d. okt. 2022
Hongkong, Kina14 bidrag9 nyttige stemmer
+1
Fantastisk ophold. Det er vores første på en Kimpton ejendom. Vidste ikke, hvordan de ville behandle et IHG Diamond Elite-medlem. En dag før bemærkede vi, at vi blev opgraderet til suiten fra premium-værelset. Ok ankomst blev vi mødt af en af de franske medarbejdere, da de bemærkede, at min mand er fransk. Vi fik en varm velkomst. En ros for deres service fra morgenmadspersonalet til især klokkehopperne. En af dem foreslog endda og hjalp os med at finde vej til trafikken i myldretiden, men lærte os at downloade en app og hjalp os endda med at bestille transport ved hjælp af sin egen app. Meget taknemmelig og taknemmelig for hans omsorg og service. Vi har kun to overnatninger der, men et godt indtryk af et Kimpton-ophold. Vi så frem til vores ophold igen, da vi flytter til en anden Kimpton-ejendom i Koh Samui.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2022Rejsetype: Rejste som par
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Cruiser51302321247 skrev en anmeldelse d. okt. 2022
Vi holdt en kort pause i Bangkok og blev anbefalet Kimpton af min svigersøn, som har boet her et par gange før. Rummets størrelse er god - tæt på 400 kvadratmeter. Badeværelserne er humongous og veludstyrede. Havde en fantastisk udsigt på 20. etage. Tjenesten var opmærksom og høflig - som forventet i Thailand. Placeringen er god, men det er 10 minutters gang til det vigtigste indkøbsbælte. Der er dog et indkøbscenter ved siden af med masser af spisesteder og et supermarked. Morgenmaden er enestående, så sørg for at inkludere den i din reservation. Gymnastiksalen er veludstyrede, men brugte ikke poolen, da det regnede. Det er et PET-venligt hotel, som er min første oplevelse - men hundene ser ud til at opføre sig lige så godt som mennesker!
Læs mere
Dato for ophold: september 2022
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
erae skrev en anmeldelse d. okt. 2022
9 bidrag4 nyttige stemmer
Vi havde den heldige mulighed for at bo to gange i de sidste to uger og besøgte Chiang Mai i mellem Hotellet beholdt venligst vores tasker mellem vores ophold. Værelserne er moderne og har alle bekvemmeligheder, herunder automatiske lys, gardiner tv-forbindelse Komfortable senge og fantastisk badeværelseskonfiguration Morgenmad var en meget høj standard og stort udvalg, du kunne også bestille hovedret. Stor plads, så du ikke følte dig klemt i morgenmaden. Vi prøvede den italienske mad nedenunder dejlig service og god kvalitet efter thailandske standarder Puljen er fantastisk med et dejligt område at slappe af, og happy hour-drinksene er en fin touch for gæster Ulemper At være IHG-medlem havde store lurer, men dækkede ikke rabat på alkohol blandt alle spillesteder inklusive nedenunder, hvilket gør fordelene begrænsede og forvirrende Vi vendte tilbage og blev ikke tilbudt hverken et opgraderet værelse eller rabat på vores hotel eller en gratis kredit noget for den sags skyld. Vi reserverede direkte gennem hotellet begge gange, men manglen på tilbagevendende kundeloyalitet er nul, dette får mig desværre ikke til at vælge Kimpton, når vi vender tilbage til Bangkok næste år Samlet tak for et dejligt dobbelt ophold!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2022Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Check out can be busy with groups
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Gemt 1 gang
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Forrige
PRISKLASSE
280 US$ - 355 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
ThailandBangkokPloenchit / Lumphini / Pathum Wan / Downtown Bangkok
ANTAL VÆRELSER
362
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

KIMPTON MAA-LAI BANGKOK (Thailand) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Kimpton Maa-Lai Bangkok
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Bangkok Fashion Center (0,3 km), Brioni at Bangkok (0,2 km) og Lumpini Park Food Stalls (0,2 km).
Hvilke faciliteter er der på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Blandt de mere populære faciliteter er tagbar, gratis wi-fi og pool.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Gæsterne kan få tagbar, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Ja, der er gratis parkering, sikker parkering og parkeringsservice til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Smokin Pug American BBQ, Per Te og Le Lapin Sandwich Delivery.
Er der mulighed for at dyrke motion på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Kimpton Maa-Lai Bangkok transport til/fra lufthavn?
Ja, Kimpton Maa-Lai Bangkok tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Er kæledyr tilladt på Kimpton Maa-Lai Bangkok?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.