Mit ophold startede ikke perfekt. Men da jeg kommunikerede mine klager, korrigerede dette hotels ledelse det såvel som enhver hotelejer i verdensklasse burde gøre mit ophold endnu mere perfekt, end det ville have været. Jeg reserverede et standardværelse ved at bruge IHG-point. Da jeg sendte en e-mail til hotellet, blev jeg tilbudt en opgradering til en Maa - Lai etværelses suite for yderligere 2600 thailandske baht (75 USD) pr. nat. Det var en god handel, som jeg hoppede på. Værelset var smukt. Lokalerne var velindrettede, meget rummelige med store gulv-til-loft vinduer med elektriske gardiner. Badeværelset var lige så stort som min første lejlighed med badekar, separat brusebad og toiletrum. Sengetøj og seng var meget komfortable og af god kvalitet. Der var også et stort walk-in closet med pengeskab, barområde med kaffemaskine og køleskab. Airconditionen var fremragende og var i stand til at afkøle rummet meget effektivt og hurtigt. De offentlige rum overalt var lige så godt designet og komfortable. Jeg har aldrig set et hotel, der tiltrak mere fælles aktivitet, som dette gjorde. Venner, der mødte mig på hotellet, elskede at sidde i lobbyen eller oppe på tagbaren, mens vi indhentede det. På den første dag havde jeg to (relativt mindre) serviceproblemer. På dag et forlod jeg mit værelse kl. 10.00 og vendte tilbage kl. 17.00 for at finde, at værelset ikke var blevet renset. Jeg havde også bestilt en roomservice morgenmad, men roomservice havde undladt at levere en ske, så jeg kunne spise min yoghurt og granola (bedste granola jeg nogensinde har spist btw.) Da jeg ringede ned for at bede om sølvtøj, kunne den unge kvinde forstod ikke hvad jeg bad om. Jeg prøvede at bede om en ske og derefter sølvtøj, men uden held. Endelig syntes nogen at forstå, og de sendte den nødvendige ske op. Dette er forståeligt af mange mulige årsager - dvs. sprogproblemer, kulturelle problemer, personaleproblemer osv. - men jeg synes, at dette problem var overraskende for et amerikansk mærkehotel, der betjener hovedsagelig engelsktalende gæster. Jeg synes, de fleste store organisationer fortjener at vide, hvornår der er serviceproblemer på deres etablering. Det er, hvordan de reagerer på en klage, der adskiller det store fra det gode. Dette hotels svar var i absolut verdensklasse. Jeg bad om at tale med lederen. Receptionisten fortalte mig, at de ville få hoteldirektøren til at ringe tilbage hurtigst muligt. Et minut senere blev jeg ringet op af hotellets leder - Mr. Songpol Duvoisin. Han undskyldte ikke kun for de to servicefejl, jeg oplevede, men han gik så meget længere. Han forsikrede mig om, at resten af mit ophold ville være perfekt, og han mere end leverede. Fra det tidspunkt frem fik jeg det til at føle, at jeg var deres eneste gæst. Hver medarbejder kendte mit navn, hver medarbejder gjorde alt, hvad de kunne gøre for at sikre, at alle mine behov blev opfyldt og overgået ved enhver lejlighed. Mr. Duvoisin kom endda op for at præsentere sig selv, da mine venner mødtes i baren på taget. Den ekstra opmærksomhed blev også leveret med stor oprigtighed og glæde. Thailændere er naturligvis nogle af de mest gæstfrie, venlige mennesker på planeten, men deres opmærksomhed overgik i dette tilfælde alt, hvad jeg havde oplevet før. Resten af mit ophold var faktisk fejlfri og en stor fornøjelse. Jeg tror, hr. Duvoisin er en hotelejer i verdensklasse. Jeg håber, han når langt i gæstfrihed, da hans succes vil være velfortjent. Jeg synes også, at hans holdning og opmærksomhed taler godt om hotellets administrerende direktør - Patrick Both - som fortjener kredit for at give sit personale mulighed for at give sine gæster den bedste service. Hr. Duvoisins evne til at gøre en gnaven gæst til en glad gæst er et perfekt eksempel på, hvordan god kundeservice fungerer godt for en organisation. Det var ikke velgørenhed. Fordi han var i stand til at ændre min holdning, var jeg glad for at bruge flere penge på hans hotel, og mine thailandske venner var også tilbage med gode indtryk. Vi vil alle blive Kimpton Maa - Lai promotorer og vil spille en rolle i hans hotels fortsatte succes og rentabilitet. Tillykke og tak for et godt ophold.…
Jeg er en temmelig loyal Kimpton-rejsende - og dette hotel leverede den Kimpton-oplevelse, jeg havde forventet. Smukt værelse, smuk pool, okay restauranter/roomservice. Minus én stjerne, fordi placeringen er hård for alle, der er en rejsende/rejsende med offentlig transport - det er ti minutters gang til den nærmeste BTS-station, og mens hotellet kører en shuttle, er det kun én gang i timen. Det er ikke gåafstand til nogen større seværdigheder i Bangkok. Bemærk også, når du reserverer, at dette hotel ikke er inden for afhentningsområdet for mange ture, og mange cab/tuk-tuk-chauffører har svært ved at finde det.
Fantastisk ophold. Det er vores første på en Kimpton ejendom. Vidste ikke, hvordan de ville behandle et IHG Diamond Elite-medlem. En dag før bemærkede vi, at vi blev opgraderet til suiten fra premium-værelset. Ok ankomst blev vi mødt af en af de franske medarbejdere, da de bemærkede, at min mand er fransk. Vi fik en varm velkomst. En ros for deres service fra morgenmadspersonalet til især klokkehopperne. En af dem foreslog endda og hjalp os med at finde vej til trafikken i myldretiden, men lærte os at downloade en app og hjalp os endda med at bestille transport ved hjælp af sin egen app. Meget taknemmelig og taknemmelig for hans omsorg og service. Vi har kun to overnatninger der, men et godt indtryk af et Kimpton-ophold. Vi så frem til vores ophold igen, da vi flytter til en anden Kimpton-ejendom i Koh Samui.…
Vi holdt en kort pause i Bangkok og blev anbefalet Kimpton af min svigersøn, som har boet her et par gange før. Rummets størrelse er god - tæt på 400 kvadratmeter. Badeværelserne er humongous og veludstyrede. Havde en fantastisk udsigt på 20. etage. Tjenesten var opmærksom og høflig - som forventet i Thailand. Placeringen er god, men det er 10 minutters gang til det vigtigste indkøbsbælte. Der er dog et indkøbscenter ved siden af med masser af spisesteder og et supermarked. Morgenmaden er enestående, så sørg for at inkludere den i din reservation. Gymnastiksalen er veludstyrede, men brugte ikke poolen, da det regnede. Det er et PET-venligt hotel, som er min første oplevelse - men hundene ser ud til at opføre sig lige så godt som mennesker!
Vi havde den heldige mulighed for at bo to gange i de sidste to uger og besøgte Chiang Mai i mellem Hotellet beholdt venligst vores tasker mellem vores ophold. Værelserne er moderne og har alle bekvemmeligheder, herunder automatiske lys, gardiner tv-forbindelse Komfortable senge og fantastisk badeværelseskonfiguration Morgenmad var en meget høj standard og stort udvalg, du kunne også bestille hovedret. Stor plads, så du ikke følte dig klemt i morgenmaden. Vi prøvede den italienske mad nedenunder dejlig service og god kvalitet efter thailandske standarder Puljen er fantastisk med et dejligt område at slappe af, og happy hour-drinksene er en fin touch for gæster Ulemper At være IHG-medlem havde store lurer, men dækkede ikke rabat på alkohol blandt alle spillesteder inklusive nedenunder, hvilket gør fordelene begrænsede og forvirrende Vi vendte tilbage og blev ikke tilbudt hverken et opgraderet værelse eller rabat på vores hotel eller en gratis kredit noget for den sags skyld. Vi reserverede direkte gennem hotellet begge gange, men manglen på tilbagevendende kundeloyalitet er nul, dette får mig desværre ikke til at vælge Kimpton, når vi vender tilbage til Bangkok næste år Samlet tak for et dejligt dobbelt ophold!…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering