Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Adama Resort

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (385)
Værelse og suite (217)
Pool og strand (60)
Oversigt
Route d'Amizmiz, KM 7,5, Marrakech 40000 Marokko Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
4-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Anmeldelser (546)
Filtrer anmeldelser
56 resultater
Medlemsvurdering
27
22
2
1
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
27
22
2
1
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 56 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Vi har opholdt sig her i 10 dage og ledelsen og personalet har været meget gæstfri. Især Abdellatif og Khaled. De kunne ikke gør nok for at gøre vores ophold behageligt - vi følte os så hjemme. Vi har været set godt og fået gode...råd om ture. Ingen anmodning var for meget at spørge. Modtagelse og husholdning er effektive og opmærksom på detaljer. Dette er et privatejet feriested for familier, og deres animationshold er strålende. De har også altid underholdning for voksne om aftenen. Stærkt anbefale dette sted til en afslappende ferie.Mere

Svar fra Thomas C, Responsable relations publiques hos Adama ResortSvarede 9. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 12. maj 2018

Adama gav os en god base for vores Marrakech tur til et bryllup vi deltog. Personale, omgivelser, mad og indkvartering var første klasse vi var faktisk forbløffet over størrelsen af ​​indkvartering. På et lidt negativt punkt havde vi et lille køkken, men nej hvor at...købe noget som den lille butik på stedet blev lukket. Så hvis du har brug for te første om morgenen osv. Tag nogle teposer, kan der købes mælk fra restauranten selvom ingen kedel men let at koge vand. Tag lidt opvaskemiddel osv. Hvis du planlægger at bo i masser af servise osv Hvis du er desperat at spise i dit værelse er det nærmeste supermarked 8 km væk (Carrefour), vi lykkedes det selv. Morgenmad er kommet ind for nogle flack på dette websted, men taler som jeg finder det var rigeligt og konstant toppet med masser af valg. Meget det samme hver dag, men stadig et godt udvalg, desto mindre. Frokost Menu er en smule begrænset men af ​​en god kvalitet og ikke overpriset med middag er fremragende. Vi spiste på hotel flere gange til frokost og middag, og det var altid godt. Alt vi bad om hårtørrer, jern osv blev bragt til værelset meget hurtigt kunne ikke har bedt om mere. Håndklæder blev ændret hver dag og sengetøj og værelse rengøres. Gratis bus til centrum af Marrakech med jævne mellemrum er fantastisk at spare en formue på taxier. Vil meget anbefaleMere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Svar fra Thomas C, Responsable relations publiques hos Adama ResortSvarede 21. maj 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 1. maj 2018 fra mobile enheder

Jeg checkede ind som en halvpension booking i Adama Resort Marrakech fra 21 til 26 marts 2018 med 6 andre kvinder, som bestod af mine to søstre og hendes venner. Turen var at fejre en af ​​mine søsters 30 års fødselsdag. Min søster og hendes...venner havde planlagt denne tur i et par måneder, så du kan forestille dig vores skuffelse ved ankomsten til en lunken modtagelse. Vi var ankommet efter middag, check-in var ikke før efter 2 pm, så vi blev underrettet om, at vi kunne spise frokost eller drikkevarer på terrassen udenfor.   Forud for vores ankomst havde jeg kontaktet hotellet en dag på forhånd for at anmode om et af værelserne i vores villa at blive dekoreret til min søsters 30 års fødselsdag. Jeg havde ikke hørt fra dem om morgenen for vores ankomst, så efter at have checket ind, spurgte jeg diskret Duty Manager, hvis de havde modtaget min anmodning, da jeg havde ønsket at det var en overraskelse for min søster. Han rådgav, at da anmodningen var modtaget om eftermiddagen den foregående dag, havde ledelsen været i møder hele dagen og havde ikke haft mulighed for at læse eller svare på min email. Manager på told sagde, at han ville anmode om husholdning at deltage i værelset. De ankom næsten to timer efter at vi havde slået sig ind i vores værelse og spredte bogstaveligt tre meget døde og snedige rosenblade på sengen sammen med nogle rådne frugter på en bakke på spisebordet. Selvom jeg værdsætter, at dette var en sidste minutters gestus, var det forstyrrende at sige mildt. Der er friske blomster vokser i overflod over hele grunde, sikkert en smule mere indsats kunne have været gjort for at imødekomme denne anmodning. Derudover fik jeg aldrig svar på min e-mail fra kundeservice, selv om det ville have været en forsinket formalitet og anerkendelse.   Efter check-in blev vi bedt om € 300 depositum, som ikke blev nævnt til enhver tid under eller efter vores reservation blev foretaget. Vi blev naturligvis overrasket som vi ikke havde forventet dette. Fra sin første reaktion kan jeg kun gå ud fra, at den ansvarlige leder antog, at vi ikke havde råd til at betale depositumet (da hans ansigt mod os blev ændret og blev kølig). Ikke desto mindre forblev vi høflige, betalte depositumet og betalt for vores frokost før vi tog vores Villa.   Desværre blev vores tid på Adama Resort gradvist værre i løbet af vores tur.   Villaen blev ikke tilfredsstillende rengjort ved vores ankomst, stuen stuen blev tilfældigt fejet, og gulvene var støvede og unmopped. Der var en dårlig lugt kommer fra nedenunder toilet (så slemt, jeg var faktisk nødt til at gå ud for at købe air freshener senere den aften).   Selv om det var en villa, der skulle sove op til otte personer, var køkkenet forsynet med kun 2 te kopper og 4 glas, en lækker kedel fyldt med kalkskum, køleskabet blev slukket, guldlakkede og havde form inde i rummene. Vi måtte ringe husholdning for at komme til at rydde den op. Dette syntes at være en ulejlighed for dem. Det var først efter et par dage med at ringe modtagelse på min wits ende og næsten i tårer, for at ændre kalksten kalk og rengøre værelserne sammen med en trussel for at rapportere udvej på trip advisor at en helt ny ren kedel ankom.     Senere samme aften af ​​vores første nat bad vi om en kabine fra en anden Duty Manager, der lige havde skiftet skift ved modtagelse. Han var yderst ubehagelig og uhøflig. Han sagde meget fladt, at der ikke var nogen af ​​deres førerhuse til rådighed uden forklaring, intet tilbud eller forsøg på at bestille os en kabine, heller ikke gjorde han nogen forslag (som du ville forvente fra en velrenommeret concierge). Da min søster spurgte, om han kunne ringe til os en cab udefra, var hans svar "Nej". Han nægtede at give os øjenkontakt eller behandle os på samme måde som vi havde set ham behandle de andre gæster. På dette stadium begyndte min søster tydeligt at blive forstyrret, og fordi vi var her for at fejre hendes fødselsdag, spurgte jeg roligt om han kunne tale med generalchefen. Som det var klart, havde han ikke til hensigt at hjælpe os. Han kaldte modvilligt til nogen og begyndte at udlevere på fransk til modtageren (ubekendt til ham, selv om min franske er noget rusten, kan jeg forstå). General Manager kom straks ned og var meget mere tilgængelig og professionel i hans adfærd, (som du ville forvente fra en Hotelier). Han undskyldte øjeblikkeligt og fortsatte med at forklare, at ingen af ​​deres in-house førerhuse var tilgængelige, og at der ikke var brug for eksterne cab-virksomheder for at sikre vores sikkerhed. Duty Manager kunne simpelthen forklaret dette til os i begyndelsen (som general manager senere gjorde). Dette forlod os med en dårlig smag til begyndelsen af ​​vores tur. Vi fik at vide, at vi kunne vente på deres shuttle bus (som var en time og tredive minutter væk). Vi afviste tilbuddet og lavede vores egne arrangementer, vi måtte ringe til vores ven, der boede i Marokko for at arrangere en kabine til afhentning af os.   For varigheden af ​​vores tur var husholdning langsommelig, de kom ikke konsekvent på samme tid hver dag, villaen blev ikke rengjort ordentligt og badeværelset dræn / bad / bruser områder blev ikke vasket en gang siden vi ankom. Gulvene blev ikke fejet ordentligt, i stuen blev alt lige fejet under bordet. Der var ikke noget lys i køkkenet; vi måtte kalde for vedligeholdelse at komme for at rette det. Nogen kom op den følgende dag, igen med en holdning som om "de" gjorde os til en fordel.   Når ud ved poolen som var lige foran vores Villa, der hvor et par gange, da vi besluttede at tage vores te / kaffe tilbage til vores værelse som vejret var kølige og overskyet. Venterpersonalet har altid chikaneret os for at bringe koperne tilbage. På en morgen kunne to af vores gruppemedlemmer ikke gøre det til morgenmad, vi spurgte, om vi kunne bringe en skål med marokkansk suppe og kaffe til værelset. Vi var bookede som halvpension morgenmad, så igen, jeg kunne ikke forstå, hvorfor vi blev chikaneret af personalet til at bringe skålen og kop tilbage, efter at vi var færdige med at bruge det. Troede de, at vi skulle spise dem eller bringe dem tilbage til Storbritannien i vores kufferter? Der var andre besøgende, der tog deres kaffe for at afslutte morgenmaden ved poolterrassen, og der blev ikke sagt noget til dem. Ved en anden lejlighed gik en af ​​tjenerne i det omfang, at vi knuste på vores Villa dør en aften for at bede om kopperne? ? ! Han havde faktisk nerve at indignere bede os om at "inspicere" rummet og forsøgte at pope hovedet gennem hoveddøren. Sikkert kunde gæstfrihed og respekt bør være afgørende? Hvis husholdning rent faktisk gjorde det job, de skulle gøre, kunne de diskret have taget kopperne tilbage til Restuaranten, efter at vi var færdige med at bruge dem. Som det er almindeligt i hoteller. Vi måtte hele tiden bede om håndklæder til at blive ændret regelmæssigt (trods den beskidte linned klart tilbage på gulvet for at angive, at det var beskidt). Der var ikke noget forsøg på at ændre sengetøj i hele vores ophold. Det eneste, der blev gjort konsekvent, var at ændre bakkerne; selv da ville de fjerne en næsten tom stor taske fra køkkenkassen og erstatte den med en lille taske af affaldsspandenes størrelse i badeværelserne. De erstattede kun hånden - sæbe / toiletartikler en gang under vores ophold. I nedenunder eget badeværelse var der en lækage fra gulvet omkring fliserne. Dette blev ikke mopped til enhver tid under vores ophold; vi måtte ty til at bruge håndklæder på gulvet for at stoppe os selv fra at glide.   Husholdning var ekstremt nærige med toiletpapiret, til tider kun forlader 2 ruller (en til ovenpå og nedenunder), der skal deles blandt 7 personer. På en nat kom vi tilbage og anmodede om mere toiletpapir, fordi husholdning ikke havde erstattet dem. Vi kaldes modtagelse flere gange og fik at vide, at nogen ville komme og de gjorde aldrig. Næste dag måtte vi tage en tur til den lokale Carrefour i byen for at købe og opbevare som vi var trætte af at kalde husholdning.   Morgenmaden var uappetitelig og manglede sort.   Et par dage i vores tur, var en af ​​mine søstre og jeg vendt tilbage til hotellet tidligere end resten af ​​gruppen efter et måltid på Sofitel Hotel & Spa. Samme uhøflige Duty Manager var i receptionen. Vi måtte gå gennem hovedlobbyområdet og forbi ham for at komme igennem til vores villa; han nægtede at anerkende os og holdt sit hoved fast. Det var ret bizart opførsel, da vi var de eneste i området lille lobby. Der er ingen måde at han ikke kunne have hørt os eller set os, da vi havde hæle over et flisebelagt gulv.   Ved en anden lejlighed havde jeg opholdt sig tilbage ved poolen med min anden søster mens resten af ​​gruppen gik ud. Indledningsvis kom ingen af ​​tjenerne med os, hvis vi krævede noget. Vi blev bogstaveligt talt ignoreret, mens de fawned over de andre europæiske og franske gæster. Efter ca. 30 minutter måtte jeg til sidst stå op og gå ind i restauranten og bede om at se menuen. Tjeneren tog derefter yderligere 20 minutter, før han kom til at tage vores mad og drikkevarer rækkefølge. Det var en meget stille søndag med højst seks gæster ved poolen / terrasseområdet.   I alle mine års rejse (og vi er en velbesøgt gruppe) har jeg aldrig taget højde for sådan åbenlyst foragt og respektløs adfærd fra en virksomhed og dens personale over for sine kunder. Kun en håndfuld var hjælpsom og høflig, som bestod af; den allerførste Duty manager Mohamed, der kontrolleres os ved vores ankomst, Abdul (frokostterrasse), Khalid og Hamousha fra morgenmad på restauranten. Faktisk var Hamousha særligt venlig, fordi han altid ville få traditionel marokkansk suppe klar til en af ​​os.   Jeg havde desperat forsøgt at reservere dom og håbede, at vores behandling ikke var fordi vi var en stor gruppe af kvinder af farve, der rejste uden mandlige følgesvend. Desværre blev fordommen i løbet af vores opholdsperiode særdeles indlysende, at vi blev behandlet på en skadelig og mindre gunstig måde end de andre gæster. Personalet tog deres tid til at gøre enhver anmodning, vi lavede. Det, der var mest sårende var, at vores parti var alle kvinder i Vestafrikanske og Afro-Caribiske afstamninger, der ønskede at betale hyldest til vores kontinent af arv.   Jeg ville ikke overveje at vende tilbage til dette feriested og er dybt utilfreds af vores behandling. Jeg havde læst nogle negative anmeldelser om Resort på TripAdvisor forud for booking, men havde ønsket at give dem fordelene ved tvivlen. Mens jeg værdsætter dette ikke var en 5-stjernet indkvartering, forventes et anstændigt niveau af kundeservice. Vi lever i 21 street århundrede, i en forskelligartet verden. Du kan ikke invitere internationale rejsende til din virksomhed og tilbyde dyrekvægstjeneste.Mere

Svar fra Thomas C, Responsable relations publiques hos Adama ResortSvarede 11. maj 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. april 2018

Vi holdt i en dejlig villa. Vores villa blev opdelt i to med en gårdhave i mellem. Masser af kvældende katte om natten, så det var ubehageligt at skulle gå fra soveværelset til stuen / køkkenområdet. Bortset fra at seværdighederne er store. Vi brugte shuttlebus...i den gamle bydel ganske ofte. Lufthavnstransporten var normalt til tiden, og det var virkelig praktisk at bruge.Mere

Svar fra Thomas C, Responsable relations publiques hos Adama ResortSvarede 27. april 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 12. april 2018

Vi kom til hotellet og havde reserveret 2 værelser, men de sagde det var kun 1? Denne fejl blev lavet mellem hotel og alpha værelser. vi var 3 voksne 6 børn. selv om vi var der til 3 pm vi ventede indtil 5 pm før...du får en villa. Efter mange klager og vores frustration, blev vi tilbudt nogle drinks og først efter min kone foreslår at give os nogle snacks, så gjorde de det. Værelser var nice men ikke rengøres godt nok. T. V. i værelserne fungerede ikke, air con drippet vand ind i lokalet og min kone smuttede om natten. Vi klager og 2 eller 3 gange nogen blev sendt over et par dage men til ingen succes. Vi blev tilbudt et nyt rum, men tingene var dårlige hele vejen rundt, og vi havde kun en halvanden time tilbage, så vi valgte ikke at. Wi-Fi-signalet var ikke bedst. Vores håndklæder blev ikke erstattet, selvom rengøringsassistenter havde været i at rense og taget den gamle, vi var nødt til at bede om nye. Elektriske armaturer trippede og skåret ud 2 gange. Dette er alt i 4 dage af vores ophold, vi talte til manager og hun sagde, at hun ville gøre det op til os, vi bad om et måltid, men hun sagde de wold dækker halvt, dette var ikke nok så efter meget frem og tilbage diskussion de gav os et måltid. Sidste nat manden på modtagelse på nat told var meget uforskammet, jeg gætte fordi vi havde klaget. Jeg kan fortsætte, dette sted er deffinatly ikke værd at pengene jeg betalte og ikke familievenlig. Legepladsen for børn er ment at blive overvåget af nogen, men manden var på sin bærbare computer begge dage gik vi. Hele familien kunne ikke vente med at forlade som atmosfæren blev forfærdelig, og var skuffet over adama resorts og agenterne, vi reserverede med for at repræsentere denne shambolic oprettet af et hotel.Mere

Svar fra Thomas C, Responsable relations publiques hos Adama ResortSvarede 17. april 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Gratis parkering
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Roomservice
Bar/lounge
Spa
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børnepasning
Concierge
Flersproget personale
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Mikroovn
Mødelokaler
Shuttle-service
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Tekøkken, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Tekøkken, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
58
Prisklasse
101 $-287 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Adama By Residhotel Hotel Marrakech
Sted
Marokko > Marrakech-Tensift-El Haouz Region > Marrakech
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Tekøkken, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
58
Prisklasse
101 $-287 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Adama By Residhotel Hotel Marrakech
Sted
Marokko > Marrakech-Tensift-El Haouz Region > Marrakech
Billeder
Billeder fra rejsende (385)
Værelse og suite (217)
Pool og strand (60)
Spisesal (52)
Faciliteter (23)
Familie- og legeområder (6)
Møde- og festlokaler (5)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 507 hoteller i nærheden
Hotel By Beldi
270 anmeldelser
1,08 km væk
Sirayane Boutique Hotel & Spa
1.842 anmeldelser
1,35 km væk
Selman Marrakech
563 anmeldelser
1,96 km væk
Eden Andalou Hotel Aquapark & Spa
4.988 anmeldelser
2,28 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.034 restauranter i nærheden
Al Fassia Aguedal
934 anmeldelser
5,5 km væk
La Paillote
324 anmeldelser
2,97 km væk
Dar Soukkar
187 anmeldelser
5,33 km væk
Le Strass
176 anmeldelser
5,32 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 1.763 seværdigheder i nærheden
Voyages Trekking
7 anmeldelser
3,17 km væk
Atlas Desert Expeditions
17 anmeldelser
3,47 km væk
Oasiria Water Park
807 anmeldelser
2,91 km væk
Eden Aquapark
92 anmeldelser
2,54 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Adama Resort.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering