Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by Hilton

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Pool
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Lufthavnstransport
Wi-fi på offentlige områder
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Forretningscenter med internetadgang
Fitnesscenter
Vaskeri
Concierge
Flersproget personale
Udendørs pool
Shuttle-service
Renseri
Mødelokaler
Selskabslokale
Konferencefaciliteter
Røgfrit hotel
Morgenmad tilgængelig
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Køleskab på værelset
Tekøkken
Familieværelser
Handikapegnede værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Hidden Gems
Forretningsrejsende
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Hoteltilbud
Placering
Fuld visning
Kontakt
Sea Grape Drive, San Pedro, Ambergris Caye Belize
Sådan kommer du derhen
San Pedro Lufthavn2 km
Caye Caulker Lufthavn15 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser (190)
Filtrer anmeldelser
10 resultater
Medlemsvurdering
8
1
0
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
8
1
0
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 10 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. august 2018

Dette er et helt nyt hotel og arbejder stadig nogle kinks. Det var smukt og absolut det bedste hotel på øen. Personalet var utroligt hjælpsomme især personalet på den private ø. Øen er det største salgsargument. Det er smukt og havde alle former for aktiviteter.Mere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra Edward D, Director of Sales hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by HiltonSvarede d. 9. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 7. august 2018

Sidste Sport Illustreret svømmetilskud blev skudt på deres private strand. Hængekøjer og små seng stationer ud i vandet, padle boards og kajakker vrimler. Jet ski og Power wake boards til leje. Du har lyst til at træde tilbage i tiden med det koloniale store hus...med sine store verandaer. Men rent og nyt. (De har lige åbnet i december) Alle ansatte, gardners inkluderet hilse du var du passerer. Ikke underligt, Hilton Curio plukket dem op. Flere forskellige steder at spise i landsbyen. Men byen er meget tæt, hvis du vil vove. For mange restauranter at nævne og om. . . men du har virkelig ikke brug for at gå fra campus. Den dag jeg forlod, begyndte premierministeren i Belize (det var britisk Honduras) at starte konference med alle præsidenter og premierministre fra hele Mellem- og Sydamerika. Overdådigt nok til dem også. Jeg hørte, at de Maya Royalty og Elite også plejede at favorisere San Pedro. Det er stadig perlen af ​​Belize.Mere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra Edward D, Director of Sales hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by HiltonSvarede d. 9. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 6. august 2018

Vi ønskede at lide dette sted. Billederne var smukke. Dens et nyt hotel - kun lige åbnet i december. Vi gik der for en romantisk uge i en bungalow og kunne ikke vente! Da vi ankom blev vi lovet en shuttle fra båden lanceringen til...hotellet. Men ingen nogensinde viste sig. Så vi betalte $ 10 US for en kabine til hotellet som ligger på den fjerne ende af øen. Det er en langsom gå med fartbump og fordi dens midt sommer, det er temmelig varmt og taxaen havde ingen aircondition. Ved check-in fik vi undskyldning for at tjenesten skal have "glemt" - og det viser sig, at de ikke har en shuttle overhovedet, det er kun en betalt taxi service. Da vi ankom til hotellet, var det klart, der er stadig meget konstruktion foregår. De var ved at fjerne alle de tidligere plantede palmer og erstatte dem (på en eller anden måde var de alle døde i siden plantet 6 måneder før). Vi kunne se store åbne tomme masser af snavs med byggemaskiner og materialer som du kører til hotellets hovedlobby. Det er fint, bare uventet, da det ikke er dejligt at se på. Da vi ankom til hovedregistreringen var alle venlige nok. Smilene syntes dog tvunget, og deres smil gjorde det aldrig til deres øjne. Det var lidt underligt, og vi slags blæste det væk, fordi vi havde været på rejse i godt over 12 timer. Vi blev tildelt en bungalow af 311 A. Vi fik en kort rundvisning af grunde (her er puljen, her er restauranten, der er portneren på tværs af gaden osv) og en golf cart ride til vores bungalow. Bungalowerne sidder i en lang række langs en stenvejr (men smukt anlagt!) Og er 6 til en sektion med en lille plads. Bungalows er helt bogstaveligt RETT NÆSTE til hinanden. Ved at gå i, er de smukke. Men du bemærker straks, at de er meget HOT. Dette skyldes, at der ikke er nogen glas i nogen af ​​vinduerne - i stedet har de skærmbilleder med skodder. Den lille klimaanlæg / blæser har en fjernbetjening og blæser kold luft på den store (og super bløde) seng. Men hvis du ikke er på sengen, er resten af ​​værelset meget indelukket og varmt (det er meget fugtigt). Fordi der er glas, flyver den kølige luft fra sengen straks ud af vinduerne, og der er ingen måde at nogensinde køle ned i rummet. Så mens det er et smukt værelse, er komfortniveauet meget lavt. Dette var et stort rødt flag til min mand lige væk. Vi var meget bekymrede over hvordan værelset nogensinde ville afkøles - men vores vejledning lovede os, at hvis vi forlod luften på 24/7 ville det være behageligt nok. Fladskærms-tv men kun 7 kanaler og tjenesten går meget ud - ingen filmkanaler, kun PPV Bruser er faktisk uden for rummet, hvilket betyder, der er en dør, og du træder ind i en privat kabinet, der er helt udenfor. Dens mest metal med et meget glat, når det er vådt trægulv. Fordi dens udvendige og dets Mellemamerika og fugtigt tørrer intet faktisk. Så brusebadet lugter konsekvent mugne - især træet. Og hvis du hænger i din badedragt i brusebadet, vil den aldrig blive tør. Og endnu mere sjovt, mens der er skærm i pletter, kan bugs stadig kravle ind gennem de steder, hvor skærmen møder metalpladen. Og der er fejl, tro mig. Lad os tale om metalpladen. Taget på hele bungalow er metal. Igen, dårligt designet. Juni til august er regntiden. Så i midten af ​​natten ville det begynde at regne og lyde som om nogen tabte en million golfbolde på taget - hvilket er opsigtsvækkende at vågne op til og SUPER LOUD. Og hvis det regner hele natten, er det så freaking højt, at det er umuligt at sove. Hele natten. Men for at tilføje skændsel til skade, om dagen, hvis solen er ude, BAKES taget og skaber bogstaveligt en "ovn" -effekt i rummet. Det samme rum har ingen mulighed for faktisk at køle ned - selvom klimaanlægget er på sit højeste sted at blæse konstant hele natten. Men det er ikke den værste del. Fordi der ikke er noget glas, er det som om du har et faktisk åbent vindue (på alle fire sider af bungalow ikke mindre). Så du kan høre biler og golfvogne på den stejle grusvej hele natten lang. Det er rigtigt, hver eneste person, der går af dig, kan høre. Bungalows A er lige ved siden af ​​vejen. Og fordi ALLE bungalower har ingen vinduer, bliver du behandlet til hver konvertering fra alle seks bungalows på pladsen. Så du kommer til at vågne hele natten til folk, der går forbi, kører forbi og hver samtale samt "ekstra" aktiviteter fra bungalows ved siden af. HELE NATTEN. Efter den første nat i hele DIN bad vi om at flytte fra vejen og i det mindste hvor vi ikke havde så mange "naboer". Og dyrene - klatrer på vinduerne og iguanerne, der bogstaveligt talt er overalt (og poop overalt og ingen renser det op ...). Vi blev flyttet til Bungalow 311 C. Så der var mindst les "road" støj men grunde besætningen starter kl 6. Så mens du er på ferie og ønsker at sove i (eller bare blive fanget af ikke at sove hele natten på grund af den undertrykkende varme og den latterlige støj) - får du høre græsslåmaskiner og elværktøjer fra bygnings- og landskabspersonalet, der starter BRIGHT Og tidligt kl 6 Vi fik ikke en enkelt nætter sov - ikke en. Det ødelagde virkelig ferien. Vi var så trætte, vi kunne næppe gøre andre aktiviteter, fordi vi ville gå ind i byen for at finde steder at "lurte". Endnu værre er bungalowerne bygget ud for disse latterlige kanaler. I starten tror du måske, at de er smukke vandkasser, der ikke tjener noget formål. Faktisk er de disse store stagnerende vandkroppe, der ikke gør noget, undtagen at opdrætte massive mængder myg på toppen af ​​STINKING. Se på billederne folk - disse kanaler flytter ikke vand. Igen, fordi vinduerne ikke har noget glas, kommer du til at lugte, hvad der er temmelig tæt på en rå spildevandslugt til din HELE OPHOLD - lige uden for dit soveværelse. Men nu skal vi snakke om bungalowet. Vi måtte ringe sikkerhed tre gange, fordi vi ikke kunne åbne sikkerheden. Det er fordi de er billige stykker af crap, at når du lukker døren, batterierne, der løber dem falder ud. YEP! Så der er ingen måde at låse dem op. Den mindste push på døren vil forårsage, at ryggen falder af og batterierne falder ud. En nat til middag løb vi ind i et andet par, der var på deres tredje nat og havde kaldt sikkerhed FOUR TIMES for det samme i deres bungalow. Det blev en vittighed, at folk omkring poolen ville sammenligne, hvem der måtte ringe mere for at åbne de dumme pengeskabe på grund af de utroligt dårligt tænkte designs. EN VITTIGHED! Og lader tale om mere dårlig konstruktion. Badeværelset tilstoppet to gange mens vi var der. Vi vågnede en morgen og det var tilstoppet (mærkeligt var det fint natten før og ingen havde brugt det). Så vi ringede klokken 8 Klokken 10 når vi kom tilbage fra morgenmad, og det blev ikke rettet - så ringede vi igen. Vi blev lovet, at nogen ville være ved om 20 minutter. En time senere viste ingen, så vi ringede igen. Vi var nødt til at kalde i alt FOUR TIMES, før nogen viste sig. Og vi blev behandlet for at snakke om, hvordan en masse bungalows havde VVS problemer og det fordi de var så nye og "ikke alle kinks blev udarbejdet". Så hvis man bliver tilstoppet på en række, vil det påvirke de andre bungalows. Laver du sjov med mig? ? ? Et 4-stjernet hotel med sådanne dårlige VVS-problemer? Lad os nu tale om husholdning. Ingen nogensinde viste sig frem til fire hver dag. FOUR. Så hvis du ønskede at tage en lur i eftermiddagsvarmen (på det ene sted, der var køligt på sengen og især efter natten efter nat ikke at få nogen søvn) - du er vågnet op af en, der ønsker at rense rummet. Vi nævnte det flere gange, at husholdning skulle vises inden klokken i det mindste og fik at vide, at fordi de måtte skubbe disse dumme kort ned på den stenrige grusvej, tog det lang tid at gøre noget værelse. Da de viste sig, ville de bede os om vand. Lad os tale om vandet. Der er ingen potterbar vand på hotellet. WTH! ? ! I dit værelse får du 2 flasker vand (kun 1 er gratis). Derfra er $ 3 US for hver flaske. Vi bragt vores egne vandflasker, men der er ingen steder at få vand. Du må ikke bruge vandhanen. På hotellet (hvis du gik over til hovedlobbyen som var en tre minutters gåtur i varmen uden for og ned af vejen) - de ville fortælle dem de kunne sælge en flaske til $ 3 fordi ikke engang baren har "fri" vand. Så du er mindst 15 minutter fra "by" og ikke hvor du skal få vand. Tilsyneladende skal du gå ind i byen, finde en købmandshistorie og købe et par liter vand til dit værelse (ca. $ 5, men du får ca. en gallon). Og der er ingen ismaskiner. Så hvis du vil have is, kan du bestille det fra hovedhotellet og få det leveret (mod et gebyr) - men der er ingen steder at gemme den, og når den kommer, er den smukt smeltet. Ingen steder at få vand - ingen vand springvand, ingen steder at fylde dine vandflasker bør du ønsker at gå en tur. . . det er vanvittigt! Hvad en crock. Dens et 4-stjernet hotel, og der er ikke drikkevand til rådighed uden for at købe disse små vandflasker til $ 3 hver? Vi holdt i en uge og sandsynligvis bruge $ 100 i bare vand alene. Og fordi husassistenterne ikke havde noget vand og det var varmt / fugtigt, ville de bede os om vores flasker fra vores køleskabe. Vores hjerter brød for dem, fordi det er latterligt at de skubber disse vogne med hjul lavet til gulvtæppet ned ad stenveje udenfor. Nogle gange vil vi få rene håndklæder - nogle gange ikke. Nogle gange ville vi få fire håndklæder nogle gange, de ville kun forlade to. Nogle gange fik vi vaskeklude og nogle gange gjorde vi det ikke. Der var ingen rim eller grund til deres husholdning service, men det var bestemt ikke, hvad jeg ville forvente fra en Hilton for sikker. Læs anmeldelserne folk - det er ikke ualmindelige klager. Vi holdt 7 nætter (og var klar til at forlade efter den tredje men havde allerede forudbetalt for hele turen). Den femte nat, air conditioneren BROKE. Så vi havde ingen aircondition overhovedet. Hele natten, i Mellemamerika, ingen fan. Vi kaldte tre gange for at få dem til at ordne det om morgenen (vi måtte vente til nogen "åbnet" concierge-kontoret på 7 forresten - så ingen brug ringer klokken 6, fordi du får en dum indspilning!). Ingen luftforurening. Når vedligeholdelsen endelig viste sig, forklarede de, at "breaker" havde blæst. Han foreslog IKKE at køre klimaanlægget hele natten fordi de ikke var designet til at forsøge at afkøle bungalow hele natten (som vi fik at vide at gøre ved check-in, fordi det er så vanvittigt varmt). I stedet skulle vi åbne alle skodder og nyde luftfugtigheden og "Carribean Breeze", der sommetider blæser, hvis alle skodderne er åbne. Vi stillede spørgsmålstegn ved, hvordan vi ville have noget privatliv med alle skodder åbne (og der er fuld glas i døren, så alle kan se alt i dit værelse inklusive dine ting). Kig på billederne og se på vinduerne - ingen glas! Vi påpegede, at det var tæt på 100 grader og uden afkølet luft, selv i det lille rum på sengen, ville det være umuligt at sove. Han fortalte os, at på grund af konstruktionen var det ret almindeligt for breakers at gå ud og tabe fansen. Han sagde, at de var "arbejder på det", men fordi det kun var åbent i 6 måneder vidste de ikke, at det ville være et sådant problem. Lad os tale om myg. De var brutale. Kæmpe sorte skyer af dem. Vi har aldrig set nogen sprøjtning eller endda et citronella stearinlys. Faktisk opfordrede de aktivt befolkningerne med de massive kanaler af stillestående vand. Vi blev tilbudt (for $ 8 US) en lille flaske "økologisk" mynte / citron / eucalyptus "naturlige" bug spray. Det var ubrugeligt. Vi fandt endelig bug spray ned byen for $ 20 US med faktiske DEET i det. At komme til byen, det er $ 10 US en måde. Der er ingen gratis eller gratis pendulkørsel - som du ville have forventet. De tilbød os en golfvogn til $ 245 US i 5 dage. Jeg vil anbefale det som sin eneste måde at komme rundt på øen. I det mindste kan du gå til byen og finde steder med faktisk aircondition. Hotellets restaurant er også udendørs. Det meste af tiden vi sad udenfor, men hvis du bad om indendørs siddepladser - som kun er til middag - du vil finde du vil blive spist af myg og fluer, som er ret bogstaveligt overalt. Du kan ikke engang nyde middag uden fluer omkring din mad. Du ville tro, at vampyrfladderne ville spise dem, men for det meste så vi bare flagermusene flyver rundt. Min mand blev så dårligt angrebet af myg på denne tur, at han måtte se læge, da vi kom hjem, da han havde ardannelse fra bitklyngerne. Hotellet tilbyder gratis morgenmad, men der er ingen juice undtagen mango / papaya. Ingen appelsinsaft - ikke engang fra linjen - var tilgængelig "den uge". Vi fik at vide nogle gange de havde andre saft som vandmelon eller appelsinsaft men ikke den uge. Helt seriøst? . De gav dog vand. Intet kød med morgenmad - ingen bacon, ingen pølse. Bare nogle frugter (der flyver landede konstant) og noget bagt brød. Du kunne toast nogle bagels også. Ellers var der intet andet, medmindre du ønskede at bestille og købe morgenmad. Selv den værste Budget Inn tilbyder en gratis kontinental morgenmad med bacon, æg og pølse eller endda en ævle. Men ikke Hilton. Så vi hoppede over morgenmad og flyver og bugs hver morgen og gik ind i byen. Der er nogle leverandører, der tilbyder mad som et taco sted og et hotdog sted - men de er kun kontanter - ingen kort og ingen hotel kredit. De er ikke tilknyttet hotellet - de lejer bare plads - og hvis du vil vide om alle byggeri og bemandingsproblemer, er de glade for at fortælle dig, og mange er tidligere hotelpersonale. Og en anden mærkelig ting, der er ingen gavebutik eller et sted at købe myggebeskyttelsesmiddel eller solcreme, ingen plads til at købe tandpasta, hvis du glemmer det eller advil hvis du får hovedpine. Du skal "gå ind i byen". Det var forfærdeligt ubelejligt. Vi brugte puljen et par gange, før vi bemærkede det helt klart ikke tilstrækkeligt chlorerede. Det er meget varmt fra varmen, og der er ingen pool legetøj eller floaties til rådighed. Flere gange var der ingen tjeneste til selv at få håndklæder - og jeg fik at vide et antal gange "pool fyr" var "til frokost". Han havde mange frokoster jeg gætter på, fordi mellem middag og fire dage var der ingen der, og jeg gik lige og fik mine egne håndklæder. Efter at have set mange små børn i poolen og (da vi har en pool), var vi klar over, at vandets klorindhold var for lavt til at opretholde trafikken i poolen såvel som varme, der vokser bakterierne - vi hoppede over det. Vi bemærkede, at selvom poolen kun er 6 måneder gammel, er træet omkring poolen allerede skævt og støbt, og dele af flisebelægningen / forseglingen skræller. Smukt men dårligt tænkt ud, da det vil være et rod i skimmelsvamp i varmen i yderligere 6 måneder. Vandet er bogstaveligt voksende bakterier. Vi gik til stranden et par gange. Du skal "registrere" for at komme på båden, og den første båd er klokken 10 og kører kun hver time. Vi fik at vide, de ville gå til 45 minutter, men oftest viste båden ikke for returrejser til tiden. Den private strand var god nok - du kan leje en bungalow seng på vandet for $ 45 til middag eller $ 60 indtil 4:30. Sidste båd er 5:30. Bugs er vanvittige på øen, hvor stranden er, men de giver solcreme og den "organiske" bugspray, hvis du ikke har nogen. De giver også håndklæder og ret gode drikkevarer. Maden er ikke god - og du spekulerer på, hvordan / hvor de opbevarer maden. Vi fik burgere den første dag, og de var virkelig undercooked, så vi spiste ikke der igen. det var $ 15 os for en burger og $ 4 amerikanske til fries (nej det kommer ikke med fries, som vi troede var underligt). Service er dog god. Men ingen måde at få vand uden at betale $ 3 en flaske og ingen måde at fylde en vandflaske. Brochurerne siger, at bådturen er 7 minutter, hvilket er en total løgn. Fordi de kører gennem bygningszonerne med båden og dens alle "ingen vågne" områder, er bådturen tættere på 20 minutter på en måde. Det er også sandsynligvis, hvorfor bådene aldrig forlade eller dukker op i tide. Du venter ved kajen - de fortæller dig at komme der 10 minutter tidligt - men hvis nogen der tilmeldte sig ikke er der, vil de bogstaveligt talt sidde der i 20 minutter og vente / håber de kommer op. Så alle på båden sidder i den meget varme sol uden luftbevægelse i 20 minutter og venter på en person, der ikke kan genere at komme op på tide. De fortalte os hotelområdet er kun 1/3 konstruktion komplet. De laver endnu 100 værelser / bungalows i sommer og endnu 100 efter det. Så hvis du går mellem nu og slutningen af ​​2019, være forberedt på at blive vækket af konstruktion hele tiden om morgenen og få det til at påvirke dit ophold. LÆS RESERVERNE. Stranden var nice nok, men det er meget lavt. KONTAKT FOR GRASSE DELE UNDER VAND - SEA LEACHES. En af folkene på vores båd fandt ud af, at hvis du går tæt på strandens sider, er der små, klare havsudslip (det bliver rødt, når de fodrer på dig). De stikker, når de "bider". Han gik ud af vandet dækket af dem - hvilket var virkelig brutto! !  På toppen af ​​det blev stranden fyldt med iguana poop, at ingen plager at rydde op. Vandet er dejligt for en dag besøg, men derefter er det lidt kedeligt. Der er begrænsede floaties og begrænsede pladser, så selv om det var off season, var der mange gange folk ikke ønskede at gå til øen / stranden, fordi du ikke vidste, om du ville få en stol til at sidde på. Hvis du går, gå før 11, eller du vil ikke få en floatie, en stol eller en hængekøje. Vi har bemærket under vores ophold, at ingen af ​​de ansatte rent faktisk smiler. Vi bad et par af personalet hvordan de kunne lide hotellet, fordi det var så nyt (og det er lidt underligt, at ingen virkelig synes at være der). Vi blev regaled af sikkerhed, husholdning og endda tjener om, hvordan forfærdelige forvaltning af hotellet er. Tilsyneladende har de ikke lov til at have mobiltelefoner. I tilfælde af en nødsituation, hvis nogen kalder hotellet for dem, bliver de fyret. De kan fyres for selv de mindste overtrædelser, og mange af dem er bange. De taler om at blive skrevet op for selv de mindste overtrædelser. Vi stoppede spørger efter et stykke tid men dens klart der er en betydelig mængde personale er virkelig utilfredse med Hilton management. De forklarede os (som vi regnede senere var faktisk sandt) at forvaltning ikke virkelig bekymrer sig om gæstoplevelsen og der er så mange problemer med bungalows, at de er overraskede folk fortsætter med at komme. Én tjeneren forsøgte at få os til at gøre en tid dele tour med Wyndam med ham på hans fridag. Igen blev det en joke, når vi løb ind i andre mennesker fra Mahogany Bay, hvis vi blev slået op for at gøre tid til at dele ture med andre egenskaber. Jeg er temmelig sikker på, at de fleste medarbejdere vil have dig til at bo andre steder, fordi vi blev ramt næsten hver dag med virkelig hårdt sælger til at "kigge" på andre ejendomme, så "næste gang" vi kommer til Belize, vi kan blive et sted så meget bedre . De fleste af de aktier, vi fik, gik op for at se på, hvor var Wyndam, FYI. Det var super irriterende at hotellets personale holdt rammer os for andet job dog. Virkelig, hvis du ikke bliver ramt 2 - 3 gange under dit ophold af en tjener, husholderske eller sikkerhedsperson, ville jeg blive overrasket. Men vi hørte en masse klager over hvor dårligt hotellet blev bygget og hvor dårligt det blev kørt. For det meste var vedligeholdelse, sikkerhed og husholdning, der klagede (normalt som svar på at skulle komme til at rette noget i vores rum). Vi ønskede et romantisk ophold. Vi kom hjem udmattet, spist af fejl, og glad for aldrig at se Mahogany Bay nogensinde igen. Vi reddede for denne tur, og det tog os lang tid - så at føle, at vi var helt bilked, er bare uacceptable. Vi klager til ledelsen mindst tre gange under opholdet. Vi undskylder - men ingen indrømmelser af nogen art - for de gentagne klimaanlæg nedbrud, problemerne med støj / konstruktioner, VVS-problemerne, de sikre problemer og de andre dyreproblemer (jeg nævnte ikke racoon klatring på vinduet forsøgte at komme i en nat endnu, gjorde jeg?). For et 4-stjernet hotel er dette uacceptabelt. Skam dig Hilton - du har mistet kunderne for livet!Mere

Dato for ophold: juli 2018
Svar fra Edward D, Director of Sales hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by HiltonSvarede d. 16. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 5. august 2018

Fænomenalt ophold. Personale, mad, værelse var øverste hylde. Jeg vil meget anbefale. En nede side er vinduerne lader varm luft ind og klimaanlægget har problemer med at forblive køligt om dagen, undertiden om natten kan det være svært at sove.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Curio – A Collection by Hilton
Dato for ophold: juli 2018
Svar fra Edward D, Director of Sales hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by HiltonSvarede d. 6. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig vidste ikke, hvad de skulle forvente. Første besøg i Belize, og vi vidste det var en ny ejendom på lagunen side, der sagde, vi blev ikke skuffede. Så for startere gør folk altid forskellen. Giant råbe ud til Jesus, Kaptajn Brandon, Kaptajn Patrick, og...selvfølgelig George. På stranden er der ikke noget bedre end Carlos. Husholdning folk er store og alle syntes ikke bare behageligt men glad. Ejendommen har gode tilbud fra deres private strand med timeløbsbuttsbåd service, god mad kiosk / hytter, god spisning, golf cart udlejning, shuttle til og fra færgen og lufthavnen mv. Forslag: Velkommen besøgende med en cocktail og et køligt håndklæde, det er en lang rejse. Spa vand i lobbyen ville også være velkommen. Hytterne har brug for hæfteklammer som salt og peber, sukker og creamer.Mere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra Edward D, Director of Sales hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by HiltonSvarede d. 5. august 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Mahogany Bay Resort & Beach Club, Curio Collection by Hilton.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
214 $ - 655 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
BelizeBelize CayesAmbergris CayeSan Pedro
ANTAL VÆRELSER
205
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering