Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Aspen

515 South Galena Street, Aspen, CO 81611

Om

Nr.20 af 34hoteller i Aspen
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Pool
Restaurant
Bar/lounge
Kørestolsadgang

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
91restauranterinden for 0,5 km
29seværdighederinden for 0,5 km
Sammenlign flere populære hoteller
3anmeldelser
1spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1
  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
We have been spending 2 nights at this Hyatt resort. Nice rooms with everything you need and great service when needed. All in all a very positive experience!!Despite breakfast is not available in the low season coffee and tea is always there.
Læs mere
The Grand Aspen no longer exists - it has been replaced by the Hyatt several years ago, and is new from the ground up. Delete this bad review and the entire Grand Aspen listing. You will be very satisfied by the Hyatt. The "Grand" Aspen was a dump even before that name, but the Hyatt is first class.
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg har boet på dette hotel før, og værelser opdateres pænt til en ældre hotel. Der er en mini-kitchen, som er rart, og hotellet er praktisk (især at kunne park nær dit værelse). Dog under mit sidste ophold ikke kunne jeg forbindelse til internettet (nedern, da jeg havde planlagt på arbejder samme aften - trods udgifterne 45 minutter telefon med teknisk support til hotel's e-mail - spild af tid), og derefter min kabel TV gik ud (nedern, også da jeg kunne endda se TV i aften). Jeg kaldte receptionen og fik en telefonsvarer - jeg forlod en meddelelse da optagelsen sagt reception timer forlænges indtil 11 pm og det var kun 9:20 pm, så var de ville kalde mig tilbage om kabel-TV. Ingen opkald tilbage - jeg talte til receptionen om morgenen, og de fortalte mig at de lukket 9 PM (for dårligt de ikke ændre optagelsen!). Jeg gætte den største nedern når jeg forklarede ulemper til receptionen om morgenen, de var helt ambivalente (Oh godt, alt for dårlige... yada, yada yada. Yeah, gætte godt jeg de ikke behøver min virksomhed). Hvis du er ligeglad med tjenesten i den henseende hotellet ville være godt for prisen, men hvis du har planlagt på noget andet, ville du være ude af held.
Læs mere
Skriv din anmeldelse
Hvordan var din hoteloplevelse?
Del dit bedste rejsebillede
Lad folk se din hoteloplevelse igennem dine øjne.
Få hurtige svar
Stil dine vigtigste spørgsmål til andre rejsende og hotelpersonalet.
PLACERING
USAColoradoAspen
ANTAL VÆRELSER
75
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering