Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Nadmorski

Besøg hotellets website
Videresend
Billeder fra rejsende (82)
Værelse og suite (86)
Billeder fra rejsende (82)
Værelse og suite (86)
Spisesal (26)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Roomservice
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Forretningscenter med internetadgang
Fitnesscenter
Gratis parkering
Bar/lounge
Spa
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Familieværelser
Suiter
Aircondition
Handikapegnede værelser
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
Klassisk
Mellemklasse
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Placering
Fuld visning
58Forholdsvis god til gående
Vurdering: 58 ud af 100
62restauranterinden for 0,5 km
6seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (229)
Filtrer anmeldelser
44 resultater
Medlemsvurdering
12
25
7
0
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
12
25
7
0
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 44 anmeldelser
Anmeldt d. 27. juni 2015

hotel få meter fra havet i grønne omgivelser. Meget dejligt lyst værelse med udsigt til skov og vand. Strålende service af hjælpsomt personale. Hyggelig cafeveranda med udsigt til vandet. meget anbefalelsesværdigt

Tak, mariannekastrup2015
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Dag 1 blev mødt af venlig receptionist, som hjalp mig med at organisere min taxa fra Gdynia g? WNA. Det var behageligt tur med dejlig taxachauffør. Jeg talte til hende igen i receptionen fik mit kort og værelseoplysninger. Jeg spurgte om min reservation som der...var en fejl og det reserveret 2 personer ophold og jeg var alene under mit besøg. Dette blev modtaget med ikke meget interesse og en kold ubruger venlig skulder shrug at sige "det var gennem booking. Com så du ikke får rabat" vi har dine penge goodluck slags måde. Dette var starten på mit ophold på Nadmorski. Mit værelse var under par, og ikke hvad man ville forvente på et 4-stjernet hotel. Boarder linje 3 stjerne i min verden rejste mening. Mit synspunkt var gammelt hus og bagsiden af ​​hotellet med nogle træer. Positiver: * placering                    * Sengen var behagelig Værelset var koldt i natperioden trods at bruge to tæpper. . . På 2. natten anmodede jeg om temperaturen blev vendt op, og at jeg fik et ekstra tæppe. I retfærdighed gjorde de straks disse ting, og det var jeg tilfreds med. Personale inde Strefa restaurant var stor, når tilgængelig, omsorgsfuld og gjorde det bedste, de kunne for at imødekomme mig, da jeg besøgte. Gorgeous tatar og også en dejlig varm chokolade blev serveret, og jeg var glad. Omend lidt dyrere end det burde have været. Men det er prætentiøsheden af ​​hotellet. . Ikke personalet. Gymnastiksal er også stille, men maskinerne har brug for en service, olieret og måske en træner på synet oftere. Den knirkende knirk på maskiner var ikke ideel, og sandsynligvis har dette træningscenter brug for flere vægte til squat rack. Det er næsten et solid gym, du kan få meget gjort i det, hvis du ved hvad du gør. Negativ: den mest grimme hostel leder stole i hovedlobbyen skal gå! ! ! * Morgenmad var ikke inkluderet og koste 50 zl om dagen, jeg endte med at gå ellers hvor og havde bedre service, bedre udsigt og billigere priser (33 zl langs promenaden) og ikke i et lampe oplyst konferencerum uden naturlig dagslys eller brise frisk luft. * visning fra mit værelse var tilbage af hotellet med en anden persons hus ingen havudsigt hvad er det, og jeg betalte 920 zl for dette? * rengøringsdame på 2 nd dag taler ikke engelsk eller polsk meget godt og min seng blev ikke forberedt som følge heraf. Jeg hentede nogle håndklæder og vand i stedet fra sin vogn. * ingen basen (swimmingpool) * Jeg blev instrueret om, hvordan man kommer til mit værelse. Jeg burde have været vist til mit værelse. I første omgang som jeg naturligvis ikke kender dette sted, og jeg gik tabt * Min nøgle til mit værelse mislykkedes med at arbejde to gange og ved to lejligheder var jeg nødt til at rapportere dette og få opmærksomhed på personale for at få adgang til mit værelse. Det er ikke den værste situation, men det skal ikke ske, når man lader alene to gange. . Især i et "4-stjernet hotel" Kvinden i konferencelokalet var behageligt og noget godt med at arbejde på værelset og være i kontrol på polsk sprog, men det oversatte ikke det samme på engelsk. Det var falsk og tvunget og cringey. Hun spurgte mig også 2 dage i træk efter mig som om jeg var nogle kriminelle forsøger at få morgenmad uden at betale. . . Jeg skal spise og jeg er selvfølgelig glad for at betale, måske skulle hun have kontaktet receptionen og forsinke med mig der og ikke under min kaffe hælde 1 gade ting om morgenen. Som et resultat af dette 2 dages ubehag valgte jeg andet hvor for min morgenmad og fandt nogle maleriske f. Minga restaurant, som var så smuk, kølet og rimeligt prissat med den betagende udsigt jeg håbede på. Morgenmad ved havet, solen, bølgerne kompetente venlige nærliggende personale og jeg besøgte museet modsat denne resturant bagefter. Jeg synes, det er værd at investere i medarbejderne til at arbejde på engelsksproglige færdigheder, fordi de er den vigtigste hverdagsforbindelse til kunderne. Jeg kan tale polsk, og det var min fordel, men jeg kan se problemer og problemer med andre, der slet ikke taler polsk. Geniesis spa-delen af ​​hotellet er, hvad der holder dette sted sammen. Uden deres professionalisme, venlig varmhjertet kundepleje ville jeg stemme dette hotel med 2. 5 stjerne. Fra begyndelsen var en af ​​receptionisten, Magda, venlig sød og var helt informativ om pakker og protokol mv. Marta var min masuese til kropscrub og sportmasaage og var meget høflig og fremragende til hendes job. Jeg havde Milena på onsdagen for microdermabration og maske og kropsskræl, det var en positiv faglig oplevelse, og jeg følte mig meget komfortabel og afslappet gennem hele processen. Disse piger ved, hvordan man behandler kunder og talte engelsk ganske godt også. Jeg kan sige det følte. Ligesom jeg besøgte gamle venner, der skete at arbejde her også. Som konklusion er Hotel nadmorski faktisk godt overpriset. På et absolut maksimum er det samlede Best det et 3-stjernet hotel. . . 2. 5 i nogle områder. Hotelliers må genkende, at de måske narre nogle af befolkningen nogle gange, men vil ikke narre alle mennesker hele tiden. Jeg opfordrer dem til at fortælle folk den sande mening om min erfaring, fordi det ikke betyder noget, om jeg betaler fra et euro-land eller ej, kunder er nummer én, og hvordan vi mener, bør være deres første prioritet. visningen uden for hoveddøren er betagende og vidunderlige, men det er næsten forkælet af nedslået af hvordan hotellet er løb. En masse forbedringer skal foretages strukturelt, internationalt og interpersonelt for dette hotel at være blandt 4-stjernet hotel. Mit spørgsmål er. . . . Hvem revet dem 4 stjerner og i hvilket år blev det tildelt. Jeg føler sin tid til en anden inspektion vedrørende kaliberen af ​​denne formodede 4-stjernet. . . Kun for det personale, der ser ud til at gøre deres job i ro, vil dette skib synke. Ejeren skal investere i forbedringer som ord spredes hurtigt.Mere

Anmeldt d. 22. februar 2018 fra mobile enheder

Dette hotel er fint til forretningsrejse. Værelse stort nok, seng komfortable, badeværelse funktionelle selvom brusehoved nødvendig udskiftning. Varme kontroller syntes ikke at arbejde og trods frysning uden for værelset var for varmt. Jeg kunne ikke slå varmen ned. TV-muligheder ikke så godt for engelsktalende, BBC...annonceret, men ikke tilgængelig. Værelset havde en velassorteret minibar. Priserne rimelige. Morgenmad var OK, men ikke særlig. Meget begrænsede varme muligheder. Jeg spiste i restauranten en nat og det var meget gennemsnitlige med de mest populære valg irriterende fra menuen. Kan være bedre i sæsonen. Hotel overordnede helt OK for en forretningsophold og god værdi for pengene.Mere

Anmeldt d. 21. august 2017

Min mand og jeg havde fornøjelsen at tilbringe en uge på dette dejlige hotel beliggende ved stranden i Gdynia, Polen. Vores business-class værelse var yderst behagelig, med god lydisolering. Wi - fi var hurtig. Vores reservation inkluderet morgenmad og aftensmad, med en buffet med et...smagfuldt udvalg af entre og sider. Ved morgenmaden var der endda et sortiment af friskpresset juice. Hotellet lever op til det slogan "Bliv positiv" og opmuntrer deres kunder til at være aktive og slappe af på mange måder. Hotellet ligger ved siden af ​​en dejlig sandstrand. En kommunal strand med livreddere er kun en kort gåtur op ad stranden. Hotellet har cykler og strandudstyr, som du kan låne. Hotellet har også sin egen taxa service, som gjorde det muligt for os at undersøge Gdynia og det omkringliggende Polen. Riviera Mall (med 250 butikker) er en kort taxitur væk. Vi reserverede Beauty Week, som omfattede professionel fysioterapi, kosmetiske og plejebehandlinger af Genesis Institute. Vi fandt begge behandlingerne at være meget gavnlige. Den fysioterapeut kunne identificere et langvarigt problem med min mands knæ og give effektbehandling til det. Det var en bemærkelsesværdig uge - den eneste triste ting var nødt til at forlade. Jeg anbefaler stærkt et ophold på dette charmerende hotel, med behandlinger fra Genesis Institute.Mere

Anmeldt d. 9. august 2017

Dette var et returbesøg efter et bryllup for et par år siden. Moderne hotel i fabelagtig beliggenhed - stille men tæt på byen og på stranden. Topklasse morgenmad og en pæn spa. Perfekt til par, grupper eller familier. Meget hjælpsomt personale med langauge færdigheder

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Nadmorski.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Værelsestip
"bed om hjørneværelse så man får den bedste udsigt"
mariannekastrup2015
27. jun. 2015
Læs anmeldelse
PRISKLASSE
56 $ - 107 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
PolenNorthern PolandPomerania ProvinceGdynia
ANTAL VÆRELSER
90
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering