Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Arunda II

Billeder fra rejsende (46)
Værelse og suite (39)
Spisesal (3)
Oversigt
Calle Jose Maria Castello Madrid 10-12 Situado Frente A La Estacion De Bus, 29400 Ronda Spanien Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Aircondition
Røgfrit hotel
Renseri
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Pool
2-stjernet overnatningssted
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Anmeldelser (256)
Filtrer anmeldelser
44 resultater
Medlemsvurdering
8
17
14
4
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
8
17
14
4
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 44 anmeldelser
Anmeldt d. 14. maj 2016

Vi havde to overnatninger i maj 2016. - Hotellet var meget rent og hyggeligt, og personalet i receptionen var hjælpsomme. - Morgenmaden var enkel. Vi fik absolut "value for money". - Beliggenheden er tæt på tog- og busstationen, og der er kun 10-12 minutters gang...Mere

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Jørgen J
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 21. juni 2018 fra mobile enheder

Hotellet i det selv er godt, tæt på butikker, restauranter, bus station, togstation og god receptionist, meget hjælpsomme (damen der arbejder der i eftermiddag / tidlig aften). WiFi, fungerer perfekt i loungen såvel som i lokalet, og der er elevator til alle etager. Morgenmad er...OK, intet særligt, korn og toast, med forskellige valgmuligheder for spreads, smør, marmelade, ost og varm drikke muligheder for te, kaffe og en appelsinjuice. Hotel manager er dog det værste jeg har set ved ankomsten til hotellet, jeg ankom før check-in tid og der var ingen i receptionen ringede klokken nogle gange mig selv og en anden dame, som også ankom til at tjekke ind, nej man kom ned. Forladt min bagage på hotel butikslokale og gik for at få fat i lidt frokost, efter tilbagesendelse som jeg sad i loungen, kom hotelchefen ned og spurgte mig "er du her for at tjekke ind?" Med en meget overrasket tone, jeg svarede ja og lo det af at spørge ham: "Hvorfor var du overrasket?", som han ikke svarede på. Han bad derefter om mit pas og da jeg gav det til ham, kastede han det bag disken og fortalte mig: "Jeg vil holde dit pas her, kom tilbage til det om en time". Til min overraskelse spurgte jeg ham: "Hvorfor skulle du holde mit pas bag disken?" Og i høj lyd sagde han: "Jeg er meget travlt nu, meget travlt, kan ikke kontrollere dig nu" og jeg sagde "Undskyld, hvis du har travlt, vil jeg beholde mit pas, og jeg kommer tilbage, når du er klar". Hvad jeg ikke forstår, er, hvis du har angivet på din hjemmeside en vis check-in tid, og gæsten er ankommet på det tidspunkt eller måske tidligere, skal du være klar og parat til at klare dem på det tidspunkt. Det er også værd at overveje, at gæsten måske har haft en lang rejse for at komme til hotellet med de skyhøje sommertemperaturer, som de højst sandsynligt vil være tierd og ikke ønsker at vente rundt, og som det er en forretning som enhver Andre uden kundens tilfredshed kan virksomheden måske ikke trives, så lidt råd, uanset hvad du var optaget af, er jeg sikker på, at det kunne have ventet, indtil du tjekker dine kunder i, hvilket jeg helt sikkert ikke gør tage mere end fem minutter, som jeg var kommet ned senere på dagen for at blive tjekket ind af receptionisten. Jeg har også stillet ham et spørgsmål et par gange, og han svarer med en meget højlydt, unwelcoming (what!!!) Tone, du ville ønske du aldrig spurgt. Han gjorde dog godt mig om morgenen da jeg kom ned til morgenmad. under mit to nætter ophold. Så jeg vil anbefale hotellet, men på grund af ham (manager), ville jeg hellere bestille mig andre steder næste gang, et sted jeg ville føle sig velkommen.Mere

Dato for ophold: juni 2018
Anmeldt d. 16. maj 2018 fra mobile enheder

Hotellet var anstændigt til pris men pas på Morgenmad er ikke fri 4 euro og ikke godt. . Skiltet skal tydeligt angive, at der er et gebyr til morgenmad. Placering er nær togstationen 5 minutters gang. 10 minutter til bill ringen og broen.

Dato for ophold: maj 2018
Anmeldt d. 31. januar 2018 fra mobile enheder

Godt er stedet gammelt gammeldags og værelserne er meget mørke med blæsvarmere, der ikke opvarmer rummet hurtigt op. Det er dog ren meget centralt og en velsmagende morgenmad. Du kan parkere gratis på gaden, hvis du kan finde et sted eller betale otte euro om...dagen at parkere på hotellet under jorden parkeringsplads. En anmeldelse nævner manden bag skrivebordet holde på til pas for længe for at være komfortable og det skete for os, men jeg tror bare, han havde ikke travlt med at gøre noget - intet uhyggeligt! Han mindede mig om Victor Meldrew! Ingen drikkevarer osv i værelset så tag din egen kedel og krus osv. For de penge, vi betalte føler jeg, vi fik værdi for pengene og forhåbentlig vil du være ude at opdage Ronda alligevel.Mere

Dato for ophold: januar 2018
Anmeldt d. 21. december 2017

Da jeg ankom til dette hotel, overgav jeg mit pas som overalt, hvor jeg rejser til udlandet steder, der normalt bliver bedt om at se ID. Mit pas blev taget af mig af manden bag skrivebordet, som bare gav mig nøglen til mit værelse, fortalte...mig, hvor det var og sagde, at jeg kunne få mit pas tilbage om en halv time eller deromkring. Så jeg gik til mit værelse og brugte halvanden time til at opfriske mig og følte mig noget ubehageligt over, at nogen havde mit pas, et dokument, som jeg aldrig skulle overgive til nogen. Jeg kom ned klar til at gå ud og udforske Ronda og bad om mit pas tilbage, men han sagde "er ikke færdig, du kan få det, når du kommer tilbage senere. "Jeg var yderst ubehagelig med at forlade mit pas med denne mand. Hvad kunne de eventuelt gøre med mit dokument, der ville tage længere tid end en halv time? Sikkert at lave en kopi af det ville ikke kræve hele eftermiddagen - hvad kunne de eventuelt have brug for det til? Jeg forlod, men jeg tilbragte eftermiddagen bekymring over det vigtigste dokument, jeg bar med mig. Da jeg kom tilbage senere, var der en anden på skift, og jeg bad om mit pas, og alt de gjorde for at give det tilbage var at bede om mit navn. Ikke meget sikker. På det tidspunkt var jeg bare lettet over at få den tilbage. Indkvartering selv var meget Gråbåndet og deprimerende og sengen følte som pap. Der er ingen faciliteter på værelset, ingen kedel eller noget. Det eneste gode er, at det er meget godt opvarmet med en stor fan. En-suite var ren og det var rart at have adgang til et bad. Den bedste ting om dette sted er placeringen, midt i centrum af alt, ikke langt til togstationen og busstationen er bogstaveligt talt lige op ad vejen. Ved checkout, som var tidligt som jeg var nødt til at fange toget til Granada, manden bag skrivebordet, et medlem af personalet jeg ikke havde stødt på endnu, syntes at have ingen idé om, hvad han gjorde. Han kunne ikke finde rekord af mit ophold og tilbragte aldre dithering forsøger at finde nogen oplysninger. Jeg havde reservationen. com information email på min telefon fortæller ham hvor meget opholdet koster, hvilket var det vigtigste, jeg havde at gøre på check-out - pay. Men han stolede ikke på denne email, så jeg blev tvunget til at gå og fiske min egen faktura ud af kassen på værelset, før jeg kunne betale. Han var meget uhøflig og brat med mig, sagde ikke tak eller farvel selv på spansk. Jeg ville ikke blive her igen, og jeg vil ikke anbefale det til andre rejsende.Mere

Dato for ophold: december 2017
Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Renseri
Røgfrit hotel
Pool
Ved stranden
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Hotelstil
Bedste værdi for pengene
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Hotelklasse
Hotelstil
Bedste værdi for pengene
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
22
Prisklasse
32 $-492 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Ronda
Hotelklasse
Hotelstil
Bedste værdi for pengene
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
22
Prisklasse
32 $-492 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Ronda
Billeder
Billeder fra rejsende (46)
Værelse og suite (39)
Spisesal (3)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 40 hoteller i nærheden
Hotel Morales
140 anmeldelser
0,18 km væk
Hotel El Tajo
314 anmeldelser
0,24 km væk
Hotel Molino
110 anmeldelser
0,25 km væk
Hotel Virgen de los Reyes
183 anmeldelser
0,26 km væk
Restauranter i nærhedenSe 316 restauranter i nærheden
Bar La Quinta
229 anmeldelser
0,2 km væk
Bar de Tapas Camelot
315 anmeldelser
0,06 km væk
Tape-Art
120 anmeldelser
0,07 km væk
Los Caracoles
97 anmeldelser
0,06 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 137 seværdigheder i nærheden
Alameda Del Tajo
606 anmeldelser
0,41 km væk
Ronda
161 anmeldelser
0,31 km væk
Plaza de Toros
2.989 anmeldelser
0,42 km væk
Plaza del Socorro
89 anmeldelser
0,24 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Arunda II.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering