Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Bromølle Kro
Slagelsevej 78, Jyderup 4450 Danmark
Fuld visning
Vis alle billeder(68)68
Værelse og suite (26)
Spisesal (12)
Vis priser for dine rejsedatoer
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alleHar du allerede booket dette hotel?
Gns. 1.447 kr. pr. nat, 10/9 – 10/10
1.828 kr.
pr. overnatning
1.634 kr.
pr. overnatning
1.440 kr.
pr. overnatning
okt.
nov.
9. okt.
I dag
11. okt.
13. okt.
15. okt.
17. okt.
19. okt.
21. okt.
23. okt.
25. okt.
27. okt.
29. okt.
31. okt.
2. nov.
4. nov.
6. nov.
8. nov.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere
Om
4,0
Nr. 1 blandt 2 mindre hoteller i JyderupSted
Renlighed
Service
Værdi
Bromølle Kro er omgivet af skov og idyllisk beliggende ved Åmose Å, hvor der er rig mulighed for vandreture og for at følge årstidernes skiften på tætteste hold.Kroen er kendt for hyggelige lokaler og en dejlig restaurant med et stor udvalg baseret på alt det bedste fra det traditionelle og nye danske køkken...Vores dejlige værelser ligger fredfyldt bagved kroen, med udsigt over henholdsvis Åmose Å og skovene omkring os.Vi har 30 dejlige lyse dobbeltværelser. De 2 af værelserne er familieværelser med 1 dobbeltseng og 2 separate senge adskilt af en væg. 2 af værelserne er indrettet romantisk og 2 af værelserne er med spa. Alle har egen terrasse.
Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Boblebad
Gratis morgenmad
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Biludlejning
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Sikker parkering
Wi-fi
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Menuer til særlige kostkrav
Vin/champagne
Mødelokaler
Concierge
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Udendørsmøbler
Privat indtjekning/udtjekning
Vaskeri
Strygeservice
Værelsesfaciliteter
Allergivenligt værelse
Rengøring
Opholdsområde
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Værelsestyper
Bryllupssuite
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er officielt vurderet efter standarderne for Hotelstars Union.
HOTELSTIL
Billigt
Familiehotel
Sprog, der tales
Dansk, Engelsk
Placering
Slagelsevej 78, Jyderup 4450 Danmark
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Københavns Lufthavn
79 km•
Se alle flyrejser
Udlejningsbiler
19 restauranter
inden for en afstand på 10 kilometer
26 seværdigheder
inden for en afstand på 10 kilometer
69Anmeldelser0Spørgsmål og svar10Værelsestip
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Medlemsvurdering
- 31
- 22
- 6
- 5
- 5
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
Mellem 2 besøg en hurtig frokost og blev frarådet deres berømte æggekage ...den ville tage ca 40 min ok service at gøre opmærksom på det...bestilte så biksemad ....
Det tog så 37 min inden den kom - ja vi har altså travlt ..nå men ...biksemad indsmurt i noget orange sovseagtigt snask, og kødet kedeligt....stor skuffelse
Prisen var for høj for en gang biks i snask.
Det tog så 37 min inden den kom - ja vi har altså travlt ..nå men ...biksemad indsmurt i noget orange sovseagtigt snask, og kødet kedeligt....stor skuffelse
Prisen var for høj for en gang biks i snask.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2023Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
I smukke idylliske omgivelser ligger Bromølle Kro. Hertil var vi inviteret ifbm. et større selskab, inkl. overnatning.
Forud for opholdet:
Reservation af værelser, afhentning af nøgler og betjening i receptionen fungerede upåklageligt. Ærgerligt at det var det eneste ægte positive at sige om opholdet.
Generelt indtryk:
Kroen er smuk, og jeg forstår idéen om at opretholde stilen gammeldags, men selskabslokalets støvede udstoppede dyr, lasede gardiner og et udtræksbord som gav sig på midten således man var bange for om det ville knække, gjorde intet godt for den ellers fine kro med de finurlige detaljer.
Bespisning:
Køkkenet havde ikke fået advisering om fødevareallergier og vegetar-præferencer hos alle selskabets gæster, og forsøgte at løse dette på fineste vis. Det lykkedes også som sådan, men først efter at tjenerne hver især, alle sammen, havde været henne og spørge adskillige gange. Det gjorde lidt utryg at den samme information skulle gives mere end 5 gange. Det havde måske været en fordel om tjenerne havde snakket sammen.
Derudover var jeg ikke specielt imponeret af maden, trods selve menuen lød udmærket sammensat.
Til forret fik vi en overbagt ikke-krydret laks, et stykke umisgenkendeligt fiskemousse med gummikonsistens, bagt på umoden tomatskive, og en purløgscreme som jeg ikke fik smagt, da skålen, mens den stadig var halvfuld, blev båret fra bordet (til genopfyld formoder jeg) men aldrig kom retur. Dertil uspiseligt garniture, direkte fra spand, gætter jeg, og heldigvis rigeligt af noget ret lækkert brød. Smør fik vi desværre ikke mere af trods skålen var tom, og da vi spurgte herefter, fik vi at vide at forretten alligevel ville blive ryddet af om et øjeblik.
Til forretten fik vi en lækker hvidvin, og glassene blev grundigt, hurtigt og ofte opfyldt. Isvand manglede heller aldrig på bordet, og de der ikke drak alkohol fik budt andet, og også flere gange. Kadot for det!
Til hovedret fik vi ukrydret, halvkoldt, dog vældig mørt kalvekød, hertil overtilberedte og indskrumpne halvsorte ovnkartofler, smagsløst dampet friskt grønt, og en ret lækker grøntsagsbearnaise. Servering skete fra fad, og her en lille bemærkning, skulle jeg give et godt råd: Gaffel og ske brugt som spisepinde til fadservering er yderst fornemt når det udføres af en øvet, men for andre (i dette tilfælde alle tjenerne) bliver det tidskrævende, kluntet og kikset. Tag bare en tang i stedet, og få maden på tallerkenerne på den halve tid. Så når kødet måske heller ikke at blive koldt.
Hovedretten kom rundt en ekstra gang hvilket var fint, men ikke-kødspiserne som fik bud om opfyld af grøntsager fra samme fad som kødet, og hvor grøntsagerne lå i kødsaftslage, sagde naturligvis nej tak, og måtte gå sultne videre til næste ret.
Rødvinen var fin og mild, og igen fungerede drikkevareopfyldning upåklageligt.
Og så til desserten. Hvem har dog fundet på at ødelægge den lækreste stracciatella-islagkage med chokolade/brownielag og marcipan-top, ved at blande en milliard grove valnøddestykker i isen? 80% af bordets gæster spiste ikke op, da de simpelthen ikke brød sig om valnødder, og det var for bøvlet at pille alle valnøddestykkerne fra. Jeg fik at vide at det var en særlig signaturret fra Bromølle Kro, men så vil jeg igen komme med et forslag om, blot at pynte marcipanlåget med valnødder. På denne vis kan man nemt spise udenom.
Vinen smagte dejligt, og opfyldning var der stadig styr på.
Natmaden bestod af hønsekødssuppe med fyld og brød, men smagte desværre ikke af så meget. Det var tydeligt at fyldet, som blev serveret på siden, så man selv kunne vælge hvad man fik i, ikke havde kogt med i suppen, og derved kunne have bidraget til smagen.
Der var mulighed for at få flere gange, men det nåede man ikke, for natmaden blev ryddet af præcis kl. 20.21, dvs. 21 minutter efter at den var serveret. Ærgerligt for de der lige sad fordybet i en god snak, og derfor ikke nåede at få.
Skålene blev også ryddet af bordene mens folk stadig sad og spiste. Således blev min 'svigerfætter' spurgt om tjeneren måtte tage hans skål, mens han sad med en stadig halvfuld skål i den ene hånd, ske i den anden, i gang med at tage en mundfuld.
Det virkede mest af alt som om serveringsfolkene gerne ville have os ud af vagten rigtig hurtigt, hvilket bringer mig til det næste: serveringspersonalet.
Betjeningen:
Den ene ældre storsmilende, høflige og overbærende tjener gjorde et rigtig godt stykke arbejde og gav et fint indtryk, men det var desværre ikke nok til at overskygge de andre to vældig sure tjenere, eller den unge uerfarne pige - bevares, man skal jo lære det! - men det er ærgerligt at læremesteren bare er så mega sur!
Som gæst blev jeg personligt overfuset og indspurgt til hvorfor vi ikke var gået i gang med et indslag, der altså skulle være færdigt om 20 minutter, for der skulle desserten serveres.. Jeg havde hverken planlagt fest eller indslag, og var blot med som gæst, hvorfor jeg pænt bad tjeneren om at spørge nogle andre, og pegede i retning af festarrangøren og toastmasteren. Til det blev jeg vendt øjne af, hvorefter hun stormede videre for at overfuse de andre.
Flere gange sad vi om bordet og spekulerede i, om det mon var skuespils-tjenere som var indlejet til at være humoristisk sure med vilje; overfuse gæster, benægte servering, storme rundt så man som gæst måtte springe til side og rydde vejen for at hun kunne fare frem og tilbage. Som dagen skred frem og vi blev enige om at det nok bare var sådan de var, blev det et helt samtaleemne hvorledes man turde spørge efter brød/vin/en ekstra ske der havde været på gulvet/osv. Man skulle simpelthen tage sig mod til, og finde den bedst mulige måde at stryge særligt den ene kvinde med hårene, hvis ikke bare man skulle overfuses eller affejes i forespørgslen. Pinligt altså! Det er ikke meningen at selskabsgæster skal hundses med - også selvom gæsterne er 6 minutter forsinket med et indslag ifht. Tidsplanen. Det bør være et gensidigt samarbejde om at få dagen til at fungere, og de andre kunne lære lidt fra deres ene søde imødekommende storsmilende kollega.
Overnatningen:
Aftenen sluttede med ophold i kroens ekstrabygning, en slags barakker. Trods et lidt kedeligt ydre, var værelserne nydeligt rengjort, og smagfyldt indrettet i krostil, uden at virke slidte. Det tog dog en del af stemningen at samtlige lamper var hevet ud af stikkontakterne, så vi skulle ned og kravle under både borde, seng og stol for at tænde aftenbelysning på værelset.
Der var tilstede af diverse små fornødenheder, og lækkert tv med mulighed for chromecast. Det var dog det eneste der virkede, for selvom der var kanaler virkede fjernbetjeningen kun sploradisk, og det var svært at skifte ved manuelt tryk på tv'et.
Sengen var fin kvalitet, madrassen hverken slidt, tynd, hård eller for blød, og temperaturen på værelset var også god.
Dog fik vi knap lukket et øje grundet en vældig irriterende klik-lyd der i varierende takt, konstant var til stede. Vi slukkede el-radiatoren, og tjekkede om bruseren dryppede, toilettet løb eller termostaten stod og slog til og fra. Vi inspicerede sågar tagrenderne på den lille terrasse, om de stod og dryppede. Først næste morgen fandt vi ud af at samtlige gæster der havde overnattet i bygningens bagerste ende, havde været vidne til søvntorturet.
Alt i alt:
Smukke omgivelser, maden var smagsløs, omend til en overkommelig pris, betjeningen var fra visse sider fantastisk, fra andre elendig, og hvis Kroen får fixet klik-lyden kan man få en dejlig nats søvn.
Jeg tror dog jeg ville vælge et andet sted til mit næste selskab.
Forud for opholdet:
Reservation af værelser, afhentning af nøgler og betjening i receptionen fungerede upåklageligt. Ærgerligt at det var det eneste ægte positive at sige om opholdet.
Generelt indtryk:
Kroen er smuk, og jeg forstår idéen om at opretholde stilen gammeldags, men selskabslokalets støvede udstoppede dyr, lasede gardiner og et udtræksbord som gav sig på midten således man var bange for om det ville knække, gjorde intet godt for den ellers fine kro med de finurlige detaljer.
Bespisning:
Køkkenet havde ikke fået advisering om fødevareallergier og vegetar-præferencer hos alle selskabets gæster, og forsøgte at løse dette på fineste vis. Det lykkedes også som sådan, men først efter at tjenerne hver især, alle sammen, havde været henne og spørge adskillige gange. Det gjorde lidt utryg at den samme information skulle gives mere end 5 gange. Det havde måske været en fordel om tjenerne havde snakket sammen.
Derudover var jeg ikke specielt imponeret af maden, trods selve menuen lød udmærket sammensat.
Til forret fik vi en overbagt ikke-krydret laks, et stykke umisgenkendeligt fiskemousse med gummikonsistens, bagt på umoden tomatskive, og en purløgscreme som jeg ikke fik smagt, da skålen, mens den stadig var halvfuld, blev båret fra bordet (til genopfyld formoder jeg) men aldrig kom retur. Dertil uspiseligt garniture, direkte fra spand, gætter jeg, og heldigvis rigeligt af noget ret lækkert brød. Smør fik vi desværre ikke mere af trods skålen var tom, og da vi spurgte herefter, fik vi at vide at forretten alligevel ville blive ryddet af om et øjeblik.
Til forretten fik vi en lækker hvidvin, og glassene blev grundigt, hurtigt og ofte opfyldt. Isvand manglede heller aldrig på bordet, og de der ikke drak alkohol fik budt andet, og også flere gange. Kadot for det!
Til hovedret fik vi ukrydret, halvkoldt, dog vældig mørt kalvekød, hertil overtilberedte og indskrumpne halvsorte ovnkartofler, smagsløst dampet friskt grønt, og en ret lækker grøntsagsbearnaise. Servering skete fra fad, og her en lille bemærkning, skulle jeg give et godt råd: Gaffel og ske brugt som spisepinde til fadservering er yderst fornemt når det udføres af en øvet, men for andre (i dette tilfælde alle tjenerne) bliver det tidskrævende, kluntet og kikset. Tag bare en tang i stedet, og få maden på tallerkenerne på den halve tid. Så når kødet måske heller ikke at blive koldt.
Hovedretten kom rundt en ekstra gang hvilket var fint, men ikke-kødspiserne som fik bud om opfyld af grøntsager fra samme fad som kødet, og hvor grøntsagerne lå i kødsaftslage, sagde naturligvis nej tak, og måtte gå sultne videre til næste ret.
Rødvinen var fin og mild, og igen fungerede drikkevareopfyldning upåklageligt.
Og så til desserten. Hvem har dog fundet på at ødelægge den lækreste stracciatella-islagkage med chokolade/brownielag og marcipan-top, ved at blande en milliard grove valnøddestykker i isen? 80% af bordets gæster spiste ikke op, da de simpelthen ikke brød sig om valnødder, og det var for bøvlet at pille alle valnøddestykkerne fra. Jeg fik at vide at det var en særlig signaturret fra Bromølle Kro, men så vil jeg igen komme med et forslag om, blot at pynte marcipanlåget med valnødder. På denne vis kan man nemt spise udenom.
Vinen smagte dejligt, og opfyldning var der stadig styr på.
Natmaden bestod af hønsekødssuppe med fyld og brød, men smagte desværre ikke af så meget. Det var tydeligt at fyldet, som blev serveret på siden, så man selv kunne vælge hvad man fik i, ikke havde kogt med i suppen, og derved kunne have bidraget til smagen.
Der var mulighed for at få flere gange, men det nåede man ikke, for natmaden blev ryddet af præcis kl. 20.21, dvs. 21 minutter efter at den var serveret. Ærgerligt for de der lige sad fordybet i en god snak, og derfor ikke nåede at få.
Skålene blev også ryddet af bordene mens folk stadig sad og spiste. Således blev min 'svigerfætter' spurgt om tjeneren måtte tage hans skål, mens han sad med en stadig halvfuld skål i den ene hånd, ske i den anden, i gang med at tage en mundfuld.
Det virkede mest af alt som om serveringsfolkene gerne ville have os ud af vagten rigtig hurtigt, hvilket bringer mig til det næste: serveringspersonalet.
Betjeningen:
Den ene ældre storsmilende, høflige og overbærende tjener gjorde et rigtig godt stykke arbejde og gav et fint indtryk, men det var desværre ikke nok til at overskygge de andre to vældig sure tjenere, eller den unge uerfarne pige - bevares, man skal jo lære det! - men det er ærgerligt at læremesteren bare er så mega sur!
Som gæst blev jeg personligt overfuset og indspurgt til hvorfor vi ikke var gået i gang med et indslag, der altså skulle være færdigt om 20 minutter, for der skulle desserten serveres.. Jeg havde hverken planlagt fest eller indslag, og var blot med som gæst, hvorfor jeg pænt bad tjeneren om at spørge nogle andre, og pegede i retning af festarrangøren og toastmasteren. Til det blev jeg vendt øjne af, hvorefter hun stormede videre for at overfuse de andre.
Flere gange sad vi om bordet og spekulerede i, om det mon var skuespils-tjenere som var indlejet til at være humoristisk sure med vilje; overfuse gæster, benægte servering, storme rundt så man som gæst måtte springe til side og rydde vejen for at hun kunne fare frem og tilbage. Som dagen skred frem og vi blev enige om at det nok bare var sådan de var, blev det et helt samtaleemne hvorledes man turde spørge efter brød/vin/en ekstra ske der havde været på gulvet/osv. Man skulle simpelthen tage sig mod til, og finde den bedst mulige måde at stryge særligt den ene kvinde med hårene, hvis ikke bare man skulle overfuses eller affejes i forespørgslen. Pinligt altså! Det er ikke meningen at selskabsgæster skal hundses med - også selvom gæsterne er 6 minutter forsinket med et indslag ifht. Tidsplanen. Det bør være et gensidigt samarbejde om at få dagen til at fungere, og de andre kunne lære lidt fra deres ene søde imødekommende storsmilende kollega.
Overnatningen:
Aftenen sluttede med ophold i kroens ekstrabygning, en slags barakker. Trods et lidt kedeligt ydre, var værelserne nydeligt rengjort, og smagfyldt indrettet i krostil, uden at virke slidte. Det tog dog en del af stemningen at samtlige lamper var hevet ud af stikkontakterne, så vi skulle ned og kravle under både borde, seng og stol for at tænde aftenbelysning på værelset.
Der var tilstede af diverse små fornødenheder, og lækkert tv med mulighed for chromecast. Det var dog det eneste der virkede, for selvom der var kanaler virkede fjernbetjeningen kun sploradisk, og det var svært at skifte ved manuelt tryk på tv'et.
Sengen var fin kvalitet, madrassen hverken slidt, tynd, hård eller for blød, og temperaturen på værelset var også god.
Dog fik vi knap lukket et øje grundet en vældig irriterende klik-lyd der i varierende takt, konstant var til stede. Vi slukkede el-radiatoren, og tjekkede om bruseren dryppede, toilettet løb eller termostaten stod og slog til og fra. Vi inspicerede sågar tagrenderne på den lille terrasse, om de stod og dryppede. Først næste morgen fandt vi ud af at samtlige gæster der havde overnattet i bygningens bagerste ende, havde været vidne til søvntorturet.
Alt i alt:
Smukke omgivelser, maden var smagsløs, omend til en overkommelig pris, betjeningen var fra visse sider fantastisk, fra andre elendig, og hvis Kroen får fixet klik-lyden kan man få en dejlig nats søvn.
Jeg tror dog jeg ville vælge et andet sted til mit næste selskab.
Læs mere
Dato for ophold: februar 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mere eller mindre kom vi tilfældigt fordi. Fik hver en stor kaffe latte og en skøn æblekage. Meget hyggelig og stemningsfyldt kro, smukt vedligeholdt og sødt personale. Kaffe var fin, ligeså æblekagen. Alt i alt et positivt besøg
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2022
Værdi
Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Har aldrig oplevet så dårlig opførsel af et voksen menneske og ejer af en virksomhed .
Sagen er den
Vi havde general forsamling og vi havde ikke betalt for drikkevarerne som var drukket oppe i en andet lokale. Da vi kommer ned til middagen efterfølgende.
Ejen stod gudhjælpended og råber af den stakkels tjener “ at vi skulle ha betalt de drikkevare der blev drukken, og der bliver ikke serveret noget som helst, før de har betalt dem.” Holdda op en opførsel overfor 21 måbede gæster. Det er simpelthen ikke acceptabel som chef med sådan opførsel. Du kunne sgu da i det mindste være går ud bagved. Vi ville aldrig gøre os tyv for ca 8 sodavand /øl vi skynde os og betale . Kan kun anbefale hende et kursus i hvordan man behandler sit personale, for uden dem var du ingenting . Kan kun ønske personalet alt godt i fremtiden.
Maden var ok, ikke til at falde på halen over .
Sagen er den
Vi havde general forsamling og vi havde ikke betalt for drikkevarerne som var drukket oppe i en andet lokale. Da vi kommer ned til middagen efterfølgende.
Ejen stod gudhjælpended og råber af den stakkels tjener “ at vi skulle ha betalt de drikkevare der blev drukken, og der bliver ikke serveret noget som helst, før de har betalt dem.” Holdda op en opførsel overfor 21 måbede gæster. Det er simpelthen ikke acceptabel som chef med sådan opførsel. Du kunne sgu da i det mindste være går ud bagved. Vi ville aldrig gøre os tyv for ca 8 sodavand /øl vi skynde os og betale . Kan kun anbefale hende et kursus i hvordan man behandler sit personale, for uden dem var du ingenting . Kan kun ønske personalet alt godt i fremtiden.
Maden var ok, ikke til at falde på halen over .
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2022Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: Ta et andet sted hen hvis i vil have en go oplevelse
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Hyggeligt sted, i et smukt område, vi sad på terrassen og fik en velsmagende frokost. Vi fik stjerneskud og pariserbøf som var lækker og fint anrettet.
Rigtig god og venlig betjening, og vi vil altid vende tilbage til Bromølle Kro, når vi er i området.
Rigtig god og venlig betjening, og vi vil altid vende tilbage til Bromølle Kro, når vi er i området.
Læs mere
Dato for ophold: august 2022Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Der blev ikke fundet nogen resultater. • Prøv at ændre eller slette din søgning for at læse spørgsmål og svar.
"De romantiske værelser lidt større. Der er også værelser med spa. Udsigt mod åen er bedst."Læs hele anmeldelsen
PRISKLASSE
1.447 kr. - 1.807 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
DanmarkSjællandVestsjællandHolbaek MunicipalityJyderup
ANTAL VÆRELSER
30
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registreringBROMØLLE KRO (Jyderup, Danmark) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor
Ofte stillede spørgsmål om Bromølle Kro
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Bromølle Kro?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Birkegårdens Haver (7,1 km), Fuchsiagården (2,6 km) og Skarresø (4,5 km).
Hvilke faciliteter er der på Bromølle Kro?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, morgenmad og restaurant.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Bromølle Kro?
Gæsterne kan få morgenmad og restaurant under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Bromølle Kro?
Ja, der er gratis parkering og sikker parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Bromølle Kro?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Jyderup Præstegård, Bromølle Kro og Cafe Forsinket.
Er kæledyr tilladt på Bromølle Kro?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Tilbyder Bromølle Kro forretningstjenester?
Ja, der tilbydes mødelokaler, selskabslokale og konferencefaciliteter.
Hvilke sprog tales af personalet på Bromølle Kro?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og dansk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Bromølle Kro?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Sct. Sørens Kilde (1,3 km) og Holmstrup Kirke (1,3 km).
Er Bromølle Kro handikapegnet?
Ja, der er kørestolsadgang og handikapegnede værelser. For specifikke forespørgsler anbefaler vi, at du ringer for at bekræfte.