Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel St Moritz Queenstown - MGallery Collection

Billeder fra rejsende (909)
Værelse og suite (417)
Videoklip (3)
Udmærkelsescertifikat

Om

Nr.26 af 60hoteller i Queenstown
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere GrønPartner
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Boblebad
Bar/lounge
Skiløb
Børnepasning
Gratis bus- eller taxatjeneste
Gratis internet
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Internet
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Rengøring
Privat altan
Roomservice
Minibar
Fladskærms-tv
Sikkert
Køleskab
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Bugtudsigt
Forretningsrejsende
Hotellinks
Besøg hotellets website
2.343anmeldelser
41spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.337
  • 668
  • 220
  • 82
  • 36
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
På nettet var der ikke mulighed for at bestille hverken suite eller værelse med søudsigt. Da vi ankom til hotellet kunne vi godt blive opgraderet til søudsigt med balkon og det valgte vi så at betale for. Der viste sig, at værelset ikke havde balkon, kun søudsigt. Vi blev efter mange diskussioner flyttet til et med balkon næste dag. Det fik vi ikke refusion for. Vi boede lige under restauranten og kunne høre personalet flytte rundt med borde ovenpå både aftener og morgener. Vi havde hjemmefra bestilt og betalt morgenmad. Personalet kunne ikke nogle af de tre dage finde ud af dette og måtte alle dage ud i receptionen for at konstatere at vi havde betalt for morgenmad, mens vi ventede på seeting. Personalet hev tallerkener og bestik væk fra bordet før vi havde spist op og vi måtte så selv finde andet bestik ved et andet bord. Når nogle gæster forlod bordene, tørrede personalet lige bordet for krummer med hånden. De mandlige tjenere var ok, bortset fra en aften til middagen, hvor køkkenet var løbet tør for polenta som tilbehør og tilbød os kartofler. Det var ok for os. Vi fik så fisken serveret uden kartofler og med en besked om at kokken ikke havde tid til at tilberede kartofler til os. Vi sagde at vi godt kunne vente til han fik tid og fik så kartoffelmos en halv time efter vi havde spist fisken. Der var skårede kopper. Der var skrevet noget på regningen fra minibaren som vi ikke havde købt. Personalet ved indgangen og kufferthåndteringen var rigtig gode. Hotel og værelser er flot moderniseret med lækre møbler og lækkert badeværelse og thekøkken.
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Komfortabelt og ikke prætentiøst hotel med velsmagende restaurant og fremragende omsorgsfuldt personale. Vores værelse åbnet på den mest fantastiske udsigt over The Remarkables afspejlet i den dybe gletsjer sø. Kort gåtur til Queenstowns største centrum og et par gader ned ad bakke fra Bobs Mountain Gondola.
Læs mere
Værelset, perfekt. Masser af plads, komfortable senge og søvnige bløde puder. Vidunderligt personale, der altid er venlige og hjælpsomme. Morgenmad er bedst. Har ikke forladt endnu & ser allerede frem til at komme tilbage!
Læs mere
Dette skal være en 3. 5-stjernet hotel med hyggelige værelser og grundlæggende faciliteter. Den panoramaudsigt over søen skal også værdsættes. Problemet var, at vores 'Lake View' værelse var en af flere der er direkte under restaurant og konferencerum. Den konstante thumping & scraping indtil midnat & genstart klokken 4 om morgenen betød, at skuffende nok var en god nats søvn aldrig mulig under vores 2 nætters ophold. Bliv ikke fanget som vi gjorde, og sørg for at stille spørgsmålet, når du bestiller.
Læs mere
Gaden. Moritz var perfekt til os for vores tre overnatning i Queenstown. Vores værelse havde et separat soveværelse fra området levende. Indretningen var varm og indbydende. Sengen og sengetøj var luksuriøse. Sørg for at få et værelse med udsigt. Morgenmaden var god. Hotellet ligger tæt på byen. . . du behøver ikke en bil at komme rundt. Det havde en god træning facilitet (lille, men tilstrækkeligt.) De havde også et vaskerum, som er rart, når du rejser i lange perioder og gør mange udendørs aktiviteter. Gåtur fra byen kræver en til at gå op ad en kort, stejl bakke.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
146 $ - 305 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
st moritz queenstown hotel queenstown, st moritz hotel queenstown, queenstown st moritz hotel
TIDLIGERE KENDT SOM
St Moritz Queenstown
PLACERING
New ZealandSouth IslandOtago RegionQueenstown
ANTAL VÆRELSER
134
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering