Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Blue Lagoon Avia Villas
Jalan Sarang Burung, 80771 Indonesien
Fuld visning
Vis alle billeder(347)347
Værelse og suite (81)
Pool og strand (77)
Vis priser for dine rejsedatoer
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alleHar du allerede booket dette hotel?
Fortæl os, så vi kan hjælpe dig med at planlægge.
Gns. 555 kr. pr. nat, 12/4 – 12/5
968 kr.
pr. overnatning
737 kr.
pr. overnatning
505 kr.
pr. overnatning
dec.
jan.
4. dec.
I dag
6. dec.
8. dec.
10. dec.
12. dec.
14. dec.
16. dec.
18. dec.
20. dec.
22. dec.
24. dec.
26. dec.
28. dec.
30. dec.
1. jan.
3. jan.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere
Om
4,5
Nr.1 af 8hoteller i Nusa CeninganSted
Værelser
Værdi
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Værd at vide
HOTELSTIL
Moderne
Romantisk
Sprog, der tales
Engelsk, Indonesisk
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Bar/lounge
Strand
Dykning
Gratis bus- eller taxatjeneste
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Wi-fi
Pool-/strandhåndklæder
Pool med udsigt
Udendørs pool
Privat pool
Saltvandspool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmad på værelset
Gratis pulverkaffe
Gratis te
Spiseområde udendørs
Snorkling
Fiskeri
Gåture
Bustransport
Biludlejning
Kuffertopbevaring
Concierge
Tagterrasse
Ligge-/strandstole
Solterrasse
Parasoller
Indtjekning døgnet rundt
Vaskeri
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Roomservice
Sikkert
Opholdsområde
Kaffemaskine/elkedel
Køleskab
Kabel-/satellit-tv
Badekar/brusebad
Telefon
Flaskevand
Private badeværelser
Fladskærms-tv
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Værelsestyper
Udsigt til pool
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Placering
Jalan Sarang Burung, 80771 Indonesien
Sådan kommer du derhen
Forholdsvis god til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 64 ud af 100
64
Bali Ngurah Rai Airport
30.5 km•
Se alle flyrejser
Udlejningsbiler
17 restauranter
inden for en afstand på 1 kilometer
3 seværdigheder
inden for en afstand på 1 kilometer
132Anmeldelser7Spørgsmål og svar0Værelsestip
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
Medlemsvurdering
- 108
- 7
- 9
- 3
- 5
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Blue Lagoon Avia Villas er et perfekt sted for (bryllupsrejse) par, der ønsker at slappe af, da der ikke er for meget at besøge i nærheden, men naturen. Placeringen i den blå lagune er betagende og gør tiden ved poolen eller restauranten meget speciel. Derudover er den private pool et højdepunkt.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Dato for ophold: november 2019Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Der var 12 af os, der lige kom op. Personalet var meget imødekommende og trak en tabel sammen i et privat område. Cocktails var lækre. Og i happy hour var det 2 til en cocktails og øl. Det var meget rimeligt prissat, og udsigten var spektakulær.
Læs mere
Dato for ophold: november 2019Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
+1
Jeg har opholdt sig ca. 6 nætter (hvilket er temmelig langt) alene med Blue Lagoon Avia Resort for at behandle mig selv efter et par uger på rejse gennem smukke Bali.
Du kan også kalde mig en hyppig rejsende med erhverv inden for luksushotelindustrien i 15 år.
Så tillid til min anmeldelse om hårde fakta, og du er fri til at acceptere mine personlige følelser.
Beliggenhed:
Billeder er rigtige! Det er oversiden af den blå lagune med en 100% udsigt rundt.
Gaden ender ved hotellet, kun et par butikker og Warungs i gåafstand, for at udforske den ø, du har brug for at leje en scooter (Hotel sørger for en rimelig pris).
Ingen jogging mulig på grund af det velkendte problem med hunde rundt i området.
Hotellet giver dig afhentning ved den gule brud, du skal bare fortælle dem om tid på forhånd.
Fra Sanur-stranden til hotellet er det ca. 30 minutter i alt.
Som hotelgæst har du ikke noget privatliv uden for villaen, da de også byder gæster udenfor velkommen. Jeg gav op for at få et solbad ved poolen omkring middag. Til mindre liggestole til hotellet - og gå i gæster.
Nogle gange er det sjovt at se alle Fake - Instagrammers, der er mange af dem!
Kære manager: Spørg dig selv, om du vil acceptere dette længere. Der er en dejlig solterrasse øverste etage, hvor du let kan give plads til kabindele. Hvorfor skulle jeg betale for et sted, som nogen nemt kan nå uden beregning?
Villa:
Jeg har opholdt sig i være 2, tæt på poolen. Hver villa er lidt anderledes i form, min var dejlig, fordi den har lidt grønt inde.
Fordele:
- God madras, myggenet og faciliteter overhovedet.
Du finder nok europæiske stik, plads i garderobeskabet, sikkerhedsboks, minibar, badehåndklæder, en stille og moderne aircondition og ordentlige badefaciliteter.
Vand- og toilettryk er godt, temperaturen på udendørs bruser er ikke konstant, men i slutningen stadig varm. Udvendig pool er fyldt med saltvand og rent (som hele ejendommen)
Gratis Nescafe / te og vandpåfyldning hver dag.
ULEMPER:
- Indgangsdøren lukkede ikke godt udefra, nogle gange var den åben, da jeg kom tilbage til villaen. Nogen fikseret det.
- De lever ikke ”økonomitanken” til slutningen. De beder om at hænge dine håndklæder op, hvis du ikke ønsker en ændring. Jeg gjorde det i 4 dage fra 6 og håndklæder blev alligevel erstattet.
- "Vær venligst plads" skiltet er helt unødvendigt. HSK ignorerer, først efter at have klaget til FO var det bedre et par dage senere.
- Glem ofte at udskifte kaffe, badehåndklæder
- Hvis du vil have gæster til at bruge skraldespande til deres brugte toiletpapir, skal du sørge for, at skraldespanden har et låg. Jeg springer over forklaringen, forestil dig hvorfor.
- Værelset var ikke uplettede. Jeg sagde også til FO, ingen er ligeglad med det.
- Intet velkomstbrev som forventet og leveret fra de fleste af de øvre priskategorihoteller på Bali
- Amatøragtig menu (kun mad) og intet informationskort i rummet
F & være
Det er mellem meget god og total katastrofe. Jeg har prøvet meget fra kortet (fordi det er begrænset).
Hvis du siger: Focaccia, toast, brød, bruscetta…. . det er altid den samme type hvidt hvede.
Cocktails smagte godt, men de er MEGET sindelighed med alkohol. For mig? - ikke noget problem, men jeg hørte et par andre gæster klage. I hvert fald: Jeg sætter pris på happy hour!
Focaccia er en vittighed. De skiver dig 4 stykker brød med olie. Det er det. Gebyr er € 7, 00
Bali Kopi smagte undertiden som vand. Jeg klagede ofte. Kvaliteten er ikke konstant.
Poke Bowl var virkelig god. Ceasars salat var forfærdeligt. Sandwiches er dårlige (tør kylling og brød), Smoothie Bowl var rart. Naturligvis afhænger dette indtryk af individuel smag, i min var det et stort kløft mellem værre og okay.
Nogle drikkevarer er helt overpris som et glas hvidvin koster € 8, 50
Desuden er det meste af mit tøj markeret med rust for evigt fra stole og borde der.
Flydende morgenmad var en dejlig oplevelse. Det koster IDR 270 k + 15% skat og service
Service:
Så meget potentiale og intet brug overhovedet.
- Manager (en fransk fyr som modtagelse bekræftet) nedsat ved resto mange gange uden engang at genkende nogen betalende gæst der. Ikke sikker på, om han forstår, at han er manager og repræsenterer hotellet og at være en rollemodel for personalet.
- Ikke engang en medarbejder genkendte mit navn eller mit rumnummer inden for 6 dage (og jeg gik ofte til Resto som tre gange minimum om dagen). Føles godt at være et nummer * ironi slukket
- De syntes undertiden meget forvirrede, man ser på tomme ansigter, og der er overhovedet ingen struktur.
- Nogle gange gør de et godt stykke arbejde og smiler og genkender dig som menneske og holder en lille lille snak.
- De har ikke det "specielle øje", du har brug for for denne priskategori
- FO var rart, altid med et åbent øre, men overhovedet ingen opfølgning angående ovenstående punkter
(Bare et tip: friske og kølige håndklæder leveret ved indtjekning giver dig et 100% positivt indtryk på det første look)
- At betale indkvartering med kreditkort koster en mystisk afgift øverst. At betale ekstramaterialet er uden tillæg. Ingen ved hvorfor!
- Ingen er interesseret i fedtede retter på soldækplatformen. Tre dage i træk samme plader
- Beskidte lag på liggestole ved poolen. Funfact: Du er i stand til at vaske dem
- Intet spørgsmål, mens du tjekker, om alt var i orden
Resultat:
Du betaler en masse penge for den samme service, som du modtager på ethvert vandrehjem eller lavbudget-hotel på Bali.
Hvis du vil bruge dette højere beløb, skal du være sikker på at du betaler for placering og privat villa!
I slutningen blev jeg skuffet og trist over, at nogle af ratings her er sandheden.
Lederen skal huske på, at forventningen om opholdet altid kommer med den pris, du betaler.
Jeg er ked af det, men efter min mening passer det ikke sammen.
Du kan også kalde mig en hyppig rejsende med erhverv inden for luksushotelindustrien i 15 år.
Så tillid til min anmeldelse om hårde fakta, og du er fri til at acceptere mine personlige følelser.
Beliggenhed:
Billeder er rigtige! Det er oversiden af den blå lagune med en 100% udsigt rundt.
Gaden ender ved hotellet, kun et par butikker og Warungs i gåafstand, for at udforske den ø, du har brug for at leje en scooter (Hotel sørger for en rimelig pris).
Ingen jogging mulig på grund af det velkendte problem med hunde rundt i området.
Hotellet giver dig afhentning ved den gule brud, du skal bare fortælle dem om tid på forhånd.
Fra Sanur-stranden til hotellet er det ca. 30 minutter i alt.
Som hotelgæst har du ikke noget privatliv uden for villaen, da de også byder gæster udenfor velkommen. Jeg gav op for at få et solbad ved poolen omkring middag. Til mindre liggestole til hotellet - og gå i gæster.
Nogle gange er det sjovt at se alle Fake - Instagrammers, der er mange af dem!
Kære manager: Spørg dig selv, om du vil acceptere dette længere. Der er en dejlig solterrasse øverste etage, hvor du let kan give plads til kabindele. Hvorfor skulle jeg betale for et sted, som nogen nemt kan nå uden beregning?
Villa:
Jeg har opholdt sig i være 2, tæt på poolen. Hver villa er lidt anderledes i form, min var dejlig, fordi den har lidt grønt inde.
Fordele:
- God madras, myggenet og faciliteter overhovedet.
Du finder nok europæiske stik, plads i garderobeskabet, sikkerhedsboks, minibar, badehåndklæder, en stille og moderne aircondition og ordentlige badefaciliteter.
Vand- og toilettryk er godt, temperaturen på udendørs bruser er ikke konstant, men i slutningen stadig varm. Udvendig pool er fyldt med saltvand og rent (som hele ejendommen)
Gratis Nescafe / te og vandpåfyldning hver dag.
ULEMPER:
- Indgangsdøren lukkede ikke godt udefra, nogle gange var den åben, da jeg kom tilbage til villaen. Nogen fikseret det.
- De lever ikke ”økonomitanken” til slutningen. De beder om at hænge dine håndklæder op, hvis du ikke ønsker en ændring. Jeg gjorde det i 4 dage fra 6 og håndklæder blev alligevel erstattet.
- "Vær venligst plads" skiltet er helt unødvendigt. HSK ignorerer, først efter at have klaget til FO var det bedre et par dage senere.
- Glem ofte at udskifte kaffe, badehåndklæder
- Hvis du vil have gæster til at bruge skraldespande til deres brugte toiletpapir, skal du sørge for, at skraldespanden har et låg. Jeg springer over forklaringen, forestil dig hvorfor.
- Værelset var ikke uplettede. Jeg sagde også til FO, ingen er ligeglad med det.
- Intet velkomstbrev som forventet og leveret fra de fleste af de øvre priskategorihoteller på Bali
- Amatøragtig menu (kun mad) og intet informationskort i rummet
F & være
Det er mellem meget god og total katastrofe. Jeg har prøvet meget fra kortet (fordi det er begrænset).
Hvis du siger: Focaccia, toast, brød, bruscetta…. . det er altid den samme type hvidt hvede.
Cocktails smagte godt, men de er MEGET sindelighed med alkohol. For mig? - ikke noget problem, men jeg hørte et par andre gæster klage. I hvert fald: Jeg sætter pris på happy hour!
Focaccia er en vittighed. De skiver dig 4 stykker brød med olie. Det er det. Gebyr er € 7, 00
Bali Kopi smagte undertiden som vand. Jeg klagede ofte. Kvaliteten er ikke konstant.
Poke Bowl var virkelig god. Ceasars salat var forfærdeligt. Sandwiches er dårlige (tør kylling og brød), Smoothie Bowl var rart. Naturligvis afhænger dette indtryk af individuel smag, i min var det et stort kløft mellem værre og okay.
Nogle drikkevarer er helt overpris som et glas hvidvin koster € 8, 50
Desuden er det meste af mit tøj markeret med rust for evigt fra stole og borde der.
Flydende morgenmad var en dejlig oplevelse. Det koster IDR 270 k + 15% skat og service
Service:
Så meget potentiale og intet brug overhovedet.
- Manager (en fransk fyr som modtagelse bekræftet) nedsat ved resto mange gange uden engang at genkende nogen betalende gæst der. Ikke sikker på, om han forstår, at han er manager og repræsenterer hotellet og at være en rollemodel for personalet.
- Ikke engang en medarbejder genkendte mit navn eller mit rumnummer inden for 6 dage (og jeg gik ofte til Resto som tre gange minimum om dagen). Føles godt at være et nummer * ironi slukket
- De syntes undertiden meget forvirrede, man ser på tomme ansigter, og der er overhovedet ingen struktur.
- Nogle gange gør de et godt stykke arbejde og smiler og genkender dig som menneske og holder en lille lille snak.
- De har ikke det "specielle øje", du har brug for for denne priskategori
- FO var rart, altid med et åbent øre, men overhovedet ingen opfølgning angående ovenstående punkter
(Bare et tip: friske og kølige håndklæder leveret ved indtjekning giver dig et 100% positivt indtryk på det første look)
- At betale indkvartering med kreditkort koster en mystisk afgift øverst. At betale ekstramaterialet er uden tillæg. Ingen ved hvorfor!
- Ingen er interesseret i fedtede retter på soldækplatformen. Tre dage i træk samme plader
- Beskidte lag på liggestole ved poolen. Funfact: Du er i stand til at vaske dem
- Intet spørgsmål, mens du tjekker, om alt var i orden
Resultat:
Du betaler en masse penge for den samme service, som du modtager på ethvert vandrehjem eller lavbudget-hotel på Bali.
Hvis du vil bruge dette højere beløb, skal du være sikker på at du betaler for placering og privat villa!
I slutningen blev jeg skuffet og trist over, at nogle af ratings her er sandheden.
Lederen skal huske på, at forventningen om opholdet altid kommer med den pris, du betaler.
Jeg er ked af det, men efter min mening passer det ikke sammen.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019
Værelser
Renlighed
Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Dette sted, mad og personale alt er bare fremragende. Elskede hver bit af vores ophold en af villaerne.
Fra shuttle-bussen, der modtog os til det forlader os tilbage ved gul bro, elskede vi hvert sekund af vores ophold på Avia-villaer. Hr. Rahmat (Manager) var meget venlig og det samme var alle stabe. Villaerne med pooler er meget afslappende. Sengen var super komfortabel og badeværelset meget rummeligt.
Udsigten fra swimmingpoolen såvel som Klyff-klubben var noget, du vil værdsætte for evigt i livet. Vi ville meget gerne vende tilbage igen og igen. Det gav os den bedste oplevelse af at besøge Bali og det er øer.
Tak Blå lagune Avia villaer!
Fra shuttle-bussen, der modtog os til det forlader os tilbage ved gul bro, elskede vi hvert sekund af vores ophold på Avia-villaer. Hr. Rahmat (Manager) var meget venlig og det samme var alle stabe. Villaerne med pooler er meget afslappende. Sengen var super komfortabel og badeværelset meget rummeligt.
Udsigten fra swimmingpoolen såvel som Klyff-klubben var noget, du vil værdsætte for evigt i livet. Vi ville meget gerne vende tilbage igen og igen. Det gav os den bedste oplevelse af at besøge Bali og det er øer.
Tak Blå lagune Avia villaer!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Dette sted ligger lige i toppen af klippen over Blue Lagoon, udsigten er absolut fantastisk! Så malerisk! Vores private villa var også meget flot, smagfuldt indrettet i en etnisk chic vibes, og vi elskede virkelig den dobbelte solbad over poolen, så køligt og afslappende sted at køle! Vi vil bestemt vende tilbage! Perfekt Bali-flugt!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Hi! If you have your breakfast at their restaurant, it will cost you between 6 euros (90000rupiah) and 9 euros (130000/14000rupiah). The floating breakfast (for two people) is 350 000 rupiah (around 24 euros)
There isn’t an airport on nusa lembongan. You’ll need to get a boat to nusa lembongan and then walk across the bridge to nusa ceningan. Best thing to do is get a taxi from the boat and ask them to take you all the way there because Avia is at the top of several hills on nusa ceningan.
PRISKLASSE
185 kr. - 740 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
IndonesienBaliNusa Ceningan
ANTAL VÆRELSER
33
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registreringBLUE LAGOON AVIA VILLAS (Nusa Ceningan, Indonesien) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor
Ofte stillede spørgsmål om Blue Lagoon Avia Villas
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Blue Lagoon Avia Villas?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Blue Lagoon Cliff Jump (0,09 km), Secret Beach (0,6 km) og Mahana Jumping Point (0,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Blue Lagoon Avia Villas?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, pool og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Blue Lagoon Avia Villas?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Blue Lagoon Avia Villas?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Blue Lagoon Avia Villas?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Blue Lagoon Avia Villas?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er The Dungki Bendega Resto, Yuyu Resto Ceningan og Next Level Cafe Ceningan.
Er der mulighed for at dyrke motion på Blue Lagoon Avia Villas?
Ja, gæsterne har adgang til pool under deres ophold.
Hvilke sprog tales af personalet på Blue Lagoon Avia Villas?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og indonesisk.