Ramla Bay Resort
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Ramla Bay Resort

Our Room - Junior Suite
Billeder fra rejsende (3875)
Room
Værelse og suite (806)
Bar at the Ramla Bay Resort
Spisesal (271)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.

Vis priser for dine rejsedatoer

Har du allerede booket dette hotel?
Fortæl os, så vi kan hjælpe dig med at planlægge.
Gns. 267 kr. pr. nat, 2/102/11
636 kr.
pr. overnatning
452 kr.
pr. overnatning
267 kr.
pr. overnatning

feb.

mar.

10. feb.
I dag

12. feb.

14. feb.

16. feb.

18. feb.

20. feb.

22. feb.

24. feb.

26. feb.

28. feb.

2. mar.

4. mar.

6. mar.

8. mar.

10. mar.

12. mar.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere

Om

Nr.6 af 13hoteller i Mellieha
4,1 ud af 5 bobler
Sted
4,2 ud af 5 bobler
Værelser
4,1 ud af 5 bobler
Værdi
4,3 ud af 5 bobler
Renlighed
4,2 ud af 5 bobler
Service
4,2 ud af 5 bobler
Søvnkvalitet
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.

Hvis du er på udkig efter et familievenligt hotel i Mellieha, så led ikke længere end Ramla Bay Resort.

Vartegn i nærheden, som for eksempel Popeye Village Malta (2,9 km) og The Sanctuary of Our Lady of Mellieha (3,2 km), gør Ramla Bay Malta til et godt sted at bo, når man besøger Mellieha.

Værelserne på hotellet har fladskærms-tv, aircondition og minibar, og det er nemt at komme online med gratis internet.

Gæsterne har adgang til roomservice og concierge på Ramla Bay Resort. Derudover tilbyder Ramla Bay Resort pool og morgenmad, hvilket vil gøre din tur til Mellieha endnu bedre. Og som en ekstra service er der gratis parkering for gæsterne.

Mens du er i Mellieha bør du opleve grillrestauranter i nærheden, som for eksempel 717 Bar and Grill eller El Rodizio Brazilian Restaurant.

Det bedste af det hele er, at Ramla Bay Resort gør det let at opleve mange fantastiske seværdigheder i Mellieha, som for eksempel Beskyttelsesrummet i Mellieha og Koperattiva Rurali Manikata, hvilket er nogle populære historiske steder.

Personalet på Ramla Bay Resort ser frem til at møde dig under dit besøg.

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis internet
Fitnesscenter
Pool
Bar/lounge
Strand
Sejlads
Indendørs legeområde til børn
Parkering
Wi-fi
Omklædningsrum til fitness/spa
Sauna
Pool-/strandhåndklæder
Pool med udsigt
Indendørs pool
Udendørs pool
Café
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Børnevenlig buffet
Spiseområde udendørs
Snackbar
Menuer til særlige kostkrav
Salgsautomat
Bar ved poolen
Kanosejlads
Dykning
Spillelokale
Snorkling
Udlejning af vandsportudstyr
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Børnepool
Høje stole til børn
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Biludlejning
Taxakørsel
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Fodmassage
Helkropsmassage
Tyrkisk bad
Hovedmassage
Massage
Salon
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Valutaveksling
Gavebutik
Udendørsmøbler
Butikker
Tagterrasse
Ligge-/strandstole
Solterrasse
Parasoller
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Vaskeri
Strygeservice
Værelsesfaciliteter
Mørklægningsgardiner
Aircondition
Privat strand
Rengøring
Privat altan
Minibar
Køleskab
Fladskærms-tv
Roomservice
Sikkert
Telefon
VIP-faciliteter
Garderobe-/tøjskab
Private badeværelser
Flise-/marmorgulv
Værelsestyper
Havudsigt
Udsigt til pool
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er officielt vurderet efter standarderne for Hotelstars Union.
4,0 af 5 stjerner
HOTELSTIL
Mellemklasse
Havneudsigt
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk og 2 mere

Placering

Triq Ir-Ramla, Mellieha, Island of Malta MLH 7100 Malta
Sådan kommer du derhen
Forholdsvis god til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 55 ud af 100
55
Luqa Airport

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 1.502
  • 1.212
  • 532
  • 189
  • 105
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Ralph B skrev en anmeldelse okt. 2019
Kolding, Danmark
4,0 ud af 5 bobler
Her var fint og rent. Maden god og fine pools. Ingen strand! Intet at gå efter i nærheden.
Betjeningen fin. Værelser rene og fine. Udflugt til den blå lagoone indgik i prisen men var noget af en skuffelse.
Læs mere
Dato for ophold: september 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
NMGP8300 skrev en anmeldelse aug. 2019
Odder, Danmark
3,0 ud af 5 bobler
Vi boede på Ramla Bay Resort i en uge i juli 2019 og havde glædet os til opholdet og lækker mad. Anmeldelserne så gode ud, så vi regnede med at det var et godt sted vi havde valgt.

Selve hotellet er udmærket - den gamle del, hvor vi boede, er en smule slidt. Aircondition virkede ikke på vores værelse, men vi fik dog uden de store problemer et nyt værelse efter den første (meget varme) nat.

All-inclusive betyder IKKE "alt inklusive" på dette sted. Der er mange restauranter og barer, men du må kun spise på én af restauranterne samt få snacks i én af poolbarerne. Maden på restaurant Horizon, som er den restaurant som gæster i den gamle del må spise i, er ved første øjekast ok. Men allerede den 2. aften tænkte vi, at vi nærmest ikke havde lyst til at spise den mad resten af ugen. Menuen lød umiddelbart lækker nok, og maden blev også til dels anrettet pænt, men smagen var utrolig kedelig. En asiatisk nudelsuppe indeholdt f.eks. ikke nudler og smagte af oksebouillon fra terning. Den fik lov at blive stående urørt. Når der blev serveret fisk var det fyldt med ben, hvilket måske er normalt på Malta (det ved jeg ikke, da jeg aldrig har været der før) men jeg er færdig med fisk, så snart jeg får det første fiskeben i munden. Der var en masse "sammenkogte retter", som ikke var særlig velsmagende. Der var en masse blandede salater, som lignede noget der var klasket sammen af gårsdagens rester. Alt i alt fik vi indtrykket af en stor industri-kantine. Personalet i restauranten var vældig flinke, men det kunne ikke opveje de dårlige smagsoplevelser.

Frokostbuffeten bestod umiddelbart i mange rester fra aftensmaden, hvilket selvfølgelig er fornuftigt i forhold til madspild, men det gjorde ikke frokosten attraktiv. Vi spiste kun frokost én gang i Horizon. Resten af ugen spiste vi frokost i poolbaren, hvor hele a-la-karte menuen var til rådighed for all-inklusive-gæster og maden var helt udmærket.

Drinks skulle også være med i all-inklusive og i vejledningen, som man får udleveret på hotellet ved ankomst står, at enkelte drinks kunne være undtaget fra all-inklusive. Realiteten er dog, at der kun er 5 drinks med alkohol, du kan få: piña colada, sex on the beach, blue lagoon, harry wallbanger, tequila sunrise. Resten er for egen regning. Der er én slags øl du kan få (Carlsberg).
Vi brugte en del tid på at finde ud af, i hvilke varer vi overhovedet kunne få all-inklusive, for det er forskelligt fra sted til sted på resortet.

Området omkring Ramla Bay er skønt - lækkert vand og gode pools. Og dejligt med turen til Comino, som også var med i all-inklusive.

Men hvis du ikke vil spise på resortet, er der langt til andre restauranter. Nærmeste by er Mellieha. Der kører en gratis shuttle-bus én gang pr dag (kl 9:30 og hjem igen kl 12:30). Den kan man dog ikke være sikker på at kunne komme med. Man skal bestille tid og det kan man kun gøre på selve dagen (dvs inden kl 9:30 samme dag). Der er kun plads til få personer. Det lykkedes ikke os at komme med den gratis bus. Vi tog en taxa, hvilket kostede 12 euro (husk at aftale pris inden I kører - på vej hjem ville chaufføren have 17 euro. Vi fik dog aftalt os frem til samme pris som på udturen).

Alt i alt havde vi en dejlig ferie, men vi var skuffede over maden og vil aldrig vælge all-inclusive på Ramla Bay igen.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Michelle J skrev en anmeldelse jun. 2018
Aalborg, Danmark
3,0 ud af 5 bobler
Flot hotel, god kvalitet mad og drikke. Men alt for megen unødvendig kontrol til gene for gæster med AI! Trods armbånd skal nøglekort og rum nummer vises igen og igen og KUN en drink pr. Person ad gangen (man føler sig konstant mistænkeligt gjort som om man vil snyde når man har AI på dette hotel - den frihed mange vælger AI for at have får man ikke her!) ved ankomst får man 1 a4 ark udleveret udelukkende med strikse regler for AI på hotellet. Rengøringen overfladisk og ikke særlig grundig. Langsom/ringe betjening i restaurant trods rigeligt med tjenere tilgængelige. Dårlig informations niveau. Udprintet AI specifikation kunne man ikke regne med (poolbaren skulle bl. A. have åbent til 23, hvilket den ikke havde!) generelt havde hotellet et kapacitets problem ved poolen ift at få en liggestol hvis ikke man var nede med håndklæde inden kl 10.30 og igen stort kapacitetsproblem ift at få en siddeplads udendørs om aftenen! Kedelig/mangelfuld underholdning om aftenen. En dag var der ikke flere rene pool håndklæder til rådighed heller og her koster det 2,5 euro pr skift til rent pool håndklæde. Bøvl med kommunikationen hotel reception og restaurant imellem ift. Dem vi rejste med boede i den nye del og vi boede i den gamle del og man som AI gæst på de 2 dele af hotellet ikke har adgang til de samme restauranter gjorde det problematisk at være på ferie sammen på dette hotel. Liggestole i dårlig stand trænger til udskiftning. Mojitobar og strand område lukket 1 dag/aften til privat arrangement. Synd hotellet ikke er gearet til AI og mængden af gæster som det er lige nu. Vi kommer IKKE igen og kan ikke anbefale dette hotel som AI hotel som det køre nu, der skulle ske en stor ændring i hotellets holdning til AI gæster og generel stramning af service niveau og laves mere plads til både liggestole ved poolen og udendørs områder ved bar loungen om aftenen.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2018Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Robert V, Manager hos Ramla Bay Resort
Svarede d. 28. jun. 2018
Dear Michelle J Thank you for finding time to write your review. We are sorry that your stay was not as expected and we would like to clarify few things as follows. Unfortunately not all guests are honest as you and we had cases where they would find the AI bracelet and/or claim to forgotten it in the room and they would consume items and even worst put them on other peoples bill and that caused a lot of issues for honest guests on checking out. We believe that a simple show of an additional identification by means of key cards is not much of a trouble as it stopped the abuses we experienced in previous years. The pool towels have an environmental ECO tax of Euro 2,50 if changed and the amount goes for future projects that will embellish our environment thus make it healthier and safer for all. Still there is the option that one can opt out of it if one wishes. The outdoor seating capacity is regulated by strict European Tourism board and the amount of sunbeds allowed is as required. Furthermore our resort is one of handful that has the variety of a sandy beach, rocky beach, outdoor and indoor pools and if all utilized equally, there is never an issue of space for the guest. Most of the days we even started allowing non residents in as the pool area was not utilized to its maximum. From time to time we have different type of functions, birthday parties, welcome parties and our beach is extremely popular for weddings and closing it for an hour before its official closing time we believe is not an issue to anyone especially when all concerned are advised ahead with signs displayed. To find the right balance for all guests who would like to be in quiet, those with children and others who would like to stay drinking longer, our Sunset bar remains open until midnight so by closing the other ones at 10 PM proved to be the right formula as its been used for many years and constant near full occupancy so far until April 2019 speaks for itself. Again we thank you for staying with us nd we hope that the above gives you a different perspective of hotel operation. Wishing you long life and prosperity
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
michael Larsen skrev en anmeldelse jun. 2018
3,0 ud af 5 bobler
Super mad på hotellet, og gode drinks, dog ret begrænset i forhold til AI.

Vilkår for AI blev ændret i løbet af ugen, men ingen skilte nogen steder, og der udleverede materiale vedr. AI passede alligevel ikke til at starte med.

Elendig "rengøring" af værelset, aldrig oplevet dårligere på trods af 10 euro tip den første dag...

Værelsesnummer og papkort skal vises igen og igen og igen og igen, på trods af man går med armbånd, og hvis man bestiller "for mange" drinks så tjekker de hvor mange man rejser. Dog forskel på hvem man møder i baren.

Alt for lidt liggestole i forhold til hotel størrelse.

Samlet vurdering, ulemper opvejes ikke af fordele, så kommer nok ikke igen.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2018Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Robert V, Manager hos Ramla Bay Resort
Svarede d. 24. jun. 2018
Dear michael l Thank you for finding time to write your review. We are sorry to read that you experience was not as expected and we took note of it, however we also need to clarify few points. Our AI list has been established together with the Tour operators before the summer season and it can not be changed before it expires so at no point in time did we change it during your stay. Furthermore we understand that it may be frustrating when asked to produce your key card to verify the name and room number although on AI, but we have and still are experiencing guests who have different motives by claiming to be on AI, either by finding the armband or bringing an excuse that they forgot it in the room, consume different items and put them on other guests names. Subsequently creating unpleasant experience for some gusts on check out when they find items that have not been consumed by them, so a few second check avoids a lot of confusion for everyone and makes each and every ones stay more pleasant. We thank you again for staying with us and wish you long life and prosperity
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Tina S skrev en anmeldelse okt. 2017
Hjørring, Danmark
+1
5,0 ud af 5 bobler
Vi var afsted som par og trængte til afslapning. Her er mange muligheder. Flere pools, bla også saltvands og en indendørs. Der er også mulighed for div behandlinger i spa afdelingen.
Man kan komme på ture direkte fra hotellets strand. Der er masser af solsenge ved både pools og ved stranden. Gode spisemuligheder, jeg vil fremhæve Mojitos Beach Bar hvor man spiser fantastisk.
Vi havde morgenmad includeret i Terramar Restaurant, der var stort udvalg og noget for alle. Bla kunne man hver dag få lavet sin egen omelet. Masser af frisk frugt, brød, pålæg, kager og lune retter. Rigtig lækker morgenmad, det var muligt at sidde både ude og indenfor.
Vi var heldige at blive opgraderet til et værelse i den helt nye bygning, super lækkert. Der bygges stadig, men ikke noget som generede os. Eneste minus på stedet er de mange katte, men lader man være med at fodre dem holder de sig heldigvis væk.
Vi havde et dejligt ophold og kan varmt anbefale stedet til andre uanset om man er børnefamilier, unge, ældre osv.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2017Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra wardms
Lincoln, Storbritannien1.854 bidrag60 nyttige stemmer
I didn't stay all inclusive so can't answer every question. I know it's not EVERY restaurant at the hotel though. Sunbeds are free. There is a charge to change pool towels. There is also a charge for the room safe.
Bente S skrev et tip okt. 2016
Jylland, Danmark5 bidrag3 nyttige stemmer
5,0 ud af 5 bobler
"Hotellet er generelt stille med elevatorer flere steder."
Læs hele anmeldelsen
Ole Vagnkjær skrev et tip jun. 2015
Fredensborg, Danmark22 bidrag4 nyttige stemmer
2,0 ud af 5 bobler
"Altaner er små og ikke egnet til at tage sol på, så ikke så afgørende hvilket værelse der vælges."
Læs hele anmeldelsen
Bente C skrev et tip maj 2015
Svaneke, Danmark19 bidrag14 nyttige stemmer
4,0 ud af 5 bobler
"High up, overlooking Gozo"
Læs hele anmeldelsen
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Mellieha-området.
PRISKLASSE
231 kr. - 593 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
ramla bay hotel mellieha, hotel ramla bay, ramla bay resort malta, ramla bay malta, malta ramla bay, ramla bay hotel malta
PLACERING
MaltaIsland of MaltaMellieha
ANTAL VÆRELSER
479
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

RAMLA BAY RESORT (Mellieha, Malta) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Ramla Bay Resort
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Ramla Bay Resort?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Armier Bay Beach (0,8 km), Wied Musa Battery (0,9 km) og Ramla Tal-qortin (0,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Ramla Bay Resort?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, restaurant og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Ramla Bay Resort?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Ramla Bay Resort?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og bar ved poolen under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Ramla Bay Resort?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Ramla Bay Resort?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Byblos Lebanese Restaurant, Osteria Tropea Restaurant og Hola Beach Club.
Er der mulighed for at dyrke motion på Ramla Bay Resort?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Ramla Bay Resort transport til/fra lufthavn?
Ja, Ramla Bay Resort tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbyder Ramla Bay Resort forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.
Hvilke sprog tales af personalet på Ramla Bay Resort?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, spansk, fransk, tysk, italiensk og serbisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Ramla Bay Resort?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Beskyttelsesrummet i Mellieha (3,2 km), White Tower (1,8 km) og Koperattiva Rurali Manikata (5,2 km).
Alle hoteller i MelliehaTilbud på hoteller i MelliehaBillig rejse til Mellieha
AktiviteterRestauranterFlyrejserRejsehistorierKrydstogterUdlejningsbiler