Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel A/S Molskroen Djursland

Gem
Videresend
HovedGaden 16, Ebeltoft 8400 Danmark
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Booking.com
Agoda.com
Vis 9 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (37)
Værelse og suite (10)
Spisesal (4)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.1 af 6hoteller i Ebeltoft
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Det behøver ikke være svært at finde det ideelle luksuriøse hotel i Ebeltoft. Velkommen til Hotel A/S Molskroen Djursland, et godt valg for rejsende som dig.

Ørnbjerg Mølle (3,9 km), som ligger lige i nærheden, gør Hotel A/S Molskroen Djursland til et godt valg for dem, som er interesserede i at besøge dette populære vartegn i Ebeltoft.

Værelserne på Hotel A/S Molskroen Djursland har fladskærms-tv og opholdsområde, og gæsterne kan holde sig forbundet med gratis wi-fi.

Der er også lounge på Hotel A/S Molskroen Djursland. Har du brug for et sted at parkere? Der er gratis parkering på Hotel A/S Molskroen Djursland.

Hvis du er på udkig efter en steakhouse-restaurant, så overvej at besøge A Hereford Beefstouw Ebeltoft, som ligger i nærheden af Hotel A/S Molskroen Djursland.

Husk også at se et historisk museum, som Det gamle rådhus på din tur.

Hotel A/S Molskroen Djursland ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Ebeltoft.

Læs mere
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Strand
Cykler til rådighed
Børnepasning
Forretningscenter med internetadgang
Mødelokaler
Opladningsstander til elbiler
Wi-fi
Restaurant
Menuer til særlige kostkrav
Vin/champagne
Faxning/fotokopiering
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Roomservice
Sikkert
Opholdsområde
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Familiehotel
Sprog, der tales
Dansk,Engelsk,Tysk,Norsk
87anmeldelser1spørgsmål og svar7værelsestip
Medlemsvurdering
  • 50
  • 28
  • 7
  • 1
  • 1
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
skipperdk2015 skrev en anmeldelse d. 1. jul.
Gentofte, Danmark146 bidrag18 nyttige stemmer
Vi boede på hotellet 4 nætter. Vores værelse var i 2 etager med dejligt stort badeværelse + sofaarrangement i stueetagen samt 2 x 2 dobbeltsenge ovenpå. Trappen var temmelig smal og uden god belysning, men værst af alt knirkede den højlydt, når man bevægede sig på den. Rengøringen var OK, men ujævn mht, at der ikke altid blev fyldt op af shampo mv, at bademåtten manglede en dag osv. Morgenmaden var meget lækker, men uden nogen ændring eller tilføjelse i de dage, vi boede der. Personalet var meget venligt, smilende og hjælpsomt.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2020
Nyttig
Videresend
HHK131313 skrev en anmeldelse d. jul. 2019
Birkerød, Danmark121 bidrag35 nyttige stemmer
Hotellet ligger perfekt i forhold til ture i Mols bjerge eller i Ebeltoft. Værelset var stort og dejligt med lille terrasse. Badeværelset var ret lille, men ok. Alt var rent og der er virkelig meget roligt. Morgenmaden var lidt kedelig. Der kunne være mere frugt - ikke kun det frugt i små stykker til yougurten, men hele stykker frugt. Bedre brød og mere varieret brød kunne ønskes.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019Rejsetype: Rejste som par
Nyttig
Videresend
werner42 skrev en anmeldelse d. jul. 2019
Horsens, Danmark345 bidrag31 nyttige stemmer
I forbindelse med en fest på Molskroen havde vi reserveret værelse til overnatning. Vi fik et godt stort værelse i to etager i værelsesfløjen vest for hotellet med egen parkeringsplads uden for døren. I undeetagen er en opholdsstue med tunge møbler i engelsk stil, som absolut ikke passer ind i hotellers stil. Derudover er der et stort dejligt badeværelse med fritstående badekar, en lukket brusekabine samt to håndvaske. På første sal er der to soveværelser adskilt af en skydedør. Meget gode senge, hvor vi fik en god nats søvn. Meget rent overalt. I forbindelse med selskabet var der bestilt samlet morgenmad til de gæster, som overnattede på hotellet. Da vi kom til morgenmad, var der ikke dækket op og ingen plads til os, hvilket jeg påtalte. Den kvindelige tjener afviste arrogant, at der ikke var bestilt nogen fælles morgenmad, hvilket jeg tilbageviste. Efterfølgende kom hun dog tilbage og meddelte, at der var sket en "fejl", så vi måtte takke med et sammensat bord indendøre, selv om vejret var til udendørs servering. En sådan oplevelse havde vi gerne været foruden.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019
Værelser
Renlighed
Service
Rejsetype: Rejste med familie
Nyttig
Videresend
Majse Korter skrev en anmeldelse d. apr. 2019
Århus, Danmark63 bidrag3 nyttige stemmer
Vi købte billet til Strandhotellets fødselsdagsfest med 3-retters menu og vin ad libitum. De havde DJ på under hele festen. Bagefter kunne man købe drinks i baren. Vi overnattede i pænt og behagelig værelse og fik lækker brunch næste dag.
Læs mere
Dato for ophold: april 2019Rejsetype: Rejste med venner
Nyttig
Videresend
Perrys2100 skrev en anmeldelse d. aug. 2018
Holte, Danmark137 bidrag65 nyttige stemmer
Vi var på et ophold hos jer med to overnatninger fra den 23. juli 2018 til 25. juli 2018. Opholdet var katastrofalt fra start til slut, og jeg har aldrig oplevet noget lignede. Aldrig har jeg oplevet en så arrogant kommunikation og aldrig har jeg oplevet en så ringe service. Vi var målløse! Det starter med, at vi efter en lang rejse med to små børn sætter os i jeres restaurant for at spise frokost. Eller det vil sige, jeres noget arrogante tjener bad os vente 10 min. så han lige kunne tjekke, om han havde et bord skønt restauranten blot var halvt fuld. 10 min. synes noget lang tid, når man (i) kan konstatere selv, at der var masser af borde og (ii) når man har et barn med på knapt 2, der har rejst i 5 timer. Men det var faktisk ikke så meget det, der blev sagt, det var mere attituden - en så arrogant tjener skal man lede længe efter. Der var i øvrigt ingen højstol til vores datter, og som det jo så skulle vise sig, ingen børnevenlige retter på frokostmenuen. Jeg spurgte tjeneren af to omgange, om vi kunne finde en løsning på det, og først da min mand for tredje gang spurgte, og efterfølgende måtte hidse sig op, og insistere på, at tjeneren spurgte køkkenet om ikke de kunne lave et stk. rugbrød med en fiskefilet fandt I en løsning. Ydermere kunne jeg så dagen efter konstatere, at vi havde betalt 150 kr. for vand! 55 kr. for et glas æblemost til vores datter, 45 for min saft og 95 kr. for 1/2 L. Øl. Det synes jeg simpelthen er noget svineri. Tænk at tage penge for vand og så til med til vores to-årige datter, der ikke drak andet end sin æblemost. Om aftenen havde vi set frem til at nyde roomservice på terrassen foran vores værelse. Men også her blev vi slemt skuffede og igen målløse over det serviceniveau, der mødte os. Den såkaldte roomservice var enten snacks eller østers, og da vi ringer ned i restauranten for at høre, om vi kunne bestille noget aftensmad, og endda selv tilbyder at hente det, får vi at vide, at restauranten var fuldt optaget, så det kunne vi ikke. Jeg lader den lige stå er øjeblik. I var ikke villige til at lave to retter, som vi endda selv tilbød at hente... aldrig har jeg oplevet noget lignende. Der var ikke meget hjælp og hente på cafeen ved siden af. De ville ikke sælge os noget, da de citat “var bange for at få ballade med kroen”. Det var bare så langt fra ok. Aldrig har jeg oplevet noget tilsvarende. Dagen efter erfarede vi så, at I havde højstole, da jeres morgentjener med det samme tilbød os en stol. Han havde da trods alt forstået ordet “service”. For at sætte prikken over i’et, så havde I så fint tilbudt, vi bare kunne komme og hente badehåndklæder, hvis vi skulle på stranden. Det ville vi så benytte os af på afrejsedagen, men da jeg efterspørger håndklæderne kl. 10:10, får jeg at vide, at der pt. ikke var nogen, og at der ville gå 30 min. (!). Ja, det kan man ikke rigtig vente på, når man (i) skal tjekke ud kl. 11 og (ii) har en datter, der havde glædet sig til at bade. Det fandt I så en løsning på, men igen, først efter jeg måtte fortælle hvilke andre uheldige oplevelser, vi indtil videre haft med jer, og at vi ikke kunne vente en halv time, og at vi ikke havde mulighed for at benytte håndklæderne på værelset, da de alle sammen var snavsede og brugte. Ydermere så kunne jeres ishus så præsentere 1 stk. ung dame, der så noget træt ud af livet og som havde meget langt til smil, måske fordi næsten samtlige is på kortet var udsolgt - hvad ved jeg - men glad og smilende, det var hun f..... ikke. Som det fremgår af ovenstående, har jeg aldrig oplevet noget lignende, og jeg er simpelthen så skuffet og ked af, at vi har haft en sådan oplevelse med jer. Det er simpelthen uacceptabelt - især set i lyset af regningen vi blev præsenteret for da vi checkede ud.
Læs mere
Dato for ophold: august 2018Rejsetype: Rejste med familie
3 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Forrige
PRISKLASSE
185 $ - 273 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
DanmarkJyllandØstjyllandSyddjurs KommuneEbeltoft
ANTAL VÆRELSER
18
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Hotel A/S Molskroen Djursland
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Hotel A/S Molskroen Djursland?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Fregatten Jylland (5,4 km), Hos Walter - Vinbar (5,6 km) og Glasmuseet Ebeltoft (5,5 km).
Hvilke faciliteter er der på Hotel A/S Molskroen Djursland?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, restaurant og lounge.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Hotel A/S Molskroen Djursland?
Gæsterne kan få restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Hotel A/S Molskroen Djursland?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Hotel A/S Molskroen Djursland?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Cafe Moeslund, Restaurant Moment og Molskroen.
Tilbyder Hotel A/S Molskroen Djursland forretningstjenester?
Ja, gæsterne har adgang til forretningscenter og mødelokaler under deres ophold.
Hvilke sprog tales af personalet på Hotel A/S Molskroen Djursland?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, tysk, dansk og norsk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Hotel A/S Molskroen Djursland?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Porskær Stenhus (7,1 km) og Møllerup Gods (6,8 km).
Er Hotel A/S Molskroen Djursland handikapegnet?
Ja, der er kørestolsadgang og handikapegnede værelser. For specifikke forespørgsler anbefaler vi, at du ringer for at bekræfte.