Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Sabadell. Velkommen til Aparthotel Attica 21 Valles, et godt valg for rejsende som dig.
Aparthotel Attica 21 Valles har en lang række faciliteter, som for eksempel aircondition, tekøkken og køleskab, og det er muligt at komme online, fordi der er gratis wi-fi.
Hotellet har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice, for at gøre dit ophold endnu mere behageligt. Ejendommen har også lounge. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til gratis parkering.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i Sabadell, som f.eks. Mercat Central (2,6 km) og Espai Cultura Sabadell (2,6 km), er Aparthotel Attica 21 Valles et godt valg for turister.
Sabadell har masser af asiatiske restauranter. Så mens du er her, bør du besøge populære steder som for eksempel Kin Thai, Koyo II og Kote, der serverer nogle lækre retter.
Hvis du leder efter noget at lave, er Parc Catalunya (1,8 km) og Monument al Mil-lenari de Catalunya (1,6 km) gode steder at bruge noget tid, og de ligger alle i gåafstand fra Aparthotel Valles Hotel.
Aparthotel Attica 21 Valles giver dig det bedste af Sabadell lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.
Den første velkomst på ankomstdagen var virkelig dårlig. Medarbejderen i receptionen (navn udeladt men kan oplyses ved ønske fra hotellet) var så ubehøvlet og gav en virkelig dårlig service. Først og fremmest kiggede han på os, som om vi ikke var fine nok til hotellet. Dernæst ankom vi kl. 09:00 og fik af vide at værelset først var klar kl. 12:00, hvilket jo var okay som sådan, bortset fra at han også sagde at der var booket forkert fra Go Dream, der var booket 2 voksne og 1 baby påstod han, men på vores bekræftelse stod der 2 voksne og 1 barn (12 år), så det var rigtigt på vores booking. Vi går rundt i bagende sol i 2,5 time hvorefter vi ankommer til hotellet kl. 11:30 for at låne et toilet under ventetiden. Her spørg jeg høfligt samme medarbejder om vi må låne et toilet, hvor han svarer jeg har fortalt dig en gang at værelset først er klar kl. 12:00. Så siger jeg, jeg skal bare låne et toilet, okay siger han så og peger over på den anden side. Den anden medarbejder (en kvinde) i receptionen var rigtig høflig trods alt, og medarbejderen i restauranten var rigtig god (kunne dog ikke tale engelsk) men var meget serviceminded. Værelset var meget nedslidt, og dårligt rengjort. Der var meget støv flere steder, og ikke nok service til 3 personer (2 tallerkener, 1 kniv, 2 gafler og 2 skeer). Og vi fik kun udleveret et adgangskort til tre personer, så når vi måtte gå ud for at ryge, kunne de resterende på værelset ikke bruge strømmen eller airconditionen. Virkelig dårligt planlagt. Vi kommer med garanti ikke igen på dette hotel, priserne burde sættes markant ned, eller hotellet burde blive forbedret.…
Værelser rummelige og meget ren. Fremragende morgenmad med masser af valg. Aftensmad kan indtages i restauranten indtil kl. 23.00. I aftes havde vi en behagelig samtale med kokken, som var meget sympatisk.
Noget skuffende oplevelse. Hotellet er koldt på alle måder. Jeg kunne ikke lide ikke at se høflighedsvandet, selvom jeg burde have haft det fra mærket, jeg fandt på værelset. Morgenmad acceptabel. Anyway, værelset var rent.
Hotelreceptionisterne manglede høflighed, apartements reparationstilstand var ikke som forventet, vi foretrækker at betale lidt mere og få et hotel, der er renere og tættere på centrum af Barcelona.
Lejlighederne er meget rene og dejlige at se. Seng er stor og stor, stort tv godt udstyret køkken og vores lejlighed havde også en have. Pris / kvalitet er meget god! Jeg kommer tilbage, når jeg besøger Barcelona igen.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering