Hotel Ry
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hotel Ry er et godt valg, når du besøger Ry. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.
Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på Hotel Ry har fladskærms-tv og skrivebord.
I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel concierge og kuffertopbevaring. Gæster på Hotel Ry har også adgang til morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Ry, ligger Hotel Ry lige i nærheden af Tulstrup Kirke (2,1 km) og Alling Kirke (2,8 km).
Når du føler dig sulten, kan du prøve Umi Sushi og Lakeside - Restaurant, hvilket er fisk- og skaldyrsrestauranter, som er populære blandt både lokale og turister.
Det bedste af det hele er, at Hotel Ry gør det let at opleve mange fantastiske seværdigheder i Ry, som for eksempel Tscherning Stenen, Vilhelm Beck Stenen og Ånd Og Bogstav, hvilket er nogle populære monumenter.
Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Hotel Ry mens du oplever alt, hvad Ry har at byde på.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 26
- 24
- 23
- 5
- 6
- Filtrér
- Dansk
God service og dejlig mad. Og det er vel også hvad man kan forvente til prisen. Derfor 4 stjerner fra os. Vi kommer gerne igen.
Maden om aftenen var udmærket, skønt serveret af én meget travl tjener, der løb rundt og var ganske alene om restaurantbetjeningen.
Morgenmaden næste dag var helt i orden.
Kommer gerne igen med den service.
Vi boede i stuen og det brød vi os ikke om for man følte folk kunne glo ind på værelset. Der var meget støj der , for toget køre lige op af hotelet . Det vil sige hvis der var varmt og man vil åbne for frisk luft , så vil det være svært og sove. Til den pris , så syntes jeg det var tamt værelse. Jeg forstår ikke hvordan man har lavet brusekabine for det sejler med vand på gulvet og syntes det trænger til rengøring der inde. De skinner der sidder nede for neden er nogle rigtig skidt samlinger og det bære præg af manglende rengøring. Ved ikke om de selv syntes det er smart det bøjle noget utrolig upraktisk, for man mangler plads til og opbevare sit tøj. Aftensmaden var okay , men morgen maden der kunne man godt nok ikke synker laver når man gør så meget ud af og fortælle hvor meget de vil god mad. Det ægge noget det var utrolig klamt og få i munden ( som lastbilchauffør der har sejlet med stena line i mange år der ved man hvad pulver æg er ) MEGET skuffende at man server backoff brød utrolig tørt og sejt og komme igennem. Jeg har rejst meget derfor skriver jeg at den pris er dyr, for det de reklamer med harmoner slet ikke sammen, Jeg ligger på mellem 2 og 3 stjerner
Der var et håndklæde til to personer på badeværeslet - da vi gjorde opmærksom på dette i receptionen blev vi mødt med mistænklighed.
Da vi bookede overnatningen, fik vi at vide, at det ikke var muligt at bestille menu i Brasseri Rytteriet på en mandag. Da vi gik forbi brasseriet var der åbent, med spisende gæster og vi fik besked af tjeneren om, at dette skulle have været bestilt forud!!!
I stedet måtte vi tage til takke med et besøg i hotellets Gastropub, hvor vi bestilte 2 x Ribeye som begge var seje og uspiselige. Vi gjorde tjeneren opmærksom på problemet, men blev fejet af med, at det var beklageligt. Da vi skulle betale gav vi tjeneren muligheden for at give et nedslag i pris - og blev igen mødt med beklagelse, men prisnedslag blev afslået.
Vi gik sultne og skuffede i seng.
Dette er det ringeste ophold, vi har oplevet til dato. Personalet var ikke service-mindet og køkkenets præstation var på ingen måde samstemmende med prisen!
Under andre omstændigheder ville vi have nægtet at betale eller have bedt om at snakke med den ansvarshavende, men efter en dag med gentagne negative oplevelser på hotel Ry, magtede vi ikke at tage kampen
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering