Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel l'Ecrin du Val Claret

Oversigt
avenue de Grande Motte Le Val Claret, 73320 Tignes Frankrig Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmad inkluderet
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
Familieværelser
Bar/lounge
4-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Anmeldelser (175)
Filtrer anmeldelser
36 resultater
Medlemsvurdering
16
10
3
4
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
16
10
3
4
3
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 36 anmeldelser
Anmeldt d. 13. januar 2012

hej derude ! jeg vil bare lige skrive den her anmeldelse, da jeg andrer ikke skal lokkes til det her overfladiske hotel ! Udefra ser det helt perfekt ud men fakta er at servicen er uvenlig og arrogant. Overfladisk rengøring( ny shampoo tilføjes ikke og...Mere

Dato for ophold: januar 2012
Tak, Vincent S
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 15. april 2018

Reserveret her for vores årlige skiferie og hvad en fantastisk tid. Betingelserne var perfekte til at begynde med, som satte ferieens tone. Personalet ledet af Lauren gennemførte temaet. God mad kommer fra køkkenet i tide og godt fremlagt, stor bordtjeneste, rene værelser. Alt var perfekt...til os. Der var nogle grumpy gæster var utålmodige med køkken og service, men det siger jeg en af ​​to ting. Nogle gange har folk ting i gang, vi ved ikke om, og andre får brystet af det eller går i køkkenet og hjælper kokke. :) Absolut opholder sig her igen, Lauren kører du et godt skibMere

Dato for ophold: april 2018
Anmeldt d. 3. maj 2017

Vi absolut elskede vores ophold på Chalet Hotel L'Ecrin. Det er et af de bedste ski indkvarteringssteder vi nogensinde har boet på. Fantastisk mad, fantastisk Mark Warner personale. Fantastisk i huset swimmingpool og fritidsfaciliteter. Børnehaven til børn er skinnende rent. Vi vil helt sikkert vende...tilbage, tak fordi du Mark Warner!Mere

Dato for ophold: januar 2017
Anmeldt d. 10. april 2017 fra mobile enheder

Vi er lige kommet hjem fra en familie skiferie organiseret af Mark Warner. Mens vi havde en fantastisk familieferie med fantastisk forårs skiløb betingelser vi var skuffede over den Mark Warner service. For det første er der gode punkter. Sengene var yderst behagelige og chalet...hotel havde en dejlig atmosfære med masser af naturtræ. Swimmingpool-området var fantastisk for børnene og ganske pænt gjort selvom det ikke er helt så luksuriøse som billederne viser. The Mark Warner personale på L'Ecrin var alle meget hjælpsomme og flinke, i særdeleshed Lauren hotellets manager der gjorde sit bedste for at løse eventuelle problemer. Desværre er den Mark Warner erfaring/service føles til at være blevet degraderet siden vi sidst brugte dem omkring 10 år siden. Det er de vigtigste områder, der virkede ikke; Overførsel - ingen oplysninger på dette feriested, sneforhold, hvor tingene fungerer osv. på turen som de plejede at gøre. Ski Udlejning - værste start på ferien. Vi var nødt til at gå 10 minutter i sneen til Intersport ved ankomsten, og så vente 1 . 5 Timer i skibutik udstyres for vores ski udstyr, der var gamle og ikke for de standard af salg leje udstyr vi er vant til selv om vi havde betalt for mellemklasse og ikke grundlæggende. Så vi var nødt til at kæmpe tilbage til hotellet med alt uden hjælp af en bus eller Mark Warner personale. Det tog så lang tid, at det, da vi kom tilbage til hotellet kl. 7 : 15:00, vi havde gået glip af det meste af den velkomst tale. Maden - ikke at vide om den første aften om børns mad muligheder, så vores børn spiste meget lidt efter en lang dag. Kun ved udgangen gjorde vi ser et andet bord med børn spiser stegt kylling og kartofler end vores ville have elsket. Hotellets manager undskyldte at vi ikke havde fået at vide men det var for sent i almindelighed maden var ok, men ikke er den samme standard som det havde været i det tidligere. De første par dage portionerne var meget lille, men fik bedre, som den uge nået. Vin valg - de gratis vin blev ikke særlig god kvalitet så vi besluttede at betale for vores eget, men der var ingen vinkort, kun et par forskellige former for at vælge imellem i baren. Igen i den tidligere var altid mulighed for at vælge nogle gode kvalitetsvine til at betale for. Værelser - meget lille, men det værste var ingen andre end garderoben så nogen steder at placere foldede tøj opbevaringsplads. Også krogene til hang håndklæder på badeværelset var faldet ned fra væggen ikke havde været udskiftet og bruseren i vores andet badeværelset var bare en svag strøm. Heldigvis vores børns badeværelse bruseren fungerede bedre. Vores værelser var også ved siden af elevatorer, så vi oplevede en masse støj hver morgen og aften med den konstante larm fra løfteakslen og døre. Transfer morgen var et mareridt som folk er begyndt at bruge elevatorerne fra 4 : 30. Salg af - vores familie salg af undlod at arbejde på dag 2 det betyder, at vi var nødt til at vende tilbage til hotellet for at få den igen - udleveret. Vores børn var i skiskole så instruktører havde passet og var ikke glad for at tilrettelægge en midlertidig. Lauren i hotellets manager har gjort alt, hvad hun kunne for at få os tilbage ud på pisterne så hurtigt som hun også kunne men det var meget frustrerende og vi har aldrig haft dette ske i alle de 30 år, vi har skied. Transport tilbage til hotellet - vores overførslen tog meget længere end det burde have uden nogen trafikforsinkelser. En overførsel til venstre 20 minutter for sent på 9 : 30:00 da vi havde fået i bussen kl. 9 om morgenen for at nå et 9 : 10 afrejse. Vi havde forventet en 3 timers transport for at være der 2 timer før afrejse kl. 12 : 10 . Vi ankom til tæt på 1:00 om aftenen for en ca. 14 : 15 fly det betyder, at vi ikke havde tid til lufthavnen for at få styr på vores børn noget frokost, da de Grenoble lufthavn organisation er meget dårlig og den proces meget langsom på de enkelte trin. BA charterfly - der var ingen mad til køb på fly andre end drinks og nødder eller chokolade fordi det havde været udsolgt på et fly over. Dette er helt uacceptabelt som vores børn ikke havde spist siden morgenmaden. BA kabinebesætninger indrømmede, at det var sket noget hver søndag fly på denne Mark Warner charter for de sidste 5 uger, og de havde alle rapporterede det, men intet har gjort. Dette betyder desværre at vi vil ikke være rejser med Mark Warner igen og medmindre du har meget små børn, hvor der kræves, men jeg ville ikke være behageligt at anbefale dem til andre pasningsordninger element.Mere

Dato for ophold: april 2017
Anmeldt d. 28. marts 2017

Fra det øjeblik vi ankom, blev vi mødt af et meget venligt personale, der var mere end villige til at hjælpe os uanset hvor man kunne for at sikre, at vi endte i så hurtigt som muligt. Vores værelse var altid rene tak til rengøringspersonalet...og meget komfortabel. Middagene var fantastisk med 3 muligheder for en forret og 3 muligheder for en hovedret (altid med en vegetar udvalg) og så en varm dessert hver nat og kvaliteten var dejlige. De engelske morgenmad hver dag helt sikkert betød at man går ud på løjperne med en fuld mave. Hotellets faciliteter er dejlig, baren og et opholdsområde er rummelige og komfortable og være i stand til at slappe af efter middagen ved siden af en pejs var en fantastisk tilføjelse til enhver aften i. Poolen er et fantastisk måde at slappe af efter en lang dag på ski og en massage er helt sikkert de ekstra udgifter hen imod slutningen af ugen med massører ivrige efter at forstå de bekymringer og virkelig personaliserer oplevelse og boblebad. Du skal ikke lade sig narre af den klager, der i spa-området er en lang gåtur, er det virkelig ikke kan. og du er i betragtning af badekåber og pool-håndklæder til at tage med dig fra dit værelse. Derudover har bar Sky sports og så længe området er ikke travlt bartenderen er glade for at sætte på noget som kan være på spil. Adgang til pisterne er nemt med en kort gåtur eller en endnu kortere bus til elevatorerne betyder at du kan få den første lift hvis du ønsker det uden at skulle være til super tidligt. Adgang til centrum af val claret er god, og inden for en lille gåtur hvor der findes et stort udvalg af restauranter og barer. Personalet var klar med anbefalinger til torsdag kokkens friaften. Jeg vil helt sikkert anbefale dette sted til enten et par eller familie ferie. Det hjælpsomhed af personalet gjorde det til en behagelig atmosfære og maden samt beliggenheden gjorde det virkelig en særlig ferie for os.Mere

Dato for ophold: marts 2017
Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Spa
Morgenmad inkluderet
Boblebad
Børnepasning
Flersproget personale
Indendørs pool
Kørestolsadgang
Røgfrit hotel
Shuttle-service
Ved stranden
Roomservice
Gratis parkering
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
55
Prisklasse
167 $-593 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Frankrig > Auvergne-Rhône-Alpes > Savoie > Tignes
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
55
Prisklasse
167 $-593 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Frankrig > Auvergne-Rhône-Alpes > Savoie > Tignes
Billeder
Billeder fra rejsende (113)
Værelse og suite (33)
Spisesal (16)
Pool og strand (9)
Familie- og legeområder (19)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 37 hoteller i nærheden
Pierre & Vacances Premium Residence L'Ecrin des Neiges
186 anmeldelser
0,06 km væk
Hôtel Les Suites - Maison Bouvier
227 anmeldelser
0,15 km væk
Domaines du Soleil Residence Le Hameau du Borsat
27 anmeldelser
0,19 km væk
Hotel Le Curling
184 anmeldelser
0,23 km væk
Restauranter i nærhedenSe 111 restauranter i nærheden
Couloir Bar & Restaurant
273 anmeldelser
0,26 km væk
Oh La Vache Bistro Alpin
247 anmeldelser
0,24 km væk
Le Panoramic
439 anmeldelser
0,21 km væk
Karl Gustav
135 anmeldelser
0,24 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 57 seværdigheder i nærheden
Fresh Snowboarding
138 anmeldelser
1,36 km væk
L'Espace Killy
136 anmeldelser
0,19 km væk
Tignes Ski Resort
730 anmeldelser
0,36 km væk
Le Lagon swimming-pool
500 anmeldelser
1,2 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel l'Ecrin du Val Claret.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering