Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Berti

Videresend
Billeder fra rejsende (148)
Pool og strand (27)
Værelse og suite (25)
Oversigt
Via della Marina 19, 64028 Silvi Marina Italien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmad tilgængelig
Aircondition
Ved stranden
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
5-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Anmeldelser (331)
Filtrer anmeldelser
8 resultater
Medlemsvurdering
2
3
2
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
2
3
2
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 8 anmeldelser
Nogle anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 19. marts 2017

Jeg vil sige, at Grand Hotel Berti er et godt hotel med dejlig venligt personale, altid klar til at hjælpe dig, men har brug for at forny det gamle udsmykning af indretning og changè i noget nyt og friskt moderna stil. Fantastisk køkken og service.

Anmeldt d. 9. januar 2017 fra mobile enheder

Det var alt i alt et behageligt ophold for kun et par dage. Jeg ville ikke conceder det mere end 3 stjerner for at være ærlig. Værelserne er ret komfortable mit var ikke så stort, men jeg havde Adriaterhavet foran mig, da jeg kiggede ud...af vinduet , fantastisk udsigt! ! ! Hvad mere har du lyst ? Meget rene værelser og badeværelser, personale hovedsageligt alle var meget opmærksomme. Maden? Jeg vidste ikke spise der ikke sige, men Silvi er fyldt med fine restauranter overalt, fisk og skaldyr, pizza, bør du prøve deres aktuelt " Arrosticini " fårekød på et kebob tilberedt på åben trækul brand. Lækker, dejlig glas af deres aktuelle red wine " Montepulciano " . Du bare gå ud af hotellet, alt er i gåafstand, fantastisk, hvis du har børn. Så du skal have den lækre " gelato " is! Du befinder dig lige på stranden, byen Silvi Marina er meget lille, masser af biler alle steder. Så, jeg vil foreslå dig park det og glem alt om det bare gå rundt og nyde! Prisen vil jeg tilbud til billigere. CiaoMere

Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Rejsende vær opmærksom. I Italien star bedømmelsessystem er groft misbrugt. Dette er et slående eksempel. Hotellet er meget gamle og i sin herlighed dage det kan have været betragtet som 5 stjerner 20 plus år siden med en anden ledelse og service, men at det...ikke længere og spurgte om højere priser for dette alt placering er bare helt klart er uærlige. Hvis det var for at være 5-stjernet det burde gennemgår omfattende renovering og opdatere sig selv at tage et godt kig på den øvrige del af den konkurrence i det 5 stjernede klasse over hele verden i dag. Hotellets værelser har måske 2 elektriske stikkontakter og ikke gjort særlig godt placeret, så godt og lykke hvis du skal have flere til at opkræve enheder. Det var helt klart bygget længe før indførelsen af mobiltelefoner. Hotellet ligger kun forældet. Alle møblerne er gamle og slidte. Madrassen i en king size seng havde sammensunken dip på begge sider med en skinnebremse midt i den anvendte. Det var som om de tilføjet et lag skum over nedslidte madrasser af IKEA plads. Sengelinned og håndklæder er lav kvalitet og lave tråde. Ingen kroge i badeværelset for hang håndklæder. Der var ingen gratis hjemmesko eller shampoo eller body cream eller nogen af de basale selv et 3-stjernet hotel ville give ... Bare nogle billige brusegelé, sysæt og to sølle små barer af sæbe. Og hvad med funky utilitaristisk lofter og neonbaren belysning? Heller ikke telefonen arbejde, og da jeg havde brug for at ringe til receptionen var der ingen tegn eller instruktion om, hvordan i badeværelset til at ringe til receptionen for at få mine ubesvarede opkald. Normalt er der nogle høflighed mappe med komplet hotel information i nærheden af telefonen. Ikke så her. Rengøringen service er ok, men når de kom ikke på alle, og efterlad ikke toiletpapir når du er helt klart, det er temmelig dårlig. Aircondition sat til antarktiske fryse. Uanset hvordan vi nulstille den, hver gang vores nøglekort var vendt tilbage til en automatisk indstilling, så i den varme i juli måned vi var nødt til at bede om flere tæpper og sov under 3 senge dyner taget ud af det. Ikke at nævne, at når telefonen opkrævning, var ikke muligt. Elevatorerne er så gammel de faktisk var brudt sammen med et af vores gæster fanget indeni. Den maitre d', var en klassisk snob indtil den tredje dag han endelig gået i stykker et ægte smil, men vi kunne ikke lide hans behandling af personalet. Tjenerne var alle meget venlige og gjorde deres bedste for at imødekomme os men det skal nævnes, at den timer i restauranten er absurd og ikke sørger for de klienters rejesbehov. De holde sig strengt til begrænset åbningstid for alle tre måltider. I hvert 3-stjernet værd vens vurdering morgenmaden serveres i det mindste indtil 10 eller 10:30 om morgenen, men her er det mere end hurtige starter tidligt kl. 7:30 og slutter kl. 09:30 lyse og. Hvis du er på en feriedestination, hvorfor skal du blive behandlet som du er i et forretningsmøde? Og for Guds skyld, kunne restauranten industri i turistmål i Italien kontakt vågn op til det faktum, at resten af verden ikke spise frokost blot fra 1:30 til 14:30!? Hvis du er et hotel der falbød et internationalt klientel så må du tage højde for at klientel. Periode. På et 3-stjernet hotel i en varm sommer rejsemål, du burde få nogle gratis vand på værelset og ikke være nikkel-og-for hver eneste ting for det på restauranten. Det er bare dårlig forretning at være så nærig i detaljerne. WiFi er mangelfuldt. Hotellets lobby toiletter nedenunder er beskæmmende. To ting om dette hotel er noget for det - beliggenheden på stranden med to store pools med vade områder for børn og tennisbaner selvom jeg ikke gå ned for at se i hvilken tilstand de er i. En af pool-området var dækket af økonomi cement fliser med græs og ukrudt kommer op gennem et smuthul, plænen var fuld af crabgrass var det "ficodindia" på fødderne og ikke til. En af vores venner med en lille lille barn fandt endda et søm i græsset. Så, selv med pools, som var fint nok de er ikke beskrevet i den vedligeholdelse som skaber en til at stille spørgsmål om vandkvaliteten i poolen sig og hvorfor der er så meget at selv én lap med øjnene åbne efterlader dem brændende klor. Den anden ting er, at maden. Maden er god for et 3-stjernet, vil jeg ikke sige det er 5-stjernet niveau. Vi er så tæt på den epicentrum for visse italienske specialiteter som frisk mozzarella bocconcini endnu ikke var bedre end nogen købt. De skærer hjørner igen her. Restaurant servietter lige så gamle som de møbler, snuppede og laset, ikke engang godt nede. Loftet i spisesalen ligner en ufærdig etage i en skyskraber med elektriske ledninger til lamper alle i betragtning. Personalet er generelt venlig, men ikke uddannet i henhold til 5-stjernet kundeservice. Kun en håndfuld ville gøre denne kvalitet med en ordentlig uddannelse. Igen, ok, hvis det er et 3-stjernet, men ikke mere. Personalet gjorde mere støj med tallerkener og bestik clanging i spisestue og køkken områder end de gæster, der sad og ventede. Dette hotel er ikke det værd. Masser af andre boutique-hoteller her for at vælge imellem.Mere

Anmeldt d. 1. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg vil gerne til at starte denne anmeldelse af, at vi havde et fantastisk ophold på GBH gjort endnu mere behageligt af den fremragende og venlige medarbejdere. Selv om vi var den eneste engelske familie på feriestedet personalet gik alt, hvad de kunne, for at...være så venlig og medrivende som muligt. Selve værelset var meget rent og ryddeligt og af en god standard med en omgang hver dag, som gjorde at komme tilbage til værelset efter hver dag som var vi kommer tilbage til værelset for første gang ned service. Svømmebassinerne og pool-området er smukt og holdt skinnende rene med en masse opmærksomhed om rengøring af pools hver aften og/eller morgen dog i dette er korrekt for resten af det kompleks, der var altid holdt skinnende rene retfærdigvis skal selv strand. Vi tog vores 2-årige søn, der havde en hval af gangen. Hotellet er egnet for børn med sikker liv bevogtet pools og aktiviteter såsom en kids club og oppustelige hoppepuder osv. .. Ikke kun, når vi følte os helt afslappet i resort, men til enhver tid er det helt indlysende i Silvi som hvor meget de lokale virkelig elsker børn og på ingen tid som vi har i Storbritannien med mange gange følte, at de havde en 2-årige forstyrret nogen hvis, helt modsat. Vi var bekymrede over den balkon med vores søn på 4. sal og med at disse viste sig at være helt sikkert igen men med deres høje glas barrierer. Morgenmaden var dejlig med mere end nok muligheder for kager og kontinental / diverse lige så godt som de kok ved at blive forberedt til at lave en hvilken som helst havde bedt om som f. eks. bacon og pølse. Stranden var perfekt med et væld af liggestole og meget sikkert lavt vand selvom jeg fik stukket af en vandmænd på vores sidste dag, men der kan ske i havet alle steder i verden. Min eneste to bekymringer af vores ophold var det, hvad angår den første dag, vi skal købes to Jack Daniels og cola og en Fanta og som kom til 30 euro, og det vi følte os var temmelig stejl når i forhold til alle de andre barer og restauranter i det område vi ønsker imidlertid fuldt ud bortset fra, at det der ikke er sandsynligt, at vi ville blive en afgift på gebyrer i løbet af hotellet. Jeg må sige, at dette kunne give os ud for at bestille en yderligere drikkevarer fra baren i løbet af vores ophold i den viden om, at du kunne få et meget bedre tilbud ved at tage en kort gåtur op ad stranden. Vi har også klare dette af et besøg i et lokalt supermarked og køber en hel flaske JD til samme pris som to drinks. Min anden store bekymring (selv om ikke lade det ødelægge vores ophold) var, at jeg har en tendens til at blive meget træt af bare ligge på stranden hele dagen og bestilte dette hotel på grund af den annoncerede vandsport - desværre da jeg spurgte om de sejlads windsurfing og kajakroning osv. .. Jeg fik at vide at de kun har to kajakker og at begge dele var i stykker, så vær venligst opmærksom hvis du er på udkig til at reservere her på en sjov fyldt former for vandsport aktivitet ophold du kan have lyst til at overveje at et andet sted hen eller ring på forhånd for at se, hvad der er til rådighed. Andet end at jeg vil gerne understrege, at var havde en fantastisk afslappende ophold, og det ville anbefale dette hotel til nogen som helst med børn eller alle, der leder til at have en dejlig afslappende badeferie. Som i de forrige anmeldelser ikke booke parkering, da der er masser af parkeringspladser på den anden side af gaden. Bare for at blive færdig vi har været vidne til et bryllup finder sted på det hotel i løbet af vores ophold, og det smukt ud. Hvis man vil have et bryllup her, så det, vi så deo opmærksomheden på detaljerne og den fantastiske omgivelser så ud. Jeg håber, at denne anmeldelse kan hjælpe!!Mere

Anmeldt d. 6. oktober 2013 fra mobile enheder

Lige kommet tilbage fra Italien, jeg ve. har været i Abruzzi for en farmaceutical kongres i det smukke og fantastisk sted ..... 27 grader!!!! De ansatte, maden og beliggenheden er fantastisk, virkelig komfortabelt og mit værelse var ved stranden. Et professionelt personale tager sig af...din indre behov ... godt, meget godt og tak til bertihotels !Mere

Svar fra Carlo B, Responsabile relazioni pubbliche hos Grand Hotel BertiSvarede 16. maj 2014
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Faciliteter
Mest populære faciliteter
Pool
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Ved stranden
Roomservice
Bar/lounge
Hotelfaciliteter
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Forretningscenter med internetadgang
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Roomservice
Renseri
Vaskeri
Concierge
Flersproget personale
Kørestolsadgang
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Selvbetjent vaskeri
Børnepasning
Røgfrit hotel
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Minibar
Aktiviteter
Pool
Restaurant
Tennisbane
Bar/lounge
Oplysninger
Prisklasse
90 $-158 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 5 luksushotel i Silvi Marina
Nr. 7 hotel ved stranden i Silvi Marina
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Suiter, Handikapegnede værelser
Oplysninger
Prisklasse
90 $-158 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse
Hotelstil
Nr. 5 luksushotel i Silvi Marina
Nr. 7 hotel ved stranden i Silvi Marina
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Suiter, Handikapegnede værelser
Billeder
Billeder fra rejsende (148)
Pool og strand (27)
Værelse og suite (25)
Spisesal (17)
Møde- og festlokaler (5)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 22 hoteller i nærheden
President Hotel Club
234 anmeldelser
0,07 km væk
Hermitage Hotel Club & Spa
506 anmeldelser
0,1 km væk
Motel Boston
194 anmeldelser
0,58 km væk
Hotel Giada
62 anmeldelser
0,85 km væk
Restauranter i nærhedenSe 142 restauranter i nærheden
Ristorante La Braceria
278 anmeldelser
0,65 km væk
Arrosticini da Francesco
157 anmeldelser
0,54 km væk
Ristorante Motel Boston
267 anmeldelser
0,59 km væk
L'isola felice
200 anmeldelser
0,16 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 26 seværdigheder i nærheden
Lido Marlin
30 anmeldelser
0,94 km væk
Porto Allegro
121 anmeldelser
2,9 km væk
Centro Commerciale Pescara Nord
66 anmeldelser
2,48 km væk
Lido Mar Del Plata
30 anmeldelser
0,63 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Grand Hotel Berti.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering