Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Cortina

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (24)
Værelse og suite (9)
Spisesal (2)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Oversigt
Hotellets website
Via Piave 153, 30171, Mestre Italien Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Aircondition
Røgfrit hotel
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
3-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (93)
Filtrer anmeldelser
19 resultater
Medlemsvurdering
5
3
6
0
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
5
3
6
0
5
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 19 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 1. juli 2018

Mens placeringen til Mestre togstation var grunden til booking dette hotel, fandt jeg det vanskeligt at få min bagage til 2 nd etage uden elevator, men personalet var mere end villige til at hjælpe. Støjende air-conditioning fungerede ikke korrekt under en varm dag så ingen...chance for at afkøle værelset ned. Dette var meget lille plads til et dobbeltværelse med knapt plads til en person til at sætte dine tasker / bagage eller flytte, endsige for 2 personer.Mere

Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Hotellet er den reneste på vores europæiske tur personale fremragende morgenmad fremragende parkering gratis værelser moderne men med den venikanske touch 10 minutter fra Roma pladsen Venedig nr. 2 bus € 1. 50 kun 24 hr service gode restauranter omkring fremragende kan ikke anbefale det...mere med en balkon ogsåMere

Anmeldt 5. oktober 2017

Mit rejsebureau reserverede plads til os i juli til september ophold. Vores rejsebureau betalte for værelset i juli. Vi ankom til hotellet på dagen for reservationen (23. september) med hotellets bekræftelsesbevis i hånden.   Hotelier tjekket os ind og gav os nøglen værelse. . ....på hvilket tidspunkt blev jeg bedt om at betale staten skat på fem euro. Jeg betalte skatten og gik til vores værelse. Et par minutter senere bankede hotelkassen på døren og sagde, at jeg skylder det fulde værelse afgift på 90 euro. Jeg viste ham mit værelse kupon igen og sagde, at jeg allerede havde betalt for værelset. På hvilket hotelvirksomheden sagde at han ville skulle opkræve mig 100 euro i stedet for de 90 euro, han oprindeligt havde anmodet om. Dette blev senere justeret til en efterspørgsel på 80 euro, da jeg sagde, at jeg skulle ringe til mit rejsebureau for at få det tildelt.   Hotelier derefter ændret sin historie at nægte at have en reservation for mig og sagde, at rejsebureauets kupon for hotellet var meningsløst. Han sagde at vi var nødt til at forlade hotellet, fordi han havde en anden gæst, der ønskede værelset. Han løb løbende op og ned ad trappen og råbte: "kom ud, kom ud" og på et tidspunkt (da han var i rummet) tog han min kuffert og forsøgte at trække den ud af rummet.   Han ændrede sig senere og sagde, at vi kunne blive, men vi var nødt til at flytte til et andet rum, som han ikke kunne vise os før vores bevægelse. Det viser sig, at mens vi havde booket et dobbeltværelse med privat bad, troede hotellets hotel, at han ville leje os et værelse med et badeværelse delt med en anden gæst på gulvet.   Jeg nægtede at flytte og forsøgte at nå rejsebureauet via 24/7 nødnummer. Da repræsentanten for rejsebureauet ringede tilbage, forsøgte han at tale med hotelejeren uden succes, så rejsebureauet fortalte mig at betale ekstra værelsesgebyr (så vi havde et sted at bo natten). Agenten sagde, at rejsebureauet ville få problemet sorteret ud gennem hotel booking agent og refundere os for at betale to gange for samme værelse. Hoteljerne krævede kontant betaling, men da jeg ikke havde tilstrækkelige euro (og jeg ønskede en rekord af den anden betaling) betalte jeg med mit kreditkort.   Da jeg var nede i lobbyen, fortalte hotelejeren en anden gæst (som ventede på et værelse) at jeg havde taget pladsen, han var blevet tildelt, og han skulle konfrontere mig for at få det rum, han ønskede.   Da vi forlod hotellet for at tage toget ind i centrum af Venedig, krævede hotelejeren, at vi forlader rumnøglen. Ikke en behagelig følelse af at dine ejendele er låst i et rum, som du ikke længere har adgang til. . . ikke en kundevenlig praksis. . . især da vi ikke vidste om, da vi vendte tilbage, ville vores ejendele have været flyttet til gaden.   Som min kone og jeg forberede sig på at gå på pension om aftenen, bemærkede vi små fejl på sengen, så jeg kontrollerede for sengebugs. Fandt ikke noget tegn på sengebugs på madrassen, men fandt nogen identifikation, som var udløbet i 2012. Det ser ud som om dette hotellejer ikke er i praksis med at flippe og rengøre madrasserne på nogen form for regelmæssig basis.   Vores balkon åbnet i en parkeringshus med flere etager (ca. 4 meter væk). . . ikke ligefrem et værelse med udsigt. . . eller en der bringer frisk luft ind i rummet. . . bare duften af ​​bilens udstødning.   Samlet set et ubekæmpet hotel drives af en disreputable (og fjendtlige) hotelier. Undgå denne! !Mere

Anmeldt 10. august 2017

Alt om hotellet var godt. Meget pæne og rene værelser, fremragende wi-fi, hjælpsomme ejere, venlige og hårdtarbejdende medarbejdere, overdådig morgenmad, god service, tæt på bus- og togstationer, aircondition fungerede perfekt, tv osv. Gjorde vores ophold meget behageligt i på alle måder

Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Det anmeldelser bragte mig til hotellet og de ramte plet på: yderst hjælpsomme ejere og meget rene værelser og rigelig morgenmad, og jeg kan ikke understrege nok hvor hjælpsomt ejerne var. Ville bo der igen.

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis parkering
Aircondition
Køleskab på værelset
Røgfrit hotel
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
13
Prisklasse
82 $-145 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Cortina Hotel Mestre
Sted
Italien > Veneto > Venedi (området) > City of Venice > Mestre
Billeder
Billeder fra rejsende (24)
Værelse og suite (9)
Spisesal (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 57 hoteller i nærheden
Best Western Plus Hotel Bologna
2.548 anmeldelser
0,03 km væk
Hotel Plaza
2.383 anmeldelser
0,05 km væk
Trieste Hotel
214 anmeldelser
0,11 km væk
Best Western Hotel Tritone
1.567 anmeldelser
0,12 km væk
Restauranter i nærhedenSe 392 restauranter i nærheden
La Tana di Oberix
397 anmeldelser
0,2 km væk
Pizzeria Da Michele
384 anmeldelser
0,26 km væk
Moro Restaurant
714 anmeldelser
0,07 km væk
Ristorante Da Tura Hotel Bologna Stazione
513 anmeldelser
0,05 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 97 seværdigheder i nærheden
Wood Hostaria
109 anmeldelser
0,85 km væk
Al Vapore
107 anmeldelser
0,41 km væk
Limosa Guide Naturaliste
15 anmeldelser
0,64 km væk
Stazione Di Venezia Mestre
175 anmeldelser
0,13 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Cortina.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering