Alle har brug for et sted at lægge deres trætte hoved. For rejsende, der besøger Rotherham, er Mercure Sheffield Parkway et godt sted at hvile og lade batterierne op. Mercure Sheffield Parkway er kendt for dets familievenlige stemning og beliggenhed i nærheden af gode restauranter og seværdigheder, hvilket gør det let at nyde det bedste af Rotherham.
Værelserne på hotellet har fladskærms-tv og aircondition, og det er nemt at komme online med gratis wi-fi.
Gæsterne har adgang til reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og kuffertopbevaring på Rotherham Aston. Derudover tilbyder Mercure Sheffield Parkway fitnesscenter og lounge, hvilket vil gøre din tur til Rotherham endnu bedre. Og som en ekstra service er der gratis parkering for gæsterne.
Gæster, som bor på Rotherham Aston kan besøge Aesseal New York Stadium (3,8 km) og Grimm & Co. (4,2 km), som er nogle af de mest populære seværdigheder i Rotherham.
Hvis du kan lide asiatiske restauranter, ligger Mercure Sheffield Parkway i nærheden af Akbar's, Dynasty og La Pondicherry.
I løbet af dit besøg skal du sørge for at se St Helen's Church (1,9 km), en populær seværdighed som ligger i gåafstand fra hotellet.
Uanset om du rejser pga. forretninger eller fornøjelse eller begge dele, vil Mercure Sheffield Parkway gøre dit besøg i Rotherham mindeværdigt.
Besøg hos venner i en overraskelse fødselsdag og blev her kun en nat, men ville have været mere end glad for at bo her længere. Nem adgang fra motorvejen, perfekt rent, roligt og komfortable værelser med alle faciliteter. Personalet er meget venligt og effektivt. 10 - 15 minutter fra centrum
Vi boede på Mercure i weekenden, og havde en fantastisk tid. Barpersonalet var meget venlige og Værelset hyggeligt og rent. Parkering på stedet også en bonus! Jeg var desværre efterlod en dyr frakke på vores værelse. Jeg ringede inden for 2 timer hvor vi forlod og personalet havde placeret det og sagde, at de ville bruge vores kreditkort oplysninger for at postere og vende tilbage til os koster. Efter en uge, kan stadig ikke noget vis så ringede og fik at vide at det straks at det var blevet sendt uden at spørge mig noget at vide, navn\værelse, nummer osv. , som jeg følte mig noget mærkeligt. Jeg har nu e-mailede til hotellet og har haft havde ingen svar. Meget irriterende, at det føles som uregelmæssigheder ikke må have været sendt på alle frakke. Meget skuffende
Tak til de venlige og utroligt hjælpsomme Amelia, der gjorde alt, hvad de kunne, for at hjælpe mig, når jeg stoppede ved på hotel om fredagen Danny og Ethan. Jeg var i panik som M 1 var lukket, og jeg vidste, at jeg ikke ville komme hjem i god tid for at hente mine børn og min telefon batteri var flad! De hjalp mig nærmest det hele ud, så jeg var rolig og børn sorteret! Jeg vil helt sikkert være at tjekke ind i en Mecure hotel, hvis det er den form for kundeservice, er blevet tilbudt til en ikke kunde! Tak igen.
Boede her som en del af en coach weekend til Chatsworth Flower Festival. Tjek - i for os alle, var meget effektivt med vores værelse, og glæder mig over oplysninger klar, og jeg ventede på os. Fredag aftens middag var OK, men ikke noget helt som den standard af Den Europæiske Mercure hoteller. Vores værelse var rummeligt og komfortabelt med meget gode toilet og brusebad. Morgenmad lørdag var en total katastrofe! Efter sigende var der ingen gas og derfor ingen varm morgenmad - at dømme efter tidligere anmeldelser her, det ser ud til at være et alt for hyppige begivenhed, undskyldninger givet var uacceptabelt og utroligt, så vi gik til Chatsworth sulten. Middag om lørdagen var som afslappet facon som fredag middag. Morgenmad på søndag var utroligt - for de rigtige grunde! Alle, der skulle have været på vagt var der, og mere til! De var ved at falde over hinanden for at sikre, at maden var der, og vi var alle trætte! Ville jeg bo her igen? Ikke engang hvis jeg fik udbetalt.…
Værelserne er en god størrelse og mit var godt rengjort af et venligt og professionelt personale. Bruseren er fantastisk. Hele hotellet møder hvad synes du primært venligt og entusiastiske medarbejdere, der ikke har haft tilstrækkelig uddannelse til at udfylde deres roller. Personalet i receptionen ikke sikker på, hvordan man for at færdiggøre procedurer, personalet i restauranten lidt ubekendt med de dyrker, køkken personale var ikke vant til at eller forventede noget stort antal. Det indtryk, jeg fik, var villige medarbejdere og svag ledelse.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering