Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Port Palace Hotel

Billeder fra rejsende (456)
Værelse og suite (379)
Spisesal (96)
Oversigt
  • Fremragende57 %
  • Rigtig god31 %
  • Gennemsnitlig7 %
  • Dårlig2 %
  • Frygtelig3 %
  • 11. jan. 2016
    “Hyggeligt hotel med boutique-feeling”
7 Avenue JF Kennedy, Monte Carlo 98000 Monaco Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Boblebad
Røgfrit hotel
Restaurant
Roomservice
4-stjernet overnatningssted
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Anmeldelser(216)
Medlemsvurdering
  • 411
  • 221
  • 54
  • 16
  • 22
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog
Vis anmeldelser, der nævner
  • Filtrér
  • Dansk
Mattias S
131
Anmeldt 11. jan. 2016
Beliggenheden er perfekt lige foran det sted i havnen, hvor nogle af de største yachts ligger, valet parking fungerer rigtig godt, og værelserne er fantastiske. Room service var ikke så dyrt som man kunne forvente i Monaco, og maden her var rigtig god.
Tak, Mattias S
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
SAR424
Melvin Village, New Hampshire
135
Anmeldt for 4 uger siden
Så værelset var indrettet i en meget moderne tilstand. Vi var på 2 nd etage som var okay, men ikke stor. Det bedste var at kunne afslutte på 6. sal og ikke at skulle gå op ad bakken! Lobbyen var blot et lille morgenmad område og en lille bar. Der er en restaurant på 6. sal, men kun fisk og skaldyr.
1 Tak, SAR424
Google
Tom B
Newcastle, Storbritannien
13869
Anmeldt for 4 uger siden
Vi havde en smuk, komfortabel suite med udsigt over super-yachterne i havnen. Hotellet og dets hjælpsomme venlige personale er fantastisk, vi kunne ikke have ønsket mere. Fremragende beliggenhed, godt placeret til at gå omkring Monaco, og ikke langt fra togstationen, praktisk til en tur til Nice. Vi håber at vende tilbage i fremtiden.
1 Tak, Tom B
Google
CorkonianIreland
Ireland
235
Anmeldt 22. okt. 2018fra mobile enheder
Vi elskede Værelset med masser af plads, marina visning og stort badeværelse med jacuzzi, walk in shower og forfængelighed område.
Du kan tage elevatoren til niveau 6, gå forbi terrassebaren og dreje til højre, du er foran kasinoet. Fra hoveddøren gå til højre, og du kan gå hele marinaen, gå en tur til forlystelsesparken, butikker og restauranter. Togstationen ligger en kort 3 minutters gang med nem adgang til Nice lufthavn med tog og bus.
Monaco er værd at besøge, selvom det er meget dyrt med mange superbåde i marinaen, high rollers på kasinoet og masser af designerbutikker.
Samlet Port Palace har en fantastisk beliggenhed med venligt personale og luksuriøse værelser med udsigt over verdensklasse.
Tak, CorkonianIreland
Svar fra Monika B, Responsable relations publiques hos Port Palace Hotel
Svarede d. 25. okt. 2018
Dear CorkonianIreland Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed your and your stay with us. Your nice review will be shared with the Team. We are looking forward to welcome you again to the Port Palace. Cordially, Moumi / Reservation Team
Google
Michael L
31
Anmeldt 8. okt. 2018
For et tilsyneladende high-end hotel var vi yderst utilfredse med vores ophold og med personalet. Vi var i Monaco for en nat mens passerer på min kæreste fødselsdag tur, og vi målrettet plukket Port Palace hotel grundet sin placering på kanten af ​​vandet og beskrivelsen af ​​"Standard" værelse, som sagde vand-visning. Ved check-in fik vi plads 105, et værelse der er dybest set direkte over toppen af ​​lobbyen.

Dette forårsagede et par problemer; for en, da du kiggede ud af rummets vindue, var hele din sav den bageste ende af de store yachter på tværs af gaden. Den "vand udsigt" kunne faktisk ikke se noget vand. For det andet tilbyder hotellet parkeringsservice; mens det lyder som en god ting, betyder det at hele dagen og natten var alle de biler, der kom og gik, lige under dit vindue. Fordi det er en yderst snæver indgang, trækker disse superbiler (jeg især husker en rød Ferrari) langsomt ind, og skal ofte gøre en multipunktsving for at komme ind og revving deres motorer hver gang. Ud over den kraftige støj af supercars racing forbi hotellet langs havnefronten hele dagen og natten var det ekstremt højt. Mellem støj og manglende udsigt var det bestemt ikke det, vi forventede baseret på de penge, vi betalte.

Lad os nu tale om værelset. Værelset selv var rart i udseende, og badeværelset var ganske rart. Lysene er meget mærkelige, med flere lyskontakter, som hver kontrollerer flere lys. . . det lyder ret simpelt, ikke? Nix. Nogle afbrydere til tider ville tænde eller slukke for visse lys, og andre gange ville de ikke gøre noget. Der er switches mærket op og ned, men de gør heller ikke noget.

Sent om aftenen, da vi ikke kunne sove, besluttede vi at se NetFlix. Desværre er tv'erne i rummet gamle og tilbyder ikke nogen netadgang. Okay, ikke noget problem, jeg er vant til at tilslutte min bærbare til tv'er via HDMI på hoteller, så jeg forsøgte at gøre det. Problem nr. 1 er, at fjernsynet er monteret i en ramme i væggen og ikke har nogen udsatte HDMI-porte. Problem nr. 2 er, at de har et videoindgangspanel gemt i skrivebordet, men det tilbyder ikke HDMI, kun kompositvideo og pc-stil 15-pin skærmforbindelser. Så teknologien i rummet er ret forældet og ikke brugervenlig overhovedet.

Om morgenen gik vi ned til den medfølgende morgenmad. Der var mange mad indstillinger, herunder den typiske europæiske morgenmad mad som kød, oste og brød. Der var også nogle "varme" indstillinger, som røræg og kartofler, men ingen af ​​disse "varme" ting var endda ekstremt varme. Desuden var rørægene så løbende, at de bogstaveligt talt oser gennem min gaffels tand. Kort sagt, gå ikke til den varme mad, det er kun skuffelse.

Jeg talte med receptionen personale ved et par lejligheder, en gang for at få nogle retninger og derefter senere at diskutere vores utilfredshed med værelset indkvartering. Deres holdning kunne kun beskrives som opity eller endda snotty; som om jeg havde nerve at klage over deres fantastiske hotel. De holdt bare med at fortælle mig, "Nå har du kun booket et" standard "værelse ... de øvre værelser er meget forskellige ..." Og en blond kvinde i baglokalet bag receptionen, som jeg antager var manager, besluttede at blive involveret I stedet for at forstå kundens bekymringer og forsøge at finde et kompromis, fortalte hun os grundlæggende, at hotellets beliggenhed er den bedste i byen, som om det pludselig gør de fattige værelser og mad til noget fantastisk? Og vi bad om nogle retninger om hvordan man kommer til toppen af ​​den gamle bydel, hvor paladset er, og receptionen kunne folk ikke engang fortælle os om buslinjen, der stopper foran hotellet. Hvordan kan du arbejde i servicebranchen, hvis du ikke kan fortælle dine kunder, hvordan man navigerer rundt i et land, der kun er 2 kilometer på tværs af? ?

Vi tilbragte det meste af vores ferie i Frankrig, og heldigvis var det franske folk der meget mere behageligt for udlændinge end det omdømme jeg har hørt. Men stort set alle i Monaco (ikke kun hotellet, men andre servicearbejdere på restauranter osv.) Var snooty og i nogle tilfælde ligefrem uhøflige. Her er en nyhedsflash for jeres folk. . . Jeg må ikke være en af ​​de rige ejere af de flotte yachter på tværs af gaden fra dit hotel, men gæt hvad: du er heller ikke! Lær, hvordan kundeservice skal arbejde, og måske får du bedre anmeldelser. (Jeg sender sjældent anmeldelser online, men dette hotel ødelagde en god del af vores tur.)
1 Tak, Michael L
Svar fra AngelaR154, Responsable relations clients hos Port Palace Hotel
Svarede d. 11. okt. 2018
Dear Michael. L We thank you for your comment on TripAdvisor and we apologize for this bad experience. Following your stay at the Port Palace, we are very disappointed and surprised about all the problems you went through . Regarding the standard rooms, they are all located on the first floor but unfortunately Expedia never found the way to make it appear on their website. First floor means of course a different view than a higher floor, the rate is also lower starting at about 180.00 Euro, bed and breakfast. After your departure we sent the technician and all the switches where working promptly. Unfortunately Netflix is not available in Monaco and our televisions were changed about 3 years ago. If we mounted them in frames it was in order to avoid wrong connections from the guests but our technicians help the guests upon request. Regarding the breakfast, you should have complained, it’s always a pleasure for us to satisfy our guests in the best way. Finally, we are really disappointed about your general feeling as we spent about 10 minutes with you upon check-in answering your questions. The most important for us is to welcome our guests and most of the comments on all the web sites are positive, same for our location which is close from everything in Monte Carlo. We always do the maximum to offer you a high quality of services and generally we do it with success. We really hope to have a next opportunity to welcome you at Port Palace. Best Regards Port Palace Team
Google
ForrigeNæste
12345644
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Restaurant
Roomservice
Fitnesscenter
Bar/lounge
Spa
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Kørestolsadgang
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Vaskeri
Pool
Ved stranden
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Romantisk
,
Luksus
,
Spa
,
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Romantisk
,
Luksus
,
Spa
,
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
50
Prisklasse
188 $-432 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Hotel Port Palace
,
Port Palace Monte Carlo
Sted
Monaco > Monte Carlo
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Romantisk
,
Luksus
,
Spa
,
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
50
Prisklasse
188 $-432 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Hotel Port Palace
,
Port Palace Monte Carlo
Sted
Monaco > Monte Carlo
Billeder
Billeder fra rejsende (456)
Værelse og suite (379)
Spisesal (96)
Møde- og festlokaler (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 10 hoteller i nærheden
Miramar Hotel
92 anmeldelser
0,11 km væk
Hotel Hermitage Monte-Carlo
1.613 anmeldelser
0,16 km væk
Novotel Monte Carlo
2.466 anmeldelser
0,29 km væk
Hotel De Paris
957 anmeldelser
0,36 km væk
Restauranter i nærhedenSe 140 restauranter i nærheden
Le Vistamar
457 anmeldelser
0,14 km væk
Hotel Hermitage
68 anmeldelser
0,15 km væk
Caffè Milano
101 anmeldelser
0,18 km væk
L'Hirondelle
87 anmeldelser
0,21 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 58 seværdigheder i nærheden
Monaco Grand Prix
271 anmeldelser
0,34 km væk
Le Nouveau Musee National
36 anmeldelser
0,43 km væk
Slammers
19 anmeldelser
0,45 km væk
Jardin du Casino
163 anmeldelser
0,39 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Port Palace Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering