Scandic Oceanhamnen
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Scandic Oceanhamnen

Billeder fra rejsende (126)
Scandic Room Standard Double Extra
Værelse og suite (18)
scandic oceanhamnen restaurant
Spisesal (7)

Vis priser for dine rejsedatoer

Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Har du allerede booket dette hotel?

Om

3,5
Nr.12 af 19hoteller i Helsingborg
4,4 ud af 5 bobler
Sted
4,6 ud af 5 bobler
Renlighed
3,8 ud af 5 bobler
Service
4,2 ud af 5 bobler
Værdi
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Værd at vide
HOTELSTIL
Charmerende
Mellemklasse
Sprog, der tales
Svensk
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Restaurant
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Sikkert
Badekar/brusebad
Hotellinks
Særtilbud:Pakketilbud

Placering

Bröderna Pihls Gränd 2, Helsingborg 25236 Sverige
Navn/adresse på det lokale sprog
177anmeldelser1spørgsmål og svar1værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 53
  • 43
  • 35
  • 31
  • 15
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
evalb2024 skrev en anmeldelse d. 9. jul.
Horsens, Danmark
5,0 ud af 5 bobler
Det føltes som at være ude på vandet, med skøn udsigt til Øresund og færgerne. Beliggenheden med en gangbro til stationen (busser, tog og færge) og tæt på centrum er god. Hvilket vi benyttede.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Dato for ophold: juli 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Thomas Krøigå Hansen, General Manager hos Scandic Oceanhamnen
Svarede for 2 dage siden
Kära gäst, Stort tack för din underbara recension! Det gläder oss verkligen att höra att du trivdes så bra hos oss och att du särskilt uppskattade den fantastiska utsikten över Öresund och färjorna. Vår beliggenhet med en gångbro till stationen, där det finns bussar, tåg och färjor, samt närhet till centrum, var perfekt för er och användes flitigt. Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka snart. Tveka inte att kontakta oss om det är något vi kan göra för att göra er nästa vistelse ännu mer bekväm. Med vänliga hälsningar, Thomas Hansen Hotelldirektör
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Christina H skrev en anmeldelse d. dec. 2023
Svendborg, Danmark
4,0 ud af 5 bobler
Dejligt hotel. Skøn, skøn udsigt når man booker superior. Men ærgeligt at man ikke decideret kan booke et af de superior med badekar, kun ønske det. Jeg synes det ville optimere booking hvis man kunne booke superior med og uden og derved selv se om nogen var ledige.
Skøn morgenmad med bredt, godt udvalg. Super fin relax afdeling (vist kun når man booker superior?) med sauna, ligge stole, hængestole. Fantastisk tagterasse der må være et kæmpe hit om sommeren. Værelser fine og rene, dog trængte der alle 3 dage vi var der til støvsugning af gang arealer. Venligt og hjælpsomt personale.
Læs mere
Dato for ophold: december 2023Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Amalie G skrev en anmeldelse d. jun. 2023
1,0 ud af 5 bobler
Vi er lige kommet hjem fra en overnatning på hotellet. Vi havde glædet os rigtig meget. For en måned siden sendte vi en e-mail om et ønske om at få badekar på værelset eller lave en opgradering. En af os er staff fra andet scandic hotel så der kan kun bookes et standard når vi gør det og så opgradere man via e-mail eller når man ankommer.
Vi havde skrevet og ikke fået svar, efter 1,5 skriver vi så igen og får svar om at de vil prøve at kigge ind i om det kan lade sig gøre.
Vi ankommer så til hotellet 3 uger efter, vi har intet hørt så vi tænker “okay jamen så må det jo være ordnet når vi ikke har hørt andet på vores mail”
Alle værelserne på 12. Etage hvor der er badekar var booket, der var intet at gøre selvom vi havde skrevet for en måned siden.. vi fik en lille værelse, ja med udsigt til vandet men det var ikke det vi havde ønsket.
Virkelig ærgerligt når vi havde prøvet at skrive forinden og vi på så mange andre hoteller aldrig har haft problemer med kommunikationen før og her var der ingen.

Da vi ankom spurgte vi om hjælp til hvor man kunne spise, få en drink eller andet. Ikke meget hjælp at hente her svaret var bare at alt måske havde lukket ellers skulle vi bruge baren på hotellet. Og ja okay, det prøver vi så. Da jeg havde glemt mit billed id bliver vi dsv afvist. Jeg er 23.. men ja okay.. vi tager ud og prøver så at finde et andet sted at få en drink og der var heldigvis et skønt sted ved siden af hvor vi kunne nyde en øl.

Morgenmaden havde vi glædet os til, det plejer at være rigtig godt på scandic. Kun et andet hotel vi har prøvet hvor vi var lidt uheldige.
De blødkogte æg var hårdkogte.. brødet var virkelig tørt, pandekagerne var kolde.. jeg gik i hvert fald ikke mæt derfra 😅
Og hver gang vi gik forbi receptionen eller baren for den sags skyld var der ikke et smil eller et hej. Virkelig mangel på service og vi følte os slet ikke velkomne.

Så ja, vi kommer helt sikkert ikke tilbage.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2023
2,0 ud af 5 boblerVærdi
2,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Måske æggene er bedre tidligere på morgenen end kl 9..
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Thomas Krøigå Hansen, General Manager hos Scandic Oceanhamnen
Svarede d. 27. jul. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent overnight stay at our hotel. We apologize for the disappointment and inconveniences you experienced during your visit. We value your input and will address the issues you raised to improve our services for future guests. We are truly sorry that your initial email regarding your request for a bathtub or an upgrade went unanswered for a month. This is not the level of communication we aim to provide, and we will review our email response system to ensure prompt and reliable replies to our guests' inquiries. Regarding the lack of availability of rooms with bathtubs on the 12th floor, we understand how frustrating this must have been, especially after making the request in advance. We will strive to better manage room assignments and ensure that guests' preferences are taken into account whenever possible. Furthermore, we regret the unhelpful response you received upon arrival regarding dining options. Our team should have been more proactive in providing information and assistance. We will reinforce training with our staff to improve their knowledge of local dining options and ensure they are better prepared to help guests with their needs. We are disappointed to hear that the quality of our breakfast did not meet your expectations, and we apologize for the issues with the soft-boiled eggs, bread, and pancakes. Rest assured, we will address these concerns with our kitchen staff to ensure a consistently high standard for our breakfast offerings. Lastly, we apologize for the lack of warmth and greetings from our reception and bar staff. Providing friendly and welcoming service is essential to us, and we will emphasize the importance of hospitality and guest engagement during our staff training sessions. Your feedback is valuable to us as it helps us identify areas for improvement, and we sincerely regret that we fell short of your expectations. We hope you will reconsider and give us another chance in the future. If you do decide to return, please feel free to reach out to us directly, and we will do our best to ensure a more enjoyable and pleasant stay. Once again, we apologize for any inconveniences you encountered, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a superior experience. Kind regards, Thomas H General Manager
Læs mere
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra originalsproget. Vis maskinoversættelser?
Mahboubeh P skrev en anmeldelse d. 11. jul.
1,0 ud af 5 bobler
Værelset var lille og toilettet flush var meget højt, ingen telefon i værelset
hver gang vi har brug for kontakt til receptionen vi var nødt til at gå ned og tale med dem. ingen køleskab ingen mulighed for at lave kaffe eller te ingen kedel. Tv'et var brudt det havde kun to kanaler, der lagde hele tiden. Morgenmaden var middelmådig og modtagelsen var dårlig. Service var heller ikke god som vi fik ingen svar eller hjælp. Restaurant frokost priser var vanvittige og værelserne havde brug for renovering. Toilet flush kunne høres over hele gulvet. Vi skiftede værelser to gange på grund af snavs og det faktum, at hele badeværelset fyldt op med vand, når du kun ønskede at bruse, fordi afløbet var brudt. Samlet set en dårlig oplevelse.
Læs mere
Automatisk oversat
Dato for ophold: juli 2024
2,0 ud af 5 boblerVærdi
2,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
2,0 ud af 5 boblerRenlighed
1,0 ud af 5 boblerService
1,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: Not worth it.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Albert O skrev en anmeldelse d. jun. 2024
Storbritannien
1,0 ud af 5 bobler
Sikkerhedsproblem med et andet gæt at få adgang til nøglekort og komme ind på mit værelse, mens jeg sov, chokerede mig virkelig - og jeg er en fyr.
Det skete også for en anden gæst under mit 3-dages ophold på hotellet.
Maden var kun lidt over gennemsnittet for hoteller i denne prisklasse. Du får bedre mad og madoplevelse på de mange restauranter i byen. Morgenmad spredning er ret begrænset for hoteller i denne prisklasse. Salatudvalget er virkelig begrænset.
Sengen var for blød til en person med nogle små rygproblemer som mig.
Første nat var fint. De to andre var mindre komfortable.
At være ved havnefronten var virkelig rart, men det var en længere gåtur til attraktioner i byen.
Læs mere
Google
Dato for ophold: maj 2024Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: Double secure your doors! The hotel is not very competent to help you.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Joakim H stillede et spørgsmål d. jan. 2023
Finns jacuzzi eller pool vid bastun?
Amalie G skrev et tip jun. 2023
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
"Måske æggene er bedre tidligere på morgenen end kl 9.. "
Læs hele anmeldelsen
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Helsingborg-området.
PRISKLASSE
753 kr. - 1.334 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
SverigeSkåneHelsingborg
ANTAL VÆRELSER
184
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

SCANDIC OCEANHAMNEN (Helsingborg, Sverige) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Scandic Oceanhamnen
Hvilke faciliteter er der på Scandic Oceanhamnen?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, restaurant og lounge.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Scandic Oceanhamnen?
Gæsterne kan få restaurant og lounge under deres ophold.
Alle hoteller i HelsingborgTilbud på hoteller i HelsingborgBillig rejse til HelsingborgHoteller i nærheden af Scandic Oceanhamnen
AktiviteterRestauranterFlyrejserRejsehistorierKrydstogterUdlejningsbiler